Календарно-тематичне планування уроків української мови до підручника «Українська мова та читання. Частина 1» (автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова):

НУШ

Для кого: 3 Клас

04.01.2021

396

43

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків української мови 3 клас ІІ семестр до підручника «Українська мова та читання. Частина 1» (автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова), створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас), розробленої під керівництвом О. Я. Савченко.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування уроків української мови

до підручника «Українська мова та читання. Частина 1» (автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова):

ІІ СЕМЕСТР

ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ІМЕННИКИ

Розрізнення іменників – назв істот і неістот

Розрізнення власних і загальних назв.

Написання власних назв з великої букви.

Розпізнавання іменників, які утворилися від дієслів і прикметників.

Визначення роду іменників.

Розвиток зв’язного мовлення. Текст-розповідь. Пишу враження від Новорічних свят

Змінювання іменників за числами.

Розпізнавання іменників, які не змінюються за числами.

Діагностична робота .

Закріплення і застосування знань про іменники.

ДОСЛІДЖУЮ ПРИКМЕТНИКИ

Розпізнавання прикметників.

Встановлення зв’язку прикметників з іменниками.

Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту

Змінювання прикметників за числами.

Змінювання прикметників за родами.

Визначення родових закінчень прикметників.

Прикрашаю своє мовлення прикметниками

Закріплення і застосування знань про прикметники

Діагностична робота.

РОЗПІЗНАЮ ЧИСЛІВНИКИ

Розвиток зв’язного мовлення. Текст- опис. Розповідь про свого друга чи подругу

Пригадую числівники.

Правильно наголошую й записую числівники.

Правильно читаю числові вирази.

ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ДІЄСЛОВА

Розпізнавання дієслів.

Написання дієслів на -ться, -шся.

Розрізнення часових форм дієслів.

Розвиток зв’язного мовлення.

Текст-розповідь за запитаннями. Розповідаю про свою сімю

Змінювання дієслів за часами.

Написання не з дієсловами.

Написання не з дієсловами.

Встановлення зв’язку дієслів з іменниками.

Добір дієслів – антонімів і синонімів.

Закріплення і застосування знань про дієслова.

Діагностична робота

РОЗПІЗНАЮ СЛУЖБОВІ СЛОВА

Розвиток зв’язного мовлення. Написання твору. Розповідаю,як турбуюся про своє здоровя

Розпізнавання службових слів.

Розпізнавання прийменників.

Розрізнення частин мови.

Діагностична робота

БУДУЮ РЕЧЕННЯ

Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні

Вживаю речення з звертанням

Розвиток зв’язного мовлення. Розрізняю опис художній та науково-популярний. Художній твір про весну

Визначення в реченні головних і другорядних членів.

Встановлення зв’язку слів у реченні.

Утворення словосполучень.

Будую різні види речень

Повторення і закріплення знань про речення

Діагностична робота

ДОСЛІДЖУЮ ТЕКСТ

Розвиток зв’язного мовлення. Запиши переказ тексту «Дружні шпаки»

Пригадування будови тексту.

Розпізнавання текстів різних типів (розповіді, опису, міркування).

Розпізнавання текстів різних типів (розповіді, опису, міркування).

Ознайомлення з будовою тексту-міркування.

Формування уявлення про есе.

Визначення теми і мети тексту.

Розвиток зв’язного мовлення.

Малюю словами «Весняні квіти»

Складання плану тексту.

Спостереження за зв’язком речень у тексті.

Спостереження за зв’язком речень у тексті.

Розпізнавання текстів різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового).

Розпізнавання текстів різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового).

Діагностична робота

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу переказ тексту «Зозуля»

Повторення і закріплення знань про текст

ПОВТОРЮЮ ВИВЧЕНЕ

Закріплюю вивчене

Застосовую вивчене

Підсумковий урок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.