Календарно-тематичне планування уроків української мови 2 клас За підручником І. Остапенко

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з української мови 2 клас за підручником І. Остапенко складено згідно з Державним стандартом початкової освіти (2018р.), Типовою освітньою програмою для початкової школи

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Календарно-тематичне планування уроків української мови 2 клас

За підручником І. Остапенко

(5 годин на тиждень, всього – годин)

І семестр

Тема уроку

Дата запланована

Дата фактична

Тема 1. Зміни

Тиждень 1. Пригадаймо 1 клас

1

Абетка. Великі і малі букви української абетки

(впр. 1-5, с. 4-5)

2

Абетка. Впорядкування слів за алфавітом.

А. Майданюк «Андрійкова бабуся» (впр. 6-9, с. 6)

3

Звуки і букви. Правильна вимова звуків [ґ] , [г], позначення їх буквами «ґе», «ге». Ю. Кругляк «Скоромовка» (впр. 10-12, с.7)

4

Ю. Бедрик «Слоник – школярик». Передавання змісту вірша прозою (впр. 13-15, с.8)

5

Написання спогадів про перший день у школі за зразком (впр. 16-18, с.9)

Тиждень 2. Осінні зміни

6

М. та Т. Прохаськів «Погожий день» (уривок з казки-повісті «Хто зробить сніг») (впр. 1-5, с.10-11)

7

Голосні звуки, позначення їх буквами. Н. Забіла «Осіннє листя». Олена Пчілка «Як швидко літо промайнуло» (впр. 6-10, с.11-13)

8

Склад. Поділ слів на склади. «Чому листя змінює колір восени?» (з дитячої енциклопедії) (впр. 11-20, с.13-14)

9

Як переносити слова з рядка в рядок? (впр.18-21, с. 15)

10

Наш театр. Інсценування віршів. Т. Коломієць «Їжаки», П.Ребра «Суперечка» (с. 16-17)

Тиждень 3. Я буваю різним

11

Наголос. Наголошений склад. Омографи. В.Правоторова «Між сторінок», «Середина», «Дрова» (впр.1-5, с. 18-19)

12

А.Хромова «Драконе, киш!». Інсценування уривків твору (впр. 6-9, с. 20-21)

13

Приголосні звуки, позначення їх буквами. Дзвінкі і глухі приголосні звуки (впр.10-13, с. 21)

14

А.Хромова «Драконе, киш!» (продовження). Складання іншої кінцівки до оповідання

(впр. 14-15, с. 22-23)

15

Переказування оповідання за малюнками. Складання списку покупок (впр.16-19, с. 23)

Тиждень 4. Мінятися чи не мінятися

16

Г.Касдепке «Ревнощі та заздрощі». Записування слів за абеткою (впр.1-3, с. 24-25)

17

Звук [шч], позначення його буквою «щ». Виділення звуків [шч] у словах. І. Січовик «Скоромовка». Складання речень (впр. 4-7, с.25)

18

«Калиточка» (українська народна казка). Ребуси

(впр. 8-12, с. 26-27)

19

«Калиточка» (українська народна казка) (продовження) (впр. 13-19, с. 28-29)

20

Моя книжка. Створення обкладинки книжки про себе і сторінки книжки «Спогади про 1 клас» (с. 30-31)

Тема 2. Факти і здогадки

Тиждень 5. Якби речі говорили

21

Н.Малевич «Парасолька». Порівняння. Доповнення речень (впр. 1-5, с. 32-33)

22

Позначення м’якості приголосних на письмі. Знак м’якшення. Створення коміксу (впр. 6-9, с.33)

23

Н.Малевич «Парасолька» (продовження)

(впр. 10-15, с. 34-35)

24

Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Ребуси (впр. 16-17, с. 35)

25

Загадки. О.Атаманчук «Урожайні загадки»

(впр. 18-25, с. 36-37)

Тиждень 6. Знайомтеся: зірка!

26

Власні й загальні назви. Інфографіка «Сонце»

(впр. 1-6, с. 38-39)

27

Б.Коломійчук «Анна та Марія Музичук»

(впр. 7-9, с. 40-41)

28

Досліджуємо медіа: ЗМІ. Порівняння інформації

(впр. 10-11, с. 41)

29

«Мудрий павук» (африканська народна казка)

(впр. 12-17, с. 42-43)

30

Наш театр. Гра-драматизація за мотивами оповідання В.Сухомлинського «Осінні сни клена» (с. 44-45)

Тиждень 7. Дошка оголошень

31

Оголошення. Створення дошки оголошень класу. Написання повідомлень (впр. 1-4, с. 46)

32

Апостроф. Правило вживання апострофа. Ребуси

(впр. 5-6, с. 47)

33

Лист. Написання листа. Підписування конверта

(впр. 7-13, с. 48-49)

34

І. Малкович «Свічечка букви «Ї»» (впр. 14-16, с.50-51)

35

Букви є, ї, позначення звуків [йе], [йі]. Звуко-буквений аналіз слів. Слова-привітання (впр. 17-19, с.51)

Тиждень 8. Правда чи ні?

36

Притча. «Слон та сліпі» (давньоіндійська притча). Істині чи хибні твердження. Приказка (впр.1-5, с. 51)

37

Небилиці. С. Пантюк «Пан Перевертас», «Народився я тоді, коли…» (з народної творчості). Складання небилиці (впр.6-11, с. 54-55)

38

Н. Забіла «Бабуся». Порівняння пісні і вірша, відео кліпу і аудіозапису пісні (впр. 12-20, с. 56-57)

39

Моя книжка. Створення сторінки книжки «Цікаві факти про мене». Виправлення помилок на письмі (с. 58-59)

40

Згадай перед канікулами (с. 60-61)

Тема 3. Територія

Тиждень 9. Твоя Україна

41

Буклет для туристів «Ласкаво просимо до України!». Написання географічних назв із великої букви

(впр. 1-3, с. 62-63)

42

Створення рекламного плаката про Україну. Навчальній діалог (впр. 4-5, с. 63)

43

П. Осадчук «З тобою». Доповнення мапи думок про Україну (впр. 6-14, с. 64-65)

44

Прислів’я. ілюстрації до прислів’їв (впр. 15-19, с. 66-67)

45

Частини мови (іменники, прикметники, дієслова). Іменники, які відповідають на питання хто? Що?

(впр. 20-21, с. 67)

Тиждень 10. Твій рідний край

46

І. Андрусяк «Назва для лісу» ( уривок з повісті «Третій сніг») (впр. 1-3, с. 68-69)

47

Походження назви свого населеного пункту. Створення відео розповіді про своє місто чи село (впр. 4-6, с. 69)

48

«Легенда про Карпати» (українська народна легенда). Змінювання іменників за зразком «один-багато»

(впр. 7-11, с. 70-71)

49

«Легенда про Карпати» (продовження). складання власної легенди про походження назви Карпатських гір (впр. 12-18, с. 72-73)

50

Наш театр. Ляльковий театр. Інсценування віршів П. Сороки «Хто мудріший», Л. Куліша-Зіньківа «Хитра мишка» (с. 74-75)

Тиждень 11. Мандри

51

С. Нурдквіст «Початок довгої мандрівки» (уривок із казки «Петсон, Фіндус і намет»). Доповнення мапи думок «Речі для походу» (впр.1-5, с. 76-77)

52

С. Нурдквіст «Хитра ідея» (уривок із казки «Петсон, Фіндус і намет») (впр.6-7, с. 78-79)

53

Слова – ознаки предметів (прикметники). Добір прикметників до іменників (впр. 8-10, с. 79)

54

С. Нурдквіст «Дідусів винахід» (уривок із казки «Петсон, Фіндус і намет») (впр.11-13, с. 80-81)

55

Зв'язок іменників з прикметниками. Складання усної розповіді про власні пригоди (впр. 14-16, с. 81)

Тиждень 12. На безмежних просторах Всесвіту

56

Антоніми. «Наш дім – планета Земля» (сторінка з енциклопедії). Створення інфографіки «Наша планета» (впр. 1-5, с. 82-83)

57

О. Германський «Кого беруть у космонавти». Переваги та недоліки життя космонавтів. Ребуси

(впр. 6-10, с. 84-85)

58

Повідомлення. Правдива інформація та фейки. Істині чи хибні твердження (впр. 11-14, с. 86)

59

Диспут. Добір аргументів. Ребуси (впр. 15-18, с. 87)

60

Моя книжка. Створення сторінки книжки «Д я живу». Складання плану твору (с. 88-89)

Тиждень 13. От уже й зима настала!

61

Синоніми. Г.Фалькович «Я й не думав». К. Аерелісна «Зима» (впр. 1-6, с. 90-91)

62

О.Іваненко «Синичка і зима». Складання кінцівки казки (впр. 7-9, с. 92-93)

63

Добір прикметників для опису синички і зими. Створення плакатів-стіннівок про життя птахів узимку (впр. 10-11, с. 93)

64

Малі фольклорні форми: забавлянка, колядка, загадка, прикмета, лічилка, скоромовка (впр. 13-15, с. 94-95)

65

Вимова дзвінких приголосних звуків наприкінці складу і слова. Звуко-буквений аналіз слів. Добір антонімів

(впр. 16-17, с. 95)

Тиждень 14. Дружба – це диво

66

Р.Лагеркранц «Даня і Елла Фріда» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Дієслово. Складання списку справ, які приємно робити з друзями (впр. 1-7, с. 96-97)

67

Р.Лагеркранц «Розлука» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Добір дієслів – антонімів

(впр.8-12, с. 98-99)

68

Р.Лагеркранц «Розлука» (фрагмент з повісті «Моє щасливе життя»). Створення ілюстрації до твору

(впр. 13-16, с. 100-101)

69

Написання повідомлення другу чи подрузі. Створення мапи «Що потрібно людині для щасливого життя?» (впр. 17-19, с. 101)

70

Наш театр. Театр тіней. Створення афіші (с.102-103)

Тиждень 15. Де раки зимують?

71

«Хто не спить узимку» (з енциклопедії). Поділ тексту на частини. Складання плану твору (впр.1-4, с. 104-105)

72

Фразеологізми. Пояснення значення фразеологізмів. Навчальний діалог (впр. 5-6, с. 105)

73

Грицько Бойко «Веремій». Пояснення значення фразеологізмів (впр. 7-12, с. 106-107)

74

«Легенда про святого Миколая» (впр.13-15, с. 108-109)

75

Вірші та казки про святого Миколая. Слухання пісні про Миколая (впр. 16-19, с. 109)

Тиждень 16. З Новим роком та Різдвом!

76

Написання привітань до свят. Навчальний діалог

(впр. 1-4, с. 110-111)

77

Ю. Смаль «Різдвяна пригода». Встановлення послідовності подій. Ребуси (впр. 5-8, с. 112-113)

78

Ю. Смаль «Різдвяна пригода» (продовження). складання власної кінцівки казки (впр. 9-14, с. 114-115)

79

Моя книжка. Створення сторінки книжки «Мій друг/Моя подруга» (с.116-117)

80

Згадай перед канікулами (с. 118-119). Підсумок за семестр.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!