Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Календарно – тематичне планування уроків УКРАЇНСЬКА МОВА у 2 класі За підручником Л.О. Варзацької, Т.О. Трохименко на І семестр.

Українська мова

Для кого: 2 Клас

10.07.2021

285

19

0

Опис документу:
Календарно – тематичне планування уроків УКРАЇНСЬКА МОВА у 2 класі розроблено на І семестр відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко, за підручником Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти: у 2 ч. Ч.1. Л.О. Варзацька, Т.О. Трохименко. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 4 години на тиждень, 61 урок 2021-2022 навчальний рік.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«УКРАЇНСЬКА МОВА»

За підручником Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти: у 2 ч. Ч.1. Л.О. Варзацька, Т.О. Трохименко. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан,2019

(4 години на тиждень)

60 годин

І семестр

Тема уроку

Стор.

Дата

Тема 1. Звуки і букви

1.

Повторення. Звуки мовлення. Букви.

4-5


2.

Розрізнення звуків і букв. Алфавіт.

6-8


3.

Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту.

8-10

6.09

4.

Наголос.

10-11


5.

Склад. Перенесення слів з рядка в рядок.

12-13


6.

Розвиток зв’язного мовлення



7.

Голосні звуки. Позначення їх буквами. Навчальний діалог.

14-15

13

8.

Позначення буквами я, ю, є, ї звуків (одного або двох).

16-18


9.

Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів.

18-20


10.

Приголосні звуки. Позначення їх буквами.

21-23


11.

Звук [ф], позначення його буквою Ф. Складання речень. Навчальний діалог.

23-25

20

12.

Звуки [дж], [дз], [дз’], позначення їх на письмі буквосполученням ДЖ, ДЗ. Перевірна робота. Діалог.

25-27


13.

Звуки [г], [ґ]. Позначення їх буквами г, ґ. Вимова і написання слів із цими звуками.

27-29


14.

Розвиток звязного мовлення



15.

Буква Щ, та її звукове значення. Позначення буквою щ двох звуків [шч]. с.29 – 30.

29-30

27

16.

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із ними.

31-33


17.

Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками.

33-35


18.

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення на письмі



19.

Вправи на закріплення знань про мякі приголосні звуки та позначення їх мякості. Вправляння у переносі слів.

Звуко–буквений аналіз слів.

35-37

4.10

20.

Діагностична робота. Списування.

37-39


21.

Аналіз діагностичної роботи. Буквосполучення ьо. Правила переносу слів з ь і ьо.

39-41


22.

Розвиток зв’язного мовлення.



23.

Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх двома однаковими буквами. Звукові моделі. Перевірна робота. Аудіювання.

41-43

11.

24.

Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками.

43-44


25.

Вживання апострофа. Вимова та написання слів, у яких ставиться апостроф.

45-46






26.

Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.с.46 – 48.

46-48

18

27.

Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів.с.49 – 51.

49-51


28.

Діагностична робота. Диктант.



29.

Розвиток звязного мовлення.



Тема 2. Слово

30.

Аналіз діагностичної роботи. Слово. Лексичне значення слова.

52-54

1.11

31.

Слова однакові за звучанням, але різні за значенням.

54-56


32.

Слова, близькі та протилежні за значенням.

57-59


33.

Корінь слова. Спільнокореневі слова. Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова.

59-61


34.

Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня. Тренувальне аудіювання.

61-64

8

35.

Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання. Перевірна робота. Аудіювання.

64-66


36.

Слова – назви дій. Слова – назви предметів. Слова – назви ознак. Слова – назви чисел.

66-69


37.

Розвиток зв’язного мовлення



38.

Слова, які називають дії предметів (дієслова). Тренувальний усний переказ.

69-72

15

39.

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.



40.

Закріплення знань про дієслово. Побудова діалогу. Робота над деформованими реченнями.



41.

Спостереження за словами – назвами дій, протилежними за значенням.

72-74


42.

Спостереження за словами – назвами дій, близькими за значенням.

75-77

22

43.

Розпізнавання слів – назв предметів за питаннями хто? що?



44.

Слова, які означають назви предметів (іменники).

77-80


45.

Розвиток зв’язного мовлення



46.

Слова – назви предметів, протилежні за значенням.

80-82

29

47.

Діагностична робота. Диктант.



48.

Слова – назви предметів, близькі за значенням. Один предмет і багато предметів. Один – багато.

82-84


49.

Аналіз діагностичної роботи. Закріплення змінювання іменників за зразком "один – багато". Словниково-логічні вправи.



50.

Відмінність слів близьких за значенням, від спільнокореневих. Перевірна робота. Усний переказ.

84-86

6.12

51.

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей.

86-88


52.

Велика буква у кличках тварин.

89-90


53.

Розвиток зв’язного мовлення



54.

Велика буква у назвах країн, міст, сіл, вулиць, річок.

91-92

13

55.

Слова, які називають ознаки предметів (прикметники).

93-95


56.

Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників з іменниками за зразком «один – багато»



57.

Слова – назви ознак, протилежні за значенням.

95-97


58.

Слова – назви ознак, близькі за значенням. Спостереження за роллю цих слів у текстах – описах.

97-99

20

59.

Діагностична робота з мовної теми "Слово".



60.

Слова – назви чисел.

100-101


61.

Розвиток зв’язного мовлення




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.