Календарно-тематичне планування уроків німецької мови у 7 класі (3-й рік навчання) ЗЗСО

Опис документу:
Планування рекомендовано для вчителів німецької мови ЗЗСО у 2019-2020 н.р. Складено відповідно до чинної програми: «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова 5 – 11 класи», К., 2017 р. (наказ МОН України від 07.08.2017 року № 804) за підручником: Німецька мова (3-й рік навчання): підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів „Hallo, Freunde!“/ С.І.Сотникова. – Харків: Вид-во «Ранок», 2015. – 240 с.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Погоджено»

« » вересня 2019 року

Директор

_________

Календарно - тематичний план

уроків німецької мови (друга мова)

у 7-му класі

у 2019/20 навчальному році

вчительки німецької мови

Бараннік Н. І.

Навчально-методичне забезпечення навчального плану

Загальна кількість годин – 66

Кількість годин на тиждень – 2

Планова кількість видів контролю – 8

Контроль аудіювання – 2

Контроль говоріння – 2

Контроль читання – 2

Контроль письма – 2

Програма – «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна

мова 5 – 11 класи», К., 2017 р. (наказ МОН України від 07.08.2017 року

804)

Підручник – Німецька мова (3-й рік навчання): підручник для 7 класу

загальноосвітніх навчальних закладів „Hallo, Freunde!“/

С.І.Сотникова. – Харків: Вид-во «Ранок», 2015. – 240 с.

Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 20.07.2015 року

777)

№ п/п

Дата

Сфери (тематика спілкування)

Мовна лінія

Мовленнєва лінія

Примітка

Лексика

Фонетика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

13 Я, моя сімя, мої друзі (Ich, meine Familie, meine Freunde) Шкільне життя (Schulleben)

1.

Я, моя сім’я, друзі (S. 6-7)

das Ferienlager, bei (Dat.)

Інтонація розповідного речення

Складні іменники

Речення в Imperfekt

Впр. 1,5 (с.184)

Впр. 4

Впр. 2

2.

Що ти робив улітку? Indefinitpronomen „man“ (S. 8-10)

der Schläger (-), das Boot (-e), das Skateboard (-s), die Angel (-n), angeln

Інтонація речень з „man“.

Indefinitpronomenman“.

Дієслова у реченнях з „man“. Модальне дієслово „können“. Вживання речень з „man kann“

Впр. 2,3,5

Впр. 2

Впр. 4

3.

Нові знайомства (S. 11-14)

der Fragebogen (-“-), das Lieblingsfach (-‘’-er), die Lieblingsfarbe (-n), die Lieblingsjahreszeit (-en), das Lieblingsbuch (-“-er), das Lieblingstier (-e)

Складні іменники

Інтонація питального та розповідного речень Звуки НМ

Присвійні займенники. Рід складних іменників

Впр. 2,3

Впр. 4

Впр. 4

4.

Мої друзі. Präpositionen mit Dativ (S. 15-16)

befreundet sin mit (Dat.), vertrauen, misstrauen, die Klassenkameradin (-en), gemeinsam

Інтонація питального та розповідного речень.

Dativ der Substantive. Präpositionen mit Dativ

Впр. 5

Впр. 2

Впр. 3

5.

Зовнішність людини (S.17)

Звуки НМ

Монологічне мовлення

Порядок слів у реченні

Впр.6а

Bпр. 6b

6.

Родинні зв’язки. Риси характеру (S. 18-20)

bestehen, gehören, der Ehemann (-‘’-er)

Мелодика мовлення

Дієслова з невідокремлюваними префіксами

Впр. 2,3

Впр. 4

7.

Обов’язки в родині (S. 21-23)

die Wäsche bügeln, babysitten, das Geschirr spülen, Staub saugen, die Spielsachen aufräumen, den Fußboden wischen

Довгі та короткі голосні

Дієслова з відокремлюваними префіксами

Впр. 2

Впр.2

8.

Допомога батькам (S. 23-25)

Інтонація речень з Infinitiv

Модальні дієслова

Впр. 3

Впр. 4,6

9.

Шкільне життя (S. 28-30)

Entschuldigung! (Das) macht nichts.

Асиміляція

Кількісні числівники

Впр. 5

Впр. 3c,6

Впр. 3а

Впр. 3b,4

10.

Речі, необхідні школяру (S. 31-32)

der Ohrschützer, der Turnschuh (-e), das Aufgabenheft (-e)

Довгі та короткі голосні

Складні іменники

Präposition „von“

Indefinitpronomenman

Впр. 3,4

Впр. 3

Впр.4

11.

Наші вчителі (S. 33-35)

nett, hilfsbereit, aufgeben, schimpfen, erklären, die Klassenlehrerin(-nen), der Stoff (-e), das Quitz (-e)

Інтонація питальних та розповідних речень

Складні іменники

Впр.2,6

Впр. 3,4

Впр. 4

12.

Роль школи в моєму житті (S. 36-37)

das Schulfach (-‘’-er), der Raum (-‘’-e), die Aktivität (-en), die Putzfrau(-en), die Zukunft, das Zeugnis (-se), die Kenntnis (-se), erfahren, plaudern

Звуки німецької мови

Речення з модальними дієсловами

Präsens

Впр. 3 (185)

Впр. 1

Впр. 2

Впр. 5

13.

Шкільні заходи (S. 38-39)

das Wettbewerb (-e), teilnehmen an (Dat.)

Наголос у складених словах

Слова іншомовного походження

Керування дієслів

Написання оголошення

Впр. 4 (185-186)

Впр. 2

Впр. 3

Впр. 6

12 Спорт (Sport) Харчування (Ernährung)

14.

Спорт. Види спорту. Steigerungsstufen der Adverbien (S. 42-44)

die Sportart (-en), der Weitsprung, das Laufen, das Werfen, das Boxen

Наголос в складених іменниках

Субстантивовані дієслова

Steigerungsstufen der Adverbien

Впр.1

Впр. 4,5

Впр. 3

Впр. 3

15.

Пропозиції для занять спортом. Літні та зимові види спорту (S. 45-47)

das Skateboard (-s), der Drachen, einen Drachen steigen lassen, das Modellflugzeug (-e), segeln, surfen

Слова іншомовного походження Оглушення в кінці слова

Складні іменники

Вживання речень з man kann

Впр. 5 (186-187)

Впр. 2

Впр.3

Впр. 4

16.

Види спорту та спортивне спорядження (S. 48-49)

die Ausrüstung, rudern, das Ruder, die Inlineskates (PL.), die Badehose (-n), das Netz (-e), der Eisschnelllauf

Інтонація речень з дієсловами з відокремлюваними префіксами

Позначення часу

Впр. 2,5

Впр.1,3

17.

Спортивні змагання (S. 50-52)

der Wettkampf (-‘’-), der Kampfsport, der Ballsport, das Snowboarden, die Mannschaft (-en), der Sportverein (-e), ausüben

Звуки німецької мови

Наголос у складених іменниках

Мелодика мовлення

Складні іменники

Indefinitpronomenman

Впр. 2,3b,4b,6

Впр. 4a

Впр. 3a,5

18.

Улюблені види спорту (S. 53-55)

das Ergebnis (-se), auf dem Platz, an der Stelle, der Kraftsport

Мелодика монологічного мовлення

Однина та множина складених іменників

Впр. 2,3b

Впр.4а

Впр. 4а

Тест

19.

Харчування (S. 58-60)

der Käse, die Wurst (-‘’-), der Schinken, das Öl (-e), die Erbse (-n), die Sahne, belegt, die Backwaren (Pl.)

Мелодика мовлення речень з Infinitiv

Антоніми

Кількісні числівники

Вживання Infinitiv

Впр.2,3

Впр. 3

Впр. 4,5

20.

За покупками! (S. 61-63)

das Lebensmittelgeschäft (-e), der Paprika (-s), das Brötchen, die Dose (-n), die Packung (-en), sonst, der Fleischwolf, die Küchenmaschine, der Mixer, die Kaffeemaschine, die Mikrowelle, die Saftpresse, aufwärmen, zerkleinern

Довгі та короткі голосні

Інтернаціональна лексика

Вживання речень з man kann

Впр. 3 (187-188)

Впр. 2,4

Впр. 5а

Впр. 6

21.

Приготування їжі. Рецепт страви (S. 64-66)

zufügen, bestreichen, schälen, schneiden, vermischen, die Pfаnne (-n), der Offen (-’‘-), das Kotelett (-s)

Подвоєні приголосні Дифтонги ei, eu, äu, au

Präposition „zu“

Впр. 2

Впр. 3,5

Впр. 2,4,7

22.

Посуд. Улюблені страви та напої. (S. 67-68)

das Hähnchen, die Nudeln (PL.), die Nudelsuppe (-n), die Bulette (-n), das Spiegelei (-er), die Tischdecke, die Serviette, die Gabel, der Teelöffel, die Untertasse, die Teekanne, der Brotteller, die Zuckerdose

Звуки НМ

Вживання модального дієслова „mögen“

Впр.2

Впр. 3

Впр. 5

23.

Столове приладдя, сервірування столу (S. 69-70)

die Marmeladendose (-n), das Brotkorb (-‘’e), das Milchkännchen, der Eierbecher, der Salztreuer, die Soße (-n), fett, trocken

Наголос в складених іменниках

Рід складених іменників

Впр. 4

Впр. 3

Впр. 5

24.

Правила хорошого тону, етикету за столом (S. 71-73)

das Hauptgericht (-e), die Vorspeise (-n), das Restaurant (-s), das Würstchen, die Pilzsuppe (-n), das Schnitzel, das/ der Gulasch, der Reis

Інтернаціональна лексика

Наголос в складених іменниках

Рід складених іменників

Впр. 3,5

Впр. 6

Впр. 7

25.

У закладі харчування. Gebrauch der Substantive ohne Artikel (S. 74-76)

bestellen, Durst haben, Hunger haben, die Gaststätte (-n)

Діалогічне мовлення

Звуки НМ

Gebrauch der Substantive ohne Artikel

Впр. 4

Впр. 1,4

Впр. 5

26.

Контроль аудіювання

27.

Контроль говоріння

28.

Контроль читання

29.

Контроль письма

ІІ семестр

11 Покупки (Einkaufen) Свята і традиції (Feste und Bräuche)

30.

Покупки. Види магазинів. (S. 78-80)

das Angebot (-e), die Qualität, super, die Spitze, hässlich, furchtbar, gebraucht

Наголос у складених іменниках

Рід складених іменників

Кількісні числівники

Впр.4

Впр. 4

Впр. 2,3,6

31.

Предмети одягу. Deklination der Adjektive (schwache Deklination) (S. 81-82)

Ціни на товари. Fragepronomen welcher (S. 82-83)

gefallen, kosten

welcher/ es/ e, dieser/ es/ e

Звуки НМ

Звуки НМ

[ç] – Laut

Deklination der Adjektive (schwache Deklination)

Кількісні числівники Fragepronomen welcher

Впр. 5

Впр. 4

Впр. 2а

Впр.3 Правило

Впр. 2b

Впр. 5

Впр. 2

32.

Відвідування магазину (S. 84-85)

das Kleidungsstück (-e), die Damenbekleidung, die Herrenbekleidung, das Schaufenster, die Krawatte (-n)

Наголос в складених іменниках

Складені іменники

Означений та неозначений артикль іменників

Впр. 2,4

Впр. 3

33.

Витрата грошей на товари Прийменники з Akkusativ. Kausalsätze mitweil (S. 86-88)

der Schein (-e), die Münze (-n), der Euro (-s/ -), der Cent (-s/ -), Geld ausgeben, die Abteilung (-en)

Інтонація складного речення

Дієслова з відокремлюваними префіксами

Прийменники, що вимагають Akkusativ (für)

Kausalsätze mitweil, „da“

Впр. 2,6

Впр. 1

Впр. 3a,5

34.

Вибір потрібних речей. Deklination der Adjektive (starke Deklination) (S. 89-90)

weich, stark, unehrlich

Асиміляція Інтонація монологічного мовлення

Deklination der Adjektive (starke Deklination)

Впр. 2

Впр. 1,3

Впр. 4

35.

Стилі одягу. Fragepronomen „was für ein“. Deklination der Adjektive (gemischte Deklination) (S. 91-93)

Was für ein/e? Vor Kurzem, festlich, der Strumpf (-´´-e), kariert

Інтонація питальних речень з „was für ein“

Діалогічне мовлення

Fragepronomen „was für ein“. Deklination der Adjektive (gemischte Deklination)

Впр.1

Впр. 1,2

Впр. 5

36.

Свята і традиції (S. 95-97)

Зимові свята (S. 98- 99)

vorgestern, gestern, heute, morgen, übermorgen, der Heiligabend

der Laserbrief (-e), die Glückwunschkarte (-n), heilig, derselbe, das Familienfest (-e), der Weihnachtsbaum (- ´´-me)

Діалогічне мовлення

Наголос у складених іменниках

Порядкові числівники.

Питальне слово wann

Написання вітальної листівки до Різдва

Впр.2,3,4

Впр.6

Впр.1

Впр. 2

Впр.5

Впр. 1,5

37.

Передріздвяний час (S. 100- 101)

Silvester, das Feuerwerk (-e), die Party (-s), Alles Gute im neuen Jahr! Guten Rutsch ins neue Jahr!

Звуки НМ

Порядок слів у питальному та розповідному реченнях

Впр.4

Впр.3

Впр.5

38.

Ми любимо святкувати. Reflexivverben (S. 102- 104)

der Karneval (-e/-s), der Fasching, die Fastnacht, das Kostüm (-e), die Kappe (-n), der Umzug (-´´-e), sich verkleiden

Наголос у складених іменниках

Власні назви

Звуки НМ

Звук [ŋ] ü

Reflexivverben

Впр.3,6

Впр.5

Впр.4, 5

39.

Весняні свята (S. 105- 107)

der Osterhase (-n), das Osterei (-er), verstecken, bemalen, Eier legen

Наголос в складених іменниках

Дієслова з невідокремлюваними префіксами.

Рід складених іменників.

Сполучники aber“, „oder“, „dennу складному реченні

Впр.1,2

Впр.4

Впр.5

40.

День народження (S. 108-109)

Улюблені свята (S. 110-111)

einladen, prima

das Lieblingsfest (-e), Frohe Weihnachten! Fröhliche Ostern! Viel Glück!

Мелодика мовлення

Інтонація питального та розповідного речень (з/ без питального слова)

Präsens

Написання вітальної листівки

Впр.3

Впр.3, 4,5

Впр.5

Впр. 3

Впр.2

9 Помешкання (Wohnort) Транспорт (Verkehrsmittel)

41.

Помешкання. Кімнати в будинку (S. 114-115)

Інтер’єр будинку/ квартири. Präpositionen im Dativ (S. 116-118)

die Wohnung (-en), das Arbeitszimmer, das Badezimmer, das Esszimmer, das Kinderzimmer, das Schlafzimmer, das Wohnzimmer, der Flur (-e), der Balkon (-e/-s), die Küche (n), das WC (-s)/ die Toilette (-n)

die Möbel (Pl.), das Regal (-e), der Sessel, das Sofa (-s), der Fernseher, der Fußboden (-´´-), der Gasherd (-e), die Kommode (-n), der Küchenschrank (-´´-e), das Nachtischchen, der Teppich (-e), in der Ecke

Наголос у складених іменниках

Інтонація питальних речень із питальним словом

Сім’ї слів

Порядок слів у розповідному реченні

Präpositionen im Dativ

Порядок слів у питальному реченні із питальним словом

Впр.3

Впр.3,4

Впр.2

Впр.1,2,5

Впр.4

42.

Умеблювання кімнат помешкання. Präpositionen im Akkusativ (S. 119-120)

Зміна місця проживання (S. 121-122)

die Garderobe (-n), der Spiegel, einrichten, hängen, legen, stellen, gefallen

der Umzug (-´´-e), der Wagen, die Gardine (-n), der Karton (-s), umziehen

Інтонація речень з дієсловами з відокремлюваними префіксами.

Звуки НМ

Дієслова з невідокремлюваними та відокремлюваними префіксами.

Präpositionen im Akkusativ

Місце відокремлюваного префікса у реченні

Впр.2 (190)

Впр.1

Впр.1

Впр.3

Впр.2,4

Нова лексика

Впр.2

43.

Моя кімната (S. 123-125)

Звуки НМ

Керування дієслів

Впр.5

Впр.2,4

Впр.3

44.

Мій дім – моя фортеця. Види помешкань. Будинок моєї мрії (S. 126-128)

das Einfamilienhaus (-´´-er), das Hochhaus (-´´-er), der Keller, das Reihenhaus (-´´-er), das Schloss (-´´-er), die Terrasse (-n), der Wohnwagen

Наголос в складених іменниках

Складені іменники, їх рід

Впр.3 (190)

Впр.4

Впр.5

Впр.2

45.

Вулиця, де я живу, та мої сусіди (S. 129-131)

breit, eng, draußen, die Allee (-n), die Haltestelle (-n), die Gasse (-n), der Weg (-e), der Vorteil (-e), der Nachteil (-e)

Інтернаціональна лексика Мелодика мовлення

Впр. 2b, 3

Впр.2а,4

Впр.7

46.

Транспорт. Präpositionen mit Dativ (S. 134-135)

іn der Gasse, in der Straße, an der Straße, auf der Straße, am Platz, am Fluss

Власні назви

Звуки [z], [s] Наголос у складених іменниках

Präpositionen mit Dativ

Впр.3

Впр.2

Нова лексика

47.

У місті (S. 136-138)

Поїздка містом (S. 139-141)

die Apotheke (-n), die Bäckerei (-en), die Bank (-en), der Brunnen, das Denkmal (-´´-er), das Hotel (-s), die Kirche (-n), das Museum (-en), das Eiscafe (-s), das Puppentheater, das Stadion (-en), der Zirkus (-se)

der Bahnhof (-´´-e), die Ecke (-n), gegenüber, die Post, der Stadtplan (-´´-e), die Straßenkreuzung (-en)

Звуки НМ

Довгі та короткі голосні

Інтернаціональна лексика

Інтонація речень з питальним словом

Imperfekt

Präpositionen mit Dativ

Впр.4 (190-191)

Впр.2,4

Впр.2

Впр.6

Впр.1

Впр.7

Впр.3

48.

Місцезнаходження установ у місті (S. 142-144)

durch, die Fahrbahn (-en), fremd, geradeaus gehen, die Straße entlang

Звуки НМ

Наголос у складених іменниках

Präpositionen mit Dativ

Впр.2,3

Впр.4

49.

Огляд міста (S. 145-146)

Міський транспорт (S. 147-148)

der Unterschied (-e), das Stadtviertel

halten, direkt, das Motorrad (-´´-er), die U-Bahn (-en), die Straßenbahn (-en), das Taxi (-s), der Trolleybus (-se), der Verkehr, das Verkehrsmittel, die Linie (der Bus Linie)

Звуки НМ

Довгі та короткі голосні

Порядок слів у розповідному реченні

Präpositionen mit Dativ

Fragepronomen welcher

Впр.1,3

Впр.6

Впр.5

Впр.2,4

8 Природа (Natur) Німеччина (Deutschland) Україна (die Ukraine)

50.

Природа (S. 150-151)

Angst haben, der Urwald (-´´-er), die Schlange (-n)

Звуки НМ Інтонація зв’язного тексту

Прийменники з Akkusativ „für“, „ohne“

Впр.5

Впр.4

Нові ЛО

51.

Об’єкти природи (дикі та свійські тварини, птахи тощо) (S. 152-154)

Моя улюблена тварина (S. 155-157)

die Schnauze (-n), der Schwanz (-´´-e), der Schnabel (-´´-), der Flügel, die Flosse (-n), die Pfote (-n), das Horn (-´´-er),der Rüssel, das Fell, die Feder (-n), der Stachel (-n)

das Pony (-s), das Futter, sorgfältig, reiten, traben, galoppieren

Інтонація речень з питальним речення з питальним словом wie viele

Звуки НМ Інтонація зв’язного повідомлення

Питальне речення з питальним словом wie viele

Кількісні числівники

Порядок слів у реченні.

Керування дієслів

Впр.1,5

Впр.8

Впр.4

Впр.4

Нові ЛО

Впр.5,6

52.

Навколишнє середовище. Reflexivverben (S. 158-160)

das Gebirge, der See (-n), das Tal (-´´-er), der Bach (-´´-e), die Insel (-n), der Hügel, vielfältig, niedrig, sich befinden

Звуки НМ Інтонація зв’язного повідомлення

Reflexivverben

Кількісні числівники

Впр.4а

Впр. 4b

Впр.5

53.

Явища природи (S. 161-163)

Довкілля для мене – це…(S. 164-165)

das Gewitter, wolkig, neblig, sonnig, der Blitz (-e), der Donner, donnern, der Nebel, wehen, steigen, fallen

der Strauch (-´´-er), riechen, das Nest (-er), das Schneeglöckchen, das Maiglöckchen, das Reh

Асиміляція.

Суфікс прикметників – ig. Речення з „kann

Інтонація питального та розповідного речень

Порядок слів у реченні з kann

Порядок слів у питальному та розповідному реченні

Впр.6

Впр. 4b

Впр.4а,5

Впр.4а

Впр. 4b

впр.3

54.

Німеччина та Україна (S. 168-169)

Місця для відпочинку (S. 170-173)

das Reiseziel (-e), die Klassenfahrt (-en), die Jugendherberge (-n), reservieren, vorschlagen

die Gegend (-en), die Stadtmitte (-n), der Blick (-e), der Diskoraum (-´´-e), die Lage, besichtigen

Власні назви.

Наголос у складених іменниках

Наголос у складених іменниках

Präpositionen mit Dativ, Akkusativ (in, an, auf)

Рід складених іменників

Написання проспекту про місцевість

Впр. 4 (191)

Впр.4

Впр.3 b

Впр. 3

Впр.3а

Нові ЛО

Впр.3

55.

Визначні місця Берліну (S. 174-176)

der Dom (-e), der Stadtrundgang (-´´-e), die Stadtrundfahrt (-en), die Gemäldegalerie (-n)

Eigennamen von Berlin

Звуки НМ

Порядок слів у реченні

Творення прикметників від власних назв (Köln - Kölner)

Впр. 5 (191-192)

Впр.3

Впр.6

Впр.4

56.

Визначні місця Києва (S. 177-178)

das Herz (-en), der Oberste Rat, zugleich, kennen lernen

Eigennamen von Kyjiw

Звуки НМ

Порядок слів у реченні

Впр.5

Впр.3

Впр.4

57.

Поїздка столицею України (S. 179-181)

die Kathedrale (-n), die Staatsoper (-n), das Wahrzeichen, die Weltzeituhr, bewundern

Eigennamen von Kyjiw

Звуки НМ

Правила написання листа

Впр.5

Впр.3

Впр.4

58.

Контроль аудіювання

59.

Контроль говоріння

60.

Контроль читання

61.

Контроль письма

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00