Календарно-тематичне планування уроків німецької мови у 6 класі (2-й рік навчання) ЗЗСО

Опис документу:
Календарно-тематичне планування для вчителів ЗЗСО на І семестр 2018-2019 н.р. для вчителів, які викладають німецьку мову за підручником Німецька мова (2-й рік навчання): підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів „Hallo, Freunde!“/ С.І.Сотникова, Т.Ф.Білоусова. – Харків: Вид-во «Ранок», 2014. – 192 с.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«Погоджено»

« » вересня 2018 року

Директор

_______________________

Календарно - тематичний план

уроків німецької мови

у 6-му класі

на І семестр 2018/19 навчального року

вчительки німецької мови

Бараннік Н. І.

Навчально-методичне забезпечення навчального плану

Загальна кількість годин – 84

Кількість годин на тиждень – 2,5

Планова кількість видів контролю – 8

Контроль аудіювання – 2

Контроль говоріння – 2

Контроль читання – 2

Контроль письма – 2

Програма – «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна

мова 5 – 11 класи», К., 2017 р. (наказ МОН України від 07.08.2017 року

804)

Підручник – Німецька мова (2-й рік навчання): підручник для 6 класу

загальноосвітніх навчальних закладів „Hallo, Freunde!“/

С.І.Сотникова, Т.Ф.Білоусова. – Харків: Вид-во «Ранок», 2014. – 192 с.

Частина лексичного матеріалу – з п’ятого класу (на повторення)

п/п

Дата

Сфери (тематика спілкування)

Мовна лінія

Мовленнєва лінія

Примітка

Лексика

Фонетика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

9 Відпочинок і дозвілля(Erholung und Entspannung)

1.

Відпочинок і дозвілля (S. 6-8)

der Neue, selbst

der Speer (-e), die Kugel (-n), werfen, stoßen, die Sprossenwand (‘’-е),über den Bock springen, der Stabhochsprung

Інтонація питального та розповідного речень

Порядок слів у питальних та розповідних реченнях

Впр. 4b

Вправа вчителя

Впр. 4(a), 5(a)

Впр. 5(b

Вправа вчителя)

2.

Види дозвілля (S. 9-11)

das Autobild(-er), das Automodell(-e), die Briefmarke(-n), die CD(-s), die Münze(n), die Muschel(-n), die Postkarte(-n), die Serviette(-n), das Tierbild(-er), sammeln

Наголос у складених іменниках; короткі та довгі голосні

Впр. 3,4

Впр. 2

Впр. 1

Вправа вчителя

3.

Вільний час (S. 12-13)

der Campingplatz(-e), mit dem Schiff fahren, verbringen

boxen, reiten, die Piste (-n), der Basketballplatz (``-e), der Reitplatz (``-e), das Fußballfeld (-er), betreiben, fechten, das Judo, der Kampfsport

Оглушення в кінці слова

Іменники в Genitiv

Впр.3

Впр. 4

Впр. 2

Вправа вчителя

4.

Захоплення та інтереси (S. 14-16)

Rad fahren, schwimmen, Volleyball/ Fußball/ Federball/ Tennis/ Klavier spielen, skaten, Musik hören, stricken, Schach, gern (am) Computer spielen, basteln, faulenzen, Rollschuh laufen, Gitarre spielen, ins Kino gehen, ins Theater gehen

das Ausflug(e), das Gewitter(-), der Regen(), der Regenbogen(-), die Wetterbeobachtung(-en), die Anzeige(-n)

Наголос у складених іменниках

Вживання дієслова «gehören»

Питальне слово «wessen»

Впр. 3

Впр. 4

Впр. 2

Вправа вчителя

5.

Спорт Präteritum von haben, sein (S. 17-18)

das Skaten, das Reiten, der Kampfsport, draußen

das Ergebnis (-se), auf dem Platz, an der Stelle

der Langlauf, das Skispringen, die Sprungschanze (-n), der Ski (-er), der Eisschnelllauf, der Bobschlitten (-), hinabfahren (fuhr hinab, ist hinabgefahren) interessant, wunderbar, der Ärger, langweilig

Звуки НМ

Präteritum von haben, sein

Особові закінчення дієслів у Präteritum

Впр. 1,2

Впр. 2,3

Вправа вчителя

6.

Види спорту Präteritum von haben, sein (S. 18-19)

das Segeln, das Rudern, das Jogging, das Surfing, nachgehen, die Bewegung (-en)

das Bungeejumping, das Mountainbiking, das Rafting, das Freiklettern, das Seil (-e), der Haken, das Schlauchboot (-e), der Fels (-en)

das Ruder (-), die Inlineskates/ Inliner (Pl.), der Schläger (-), das Surfbrett (-er), der Boxhandschuh (-e)

Мелодика мовлення

Präteritum von haben, sein

Особові закінчення дієслів у Präteritum

Впр. 6

Впр. 5

Впр. 4

Впр. 5

Вправа вчителя

7.

Хто що робить у вільний час Модальне дієслово «möchte»(S.20-21)

fernsehen, der Fluss, der See, angeln, tauchen, in der Sonne liegen, Picknick machen der See(-n), das Gebirge(-), das Ausland

[ç]- Laut

Modalverb «möchte»

Впр.4

Впр.4

Впр.3

Вправа вчителя

8.

Мої друзі та їх дозвілля Модальне дієслово «möchte»(S. 21-22), (S. 96)

die Sportart (-en), der Eiskunstlauf, der Badminton, das Snowboard (-en), die Mannschaft (-en), das Segeln, das Rudern, das Rennen, die Leichtathletik, das Bungeejumping, das Mountainbiking, das Rafting, das Freiklettern, das Seil (-e), der Haken, das Schlauchboot (-e), der Fels (-en), das Netz (-e), der Korb (‘’-e), der Stab (‘’-e) die Wanderung, der Rucksack, der Schlafsack, das Zelt, der Topf, die Tauchermaske, brauchen, kosten, teuer

[ç]- Laut

Інтонація зв’язного повідомлення

Modalverb «möchte».

Порядок слів у розповідному реченні.

Впр. 5

Впр.6

Вправа вчителя

9.

Зробив діло-гуляй сміло (S. 23-25)

der Beachvolleyball, der Baseball, das Golf

füttern, pflücken, gießen, in Ordnung bringen

Слова іншомовного походження. Наголос в складених іменниках Оглушення приголосних

Präsens

Порядок слів у реченні зі сполученнями, що виражають власне ставлення до повідомлення

Впр.5

Впр. 2,6

Впр. 6

Вправа вчителя

10 Я, моя родина, мої друзі (Ich, meine Familie, meine Freunde)

10.

Я, моя родина, мої друзі (S. 28-29)

der Drucker; der Kellner, der Schuhmacher, der Tischler, der Gärtner, der Mauer, der Friseur, der Automechaniker, der Lokführer, der Journalist, der Designer(diseiner), der Dolmetscher/ der Übersetzer, der Programmierer

[z]- Laut

Особові закінчення дієслів у Präsens

Впр. 5,6b

Впр. 3

Впр. 4

Вправа вчителя

11.

Назви професій Personalpronomen Akkusativ(S. 30-31)

die Cousine(-n), der Cousin(-s), die Nichte(-n), der Neffe(-n), kennen, vorstellen der Arbeiter, der Bauer, der Arzt, der Schneider, der Bäcker, der Lehrer, der Maler, der Verkäufer, der Manager

Інтернаціональна лексика

Personalpronomen Akkusativ

Дієслова з невідокремлюваними префіксами

Впр.3

Впр. 1, 2

Впр. 4

Впр. 2

Вправа вчителя

12.

Професії батьків Personalpronomen Akkusativ(S. 32)

der Programmierer, der Rentner, die Bibliothekarin, der Student, arbeiten, studieren, verkaufen, nähen, lernen, malen, lehren, backen, pflügen, behandeln

Буквосполучення ch в значенні [k]

Personalpronomen Akkusativ

Впр. 4

Впр. 5

Вправа вчителя

13.

Професії рідних

Demonstrativpronomen „dieser“ (S. 33-34)

der Automechaniker (-), der Architekt (-en), der Tierarzt (die Tierärzte), der Wissenschaftler (-), der Schauspieler (-), der Programmierer (-), der Landwirt (-e), der Apotheker (-), die Krankenschwester (- n) der Mann(-er), die Frau(-en),der Mensch(-en), der Student(-en)

Інтонація речень з дієсловами з (не)відокремлюваними префіксами

Demonstrativpronomen „dieser“

Впр. 1

Впр. 1

Впр. 4

Вправа вчителя

14.

Уподобання друзів та знайомих (S. 35-36)

der Kindergarten(-), lockig, dunkel, sportlich

Звуки німецької мови

Мелодика мовлення

Однина та множина іменників

Написання листа

Впр. 3

Впр. 4

Впр. 4

15.

Рід занять Ordinalzahlen (S. 37-39)

ledig, verheiratet, verwitwet(вдівець)

Наголос у складених кількісних числівниках

Інтонація монологічного мовлення

Ordinalzahlen

Впр. 5(с.163)

Впр. 4

Впр.1, 4

Впр.6

16.

Всі ми різні, всі ми неповторні. (S. 40-41)

arbeiten als, das Büro(-s), die Bäckerei (-n), den Haushalt führen,

Наголос у складених іменниках

Рід складених іменників

Впр. 2

Впр.3

Впр. 4

17.

Ким ти хочеш бути? (S. 42-43)

die Putzfrau (-en), der Koch(-e), der Tischler(-), der Bauarbeiter(-), der Tierarzt(-e), der Busfahrer(-), die Krankenschwester(-n), die Schauspielerin(-nen), die Friseurin(-nen), das Fotomodell(-e),werden

Наголос в складених іменниках

Рід складених іменників

Означений та неозначений артикль іменників

Впр. 4

Впр. 3

Вправа вчителя

18.

Всі професії важливі(S. 44-45)

achten, verstehen, böse sein auf (Akk.), loben, schimpfen auf (Akk.)

Наголос в складених іменниках

Інтонація розповідного речення

Präsens дієслів

Personalpronomen Akkusativ

Впр. 2,4

Впр. 3

19.

Проектна робота „Unsere Familien“

(S. 46)

Звуки німецької мови

Мелодика мовлення

Означений та неозначений артикль іменників

Присвійні займенники

Проектна робота „Unsere Familien“

11 Шкільне життя (Schulleben)

20.

Шкільне життя (S. 48-49, 80-82)

umUhr, Viertel vor/ nach, halb. Wie spät ist es?

Довгі та короткі голосні

Позначення часу.

Впр.1

Впр. 2, 5

Впр.3

Вправа вчителя

21.

Навчальні предмети(S. 50-51)

das Schulfach, die Kunst, die Erdkunde, die Geschichte, das Werken, anfangen, zu Ende sein, nennen, Noten geben, vergleichen, die Tafel abwischen

Мелодика монологічного мовлення. Інтонація розповідних речень

Довгі та короткі голосні

Порядок слів у розповідному реченні.

Впр. 2,3

Впр. 2

Впр.5

22.

Розклад уроків Ordinalzahlen (S. 52-53) (S.100)

der Faulpelz(-e), einverstanden sein, unterschiedlich, erfahren, langweilig

Дієслова з невідокремлюваними префіксами

Ordinalzahlen Оформлення письмового повідомлення

Впр.5

Впр. 2,3

23.

Урок іноземної мови.Präpositionen mit Dativ (S. 54-55)

Von, bei, zu, mit, nach, aus, seit, herausschreiben, abschreiben, plaudern, kontrollieren, der Unterricht

Подвоєні приголосні

Звуки [ɛ:], [y:]

Präpositionen mit Dativ

Впр. 2,4

Впр. 2

Впр. 3

24.

Що ми робимо на уроці? Demonstrativpronomen (S. 56-59)

üben, dreimal pro Woche, die Kenntnis, per Internet, auf Deutsch/ Englisch, die Aussprache, der Raum(-e), das Schulgebäude, die Turnhalle, das Klassenzimmer, der Schulhof, das Einmaleins, die Cafeteria, der Computerraum, die Satellitenantenne, erfahrene Lehrer, pro Tag, kostenlos, bequem

Наголос в складених іменниках

Слова іншомовного походження

Demonstrativpronomen „man“ Präpositionen mit Dativ

Рід складених іменників

Однина та множина іменників

S.164

Впр. 3, 3

Впр. 4

Впр. 6

Вправа вчителя

25.

Навчальна діяльність Perfekt (S. 60-61)

Klassendienst haben, holen, klingeln

Інтонація речень в Perfekt

Perfekt

Partizip II слабких дієслів

Впр. 2,3

Впр. 3

26.

Діяльність вчителя та учнів під час уроку ІМ. Perfekt (S. 62-64)

der Fremdenführer, das Schulmuseum, auswendig, natürlich, verschieden, die Tinte(), die Feder(перо)

Наголос в складених іменниках

Звуки [z], [ç]

Perfekt

Partizip II сильних дієслів

Впр. 3

Впр. 3,4

Впр. 4

27.

Активна робота школярів. Perfekt

(S. 65-67)

müde, irgendwann, ausfallen

Африкати [ts], [pf]

Дифтонг [оø]

Суфікс ig в прикметниках

Perfekt із „sein“ та „haben

Творення Partizip II дієслів з відокремлюваними префіксами

Впр. 1,3

Впр. 2,4

28.

Поради організації навчального процесу (S. 68-70)

der Tipp, sitzen bleiben, das Diktat, Tipps geben, üben, um Hilfe bitten, hilfsbereit

Слова іншомовного походження

Інтонація поширеного речення

Дієслова haben, sein в однині та множині

Впр. 2

Впр. 2

Впр. 5

29.

Моя робота під час уроку Steigerungsstufen (S. 71-72)

інтонація розповідного та питального речення без питального слова

Steigerungsstufen

Впр.4

Впр.1,2

Впр.3

30.

Навчаймося активно (S. 73-75)

der Witz, das Kreuzworträtsel, lösen

Впр.2 S.165

Впр.3,4

12 Людина (Mensch)(5 клас друга мова, 7 клас перша мова)

31.

Людина (S. 92-93)

die Haare, der Kopf, das Gesicht, das Auge, das Ohr, die Nase, der Mund, der Arm, die Hand, der Finger, das Bein, der Fuß

Африкат pf. Дифтонги ei[æ],au [aо]

Однина та множина іменників

Впр. 2

Вправа вчителя

Впр.2,4

Вправа вчителя

32.

Частини тіла людини(S. 93-94)

Монологічне мовлення

Впр. 6

Вправа вчителя

Впр. 5

Вправа вчителя

33.

Який вигляд має людина? (S. 95-96)

rund, oval, glatt (гладенький), lockig, dick, dünn, groß, klein, kurz, lang

Діалогічне мовлення

Коротка форма прикметників

Впр. 4

Вправа вчителя

Впр. 1,2

Вправа вчителя

Впр. 3

Вправа вчителя

34.

Турбота про стан здоров’я Personalpronomen im Dativ (S. 97 - 99)(S.110-111)(6 клас)

weh tun (боліти), das Eis, krank, leider, der Bauch, der Hals, der Zahn

Діалогічне мовлення

Personalpronomen im Dativ )(S.110-111)(6 клас)

Речення з „können“

Впр. 3

Вправа вчителя

Впр. 1

Вправа вчителя

Впр. 2,4,5

Вправа вчителя

35.

У лікаря (S. 100-101)

dіe Menschen untersuchen, das Fieber, das Medikament, verschreiben, die Erkältung, Was tut dir weh?

Інтонація питальних та розповідних речень. Мелодика діалогічного мовлення

Порядок слів у питальних та розповідних реченнях

Впр. 5

Вправа вчителя

Впр. 3а

Вправа вчителя

Впр. 2,4

Вправа вчителя

36.

Причини погіршення здоров’я. Хвороби (S. 100-101) (7 клас)

das Fieber, messen (maß, gemessen), die Erkältung (-en), der Schnupfen, der Husten, niesen (te, t),

Діалогічне мовлення

Інтонація питального та розповідного речень

Präsens Perfekt

Порядок слів у реченні

Впр. 4а

Вправа вчителя

Впр. 2,3

Вправа вчителя

Впр. 3 Вправа вчителя

Впр. 3b

Вправа вчителя

37.

На прийомі у лікаря (101-102)

untersuchen, verschreiben, gurgeln

Інтонація діалогічного мовлення

Звуки НМ

Порядок слів у питальному та розповідному реченнях

Впр. 3b

Вправа вчителя

Впр. 5

Вправа вчителя

38.

Лікарські засоби

das Medikament, verschreiben

Звуки [ʃ], [ç], [z], [s], []

Вживання модальних дієслів können, möchten

Вправа вчителя

Вправа вчителя

Вправа вчителя

39.

Способи запобігання хворобі (S. 103-104)

еmpfehlen, versprechen, die Untersuchung (-en), das Übergewicht, Gute Besserung!

Віддієслівні іменники Інтонація поширеного речення

Дієслова з невідокремлюваними префіксами

Впр. 3 Вправа вчителя

Впр. 1

Вправа вчителя

40.

Рекомендації щодо лікування (S. 104-105)

Звуки НМ

Наголос в складених іменниках Мелодика мовлення

Рід складених іменників

Сильні дієслова

Впр. 4

Вправа вчителя

Впр. 6

Вправа вчителя

Впр. 5,7

Вправа вчителя

41.

Здоровим бути модно (S. 101-102)Здоровя – безцінний скарб (S. 106-107)

nützlich, schädlich

Суфікс -lich,в прикметниках

Satzreihe

Впр. 1

Вправа вчителя

Впр.3

Вправа вчителя

Впр. 2

Вправа вчителя

Впр. 2

Вправа вчителя

42.

Наше здоров’я – в наших руках (S. 109-111)

Довгі та короткі голосні

Мелодика мовлення

Прості речення

Модальні дієслова

Впр. 3

Вправа вчителя

Впр. 1 (проектна робота)

43.

Контроль аудіювання

44.

Контроль говоріння

45.

Контроль читання

46.

Контроль письма

47.

Узагальнення вивченого у І семестрі

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн