Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Календарно-тематичне планування уроків німецької мови у 5 класі (1-й рік навчання)

Календарно-тематичне планування уроків німецької мови у 5 класі (1-й рік навчання)

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №JB524696
За публікацію цієї методичної розробки Бараннік Наталія Іванівна отримав(ла) свідоцтво №JB524696
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно - тематичний план

уроків німецької мови

у 5-му класі

на І семестр 2017/18 навчального року

вчителя німецької мови

Бараннік Н. І.

Навчально-методичне забезпечення навчального плану

Загальна кількість годин – 105

Кількість годин на тиждень – 3

Планова кількість видів контролю – 8

Контроль аудіювання – 2

Контроль говоріння – 2

Контроль читання – 2

Контроль письма – 2

Програма – «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна

мова 5 – 11 класи», К., 2017 р.

Підручник – Німецька мова Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних

закладів (1-й рік навчання) „Hallo, Freunde!“/ С. І Сотникова, Т. Ф.

Білоусова. – Харків: Вид-во «Ранок», 2013. – 191 с.

№ п/п

Дата

Сфери (тематика спілкування)

Мовна лінія

Мовленнєва лінія

Примітка

Лексика

Фонетика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

9 Я, моя родина, мої друзі (Ich, meine Familie, meine Freunde)

1.

Я, моя родина, мої друзі Представлення себе(S. 4 - 6)

Hallo, guten Morgen, guten Tag, guten Abend, gute Nacht. Wie ist dein Name? – mein Name ist… Wie heißt du? Sehr angenehm. Auf Wiedersehen. Tschüs!

Звуки німецької мови

Впр. 5

Впр. 3

2.

Знайомство Verneinung (nein) (S. 7-9)

Ввічлива форма звертання, gleichfalls

Звуки, які позначають букви Aa, Mm, Dd, Nn, Tt Інтонація питальних речень з/ без питального слова

Порядок слів у розповідному та питальному реченнях Заперечення nein, твердження ja

Впр. 4

Впр. 2а

S. 7, впр. 1

3.

Хто це? (S. 10-11)

Das ist… Das sind…

Звуки, які позначають букви Ii, Ee, Ww, Ss, Rr Дифтонг еі, буквосполучення іе

Дієслово „sein“ у 3-ій особі однини та множини

Впр. 3

Впр. 2, 4

Впр. 2, 4

4.

Що це? Bestimmter/ unbestimmter Artikel(S. 12 - 13)

Звуки, які позначають букви Bb, Oo, Uu, Cc, Hh

Довгі та короткі голосні

[ç] - Laut

Рід іменників

Означений та неозначений артиклі

Впр. 3

Впр. 2, 5

Впр. 5

5.

Це – справжній друг (S. 14 - 15)

Звуки, які позначають букви Ll, Kk, Pp, Gg

Дієслово „sein“ у Präsens порядок слів у питальному реченні без питального слова Прийменник von

Впр. 4

Впр. 5

Впр. 3

Впр. 3

6.

Скільки тобі років? Zahlwort (S. 16 - 17)

Nummeral 1-12

Wie alt bist du? – Ich bin … Jahre alt. schon, bald

Звуки, які позначають букви Ff, Vv, Jj, Zz

Порядок слів у питальному реченні з питальним словом

Впр. 3, 4

Впр. 5

7.

Як справи? (S. 18-19)

Wie geht es dir?/ Wie geht’s? – Danke, prima/ gut/ es geht.

Приголосні звуки [ç], [ʃ], [ʃp], [ʃt], дифтонг [Ɔe]

Порядок слів у питальному реченні з питальним словом

Впр. 3

Впр. 1, 2

Впр. 4

8.

Мій друг. Verneinung (nicht, kein) (S. 20-21)

Nicht, kein (e), fleißig. Stimmt das? Ist das richtig?der Freund, die Freundin

Звуки, які позначають букви Üü, Öö, Ää Звуки [y], [ɛ], [œ], [ø]

Вживання Verneinung (nicht, kein) Однина та множина іменників

Впр. 4

Впр. 4

Впр. 3, 6

Впр. 5

9.

Місце проживання. Präpositionen mit Dativ, Akkusativ (S. 22-23)

Woher, aus Präpositionen mit Dativ, Akkusativ

Звуки, які позначають букви Yy, Xx, Qq, буквосполучення ph Звуки НМ

Präpositionen mit Dativ, Akkusativ

Впр. 4, 6

Впр. 3, 4

Впр. 5

10.

Я, моя родина, мої друзі. Члени моєї сім’ї Personalpronomen Possessivpronomen mein (S. 26 - 28)

die Familie, die Eltern, die Mutter, der Vater, die Oma, der Opa, die Schwester, der Bruder, die Großeltern, die Geschwister

Приголосні звуки [ç], [ʃ]

Однина та множина іменників. Personalpronomen Possessivpronomen mein(e)

Впр. 1

Впр. 5, 6

Впр. 2

Впр. 6

11.

Родинні стосунки Singular, Plural (S. 29 - 30)

die Tante, der Onkel, die Tochter, der Sohn, die Kusine, der Cousin, das Kind, die Verwandten

Звук [ç] у суфіксах прикметників

Однина та множина іменників.

S. 168, впр. 5

Впр. 3, 4

Впр. 2

12.

Які рідні в тебе є? Іменники в Dativ (S. 31 - 33)

haben

Наголос у складних іменниках

haben в усіх особах однини та множини Nominativ, Akkusativ

s. 168, Впр.6

Впр. 5

Впр. 4

Впр. 3, 5

13.

Родина відрекомендовується Zahlwort (S. 34 -36)

Наголос у складних іменниках

Кількісні числівники 13-… hundert суфікс ßig

s. 168 впр. 4 Впр. 2

Впр. 3_ 7

Впр. 2

Впр. 4

14.

Різноманітність професій Possessivpronomen (S. 37 - 38)

der Arbeiter, der Bauer, der Arzt, der Schneider, der Bäcker, der Lehrer, der Maler, der Verkäufer, der Manager, der Programmiere, der Rentner, die Bibliothekarin, der Student Присвійні займенники

Інтонація монологічного та діалогічного мовлення

Іменники – назви професій – жіночого та чоловічого родів

Присвійні займенники

Впр. 1

Впр. 4

Впр. 3

Впр. 3

15.

Хто що робить? (S. 39 - 40)

arbeiten, studieren, verkaufen, nähen, lernen, malen, lehren, backen, pflügen, behandeln

Довгі та короткі голосні

Особові закінчення дієслів у Präsens Вживання іменників без артикля для позначення роду діяльності

Впр. 5

Впр. 1

Впр. 2, 3

16.

Де працюють рідні та друзі? (S. 41- 42)

in einer Schule, in einer Fabrik, an einer Universität, in einer Firma, auf einem Bauernhof, in einem Kaufhaus, in einer Klinik

Звуки німецької мови Складені іменники

Особові закінчення дієслів у Präsens

Рід іменників

Впр. 3

Впр. 2

Впр. 4

17.

Де ти живеш? Адреса (S. 43 - 44)

leben, wohnen, die Stadt, das Dorf, auf dem Land, wo? Власні назви

Наголос в складених іменниках Африкат [ts], Власні назви

Особові закінчення дієслів у Präsens

S. 168, Üb. 4

Впр. 3,

Впр. 1, 2

Впр. 1. 2

18.

Хто звідки родом? (S. 45 - 46)

Woher kommst du? Wo – in der Ukraine, woher – aus der Ukraine

Інтонація питальних речень з питальним словом та розповідних речень

Порядок слів у питальному та розповідному реченнях

Особові закінчення дієслів

Впр. 1

Впр. 3, 4

Впр. 3

Впр. 2, 6

19.

Німецькомовні друзі (S. 47 - 49)

Мелодика мовлення

Порядок слів у розповідному реченні

Впр. 6

S- 48-49

11 Шкільне життя (Schulleben)

20.

Шкільне життя. Наша школа (S. 50- 52)

die Sporthalle, die Klasse, der Hof, der Speiseraum, der Klassenraum, das Erdgeschoss, die Bibliothek, der Lesesaal, die Aula

Наголос в складених іменниках

Präpositionen mit Dativ

Впр. 1

Впр. 4

Впр. 2, 3

Впр. 5,6

21.

Що ми робимо під час уроків? (S. 53 -54)

spielen, rechnen, turnen, schreiben, lesen, sprechen, sehen, essen, laufen, zeichnen, springen, tanzen

Довгі та короткі голосні

Сильні дієслова в Präsens

Впр. 2, 4

Впр. 1

Впр. 3

22.

Під час уроку німецької мови (S. 55 - 56)

geben, nehmen, ein Lied singen, übersetzen

Африкат [ts], приголосний [s] Звуки НМ

Зміна кореневого голосного в сильних дієсловах у Präsens

Впр. 2, 4

Впр. 1

Впр. 3

23.

Мій урок іноземної мови (S. 57)

Звук [R] у суфіксі

-er Мелодика діалогічного мовлення

Порядок слів у реченні

Впр. 6

Впр. 5

Впр. 5

24.

Наша класна кімната. Предмети в класній кімнаті (S. 58- 59)

die Tafel, der Tisch, der Stuhl, die Bank, das Bild, der Bücherschrank, rot, grün, braun, gelb, schwarz, blau, weiß, grau

Мелодика діалогічного мовлення

Кольори

Впр. 1

Впр. 7

Впр. 4, 5

Впр. 3

25.

Місце розташування предметів у класній кімнаті (S. 60- 61)

vor, hinter, vorne, hinten, links, rechts, in der Mitte, stehen, liegen, hängen, die wand, die Tür, das Fenster, das Fensterbrett

Наголос в складeних іменниках

Präpositionen in Dativ

S. 169 Впр. 4

Впр. 3

Впр. 2

Впр. 1, 3

26.

Описуймо свою класну кімнату! (S. 61 - 62)

Мелодика монологічного мовлення

Прийменники, що вимагають Dativ

Впр. 4

Впр. 5, 6

27.

Шкільне приладдя Verneinung „kein“ Unbestimmter Artikel (S. 63 -64)

die Schulsachen, die Schultasche, das Mäppchen, das Lineal, der Radiergummi, der Kugelschreiber, der Bleistift, der Anspitzer, der Pinsel

Наголос в складeних іменниках Інтонація речень з дієсловами з відокремлюваними префіксами

Verneinung „kein“

Unbestimmter Artikel

Впр. 3, 4

Впр. 1, 3

Впр. 3

28.

Вчімо німецьку мову! Imperativ (S. 65 - 67)

Інтонація окличних речень

Imperativ

Впр. 3, 5

Впр. 2

Впр. 4

29.

Розклад уроків (S. 68 - 69)

der Montag, der Dienstag, der Mittwoch, der Donnerstag, der Freitag, der Samstag, der Sonntag, die Mathe, die Geschichte, die Kunst, das werken wann?

Звуки [y], [ɛ]

Прийменник am

Порядкові числівники

Впр. 2, 4, 5

Впр. 4, 5, 6

30.

Школа моєї мрії (S. 70-71)

Оглушення приголосних

Вживання прийменника amта іменників, назв днів тижня

Впр. «Spiel»

«Spiel»

«Spiel»

10 Відпочинок і дозвілля (Erholung und Entspannung)

31.

Відпочинок і дозвілля. Види відпочинку (S. 72 - 74)

Rad fahren, schwimmen, Volleyball/ Fußball/ Federball/ Tennis/ Klavier spielen, skaten, Musik hören, stricken, Schach, gern

Звуки німецької мови в інтернаціональній лексиці інтонація розповідного та питального речення без питального слова

Написання листа

Впр. 3

Впр. 5

Впр. 2, 4

Впр. 4, 5

32.

Чим ти займаєшся після школи? (S. 75 - 76)

(am) Computer spielen, basteln, faulenzen, Rollschuh laufen, Gitarre spielen, ins Kino gehen, ins Theater gehen

Приголосний [l]

Порядок слів у розповідному реченні

Впр. 3

Впр. 1, 3

Впр. 4

33.

Котра година? (S. 77 - 78)

morgen, heute, Viertel, halb, um, aufstehen, fernsehen, mitkommen, frühstücken, schlafen gehen, Wie spät ist es? spazieren gehen nach, vor

Оглушення в кінці слова

Дифтонги [æ], [оø]

Позначення часу

Дієслова з відокремлюваними префіксами

Впр. 1

Впр. 2, 3

Впр. 1, 2

Впр. 5

34.

Розпорядок дня (S. 78 - 79)

Wann? Um wie viel Uhr? Wie spät ist es?

Наголос в дієсловах з відокремлюваними префіксами

Дієслова з відокремлюваними префіксами Прийменники aus, an, in

Впр. 7

Впр. 7

Впр. 6

35.

Заняття у вільний час (S. 80 - 81)

können, müssen

Подвоєні приголосні

Модальні дієслова „können“ „müssen“ в однині та множині

Впр. 4

Впр. 1, 2

Впр. 2

36.

Можливості та обов’язки (S. 81 - 82)

Інтонація речень зі складеним присудком

Модальні дієслова „können“ „müssen“ в однині та множині

Впр. 6

Впр. 4, 5

37.

У вихідні Adverbimmer“ (S. 83-85)

immer, oft, manchmal, selten, nie, besuchen, wandern, picknicken

Звуки НМ

Прислівники immer, oft, manchmal, selten, nie,

Впр. 1, 2, 5

Впр. 3

Впр. 4

38.

Туристичний похід – один із видів відпочинку (S. 86 - 87)

der Fluss, der See, angeln, tauchen, in der Sonne liegen, Picknick machen

Довгі та короткі голосні, подвоєні приголосні

Означений та неозначений артиклі

Впр. 4

Впр. 2, 3

Впр. 5

39.

Вибір потрібних речей (S. 88 - 89)

die Wanderung, der Rucksack, der Schlafsack, das Zelt, der Topf, die Tauchermaske, brauchen, kosten, teuer

Звуки німецької мови ([f])

Наголос в складених іменниках

Мелодика діалогічного мовлення

Правила оформлення листа

S. 169 Впр. 4

Впр. 3

Впр.

Впр. 4

40.

Відпочинок в колі ровесників (S. 90 - 91)

Звуки німецької мови

Місце дієслова у розповідному реченні

Впр. 3 (S. 89)

S. 90-91

41.

Контроль аудіювання

42.

Контроль говоріння

43.

Контроль читання

44.

Контроль письма

45.

Систематизація матеріалу, вивченого в І семестрі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Планування складено на навчальний рік
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Німецька мова
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    1262
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    15
  • Номер матеріала
    JB524696
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №JB524696
За публікацію цієї методичної розробки Бараннік Наталія Іванівна отримав(ла) свідоцтво №JB524696
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти