Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ (за програмою НУШ-1 (авт. О.Я. САВЧЕНКО)за підручником для 3 класу «Математика» авторів С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар IIСЕМЕСТР

Математика

Для кого: 3 Клас

22.01.2021

619

16

0

Опис документу:
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ за підручником для 3 класу «Математика» авторів С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар видавництва «Літера ЛТД» IIСЕМЕСТР (5 год/тиждень+5 год(дод.канікули-100 год)) Планування складено згідно структури нашого навчального закладу.(Навчаємось 175 днів) Додаткові канікули(жовтень) рішенням педради відпрацьовуємо 5 субот (виділила жирним шрифтом). Таблиця зручна для коригування і редагування.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ

за підручником для 3 класу «Математика» авторів С. П. Логачевська, Т. А. Логачевська, О. А. Комар видавництва «Літера ЛТД»

IIСЕМЕСТР (5 год/тиждень+5 год(дод.канікули-100 год))

Дата

Дата

Дата

Назва теми

Приміт.

Ст.п.

.2)

75

11.01

Задачі на обчислення часу в межах доби

Ч.2- с.101

76

12.01

Використання календаря

Ч.1--103

77

13.01

Використання календаря

Ч.1-105

78

14.01

Задачі на подвійне зведення до одиниці

79

15.01

Обернені задачі до задач на подвійне зведення до одиниці

80

16.01

Перетворення одиниць вимірювання на менші одиниці

106

81

18.01

Перетворення одиниць вимірювання на більші одиниці

108

82

19.01

Перетворення одиниць вимірювання на більші одиниці

110

83

20.01

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ

Ч.2- с.4,5

84

21.01

Додавання іменованих чисел

6

85

22.01

Додавання іменованих чисел

7

86

23.01

Віднімання іменованих чисел

8

87

25.01

Віднімання іменованих чисел

9

88

26.01

Перевір себе (узагальнення матеріалу з розділу 2)

10

89

27.01

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ

11

Розділ 3. Усне додавання і віднімання в межах 1000

90

28.01

Усне додавання і віднімання в межах 1000

12

91

29.01

Вирази виду 300 + 500, 600 – 400

13

92

30.01

Порозрядне додавання трицифрових чисел

14

93

01.02

Порозрядне додавання трицифрових чисел

15

94

02.02

Порозрядне віднімання трицифрових чисел

16

95

03.02

Порозрядне віднімання трицифрових чисел

17

96

04.02

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ

18

97

05.02

Вирази виду 430 + 200, 430 + 20, 560 – 300, 560 – 30

19

98

06.02

Рефлексійний урок

20

99

08.02

Вирази виду 230 + 70, 300 – 60

21

100

09.02

Вирази виду 230 + 70, 300 – 60

22

101

10.02

Вирази виду 430 + 80, 430 – 80

23

102

11.02

Вирази виду 430 + 80, 430 – 80

24

103

12.02

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ

25

104

13.02

Вирази виду 670 + 160

26,27

105

15.02

Вирази виду 740 – 570

28,29

106

16.02

Вирази виду 340 + 260, 800 – 340

30

107

17.02

Вирази виду 340 + 260, 800 – 340

31

108

18.02

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ

32

109

19.02

Задачі на знаходження чисел за їх сумами

33,34

110

22.02

Взаємозв’язок дій додавання і віднімання

35,36

111

23.02

Додавання трицифрових чисел способом округлення

37

112

24.02

Додавання трицифрових чисел способом округлення

38

113

25.02

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ

39

114

26.02

Віднімання трицифрових чисел способом округлення

40

115

01.03

Рефлексійний урок

41

116

02.03

Залежність значення суми від зміни одного з доданків

42,43

117

03.03

Залежність значення різниці від зміни від’ємника або зменшуваного

44,45

118

04.03

Письмова діагностична робота за лютий

119

05.03

Аналіз діагностичної роботи.Узагальнення матеріалу з розділу 3

46,47

Розділ 4. Письмове додавання і віднімання в межах 1000

120

09.03

Письмове додавання і віднімання без переходу через розряд

48,49

121

10.03

Додавання з одним переходом через розряд:вирази виду 325 + 246

50,51

122

11.03

Додавання виду 427 + 243, 527 + 381

52

123

12.03

Додавання виду 427 + 243, 527 + 381

53

124

15.03

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ

54

125

16.03

Віднімання з одним переходом через розряд: вирази виду 450 – 127,506 – 245

55,56

126

17.03

Додавання з двома переходами через розряд: вирази виду 645 + 178

57

127

18.03

Додавання з двома переходами через розряд: вирази виду 645 + 178

58

128

19.03

Віднімання з двома переходами через розряд: вирази виду 734 – 546

59

129

22.03

Віднімання з двома переходами через розряд: вирази виду 734 – 546

60

130

23.03

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ

61

131

24.03

Письмова діагностична робота за березень

132

25.03

Аналіз діагностичної роботи. Віднімання виду 500 – 347

62

133

26.03

Віднімання виду 500 – 347. Віднімання іменованих чисел.

63

134

05.04

Віднімання виду 445 – 217, 676 – 394

64,65

135

06.04

Кут. Види кутів

66,67

136

07.04

Перевір себе (узагальнення матеріалу з розділу 4)

68,69

Розділ 5. Усне множення і ділення багатоцифрових чисел

137

08.04

Множення чисел 100, 0. Ділення на 100. Ділення нуля на число. Ділення числа на рівне йому число

70,71

138

09.04

Множення і ділення круглих чисел

72

139

12.04

Множення і ділення круглих чисел

73

140

13.04

Закони множення

74,75

141

14.04

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ

76

142

15.04

Ділення числа на добуток

77,78

143

16.04

Задачі на спільну роботу

79

144

19.04

Задачі на спільну роботу

80

145

20.04

Ділення суми на число

81,82

146

21.04

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ

83

147

22.04

Множення суми на число

84,85

148

23.04

Множення числа на суму

86,87

149

26.04

Множення багатоцифрового числа на одноцифрове

88

150

27.04

Множення багатоцифрового числа на одноцифрове

89

151

28.04

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ

90

152

29.04

Письмова діагностична робота за квітень

153

30.04

Аналіз діагностичної роботи. Залежність результатів дій множення і ділення від зміни одного з компонентів

91,92

154

05.05

Ділення з остачею

93,94

155

06.05

Перевірка результатів арифметичних дій множення і ділення

95

156

07.05

Перевірка результатів арифметичних дій множення і ділення

96

157

11.05

Перевір себе (узагальнення матеріалу з розділу 5)

97

Розділ 6. Дроби

158

11.05

Аналіз діагностичної роботи. Утворення і запис звичайного дробу

98

159

12.05

Утворення і запис звичайного дробу (закріплення)

99

160

13.05

Порівняння та впорядкування дробів з однаковими знаменниками

100

161

14.05

Порівняння та впорядкування дробів з однаковими знаменниками(закріплення)

101

162

17.05

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ

163

18.05

Знаходження частини від числа

102

164

19.05

Знаходження частини від числа (закріплення)

103

165

20.05

Знаходження числа за значенням його частини

104

166

21.05

Знаходження числа за значенням його частини (закріплення)

105

167

24.05

Рефлексійний урок

168

25.05

Особливості ділення чисел на 2; на 5

106,107

169

26.05

Перевір себе (узагальнення матеріалу з розділу 6)

108,109

170

27.05

Письмова діагностична робота за травень

171

28.05

Аналіз діагностичної роботи. Корекційна робота за результатами діагностики

172

31.05

Повторення вивченого протягом року

110

173

01.06

Повторення вивченого протягом року

111

174

02.06

РЕЗЕРВ

175

03.06

РЕЗЕРВ

176

04.06

РЕЗЕРВ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.