Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автор: Лишенко Г.П. (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)

Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автор: Лишенко Г.П. (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)

Математика

Для кого: 4 Клас

13.09.2021

393

41

0

Опис документу:

Календарне планування, складене за підручником Лишенко Г.П. для четвертого класу на перший семестр відповідно до Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом Олександри Яківни Савченко.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автор: Лишенко Г.П. (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Повторення та узагальнення матеріалу за 3 клас

01.09

Повторення нумерації чисел у межах 1000, додавання і віднімання в межах 100. Розв’язування задач.(с. 3-4, № 1-14)


02.09

Запис трицифрових чисел сумою розрядних доданків. Узагальнення різних способів додавання трицифрових чисел. Складання і розв’язування задач, що містять збільшення (зменшення) на кілька одиниць. (с. 5-7, № 15-27)


03.09

Повторення співвідношення між компонентами і результатом множення. Складання і розв’язування задач на четверте пропорційне та рівняння. (с. 7-8, № 28-39)


06.09

Повторення зміни результатів множення і ділення при зміні компонентів дій, способів усного ділення. Складання і розв’язування виразів за схемами або текстами та задач за короткими записами. (с. 8-10, № 40-51)


07.09

Удосконалення множення і ділення з числами 1 та 0. Підбирання значення невідомого у нерівностях, розв’язування задач на різницеве порівняння двох добутків. (с. 11-12, № 52-63)


08.09

Уточнення знань про ділення з остачею. Розв’язування задач. (с. 12-13, № 64-75)


09.09

Обчислення виразів з множенням і діленням чисел на 10 і 100.Уточнення поняття «круглі числа» і «розрядні числа». Розв’язування задач та рівняння на 2 дії. (с. 14-15, № 75-87)


10.09

Повторення знаходження частини числа. Розв’язування задач з частинами. (с. 15-17, № 87 - 98)


13.09

Знаходження чисел за значенням їх частин. Побудова геометричних фігур. (с. 17-19, № 99 -110)


14.09

Складання рівнянь і виразів за схемами, складання і розв’язування задач за короткими записами. (с. 19-21, № 110-121)


15.09

Обчислення виразів на кілька дій, складання і розв’язування задач за короткими записами. (с. 21-22, № 122-133)


16.09

Діагностувальна робота з теми «Повторення та узагальнення матеріалу за 3 клас»


17.09

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.


Письмове множення і ділення трицифрових чисел

20.09

Ознайомлення з письмовим множенням трицифрових чисел. Уточнення способів пошуку плану розв’язування задач.(с. 24-26, № 134-144)


21.09

Дослідження способів ділення суми кількох доданків на число. Ознайомлення з письмовим діленням трицифрових чисел на одноцифрове. Розв’язування задач двома способами. (с. 26-28, № 145-155)


22.09

Формування уміння виконувати письмове ділення. Складання задач за виразами або короткими записами та розв’язування їх. (с. 28-30, № 156-167)


23.09

Обчислення значення виразів зі змінними за їх даними. Розв’язування задач на зведення до одиниці. (с. 30-31, № 168-178)


24.09

Дослідження множення числа на добуток. Ознайомлення з письмовим множенням двоцифрових чисел на розрядні числа. Складання задач за короткими записами. ( с. 31-33, № 179-190)


27.09

Ознайомлення з множенням двоцифрового числа на двоцифрове. Складання за текстами вирази, задачі за короткими записами і розв’язування їх. (с. 33-35, № 191-201)


28.09

Формування уміння множити двоцифрові числа на двоцифрові. Розв’язування задач з частинами. (с. 35-36, № 202-211)


29.09

Дослідження ділення числа на добуток. Ознайомлення з письмовим діленням трицифрових чисел на розрядні. Розв’язування задач та рівнянь.( с. 36-38, № 212-223)


30.09

Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Складання обернених задач до даних.( с. 38-39, № 224-234)


01.10

Формування уміння розв’язувати задачі, що містять збільшення ( зменшення) числа у кілька разів. Повторення видів кутів. (с. 40 -41, № 235 -245)


04.10

Ділення трицифрових чисел з остачею. Порівняння задач та складання їх за схемами і виразами. (с. 41-43, № 246-256)


05.10

Формування вміння розв’язувати задачі вивчених видів, обчислювати вирази та розв’язувати рівняння.


Дроби

06.10

Ознайомлення з дробами. Розв’язування задач з частинами. (с. 44-46, № 257-267)


07.10

Знаходження дробу від числа. Розв’язування задач з частинами. (с. 47-49, № 268-278)


08.10

Дослідження дробів, що дорівнюють 1. Розв’язування задач з дробами. Складання рівнянь за схемами.(с. 49-51, № 279-289)


11.10

Дослідження дробів, що дорівнюють 1. Розв’язування задач з дробами. Складання рівнянь за схемами


12.10

Знаходження числа за значенням його дробу. Знаходження периметра прямокутника, обчислення значення виразу зі змінною. (с. 51-52, № 290-300)


13.10

Знаходження числа за значенням його дробу. Знаходження периметра прямокутника, обчислення значення виразу зі змінною


15.10

Розглядання дробу як частки від ділення. Розв’язування задач з дробами. (с. 53-54, № 301-310)


18.10

Розглядання дробу як частки від ділення. Розв’язування задач з дробами


19.10

Розв’язування задач з дробами та буквеними даними. Розв’язування рівняння на 2 дії. Побудова квадрату.(с. 54-55, № 311-321)


20.10

Удосконалення вмінь обчислювати вирази, розв’язувати задачі


21.10

Діагностувальна робота з теми «Письмове множення і ділення трицифрових чисел. Дроби.»


22.10

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.


Нумерація багатоцифрових чисел

01.11

Утворення, порівняння та запис чисел у межах 2000. Розв’язування задач та обчислення виразів. (с. 56-58, № 322-335)


Утворення числа 2000 та розрядні числа 5-го розряду. Розв’язування задач вивчених видів та обчислення виразів.(с. 58- 59, № 336-344)

02.11

Розрядний склад чотирицифрових чисел. Уточнення поняття «Кут. Порівняння кутів». Ускладнені задачі на знаходження третього доданку. (с. 59-62 , № 345-356)

Запис чотирицифрових чисел. Розв’язування задач на суму двох добутків двома способами. (с. 62-64, № 357-366)


03.11

Визначення у числі загальної кількості десятків, сотень, тисяч. Коло і круг та їх елементи. Задачі на 4-е пропорційне з буквеними даними.(с. 64-66, № 367-379)


П’ятицифрові числа

04.11

Утворення, запис, розкладання на розрядні доданки п’ятицифрових чисел. Повторення письмового додавання трицифрових чисел та розв’язування задач. (с. 67-68, № 380-392)


05.11

Утворення, запис, розкладання на розрядні доданки п’ятицифрових чисел. Розв’язування ускладнених задач. Повторення письмового віднімання трицифрових чисел.(с. 69-70, № 393-403)


08.11

Утворення, запис, розкладання на розрядні доданки п’ятицифрових чисел. Розв’язування задач. (с. 70-72, № 404-414)


09.11

Визначення загальної кількості десятків, сотень, одиниць тисяч. Розв’язування задач на спільну роботу. Ділення трицифрових чисел з перевіркою.(с. 72-73, № 415-425)


Шестицифрові числа.

10.11

Ознайомлення з числами від 100000 до 199999. Задача з дробами на знаходження третього доданку. (с. 74-75, № 426-437)


11.11

Ознайомлення з розрядними числами шостого розряду. Мільйон. Розв’язування рівняння на 2 дії та задач з дробами.(с. 75-77, № 438-449)


12.11

Визначення розрядного складу шестицифрових чисел. Розв’язування задач. Порівняння багатоцифрових чисел.(с. 77-79, №450-459)


15.11

Ознайомлення з класами і розрядами чисел. Розв’язування виразів та задач.(с. 79-81, № 460-469)


16.11

Читання та запис багатоцифрових чисел. Розв’язування виразів та задач.(с. 81-83, № 470-480)


17.11

Визначення загальної кількості одиниць кожного розряду у числі. Розв’язування задач на 4-е пропорційне способом відношень.(с.83-85, № 481-491)


18.11

Ознайомлення з десятковою системою числення та римською нумерацією. Розв’язування рівнянь, задач на 4-е пропорційне та обернених задач.(с. 85-88, № 492-502)


Величини

19.11

Узагальнення знань про довжину та систему мір довжини. Заміна одних одиниць довжини іншими. Розв’язування задач з одиницями довжини. (с.89-91, № 503-513)


22.11

Узагальнення знань про масу та систему мір маси. Заміна одних одиниць маси іншими. Розв’язування задач з одиницями маси.(с.91-92, № 514-524)


23.11

Розв’язування задач з одиницями маси та об’єму. Обчислення виразів на дії різного ступеня та нерівності. (с. 92-94, № 525-538)


24.11

Удосконалення вмінь обчислювати вирази, розв’язувати задачі вивчених видів та рівняння.


25.11

Діагностувальна робота з теми «Нумерація багатоцифрових чисел. Величини»


26.11

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок.


29.11

Узагальнення знань про час та систему мір часу. Заміна одних одиниць часу іншими. Розв’язування задач з одиницями часу. (с. 94-96 , № 539-551)


30.11

Розв’язування задач з одиницями часу. Побудова кола та його елементів.(с. 96-98, № 552-563)


01.12

Заміна менших одиниць вимірювання часу більшими. Розв’язування задач з величиною «Час» (с. 98-100, № 564-574)


Швидкість. Час. Відстань.

02.12

Ознайомлення з величиною «швидкість». Розв’язування завдань на знаходження швидкості об’єктів.(с. 100-101, № 575-585)


03.12

Знаходження відстані, яку подолав об’єкт за його швидкістю і часом руху. Розв’язування задач на рух.(с. 102-103-, № 586-596)


06.12

Визначення часу руху за даною відстанню і швидкістю. Знаходження периметра прямокутної ділянки. (с. 103-105, № 597-608)


07.12

Розв’язування задач з величинами : швидкість, час і відстань. Складання і вибір схем і формул до таких задач.(с. 106-107, № 609-619)


08.12

Розрізнення поняття «геометричні тіла» і «плоскі фігури». Розв’язування задач з величинами : швидкість, час і відстань. (с. 107-108, № 620 -629)


Одиниці вимірювання площі

09.12

Формування уявлень про площу фігури. Порівняння площі фігур з клітинками. Повторення знаходження числа за значенням його дробу. (с. 109-110, № 630-641)


10.12

Ознайомлення з одиницею площі «квадратний сантиметр». Обчислення виразів і розв’язування рівнянь на 3дії.(с. 111-112, № 642-651)


13.12

Обчислення площі прямокутника. Розв’язування нерівностей. Обчислення виразів на 4 дії. Складання і розв’язування задач.(с. 112-114, № 652-663)


14.12

Складання і розв’язування задач, в яких знаходиться площа прямокутника. (с. 114-115, № 664-673)


15.12

Ознайомлення з іншими одиницями вимірювання площі. Розв’язування задач зі швидкістю. (с. 116-118, № 674-685)


16.12

Обчислення площі ділянок прямокутної форми за їх планом. Порівняння іменованих чисел з одиницями площі.(с. 118 -120, № 686-696)


17.12

Розв’язування задач різних видів. (с. 120-122, № 697-706)


20.12

Обчислення площі за допомогою палетки. Розв’язування задач на обчислення площі і периметра прямокутника. (с. 122-124, № 707-718)


21.12

Обчислення виразів на декілька дій різного ступеня. Повторення задач різних видів.(с. 124-125, № 719-727)


22.12

Розв’язування задач з дробами, на обчислення площ і периметрів прямокутників. Обчислення виразів зі змінною. (с. 125-126, № 728-738)


23.12

Діагностувальна робота з теми «Швидкість. Час. Відстань. Одиниці вимірювання площі»


24.12

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням та попередженням помилок

Удосконалення вмінь обчислювати вирази, розв’язувати задачі вивчених видів та рівняння.




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.