Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

Календарно-тематичне планування уроків математики у 3 класі

Математика

Для кого: 3 Клас

18.07.2021

156

11

0

Опис документу:
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків математики у 3 класі Нової української школи 2 семестр. Відповідають змісту підручника Наталії Листопад "Математика 3 клас" (частина 2). Заплановані 5 діагностичних робіт.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

МАТЕМАТИКА

2 семестр

за підручником Н. Листопад (частина 2)


Тема уроку

Дата

Примітка


Розділ 4. Додавання і віднімання в межах 1000



Усне додавання і віднімання



Інструктаж з техніки безпеки. Лічба сотнями. Розрядні доданки чисел. Задачі на знаходження маси. Повторення одиниць довжини. (№1-11)




Додавання та віднімання чисел десятками. Знаходження значень вираз. Складання обернених задач. (№12-24)




Складання виразів за схемами. Переставна властивість додавання. Знаходження суми трицифрових чисел. Розвязування обернених задач. (№25-36)




Різні способи обчислення суми. Розвязування обернених задач. Перетворення іменованих чисел (міри вартості). (№37-46)




Складання та обчислення виразів на додавання. Знаходження різниці чисел способом розкладання на розрядні доданки. Розвязування задач за блок-схемою.(№47-58)




Різні способи обчислення різниці. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач за блок-схемою. (№59-66)




Перевірка віднімання додаванням. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження суми. (№67-78)




Обчислення різниці. Порівняння виразів. Задачі на знаходження невідомого доданка. (№79-89)




Обчислення суми чисел. Порівняння іменованих чисел. Розвязування задач за коротким записом і схемою. (№90-101)




Кругові вирази. Знаходження різниці різними способами. Розвязування рівнянь. Розвязування задач двома способами. (№102-110)




Обчислення виразів різними способами. Радіус кола. Діаметр кола. Розвязування задач виразом. (№111-121)




Знаходження невідомих величин. Дії з іменованими числами. Творча робота над задачами. Геометричне завдання. (№122-130)




Дії з іменованими числами. Знаходження значень виразів. Розвязування задач виразом. Геометричні завдання. (№131-141)




Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. Розв’язування задач. Креслення кола. Визначення радіуса та діаметра кола.




Діагностична робота №5. Усне додавання і віднімання в межах 1000.




Аналіз діагностичної роботи. Повторення та закріплення вивченого.




Письмове додавання і віднімання



Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Розвязування задач з буквеними даними. Розвязування рівнянь.(№142-152)




Збільшення та зменшення чисел на декілька десятків. Робота з розрядною таблицею. Письмове віднімання чисел. Розвязування задач. (№153-162)




Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Складання та розвязування рівнянь та задач. (№163-172)




Письмове додавання чисел з переходом через розряд. Розвязування задач. (№173-182)




Знаходження суми трьох доданків. Розвязування задач. (№183-191)




Письмове додавання чисел з переходом через розряд. Дії з іменованими числами. Розвязування задач. (№192-202)




Кругові приклади. Розвязування нерівностей. Розвязування задачі за схемою. Визначення часу за годинником. (№203-212)




Письмове віднімання чисел з переходом через розряд. Розвязування рівнянь та задач. (№213-222)




Перевірка письмового додавання відніманням. Порівняння виразів. Розвязування нерівностей та задач. (№223-231)




Перевірка письмового віднімання додаванням. Математичний диктант. Розвязування задач. (№232-240)




Обчислення виразів. Складання та розвязування рівнянь. Розвязування задач за малюнками.(№241-250)




Закріплення письмового додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач різних типів.




Діагностична робота №6.




Аналіз діагностичної роботи. Повторення та закріплення вивченого.





Розділ 5. Множення і ділення в межах 1000



Повторення властивостей множення на 10 та 100. Обчислення виразів. Розв’язування задач на суму. (№251-262)




Повторення властивостей ділення на 10 та 100. Розв’язування рівнянь та задач. Співвідношення мір довжини. (№263-276)




Ділення іменованих чисел. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач за схемою. Радіус кола. (№277-285)




Заміна додавання множенням. Порівняння виразів. Обчислення добутку різними способами. Розв’язування задач з зайвими даними. (№286-297)




Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. (№298-309)




Ділення круглих чисел. Знаходження частини від числа. Розв’язування та порівняння обернених задач. (№310-318)




Ділення числа на добуток різними способами. Знаходження частки. Розв’язування задач двома способами. (№319-329)




Обчислення виразів способом послідовного ділення. Знаходження частки способом добору. Розв’язування обернених задач. (№330-339)




Множення суми на число. Складання та розв’язування задач за таблицями. Робота з діаграмами. (№340-351)




Множення двоцифрового числа на одноцифрове. Знаходження добутку різними способами. Розв’язування рівнянь та задач. Робота з діаграмами. (№352-362)




Множення числа на суму. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач за малюнками та числовими даними. (№363-372)




Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду. Розв’язування рівняньСкладання обернених задач за таблицею з відношеннями «Ціна. Кількість. Вартість». (№373-383)




Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач з відношеннями «Ціна. Кількість. Вартість». (№384-392)




Знаходження значень виразів. Обчислення виразів. Розв’язування задач. (№393-400)




Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. Розв’язування задач з відношеннями «Ціна. Кількість. Вартість».




Діагностична робота №7.




Аналіз діагностичної роботи. Повторення та закріплення вивченого.




Ділення суми на число. Обчислення виразів двома способами. Складені задачі. (№401-409)




Обчислення виразів на ділення з дужками. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. (№410-419)




Вирази на знаходження частки. Розв’язування задач за блок-схемами. Тривалість місяців: «правило кісточок» (№420-431)




Кругові вирази. Розкладання чисел на доданки. Знаходження частки. Розв’язування задач. (№432-443)




Закріплення вивчених видів ділення. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач. (№444-453)




Два способи обчислення частки. Розкладання діленого на зручні доданки. Розв’язування рівнянь та задач. Робота з календарем. (№454-463)




Складання та обчислення виразів на знаходження частки. Розв’язування задач. (№464-473)




Чверть суми. Виконання ділення та перевірка множенням. Розв’язування рівнянь та задач. Розв’язування нерівностей зі змінною способом добору. (№474-483)




Знаходження частки способом добору. Розв’язування рівнянь на знаходження дільника. Розв’язування задач. (№484-494)




Ділення з остачею. Розв’язування задачі, складання до неї малюнка та таблиці. Числовий промінь. (№495-504)




Обчислення виразів ділення з остачею. Алгоритм виконання ділення з остачею. Розв’язування задач. (№505-514)




Парні числа. Перевірка ділення з остачею. Робота над задачами. (№515-523)




Робота з таблицею. Перевірка ділення з остачею. Розв’язування нерівностей. Робота над задачами. (№524-533)




Ділення з остачею. Повторення способів ділення трицифрових чисел на двоцифрове.




Діагностична робота №8.




Аналіз діагностичної роботи. Повторення та закріплення вивченого.




Розділ 6. Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням.


Повторення нумерації трицифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач. (№534-542)




Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач. (№543-551)




Письмове віднімання трицифрового числа від круглого. Розв’язування задач з буквеними даними. (№552-559)




Ознайомлення з письмовим множенням. Письмове множення з переходом через розряд. Робота над відрізком. Розв’язування задач. (№560-573)




Письмове множення на число з нулем в розряді десятків. Робота над задачами з буквеними даними. (№574-585)




Послідовне множення. Письмове множення на розрядне число. Робота з нерівностями та задачами. (№586-596)




Тренувальні вправи на виконання письмового множення на розрядне число.




Повторення ділення з остачею. Робота над задачами. Робота з годинником. (№597-609)




Ознайомлення з письмовим діленням. Перевірка дії ділення множенням письмово. Розв’язування рівнянь. Робота над задачами. (№610-619)




Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове. Поняття «неповне ділене». Розв’язування задач. (№620-630)




Загальна кількість сотень, десятків, одиниць. Ділення трицифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач. (№631-641)




Обчислення виразів письмово. Робота з іменованими виразами. Розв’язування задач. (№642-650)




Розв’язування та порівняння задач. Запис та обчислення виразів. (№651-658)




Обчислення виразів. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач із двома запитаннями. (№659-667)




Письмове виконання виразів. Складання задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів. Робота з календарем. (№668-675)




Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу.




Діагностична робота №9




Аналіз діагностичної роботи. Повторення та закріплення вивченого.




Завдання з логічним навантаженням. (с.124)




Завдання з логічним навантаженням. (с.125-126)




Завдання з логічним навантаженням. (с.127)




Узагальнення й систематизація знань. Підсумок за рік.






Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.