Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

Календарно-тематичне планування уроків математики для 4 класу (І семестр) НУШ

Математика

Для кого: 4 Клас

12.09.2021

138

11

0

Опис документу:

Пропоную орієнтовне календарно-тематичне планування з математики до Типової освітньої програми (математична освітня галузь), розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна. Підручник «Математика" 4 клас.Ч.1/ А. Заїка, С. Тарнавська. Змінюйте, коригуйте , враховуючи підготовленість ваших учнів .

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з математики для 4 класу

І семестр 4 год на тиждень



ТЕМА УРОКУ

ДАТА

Розділ 1. Повторення вивченого матеріалу за 3 клас


1.

Нумерація трицифрових чисел. Задачі на порівняння чисел, знаходження різниці, суми. С.4-6


2.

Склад чисел з розрядних доданків. Обчислення значень виразів на основі

знання складу числа.С.6-8


3.

Дослідження трицифрових чисел. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, на знаходження суми. С.9-11


4.

Порівняння трицифрових чисел. Розв’язування задач на знаходження суми кількох доданків. С.11-13


5.

Арифметичні дії з числами . Дослідження способів виконання арифметичних дій під час розв’язання повсякденних проблем математичного змісту.С.13-15


6.

Округлення чисел. Способи додавання і віднімання трицифрових чисел.

Розв’язування задач складанням виразу, за допомогою схем.С.15-17


7.

Письмове додавання і віднімання чисел. Знаходження значень числових та буквених виразів. Складені задачі на знаходження невідомого зменшуваного. С.17-19


8.

Обчислення значень виразів. Операції з грошима.С.19-21


9.

Перевірка правильності додавання і віднімання. Дослідження

способів розв’язування задач, пов’язаних з рухом та визначенням маршруту С.21-23


10.

Зміна суми і різниці при зміні їх компонентів. Розв’язування задач на знаходження суми. С.23-25


11.

Способи усного множення. Розв’язування задач на знаходження добутку.

С.26-27


12.

Зміна добутку при зміні множників. Стовпчикові діаграми.С.28-30


13.

Обчислення значень виразів. Одиниці маси. С.30-32


14.

Зв’язок множення і ділення. Іменовані числа. Рівності зі змінною (рівняння).

С. 32-34.


14.

Зміна частки при зміні діленого, дільника.

Розв’язування складених задач на множення і ділення.С.34-36


15.

Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Лінійні геометричні

фігури. Пряма, відрізок, промінь С.36-38


16.

Ділення з остачею. Розв’язування задач на ділення з остачею з використанням на практичному рівні способи подання конкретних даних в схематичних рисунках. Прямокутник, його властивості. С.39-41


17.

Перевір себе. Повторення, узагальнення навчального матеріалу.С.42-43


18.

Діагностична робота за розділом.


Розділ 2. Письмове множення і ділення трицифрових чисел на одноцифрове число


19.

Письмове множення. Алгоритм письмового множення. Розв’язування складених задач на збільшення числа в кілька разів, використовуючи наявні дані. С.44-46


20.

Множення трицифрового числа на одноцифрове Розв’язування рівнянь з однією змінною, у яких права частина є числовим виразом, на основі зв‘язку множення і ділення. Трикутник.. С.46-48


21.

Письмове множення виду 203 ⸱ 4, 170 ⸱ 4. Круг, коло. Їх елементи. Властивості діаметра. С.48-49


22.

Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного,пропорційне відношення. С.50-52


23.

Письмове ділення на одноцифрове число.С.52-54


24.

Визначення кількості цифр частки. Ділення чисел виду 490 : 5. Розв’язування задач на збільшення числа в кілька разів (непряма форма), на знаходження частини числа. С.55-57


25.

Письмове ділення чисел виду 306 : 3, 508 : 4. С.57-59


26.

Письмове ділення виду 424 : 4. Складання й розв’язування задач за схемою. Види кутів. С.60-61


27.

Кути. Види кутів. Дослідження просторових відношень та геометричних фігур різних форм.С.62-63


28.

Перевір себе. Повторення, узагальнення навчального матеріалу


29.

Діагностична робота за розділом.


Розділ3. Письмове множення і ділення двоцифрових та трицифрових чисел на двоцифрове число


30.

Письмове множення на розрядне число. Розв’язування сюжетних задач на застосування множення на розрядне число. С.66-67


31.

Письмове ділення на двоцифрове розрядне число. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного. С.68-69


32.

Дослідження і розв’язування задач різними способами. Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Зображення прямокутника. С.70-72


33.

Множення й ділення трицифрових чисел на кругле число. Розв’язування задач на застосування способу ділення на кругле число. С.72-73


34.

Алгоритм письмового множення трицифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач на знаходження різниці двох добутків. С.74-75


35.

Обчислення значень виразів, які містять дії множення і ділення. Задачі, які включають збільшення числа в кілька разів та різницеве порівняння. Прямокутник. С.76-78


36.

Письмове ділення трицифрового числа на двоцифрове з одноцифровою часткою. Ускладнені задачі на пропорційне ділення. С.78-80


37.

Ділення на двоцифрове число способом округлення. Кругові діаграми. С.81-82


38.

Алгоритм письмового ділення на двоцифрове число. С.83-84


39.

Письмове ділення з остачею. С.85-86


40.

Дослідження і розв’язування рівнянь.С.87-89


41.

Письмове множення і ділення чисел. Одиниці часу. С.89-90


42.

Перевір себе


43.

Діагностична тематична робота за розділом


Розділ 4. Нумерація багатоцифрових чисел


44.

Тисяча. Розрядні числа четвертого розряду. С.92-94


45.

Розряди. Одиниці тисяч, десятки тисяч. С.94-97


46.

Розрядні числа п’ятого розряду. С.97-99


47.

Розрядні числа шостого розряду. С.99-102


48.

Розряди і класи багатоцифрових чисел. С.102-104


49.

Утворення багатоцифрових чисел. С.104-106


50.

Співвідношення між розрядними одиницями. Розрядний склад числа.С.106-109


51.

Читання та запис багатоцифрових чисел. Висування гіпотез і їх доведення С.109-110


52.

Діагностична тематична робота за розділом


53.

Вчимося створювати навчальні проєкти «Цифри і числа: давні й сучасні» Виконання навчального проєкту; проблемно-пошукове – дослідження;

аналітична та дослідницько-пізнавальна діяльність.


Розділ 5.Використання нумерації для виконання дій. Усні обчислення


54.

Виконання дій на основі нумерації. С.114-115


55.

Порівняння багатоцифрових чисел. С.116-118


56.

Визначення в числі загальної кількості одиниць кожного розряду.С.118-120


57.

Множення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. С.120-122


58.

Ділення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. С.122-124


59.

Додавання і віднімання багатоцифрових чисел на основі нумерації. С.124-126


60.

Додавання і віднімання круглих багатоцифрових чисел.Куб.С.126-129


61.

Множення і ділення круглих багатоцифрових чисел на одноцифрове число. Вчимося створювати навчальні проекти «Арифметичні дії. Що це?»С.129-131


62.

Ділення круглих чисел на розрядні числа. С.131-134


63.

Ділення круглих чисел на двоцифрові. С.134-136


64.

Діагностична тематична робота за розділом


65.

Мої математичні успіхи. Розв’язування навчально-пізнавальних і практико зорієнтованих задач і завдань.


66.

.











Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.