Календарно - тематичне планування уроків літературного читання в 2 класі, 2 семестрі

НУШ

18.01.2021

232

0

12

Для кого: 2 Клас
Опис документу:
У даному документі представлене календарно - тематичне планування уроків літературного читання за підручником Олександри Савченко (4 години на тиждень) . Складене відповідно до програми Олександри Савченко.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЧИТАННЯ

ІІ СЕМЕСТР

4 години х 19 тижнів = 76 годин

(63 години читання, 10 годин робота з дитячою книгою)

з/п

Тема уроку

Дата

Сторінки підручника

Світ дитинства у творах українських письменників

62

Вірші. Чому вірші це диво? Т. Коломієць «Як на білих сторінках».

С. 70

63

Вірші. Ознайомлення з життям і творчістю Платона Воронька. «На кораблику» (вірш – казка).

С. 71

64

Вірші Платона Воронька: «Картина» − вірш-небилиця.

С. 72

65

Ознайомлення з життям і творчістю Тамари Коломієць. Т. Коломієць «Хиталочка-гойдалочка» (головна дійова особа; настрій, рими, ритм вірша).

С. 73

66

Вірші Тамари Коломієць: «Біле поле полотняне» (переносне значення слів; ланцюжок слів, що означають дії вишивальниці).

С. 74

67

Ознайомлення з життям і творчістю Ліни Костенко. Л. Костенко «Зимові горобці», «Бузиновий цар». Картини природи у віршах.

68

Робота з дитячою книгою. Поетична збірка Ліни Костенко «Баба Віхола», «Соловейко застудився», «Заячий карнавал», «Зимові горобці», «Синички».

69

Вірші Ліни Костенко.

Картини природи у вірші «Пряля». Образ прялі. Вірш-діалог «Польові дзвіночки».

С. 75-76

70

Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Качана. А. Качан «Хвилювалось море».

С. 77

71

Вірші Анатолія Качана. «Розмова з пароплавом».

С. 78

72

Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Василя Сухомлинського. В. Сухомлинський «Глуха дівчинка».

С. 79 - 80

73

Оповідання, їх ознаки. Вчись слухати серцем. Василь Сухомлинський «Людина з гарячим серцем».

74

Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу? Перегляд мультфільму за сюжетом відомої казки.

С. 82

75

Робота з дитячою книгою. Іван Малькович «Золотий павучок».

76

Медіавіконце: презентація вистави «Хто зіграє кошеня?». Обговорення вистави: що означає бути добрим?.

С. 84

77

Оповідання Василя Сухомлинського «Покинуте кошеня».

С. 83

78

Чи легко зробити правильний вибір?

Оповідання Ніни Бічуї «Пиріжок з вишнями».

С. 84-85

79

Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання? О. Коротюк «Шкідлива звичка».

С. 86-87

80

Оповідання Оксани Кротюк «Чи легко бути добрим».

81

Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок із повісті «Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика-міліціонера»)

С. 87-88

82

Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (продовження). Читання в особах

С. 88 -90

83

Робота з дитячою книжкою. Іван Бондарчук «Зимова пригода».

84

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Світ дитинства у творах українських письменників»

У колі літературних казок

85

Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. Здобуваю інформацію з різних джерел. Уривок із книжки «Франко від А до Я»

С. 92-93

86

Творчість Івана Франка. І. Франко «Лисичка і Рак». Прислів’я.

С. 93-94

87

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстрації до казки

С. 95

88

Іван Франко, казка «Три міхи хитрощів».

89

Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Здобуваю інформацію з різних джерел. Вірші Я. Забіли з аудіокниги «Ясоччина книжка»

С. 96

90

Творчість Наталі Забіли. Н. Забіла «Хто сильніший?» (1 – 12 строфа) Характеристика дійових осіб.

С. 96-97.

91

Поетеса Наталя Забіла. Віршована казка «Хто сильніший?» (13 – 24 строфа).

Характеристика дійових осіб.

С. 98-99

92

Робота з дитячою книжкою. Микола Вороний «Блакитна панна», Любов Забашта «Берізонька».

93

Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук»

С. 100

94

Оповідання Василя Сухомлинського «По волосинці», «Скупий»

95

Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик «Чому равлик ховається?». Здобуваю інформацію з різних джерел

С. 101

96

Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок»

С. 102

97

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «У колі літературних казок».

Шевченкове слово

98

Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко»

С. 104-105

99

Робота з дитячою книжкою. Поетична збірка Тараса Шевченка.

100

Образи української природи в поезії Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Світає,...», «Встала й весна...» (напам’ять)

С. 106-107

101

Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...».

С. 107

102

Читання вірша Вадима Скомаровського «Над «Кобзарем».

С. 108

103

Створення лепбуку «Дитинство Тараса».

104

Робота з дитячою книжкою. Наталка Малетич «Парасолька».

105

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Шевченкове слово»

Надійшла весна прекрасна…

106

Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, весна...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». Інсценування

С. 110 - 111

107

Досліджуємо текст. Ключові речення. О. Копиленко «Весна іде»

С. 112 - 113

108

Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна...» (напам’ять)

С. 113

109

Медіавіконце: «Класна газета». Як створити класну газету?

С. 114 - 115

110

Вчимося слухати і розуміти текст. Причина — наслідок. Л. Костенко «Перекинути шпаківня»

С. 116

111

Робота з дитячою книжкою. Марина Павленко «Півтора бажання».

112

Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Читання в особах

С. 117-118

113

Гей, Великдень! Гей, весна! Порівняння — образ. А. Камінчук «Українська писанка...». Складання розповіді про великодні свята, використовуючи подані слова

С. 118

114

Почуття любові. Порівняння — образ. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку»

С. 119

115

Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу

С. 120

116

Мир — це життя! Т. Майдановий «Що таке мир».

С. 120

117

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Надійшла весна прекрасна…»

118

Робота з дитячою книжкою. Григорій Фалькович «Колискова, колискова», «Все, що звечора наснилося».

Скільки на землі іще цікавого!

119

Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? 0. Дерманський «Чудо із чудес»

С. 122-123

120

Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу)

С. 123

121

Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу

С. 124-125

122

Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу)

С. 126

123

Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казка-загадка)

С. 127

124

Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. «Наші мудрі друзі «енциклопедії».

Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школярів «Дивосвіт»)

С. 128 - 129

125

Робота з дитячою книжкою. Лариса Ніцой «Страшне страховисько» (уривок).

126

Фантазуй і створюй! Н. Кир ’ян «Розмова хмарок»

С. 130-131

127

Веселе слово. Чи легко складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

С. 131-133

128

Веселе слово. Чи легко складати вірші? Розігрування сценок із твору Я. Глазового «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с. 133).

С. 133

129

Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». Складання казки про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки

С. 134

130

Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». Інсценізація дійства

С. 135- 136

131

Країна «Фантазія». Л. Компанієць «Чотири квіточки». Складання казки про квіточку

С. 137

132

Робота з дитячою книжкою. Катерина Міхаліцина«Хто росте у парку»(скорочено)

133

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Скільки на землі іще цікавого!»

134

Підсумок за ІІ семестр та рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

НУШ

18.01.2021

232

0

12

Для кого: 2 Клас