Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Музика
  • Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1 класі за підручником Л.Масол, О.Гайдамака, О.Колотило (вид-во «Генеза»)

Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1 класі за підручником Л.Масол, О.Гайдамака, О.Колотило (вид-во «Генеза»)

Музика

Для кого: 1 Клас

08.10.2018

4109

254

0

Опис документу:
робоча програма
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1 класі

за підручником Л.Масол, О.Гайдамака, О.Колотило (вид-во «Генеза»)

Тема

уроку

Матеріал для

сприймання

Матеріал для

виконання

Елементи

інтеграції

Основні

поняття

Дата

При

мітка

Розділ І. Мистецтво – чарівне вікно у світ.

1.

Перший раз у перший клас…

М. Скорик. Мелодія «Гойда, гойда- гой, ніченька іде» у вик. Н. Матвієнко (фрагмент).

«Пісня першокласника»Музика і слова Н. Май.

М/ф. «Гойда, гойда- гой, ніченька іде» у вик. Н. Матвієнко (фрагмент).

Музичні та шумові звуки. Мелодія. Правила співу.

2.

Мої друзі.

Укр. нар. пісня «Котику сіренький»;

Я. Барнич «Коник»

«Пісня першокласника»Музика і слова Н. Май.

В. Волегов «Діти»; А Логінова «Моя конячка».

М/ф «Тихо, вечір надворі».

Музичні звуки: довгі та короткі. Правила сприйманя музики. Скрипковий ключ.

3.

Моє довкіл –

ля.

Звуки грому. Е. Гріг «Пташка». В. Подвал «Їжачок»,

«Дятел».

«Прилетів комарик».Муз. народна, слова

В. Гончарук.

Музичні звуки: високі та низькі.

4.

Світ навколо тебе.

В. Барвінський «Жучок і Жучиха»,

А. Штогаренко «Метелик».

«Прилетів комарик».Муз. народна, слова

В. Гончарук.

Ю. та Л. Шев-

ченки «Два метелики».

Музичні звуки: гучні та тихі (форте та піано). Знак пов –

торення.

5.

Мій

лялько-

вий

світ.

Л. Колодуб «Лялька співає».

Поспівки «Бідолашна Маша»; «Іде бичок хитається».

Д. Денжл «Ляльковий лікар»; М/ф

«Дитячий альбом» ( П. Чайковський

Нова лялька.

Хвороба ляльки.)

Настрій у музиці.

6.

Дитячі захоп –

лення.

Р.Шуман «Гра в піжмурки» з циклу «Дитячі сцени».

«Літачок Жужа». Муз. В.

Прокопик слова Н. Танасійчук.

І. Ліфшиц. «Діти». М/ф

«Літачок Жужа». Рахуємо до десяти.

Настрій у музиці.

(продов –

ження).

7.

Осінній

ярма –

рок.

В. Кузнєцов Український ярма-

рок (гурт «Дзвони») . Український нар.

танець «Козачок».

«Урожайна».

Муз. народна

сл. Н. Кукловської.

Г. Тот. Натюрморт.

Характер музики.

8.

Моя

Україна

багата й

гостинна.

Муз. О. Осадчого,

сл. Ю. Рибчинсь-

кого «Ти земле моя».

Поспівка «Рідний край».

«На місточку».

Муз. А.Філіпен-

ка, сл. Г. Бойка.

М. Тимченко

«Співуча Україна».

Характер музики.

Мистецт-

во про

рідний

край.

9.

Краса

рідної

землі.

К. Стеценко

«Вечірня пісня»,

С. Людкевич

«Старовинна

пісня».

«Ой ходила осінь». Муз.

М. Ведмедері

сл. Н. Красот-

кіної.

М. Прийма-

ченко

«Їде осінь на

коні».

Пісня. Куплет.

Правила

дихання

під час

співу.

10.

Весел-

ковий

диво-

грай.

С. Прокоф'єв.

«Дощик і веселка».

«Веселка». Сл. Н. Гуркіної.

«Кап – кап- кап»

Муз. і слова

Н. Май.

О. Збруцька

«Райдуга».

Звуки та

кольори в

мистецтві.

7 кольорів

веселки,

7 нот.

11.

Різні

барви у

природи

Укр. нар. танець

«Гопак». І Шамо

«Дніпровський вальс».

Муз. народна

сл. В. Верхо –

винця «Метелиця».

М. Верховинець

«Зробимо коло».

Укр. нар.

танець «Метелиця»

(фрагмент)

Танець.

Темп.

12.

Зимові

ритми.

К. Дебюссі. «Сніг танцює» (ксило-

фон).

«Швидкі санчата».

Муз. і слова

І. Танчака.

Ритм.

Інструмен-

мальний

супровід.

13.

Святко-

ві пере-

творен-

ня.

Муз.і слова

Н. Рубальської

«Пісня сніговиків».

Руханка

«Танці –

зігріванці».

Ритм

(продов-

ження).

14.

Зимові

свята.

Дж. Л. П'єрпонт.

Jingle bells (Дзвіночки дзвенять)

«Святий Миколай».

Муз. А. Олєйні-

кової, слова

В. Чайковської.

15.

Радійте

свято

іде.

Колядка «Бог ся рождає».

Колядка «Радуйтеся люди».

І. Горобчук

«Вертеп».

Колядки,

щедрівки.

16.

Перевір

себе.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Виконання вивчених музичних творів.

Розділ 2. Загадки художніх мов.

17

Мандри

країною

мис –

тецтв.

Укр. нар мелодія

«Щедрівочка щедрувала» у вокальному та інструментальному

виконанні.

Ф. Мендельсон

«Танець клоунів » з

концертної сюїти

«Сон літньої ночі».

«Морозець».

Муз. Б. Фільц,

сл. Г. Бойка.

І. Сколоздра

«Різдво», «Коломийка».

А. Маке «Цирк. Ат-

лети, клоуни

та мавпочка»;

Ю. Мацик. «Клоуни».

Вокальна та інстру-

ментальна

музика.

Цирк.

18.

Зустріч

із театром.

Укр. нар. пісня «Два півники» (виконання в ролях з ритмічним супроводом – барабан, бубон, трикутник).

Інсценізація змісту віршів.

М. Равель. Балет «Дитя та чари»

(відеофраг –

мент).

Театр. Актор. Правила поведінки в театрі.

19.

Чарів –

ники балету.

П. Чайковський. Вальс сніжинок із балету «Лускунчик».

«Сніжинки».

Муз. Я. Степового, сл.

народні.

Балет. Мова танцю. Вальс.

20.

Балет –

казка.

Б. Павловський. Балет – казка «Білосніжка і семеро гномів»(фрагмент).

М/ф «Білосніжка і семеро гномів»(фраг-мент).

Оркестр.

Музичні інстру –

менти: скрипка

(струнні),

флейта

(духові),

барабан

(ударні).

21.

Веселий

ман –

дрівник

на оперній сцені.

Г.Гриневич. Опера-

казка «Плескачик».

Арії героїв опери.

Арія Тіста з опери – казки «Колобкові мандри». Муз.

Н. Барабаш.

Опера. Арія.

22.

Веселий

ман –

дрівник

у театрі та кіно.

Муз. і вірші

О. Шевченка

М/ф «Колобок» із серії «З любов' ю до дітей», фрагмент м/ф про Колобка.

Ансамбль. Хор.

23.

Казкові

розпо –

віді.

М. Сильванський.

Музична казка «Івасик - Телесик». (фрагменти: теми Івасика – Телесика,

Змії, плескоту хвиль і передзвону молотів ковалів)

Укр. нар. пісня «Щебетала пташечка».

Музична казка.

Музичні інстру –

менти: арфа, флейта.

24.

Казкові

розпо –

віді. (продов-

ження).

М. Чембержі. «Казка про синій пролісок».

«Пролісок». Муз. А. Олєйні-

кова, сл. Н. Іва-

нової.

М/ф «Квіти дружби» із серії «Уроки тітоньки Сови».

Музична казка.(про-

довження).

Регістр(на прикладі клавіатури

піаніно).

25.

Краса і здоров'я

Ф. Шуберт. «Вечірня серенада»

П.Чайковський

Вальс квітів з балету «Лускунчик».

Ж. Бізе. Марш Тореадора з опери «Кармен».

Укр. нар. пісня – гра. «Гей, ви дітки чорнобриві».

М/ф «Холодне серце» (фрагмент з фігурним катанням).

Вплив музики на емоційний стан людини. Музика і спорт. Соліст.

26.

Вели –

кодні

дива.

«Писанка». Муз.

М. Катричка, сл.

В. Кленця, Н. Андрусич.

Н. Курій – Максимів. «Великдень».

Великдень,

Писанки. Музична фраза.

27

Народна

твор –

чість.

Колискова (обробка А. Авдієвського),

Я. Степовий. Колискова. Укр. нар. пісня «Сонечко» (обробка

В. Барвінського).

«Вийди, вийди сонечко». Укр. нар. пісня.

Народна музика.

28

Народна

твор –

чість.

(продов-

ження).

Й. С. Бах «Волинка». Укр нар. танцювальні мелодії (ансамбль нар. інструментів).

Гра на українській волинці ( дуді).

Зображення свищиків. Ф. Буше «Чабанець, що грає на волинці».

Народні музичні інстру – менти: бандура, сопілка, бубон, волинка

(дуда).

Свищики.

29.

Митці

профе-

сконали

Пісні Котика, Півника, Лисички з опери - казки

К. Стеценка «Лисичка, Котик і Півник».

«Узяла лисичка скрипку». Муз.

А. Філіпенка, сл. О. Журливої.

Профе –

сійна музика. Музичні професії: композ –

тор, вико-

навець.

30

Ство –

рюємо

красу.

М. Лисенко. Хор «А вже весна» з опери «Зима і Весна».

«Щебетала пташечка». Укр. нар. пісня.

Музичні професії:

диригент.

31

До вершин майс-

терності

К. Дебюссі. Доктор

Gradus ad Parnassum ( Шлях до Парнасу).

Н. Нижаківський «Івасик грє на чельйо».

«Урок». Муз.

Т. Попатенко, сл. М. Івенсен.

Профе –

сійна мистецька

освіта: музичні школи, музичні академії.

32

Мис –

тецька

подо –

рож до Європи.

Ф. Шопен. «Полонез».

Італійська нар. пісня «Санта Лючія».

Н. Паганіні «Баркаролла»

«Урок». Муз.

Т. Попатенко, сл. М. Івенсен.

А. Ніколаєв «Бал».

М. Глущенко

«Вечірня Венеція».

М/ф «Танок маленьких каченят».

Знайом –

ство з мистецт –

вом різних країн. Пісні й танці (узагаль –

нення).

33

Перевір себе.

Узагальнення. Перевіряємо свої досягнення.

34

Перевір себе.

Узагальнення. Перевіряємо свої досягнення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.