Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» 2 клас на І семестр 2019-2020 н.р.

Музика

Для кого: 2 Клас

05.08.2019

5497

584

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» 2 клас на І семестр 2019-2020 н.р. складено за підручником інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти Л. М. МАСОЛ , О. В. ГАЙДАМАКА, О. М. КОЛОТИЛО «Мистецтво» Київ «Генеза» 2019 рік стане в нагоді учителям 2 класів НУШ.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

уроків інтегрованого курсу «Мистецтво» 2 клас на І семестр 2019-2020 н.р.

за підручником інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої

освіти Л. М. МАСОЛ , О. В. ГАЙДАМАКА, О. М. КОЛОТИЛО «Мистецтво» Київ «Генеза» 2019 рік

Дата

проведення

Музичне мистецтво

Дата проведення

Образотворче мистецтво

1.ПРОЩАВАЙ, ВЕСЕЛЕ ЛІТЕЧКО

К. Меладзе «Квітка-душа» (Я. Джусь – бандура; Н. Матвієнко та С. Шурін – спів з хореографією), «ДЕ ПОДІЛОСЬ ЛІТЕЧКО?». Музика О. Янушкевич, вірші М. Ясакової (с.4-5)

Повторення основних та похідних кольорів. Утворення на палітрі

похідних кольорів.

«Яскраві спогади про літо» (акварель, гуаш) (с.6-7)

2. ЗВУКИ ТА КОЛЬОРИ ПРИРОДИ

Нотоносець . В. Косенко «Пасторальна», Д. Саррі «Пастораль», «ПІШЛИ ДІТИ В ПОЛЕ» Українська народна пісня.

(с.8-9)

Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Композиція «Осіннє чудо-дерево». (с.10-11)

3. ОСІННІ ПЕРЕТВОРЕННЯ

Програмна музика. Музичний цикл.

А. Вівальді. «Осінь» із циклу «Пори року», П. Чайковський. «Осіння пісня» («Жовтень») із циклу «Пори року». Створення музичних картини осені за допомогою різних музичних інструментів. (с.12-13)

Колорит. Дослідження і визначення колориту картин у підручниках з

інших предметів. Створення чарівної квітки в теплому або холодному колориті (білий або тонований папір, гуаш). Скрайбінг-презентація своєї роботи (за бажанням та по можливості – комп’ютерна). (с.14-15)

4. ХМАРКИ-ЧАРІВНИЦІ, НЕВТОМНІ МАНДРІВНИЦІ

М. Чембержі. «Хмаринка», Р. Шуман

« Порив», «ХМАРИНКИ» музика

Н. Антоник, вірші Н. Свойкіної. Дослідження, у якому регістрі звучать голоси рідних. (с.16-17)

Композиція «Хмаринки-мандрівниці», передавання у ній свого настрою (гуаш). Придумування і розповідь історії про свої намальовані хмарки. Створення «хмари слів» – путівника по мистецтву. (с.18-19)

5. РИТМИ ОСІННЬОГО ДОЩУ

Штрихи. Легато і стакато. В. Косенко «Дощик», «ДОЩИК» музика А. Мігай, вірші Н. Кулик. Створення на шумових інструментах звукових картини «Веселий дощик» чи «Осіння злива» . (с.20-21)

Штрих. Е. Морріконе «Плач вітру». Руханка. Р. Грех. «Пісня про гриби» із серії «З любов’ю до дітей» Композиція «Вітряний дощовий день у полі» (акварель, гуаш). (22-23)

6 –7. ПРО ЩО РОЗПОВІВ НАТЮРМОРТ

Календарно-обрядові пісні. Гра «Картина оживає». К. Хачатурян Балет «Цибулино» (Галоп. Варіації Вишеньки. Хода сеньйора Помідора). Порівняння героїв балету і мультфільму. Мультфільм «Цибулино» (фрагмент). Українська народна пісня «Женчичок-бренчичок» (в

обробці М. Леонтовича).

М. Мусоргський. Гопак з опери «Сорочинський ярмарок». «ХОДИТЬ ГАРБУЗ ПО ГОРОДУ» Українська народна пісня. (с.24-25)

Натюрморт. Композиційний центр. Композиція «Смачненький натюрморт із кавуна та фруктів»(аква-рель, сіль). Колекктивна робота « Натюр-

морт з гомінкого городу «(пластилін, солоне тісто). (с.26-27)

8. ТРОЇСТІ МУЗИКИ

Звукоряд. Нотний стан. Ансамбль.

Л. Колодуб. «Троїсті музики», «ОЙ ЗАГРАЙТЕ, ДУДАРИКИ» музика А. Філіпенка, вірші В. Панченка. Придумування і виконання рухів до пісні. (с.28-29)

Оздоблення старовинних на-

родних інструментів. За допомогою різних художніх технік створення візерунків, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали.(аплікація, штампування) (с.30-31)

9. ЯК СОПІЛКА ФЛЕЙТОЮ СТАЛА

Тембр. В. Кирейко. Награвання Лукаша з опери «Лісова пісня» (сопілка). Й. С. Бах. Жарт (флейта). «Кольорова гама» музика Л. Масол, вірші В. Тименка (Додаток,с.112). (с.32-33)

Теплі та холодні кольори. Лініями або плямами передавання краси пісні сопілки чи мелодії флейти.(с.34-35)

10–11. ДЛЯ КОЖНОГО ЗВІРА І ПТАХА У КАЗКИ СВОЇ ГОЛОСИ

Струнна група інструментів оркестру: скрипки, альти, віолончелі, контрабаси. С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і Вовк» (тема Петрика). С. Прокоф’єв. Симфонічна казка«Петрик і Вовк» (теми Пташки,Качки, Кішки, Дідуся). «Киця-Кицюня». Музика і вірші І. Білика (Додаток, с. 112). Спостереження: які тембри голосів мають улюбленці – домашні тварини. (с.36-37)

Силует. Порівняння живописних та силуетних зображень тварин. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!». Придумування рухливої гри-пантоміми, де кішка буде головним героєм. (с.38-39)

12. ДЛЯ КОЖНОГО ЗВІРА І ПТАХА У КАЗКИ СВОЇ ГОЛОСИ

Ударні інструменти: барабан, тарілка і бубон. С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і Вовк» (теми Вовка,Мисливців). С. Прокоф’єв. «Петрик і Вовк» (фінал). Самостійне дослідження значення слова фінал у музиці та спорті. (с.40-41)

Форми і кольори – теплі, хо-

лодні, світлі, темні. Малювання казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку). (с.42-43)

13–14. ЗИМОВІ СВЯТА

А. Вівальді. Цикл «Пори року». Зима.

Українські колядки та щедрівки: «Старий рік минає», «Нова радість стала», «Щедрик» та інші (за вибором). М/ф «Різдво», к/ф «Один удома» (фрагмент «Щедрик»). « ОЙ, ХТО МИКОЛАЯ ЛЮБИТЬ» Українська народна пісня. «JINGLE BELLS (ДЗВОНИКИ ДЗВЕНЯТЬ)» музика і вірші Дж. П’єрпонта. Створення ритмічного супроводу до пісень на ударних інструментах. Виконання соло або в ансамблі з учителем (учителькою). (с.44-45)

Витинанка. Створення рамки для фотографії, що нагадує морозні візерунки (білий восковий олівець та акварельні фарби). Витинанка – янголятко або зірка. (с.46-47)

15. ЗИМОВІ ЕТЮДИ

Етюд. Пауза. Ф. Ліст. Юнацький етюд No 12 «Заметіль». Поспівка «Летять, летять сніжинки» Виконання ритмічних етюдів (соло та в ансамблі).

(с.50-51)

Дослідження, як народжуються різні відтінки кольору. Композиція «Зимові етюди» (воскові олівці та акварельні фарби). (с.52-53)

16. ЗИМОВІ ЗАХОПЛЕННЯ І СПОРТ

Тривалості нот і пауз. В. Косенко

«Скакалка». «СПОРТИВНА ЗИМА» музика В. Сороки,вірші Р. Обшарської. Виконання «Танці-зігріванці». (с.54-55)

Групова робота. Створення захопливої настільної

гри «До спортивних вершин».

Малювння поля гри, зображення спортивних знарядь відповідно до

обраного виду спорту. (с.56-57)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.