Календарно - тематичне планування уроків інформатики в 2 класі, 2 семестрі

НУШ

Для кого: 2 Клас

18.01.2021

147

0

7

Опис документу:
У даному документі представлене календарно - тематичне планування уроків інформатики за підручником М. Корнієнко,С. Крамаровської, І. Зарецької (1 год/тиждень). Складене відповідно до програми Олександри Савченко.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ІНФОРМАТИКА

За підручником М. Корнієнко,С. Крамаровської, І. Зарецької

(1 год/тиждень)

І підгрупа

з/п

Тема уроку

Назва за підручником

Дата

Сторінка підручника

16

Відкриття та збереження зображень у графічному редакторі.

Відкриваємо та зберігаємо зображення

С. 42 - 43

17

Створення ліній у графічному редакторі.

Створюємо різнокольорові лінії

С. 44 - 47

18

Створення фігур у графічному редакторі.

Створюємо різнокольорові фігури

С. 48 - 49

19

Редагування малюнків.

Розфарбовуємо малюнки

С. 50 - 51

20

Створення об’єктів у графічному редакторі. Поняття масштабу.

Створюємо орнамент. Вироби декоративно – прикладного мистецтва

С. 52 - 55

21

Робота з фрагментами зображення.

Як працювати з фрагментами.

Зберігаємо довкілля

С. 56 - 59

22

Поняття команди і виконавця.

Команди і виконавці

С. 60 - 62

23

Поняття алгоритму.

Що таке алгоритм

С. 63 - 65

24

Способи подання алгоритмів.

Алгоритми в нашому житті

С. 66 - 68

25

Складання простих алгоритмів.

Як складати алгоритм

С. 69 - 72

26

Середовище програмування Скретч. Складання алгоритму.

Працюємо у Скретч

С. 73 - 75

27

Створення спрайтів і тла сцени у середовищі Скретч.

Як створювати об’єкти у Скретч

С. 76 - 79

28

Створення програм у середовищі Скретч.

Як створювати програми у Скретч

С. 80 - 82

29

Малювання фігур у середовищі Скретч.

Малюємо зі Спрайтом

С. 83 - 85

30

Поняття проекту.

Що таке проект

С. 88 - 90

31

Основні етапи проекту.

Дослідницький проект.

Підсумок за ІІ семестр та рік.

Готуємо колективний проект

Плануємо новий проект.

С. 91 - 93

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця