Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Інформатика
  • Календарно - тематичне планування уроків "Інформатика" за програмою О.Савченко до підручника "Інформатика" (Н.Морзе, О.Барна) для 4 класу І семестр НУШ.

Календарно - тематичне планування уроків "Інформатика" за програмою О.Савченко до підручника "Інформатика" (Н.Морзе, О.Барна) для 4 класу І семестр НУШ.

Інформатика

Для кого: 4 Клас

08.09.2021

199

30

0

Опис документу:
В матеріалі наведено орієнтовне календарно - тематичне планування уроків "Інформатика" за програмою О.Савченко до підручника "Інформатика" (Н.Морзе, О.Барна) для 4 класу І семестр НУШ, вказано вид практичної роботи за комп'ютером для учнів . Сторінки зошита вказані до інтегрованого посібника "Ключі до інформатики" /Н.Морзе, О.Барна/
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування уроків інформатики

4 клас І семестр 2021-2022 н. р

За програмою О.Савченко до підручника «Інформатика 4 клас» /Н.Морзе О.Барна/

з/п

Дата

Тема уроку

Стор. підр.

Стор. зош.

Робота з компютером

Примітки

1


Вступ. Ознайомлення з навчальним комплектом.Повторення правил безпечної поведінки в компютерному класі та на уроках інфрматики.

1-3






Інформація про пристрої





2.


Які бувають компютери?

4-9

2-3

Редагуємо текст на плакаті


.3


Як працює цифровий пристрій?

10-14

4-5

Гра «Встанови відповідність»


4


Чи має компютер память?

15-21

6-7

Переносимо папку із флеш-накопичувача у відповідну папку на комп’ютері. Зберігаємо файл у папці.


5.


Як безпечно знаходити освітню інформацію в інтернеті?

22-27

8-9

За допомогою пошуку в мережі інтернет знаходимо безпечну освітню інформацію. Працюємо з «Математичним тренажером»



6.


Як зберегти інформацію з інтернету?

28-33

10-11

Зберігаємо матеріали вебсторінки на компютері. Визначаємо порушення авторського права.


7.


Чи завжди слід довіряти інформації з інтернету?

34-39

12-13

Перевіряємо правдивість матеріалів сайту «Все про тварин».


8.


Як використовують інтернет для спілкування?

40-47

14-15

.Відпрацьовуємо правила безпеки в інтернеті. Розмовляємо по Skype. Створюємо правдиву історію в чаті.


9


Повторюємо вивчене

48






Обєкти та моделі





10.


Як створювати схеми класифікації об’єктів?

49-54

16-17

Створення схеми Сонячної системи засобами текстового редактора LibreOfficeWriter.


11.


Які дії можна виконувати з обєктами?

55-59

18-19

Створюємо діаграму


12.


Як створюють моделі?

60-67

20-21

Числовий промінь. Створення моделі розв’язаня задачі. Геоборд. Побудова квадрата та трикутника за периметром і площею.


13.


За якими етапами створюють інформаційну модель?

68-74

22-23

Створюємо карту знань Пори року.mm за зразком.


14.


Як створювати моделі для обєктів, що рухаються?

75-81

24-25

Побудова моделі, яка ілюструє явище зміни довжини та розташування тіні об’екта.


15.


У якій програмі зручно працювати з таблицями?

82-86

26-27

Візерунок. Побудова інформаційної моделі фрагмента візерунка для вишивки за зразком.


16


Як побудувати математичну модель?

87-91

28-29

Таблиця множення. Побудова математичної моделі таблиці множення на 9 за зразком.





















Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.