Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

календарно-тематичне планування уроків французької мови у 9 класі (ІІ мова)

Французька мова

Для кого: 9 Клас

19.08.2019

3109

96

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків французької мови, як другої іноземної мови у 9 класі укладено відповідно до оновленої навчальної програми «Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов та у загальноосвітніх навчальних закладах. 5-9 класи» (Наказ МОН України від 07.06. 2017 № 804) та підручника Н.П. Чумак, Т.В. Кривошеєва Французька мова 9 клас (5-й рік навчання), 2017 року видання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Укладено відповідно до оновленої навчальної програми «Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов та у загальноосвітніх навчальних закладах. 5-9 класи» (Наказ МОН України від 07.06. 2017 № 804)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків французької мови

Навчальний рік: 2019-2020 Семестр: І Клас: 9 (друга мова) Вчитель: Гасяк С.А.

Підручник: Н.П. Чумак, Т.В. Кривошеєва Французька мова 9 клас (5-й рік навчання), 2017

Уроки/

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Змістова лінія

Лексика, фонетика

Граматика

Екологічна безпека

та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1. 05.09.

2. 05.09.

3. 12.09.

4. 12.09.

5. 19.09.

6. 19.09.

7. 26.09.

8. 26.09.

9. 03.10.

10. 03.10.

11. 10.10.

12. 10.10.

13. 17.10.

14. 17.10.

15. 24.10.

16. 24.10.

17. 07.11.

18. 07.11.

19. 14.11.

20. 14.11.

21. 21.11.

22. 21.11.

23. 28.11.

24. 28.11.

25. 05.12.

26. 05.12.

27. 12.12.

28. 12.12

29. 19.12.

30. 19.12.

31. 26.12.

32. 26.12.

Тема: «Я, моя родина, мої друзі»

Представлення себе (особисті дані)

Автобіографія

Моя сім’я

Взаємовідносини в роди-ні

Мої однокласники і друзі

Узагальнення та систематизація вивченого по темі «Я, моя родина, мої друзі»

Тема: «Шкільне життя»

Система освіти у Франції

Навчання в українській школі

Розклад уроків

Улюблені навчальні предмети

Урок іноземної мови

Робочий день гімназиста

Мої плани на майбутнє

Узагальнення та систематизація вивченого по темі «Шкільне життя»

Тема: «Література»

Літературні жанри

Що читають підлітки

Улюблені письменники/ поети

Улюблені літературні твори, герої

Читати – це корисно та приємно

Узагальнення та систематизація вивченого по темі «Література»

Тема: Україна

Загальні відомості про Україну (географічне положення, площа, населення, країни з якими межує, символи держави)

Визначні місця країни

Київ – столиця України

Iсторичні місця столиці

Українські традиції та звичаї

Українська кухня

Ласкаво просимо в Україну

Узагальнення та систематизація вивче-ного по темі «Україна»

Семестровий контроль

Контроль читання

Контроль письма

Контроль аудіювання

Контроль мовлення

ст. 24 (К)

ст. 24 (К)

ст. 193 (К)

ЛО ст. 153 (К.)

ЛО, необхідні для розуміння текстів для читання та аудіювання

ЛО, необхідні для розуміння текстів для читання та аудіювання

ЛО, необхідні для розуміння текстів для читання та аудіювання

ЛО ст. 52-53; 60 (Ч.)

ЛО, необхідні для розуміння текстів для читання та аудіювання

ЛО, необхідні для розуміння текстів для читання та аудіювання

ЛО, необхідні для розуміння текстів для читання та аудіювання

ЛО ст. 173

ЛО, необхідні для розуміння текстів для читання та аудіювання

ЛО, необхідні для розуміння текстів для читання та аудіювання

Présent de l’Indicatif

Présent de l’Indicatif

Présent de l’Indicatif

Verbes irréguliers

Présent de lIndicatif

Futur simple

Futur proche

Futur simple

Futur proche

Pronoms compléments

Pronoms personnels

Pronoms e et y

Passé récent

Imparfait

Passé récent

Imparfait

Passé récent

Imparfait

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

Обговорює питання, пов’язані із збережен-ням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі

Описує види еко-туризму в столиці

Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Україні

Пояснює вибір особистих символів

Наводить приклади свого внеску в життя громади

Пояснює сімейні традиції

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

Формулює особисті ціннісні пріоритети

Планує траєкторію власного життя

Пропонує варіанти участі школи/класу у житті громади

Демонструє розуміння працювати разом

Обговорює шкільні правила

Cвідчить на користь необхідності толерант-ного ставлення до людей з особливими потребами

Обговорює шкільні правила

У спілкуванні дотримується толерант-ності

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному і полікультурному середовищі

Обговорює розмаїття літературної спадщини

Обговорює улюблених письменників, літературні твори

Демонструє розуміння

користі читання

Робить повідомлення про Україну, її визначні місця

Робить повідомлення про Київ, його основні пам’ятки

Порівнює Київ з іншими столицями Європи

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії

Демонструє розу-міння впливу звичок на стан здоров’я

Ілюструє необхідність здорового способу життя на

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

Запитує/пояснює правила безпеки пересування по країні

Запитує/пояснює правила безпеки пересування по столиці

Демонструє розу-міння цінності праці та працьо-витості для досяг-нення добробуту

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.