Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність в навчанні
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування уроків фізкультури у 4 класі зі змістовими лініями за програмою Савченко 1 семестр

Фізична культура

Для кого: 4 Клас

18.09.2021

680

107

0

Опис документу:

КТП уроків фізкультури у 4 кл зі змістовими лініями за програмою Савченко 3 години на тиждень 48 годин 1 семестр.

Включає в себе змістові лінії :"Рухова діяльність" та "Ігрова та змагальна діяльність" і всі очікувані результати. Уроки фізкультури-це надзвичайна відповідальність,як для вчителя так і для дітей. Для того,щоб здобувачі освіти набували всіх компетенцій потрібно точно і чітко прогнозувати і передбачати всі очікувані результати,стосовно кожного уроку.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

(З години на тиждень)


Дата

Клас

Тема уроку

Змістові лінії за очікуваними результатами





Рухова діяльність

Ігрова та змагальна діяльність

1



Вступ. Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури. Фізичне виховання в Запорізькій Січі. Рухливі ігри та естафети.

має уявлення про фізичне виховання в Запорізькій Січі; розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах;


бере участь у рухливих іграх, спортивних іграх та естафетах,

виконуючи різні ролі в процесі рухливих та спортивних ігор [3 ФІО

1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3];

дотримується правил безпечної поведінки для себе та

однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3

ФІО 3.2]

2



Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м’язової, серцево-судинної та дихальної системи організму. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри. Визначення вихідних даних фізичної підготовленості учнів.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах;

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим

кроком;

3



Закономірності моделювання рухової діяльності. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети. Визначення вихідних даних фізичної підготовленості учнів.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах;

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим

кроком;

4



Організовуючі вправи. Перешикування. Правила дотримання вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Комплекс фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Рухливі ігри, естафети.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах,

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком;

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2];

5



Організовуючі вправи. Перешикування. Комплекс фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Рухливі ігри, естафети.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах,

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком;

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2];

6



Організовуючі вправи. Перешикування. Комплекс фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах,

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком;

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2];

7



Організовуючі вправи. Перешикування. Загальнорозвивальні вправи в парах. Вправи на оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Різновиди ходьби. Біг 30 м з низького старту. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах,

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком;

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2];

швидкості – біг з високим підніманням стегна через предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних вихідних положень на дистанцію 10-15 м; біг з прискоренням за сигналом; витривалості – повторний біг 3-5 х 30; біг 30 м з низького

старту; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера [4 ФІО 1.1];

8



Організовуючі вправи. Перешикування. Загальнорозвивальні вправи в парах. Вправи на оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Вправи для розвитку швидкості. Біг 30 м з низького старту. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах,

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком;

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2];

швидкості – біг з високим підніманням стегна через предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних вихідних положень на дистанцію 10-15 м; біг з прискоренням за сигналом; витривалості – повторний біг 3-5 х 30; біг 30 м з низького старту; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера [4 ФІО 1.1];

9



Організовуючі вправи. Перешикування. Загальнрозвивальні вправи в парах. Вправи на оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Вправи для розвитку швидкості. Біг 30 м з низького старту. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах,

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком;

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2];

швидкості – біг з високим підніманням стегна через предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних вихідних положень на дистанцію 10-15 м; біг з прискоренням за сигналом; витривалості – повторний біг 3-5 х 30 ; біг 30 м з низького старту; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера [4 ФІО 1.1];

10



Організовуючі вправи. Перешикування. Загальнрозвивальні вправи в парах. Вправи на оволодіння, навичками пересувань (ходьба, біг). Вправи для розвитку швидкості. Біг 30 м з низького старту. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах,

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком;

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2];

швидкості – біг з високим підніманням стегна через предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних вихідних положень на дистанцію 10-15 м; біг з прискоренням за сигналом;

витривалості – повторний біг 3-5 х 30 ; біг 30 м з низького старту; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера [4 ФІО 1.1];

11



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. Вправи для формування навичок володіння малим м ячем. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах,

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком;

рівномірний біг до 6 хв [4 ФІО 2.3]; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера [4 ФІО 1.1];

володіє навичками виконання вправ з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

12



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. Вправи для формування навичок володіння малим м ячем. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах,

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком;

рівномірний біг до 6 хв [4 ФІО 2.3];

біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера [4 ФІО 1.1];

володіє навичками виконання вправ з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

13



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. Вправи для формування навичок володіння малим м ячем. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах,

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком;

рівномірний біг до 6 хв [4 ФІО 2.3]; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера [4 ФІО 1.1];

володіє навичками виконання вправ з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

14



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Вправи для розвитку витривалості. Біг по прямій, фінішування. Вправи для формування навичок володіння малим м’ячем. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах,

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком;

рівномірний біг до 6 хв [4 ФІО 2.3]; біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера [4 ФІО 1.1];

володіє навичками виконання вправ з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

15



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Біг по прямій, фінішування. Вправи для формування навичок володіння малим м’ячем. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи в парах,

володіє навичками пересувань: ходьба по спіралі; шеренговим кроком;

рівномірний біг до 6 хв [4 ФІО 2.3]; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера [4 ФІО 1.1];

володіє навичками виконання вправ з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

16



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Вправи на оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах

Стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує: стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи

скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків;

стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук

(дівчата) [4 ФІО 1.1];

стрибки у висоту з розбігу способом “переступання” [4 ФІО 1.1];
стрибки у довжину з розбігу 7–9 кроків способом “зігнувши ноги” [4 ФІО 1.1];

17



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Вправи на оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах

Стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує: стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи

скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків;

стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук

(дівчата) [4 ФІО 1.1];

стрибки у висоту з розбігу способом “переступання” [4 ФІО 1.1];
стрибки у довжину з розбігу 7–9 кроків способом “зігнувши ноги” [4 ФІО 1.1];

18



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Вправи на оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах

Стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує: стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи

скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків;

стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук

(дівчата) [4 ФІО 1.1];

стрибки у висоту з розбігу способом “переступання” [4 ФІО 1.1];
стрибки у довжину з розбігу 7–9 кроків способом “зігнувши ноги” [4 ФІО 1.1];

19



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Вправи на оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах

Стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом «зігнувши ноги». Вправи для розвитку витривалості (стрибки зі скакалкою до 2 хв). Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує: стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи

скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків;

стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук

(дівчата) [4 ФІО 1.1];

стрибки у висоту з розбігу способом “переступання” [4 ФІО 1.1];
стрибки у довжину з розбігу 7–9 кроків способом “зігнувши ноги” [4 ФІО 1.1];

20



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Вправи на оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах

Стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом «зігнувши ноги». Вправи для розвитку витривалості (стрибки зі скакалкою до 2 хв). Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує: стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи

скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків;

стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук

(дівчата) [4 ФІО 1.1];

стрибки у висоту з розбігу способом “переступання” [4 ФІО 1.1];
стрибки у довжину з розбігу 7–9 кроків способом “зігнувши ноги” [4 ФІО 1.1];

21



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Вправи на оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах

Стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом «зігнувши ноги». Вправи для розвитку витривалості (стрибки зі скакалкою до 2 хв). Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує: стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи

скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків;

стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук

(дівчата) [4 ФІО 1.1];

стрибки у висоту з розбігу способом “переступання” [4 ФІО 1.1];
стрибки у довжину з розбігу 7–9 кроків способом “зігнувши ноги” [4 ФІО 1.1];

22



Правила техніки безпеки під час занять із великим м’ячем. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з великим м’ячем. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем (елементи баскетболу). Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

23



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з великим м’ячем. Вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Елементи баскетболу. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

24



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з великим м’ячем. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

25



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з великим м’ячем. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу. Рухлива гра, естафета.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

26



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з великим м’ячем. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу. Рухлива гра, естафета.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

27



Організовуючі вправи. Вправи на оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу. Техніка і тактика спортивних ігор (баскетбол). Гра в міні-баскетбол. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

застосовує вивчені прийоми в іграх міні-баскетболу

28



Організовуючі вправи. Вправи на оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу. Техніка і тактика спортивних ігор (баскетбол). Гра в міні-баскетбол. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

застосовує вивчені прийоми в іграх міні-баскетболу

29



Організовуючі вправи. Вправи на оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу. Техніка і тактика спортивних ігор (баскетбол). Гра в міні-баскетбол. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

застосовує вивчені прийоми в іграх міні-баскетболу

30



Організовуючі вправи. Вправи на оволодіння навичками пересувань (ходьба, біг). Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу. Техніка і тактика спортивних ігор (баскетбол). Гра в міні-баскетбол. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

застосовує вивчені прийоми в іграх міні-баскетболу

31



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з обручами. Танцювальні кроки. Ритмічні завдання; фрагмент танцю «Гопак» (32 такти). Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує загальнорозвивальні вправи , з обручами,

танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак” (32 такти) [4 ФІО 1.1]; пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;

32



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з обручами. Танцювальні кроки. Ритмічні завдання; фрагмент танцю «Гопак» (32 такти). Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує загальнорозвивальні вправи , з обручами,

танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак” (32 такти) [4 ФІО 1.1]; пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;

33



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з обручами. Танцювальні кроки. Ритмічні завдання; фрагмент танцю «Гопак» (32 такти). Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує загальнорозвивальні вправи , з обручами,

танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак” (32 такти) [4 ФІО 1.1]; пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;

34



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з обручами. Танцювальні кроки. Ритмічні завдання; фрагмент танцю «Гопак» (32 такти). Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує загальнорозвивальні вправи , з обручами,

виконує вправи для розвитку фізичних якостей: гнучкості – вправи на розтягування в парах; пружинчасті похитування у положенні “шпагат” (у різних площинах); нахили тулуба назад у різних вихідних положеннях (із допомогою); пружинчасті нахили тулуба із різних вихідних положень [4 ФІО 2.3];

танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак” (32 такти) [4 ФІО 1.1]; пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;

35



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з обручами. Танцювальні кроки. Ритмічні завдання; фрагмент танцю «Гопак» (32 такти). Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує загальнорозвивальні вправи , з обручами,

виконує вправи для розвитку фізичних якостей: гнучкості – вправи на розтягування в парах; пружинчасті похитування у положенні “шпагат” (у різних площинах); нахили тулуба назад у різних вихідних положеннях (із допомогою); пружинчасті нахили тулуба із різних вихідних положень [4 ФІО 2.3];

танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак” (32 такти) [4 ФІО 1.1]; пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;

36



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з обручами. Танцювальні кроки. Ритмічні завдання; фрагмент танцю «Гопак» (32 такти). Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

виконує загальнорозвивальні вправи , з обручами,

виконує вправи для розвитку фізичних якостей: гнучкості – вправи на розтягування в парах; пружинчасті похитування у положенні “шпагат” (у різних площинах); нахили тулуба назад у різних вихідних положеннях (із допомогою); пружинчасті нахили тулуба із різних вихідних положень [4 ФІО 2.3];

танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак” (32 такти) [4 ФІО 1.1]; пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;

37



Організовуючі вправи. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Танцювальні кроки. Ритмічні завдання; фрагмент танцю «Гопак» (32 такти). Вправи для розвитку сили. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування

правильної постави та запобігання плоскостопості;

дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на

формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4

ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2];

вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2];

виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей: сили – загальнорозвивальні вправи з набивними м’ячами (вага – 1 кг),

танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак” (32 такти) [4 ФІО 1.1]; пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;

38



Організовуючі вправи. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Танцювальні кроки. Ритмічні завдання; фрагмент танцю «Гопак» (32 такти). Вправи для розвитку сили. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування

правильної постави та запобігання плоскостопості;

дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на

формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4

ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2];

вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2];

виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей: сили – загальнорозвивальні вправи з набивними м’ячами (вага – 1 кг),

танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак” (32 такти) [4 ФІО 1.1]; пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;

39



Організовуючі вправи. Комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Танцювальні кроки. Ритмічні завдання; фрагмент танцю «Гопак» (32 такти). Вправи для розвитку сили. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2];

вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2];

виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей: сили – загальнорозвивальні вправи з набивними м’ячами (вага – 1 кг),

танцювальні кроки: “бігунець”; “голубець”; ритмічні завдання; фрагмент танцю “Гопак” (32 такти) [4 ФІО 1.1]; пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;

40



Організовуючі вправи. Комплекс фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи гандболу. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2]; вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2];

виконує вправи з великим м’ячем: елементи гандболу – ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

41



Організовуючі вправи. Комплекс фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи гандболу. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2]; вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2];

виконує вправи з великим м’ячем: елементи гандболу – ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];


42



Організовуючі вправи. Комплекс фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи гандболу. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2]; вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2];виконує вправи з великим м’ячем: елементи гандболу – ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];


43



Організовуючі вправи. Комплекс фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи гандболу. Техніка і тактика спортивних ігор (гандбол). Гра в міні-гандбол. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2];

вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2];

виконує вправи з великим м’ячем: елементи гандболу – ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];


44



Організовуючі вправи. Комплекс фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи гандболу. Техніка і тактика спортивних ігор (гандбол). Гра в міні-гандбол. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2]; вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2];

виконує вправи з великим м’ячем: елементи гандболу – ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

застосовує вивчені прийоми в іграх міні-баскетболу, міні-футболу та міні-гандболу [4 ФІО 1.3]; [4 ФІО 3.2]; [4 ФІО 3.2]; [4 ФІО 3.3];

45



Організовуючі вправи. Комплекс фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи гандболу. Техніка і тактика спортивних ігор (гандбол). Гра в міні-гандбол. Рухлива гра.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1];

складає та виконує комплекси фізичних вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості; дотримується вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 2.2]; вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2];

виконує вправи з великим м’ячем: елементи гандболу – ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою; [4 ФІО 1.2]; [4 ФІО 1.3];

застосовує вивчені прийоми в іграх міні-баскетболу, міні-футболу та міні-гандболу [4 ФІО 1.3]; [4 ФІО 3.2]; [4 ФІО 3.2]; [4 ФІО 3.3];

46



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1];

розрізняє та виконує присідання, виси, упори: присідання, нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні; виси та упори – згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині [3 ФІО 1.2]; виконує елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; два перекиди вперед; “міст” із положення лежачи [3 ФІО 1.2];

пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів [3 ФІО 2.2]; добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту [3 ФІО 1.2]; контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять [3 ФІО 2.1]; [3 ФІО 2.2];

47



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1];

розрізняє та виконує присідання, виси, упори: присідання, нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні; виси та упори – згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині [3 ФІО 1.2]; виконує елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; два перекиди вперед; “міст” із положення лежачи [3 ФІО 1.2];

пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів [3 ФІО 2.2]; добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту [3 ФІО 1.2]; контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять [3 ФІО 2.1]; [3 ФІО 2.2];

48



Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Підсумок за семестр.

розуміє роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової, серцево-судинної та дихальної системи організму [4 ФІО 2.2]; володіє навичками моделювання рухової діяльності відповідно до визначених навчальних завдань [4 ФІО 1.2]; виконує організовуючі вправи перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали [4 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1];

розрізняє та виконує присідання, виси, упори: присідання, нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні; виси та упори – згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині [3 ФІО 1.2]; виконує елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; два перекиди вперед; “міст” із положення лежачи [3 ФІО 1.2];

пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів [3 ФІО 2.2]; добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту [3 ФІО 1.2]; контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять [3 ФІО 2.1]; [3 ФІО 2.2];


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.