Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури з очікуваними досягненнями учнів 1 класу (І семестр)

Фізична культура

Для кого: 1 Клас

19.09.2021

175

27

0

Опис документу:

Матеріал містить чітко структуровані теми уроків фізичної культури учнів 1 класу та перелік основних вмінь та навичок, які мають бути сформовані у здобувачів освіти, відповідно до програми О.Я. Савченко

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування уроків

фізичної культури

на 2020-2021 навчальний рік

1 клас НУШ

3 години на тиждень

Типова освітня програма початкової освіти. Цикл І (1-2класи) під керівництвом О.Я.Савченко

з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Основні вміння і навички, які повинні бути сформовані в учнів

Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1


Вступний інструктаж.

1.Поняття про фізичну культуру як сукупність різноманітних фі­зичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму. Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби їх уникнення. Загартовування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. 2.Організовуючі вправи: шикування. 3.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для мязів шиї: нахили та повороти голови. 4.Рухлива гра «Давайте познайомимося».

  • регулює фізичне навантаження відповідно до самопочуття під час виконання фізичних вправ [2 ФІО 3-2.1-1];

  • пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень [2 ФІО 3-2.1-2];

  • виконує вправи для формування постави [2 ФІО 3-2.3-1];

виконує вправи на свіжому повітрі для зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку [2 ФІО 3-2.3-3];

спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

  • співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор [2 ФІО 2-3.1-2];



2


Первинний інструктаж.

1.Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурні хвилинки. Значення рухливих ігор для підвищення рухової активності школяра та оволодіння життєво необхідними рухливими вміннями та навичками. Ознайомлення із зимовими та літніми видами спорту, досягненнями відомих українських спортсменів. 2.Організовуючі вправи: стійки: основна стійка. 3.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок. 4.Рухливі ігри «Давайте познайомимося», «Знайомство з сусідами».

Учень / учениця:

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1];

  • розрізняє легкоатлетичні, гімнастичні, ігрові та інші вправи та виконує їх [2 ФІО 1-1.2-2];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

  • бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

  • виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

  • розповідає про відомих спортсменів та прагне брати з них приклад [2 ФІО 2-3.3-4];


3


1.Правила добору спортивного інвентарю та безпечної поведінки під час виконання життєво необхідних рухових умінь та навичок. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. Ознайомлення із правилами ігор. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю. 2.Організовуючі вправи: стійки: стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: колові рухи руками. 4.Рухливі ігри «Давайте познайомимося», «Знайомство з сусідами», «Знайди своє місце».

-добирає необхідний спортивний інвентар та вправи до видів спорту, якими займається [2 ФІО 1-1.2-3]

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

  • пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];


4


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для мязів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи. 3.Рухливі ігри «Давайте познайомимося», «Знайомство з сусідами».

Учень / учениця:

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки [2 ФІО 1-1.1-1];

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

  • співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

  • бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

  • виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];



5


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: присіди, напівприсіди, згинання та розгинання ніг, відведення ніг у сторони з різних вихідних положень. 3.Рухливі ігри «Давай познайомимося», «Знайди своє місце».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки [2 ФІО 1-1.1-1];

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

  • співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

  • бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

  • виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];



6


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи на рівновагу. Рухлива гра «Швидко стати у колону».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки [2 ФІО 1-1.1-1];

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

  • співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

  • бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

  • виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];



7


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: повторення раніше вивчених вправ. 3.Рухлива гра «Швидко стати у шеренгу».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки без предметів [2 ФІО 1-1.1-1];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

  • пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];



8


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. 3.Рухлива гра «Швидко стати у коло».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості [2 ФІО 1-1.1-1];

  • пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];


9


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс для формування правильної поста­ви та профілактики плоскостопості. 3.Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Швидко стати у коло», «Швидко стати у колону».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості [2 ФІО 1-1.1-1];

  • пояснює правила проведення гри,

  • ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]



10


1.Організовуючі вправи: розмикання і змикання приставними кроками у колоні. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс для формування правильної поста­ви та профілактики плоскостопості. 3.Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Швидко стати у коло», «Швидко стати у колону».

  • виконує вправи для розвитку фізичних якостей та аналізує

їхні зміни за допомогою вчителя/ вчительки [2 ФІО 3-2.3-4];

- виконує вправи для формування постави [2 ФІО 3-2.3-1];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];


11


1.Організовуючі вправи: розмикання і змикання приставними кроками у колоні. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) №1. 3.Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Швидко стати у коло», «Швидко стати у колону».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];


12


1.Організовуючі вправи: розмикання і змикання приставними кроками у шерензі. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) №1. 3.Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Мандрівка оплесків».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];


13


1.Організовуючі вправи: розмикання і змикання приставними кроками у шерензі. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) №1. 3.Рухливі ігри «Тихо – гучно», «Мандрівка оплесків».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

  • співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

  • бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];


14


1.Організовуючі вправи: розмикання і змикання приставними кроками у колі. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. 3.Рухливі ігри «Слухай сигнал», «Тихо – гучно».

- виконує організовуючі вправи: розмикання і змикання приставними кроками у колі, загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

  • пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];


15


1.Організовуючі вправи: розмикання і змикання приставними кроками у колі. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. 3.Рухливі ігри «Літає – не літає», «Слухай сигнал».

- виконує організовуючі вправи: розмикання і змикання приставними кроками у колі, загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

  • пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];


16


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. 3.Рухливі ігри «Життя лісу», «Літає – не літає».

- виконує організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання, загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

  • пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];


17


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. 3.Рухливі ігри «Театр звірів», «Життя лісу».

- виконує організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання, загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

  • пояснює правила проведення гри, ставить запитання, щоб краще їх зрозуміти, та діє відповідно до узгоджених правил [2 ФІО 2-3.3-3];


18


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. 3.Рухливі ігри.

- виконує організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання, загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

19


1.Організовуючі вправи: розмикання і змикання приставними кроками у колоні. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) №2. 3.Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Швидко стати у коло», «Швидко стати у колону».

- виконує організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання, : комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) №2. [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

20


1.Організовуючі вправи: розмикання і змикання приставними кроками у шерензі. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) №2. 3.Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Мандрівка оплесків», «Тихо – гучно».

- виконує організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання, : комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) №2. [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

21


1.Організовуючі вправи: розмикання і змикання приставними кроками у колі. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) №2. 3.Естафета «Спортивний осінній ярмарок».

- виконує організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання, : комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) №2. [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

22


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. 3.Рухливі ігри за бажанням дітей.

-виконує організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання, загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці . [2 ФІО 1-1.2-1];

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

  • бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];


23


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. 3.Рухливі ігри за бажанням дітей.

-виконує організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання, загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці . [2 ФІО 1-1.2-1];

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

  • бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];


24


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці. 3.Рухливі ігри за бажанням дітей. 4.Підсумковий урок.

-виконує організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання і змикання, загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці . [2 ФІО 1-1.2-1];

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

  • бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];



Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

25


Первинний інструктаж. 1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (на носках, на п’ятах), бігу (рівномірний), стрибків (на місці на одній, двох ногах). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 6.Рухли­ва гра «По гриби».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

застосовує рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльності [2 ФІО 2-1.3-2]

26


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (на внутрішній та зовнішній частинах ступні), бігу (на носках), стрибків (на місці на одній, двох ногах з поворотами праворуч). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Знайди своє місце». 6.Рухлива гра «До своїх прапорців».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

  • грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах [2 ФІО 2-1.3- 1];

застосовує рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльності [2 ФІО 2-1.3-2]

27


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (з різними положеннями рук), бігу (з виносом прямих ніг), стрибків (на місці на одній, двох ногах з поворотами ліворуч). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Ми весела дітвора».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

  • грає в рухливі ігри [2 ФІО 2-1.3- 1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

28


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (із високим підніманням стегна), бігу (із високим підніманням стегна), стрибків (на місці на одній, двох ногах з поворотами кругом). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Знайди своє місце». 6.Рухлива гра «До своїх прапорців».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

  • грає в рухливі ігри [2 ФІО 2-1.3- 1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

29


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (із закиданням гомілок), бігу (із закиданням гомілок), стрибків (із просуванням уперед, назад). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Мандрівка оплесків». 6.Рухлива гра «По гриби».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри [2 ФІО 2-1.3- 1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

30


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (зі зміною напрямку), бігу (зі зміною напрямку), стрибків (у присіді правим та лівим боком). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Виклик номерів».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри [2 ФІО 2-1.3- 1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

31


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (у напівприсіді, у присіді), бігу (з різних вихідних положень), стрибків (із просування вперед). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 6.Рухлива гра «Вовк у канаві».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

  • грає в рухливі ігри [2 ФІО 2-1.3- 1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

32


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби («змійкою»), бігу («змійкою»), стрибків («змійкою»). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Знайди своє місце». 6.Рухлива гра «Горобці й ворони».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- виконує комплекси фізичних вправ фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри [2 ФІО 2-1.3- 1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

33


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук), бігу (з різних вихідних положень), стрибків (із просуванням вперед). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Виклик номерів».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- виконує комплекси фізичних вправ фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри [2 ФІО 2-1.3- 1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

34


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями), бігу (на місці з максимальною частотою кроків), стрибків (із просуванням вперед). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Мандрівка оплесків». 6.Рухлива гра «Вовк у канаві».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри [2 ФІО 2-1.3- 1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

35


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби (на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук, чергуючи із нахилами), бігу (з різних вихідних положень), стрибків (із просуванням вперед). 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Ловіння мавп».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри [2 ФІО 2-1.3- 1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

36


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Мандрівка оплесків». 6.Рухливі ігри за бажанням дітей.

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи [2 ФІО 1-1.2-1];

  • грає в рухливі ігри [2 ФІО 2-1.3- 1];

- дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

  • бере участь в ухваленні спільних рішень на користь команди [2 ФІО 2-3.1-3];

  • виконує різні ролі в ігрових ситуаціях [2 ФІО 2-3.1-4];

активно вболіває за результат команди [2 ФІО 2-3.1-5]

37


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем (тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою руками). 5.Гра на формування уваги «Швидко стати у коло». 6.Рухлива гра «Вибивний».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

  • долає смугу природних та штучних перешкод за допомогою лазіння та перелізання, стрибків і бігу [2 ФІО 1-1.1-6];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

38


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем (ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги). 5.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 6.Рухлива гра «Хто влучніше?».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

  • долає смугу природних та штучних перешкод за допомогою лазіння та перелізання, стрибків і бігу [2 ФІО 1-1.1-6];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

39


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем (метання м’яча правою і лівою руками із-за голови, стоячи на місці). 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Гравець у колі».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

  • долає смугу природних та штучних перешкод за допомогою лазіння та перелізання, стрибків і бігу [2 ФІО 1-1.1-6];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

40


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем (метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м). 5.Гра на формування уваги «Швидко стати в шеренгу». 6.Рухлива гра «Влучно в ціль».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням мяча [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

41


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем. 5.Гра на формування уваги «Знайди своє місце». 6.Рухлива гра «Займи вільне коло».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням мяча [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

42


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Приборкувач м’яча».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням мяча [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

43


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем (тримання м’яча, підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги). 5.Гра на формування уваги «Мандрівка оплесків». 6.Рухлива гра «Донеси м’яч».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням мяча [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

44


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем (передавання м’яча з рук у руки у колі, в колоні). 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Хвостики».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням мяча [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

45


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем (передавання м’яча з рук у руки в шерензі, праворуч, ліворуч). 5.Гра на формування уваги «Мандрівка оплесків». 6.Рухлива гра «Жонглер».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням мяча [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

  • співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

46


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем (передавання м’яча над головою, під ногами). 5.Гра на формування уваги «Гарячий м’яч». 6.Рухлива гра «Хвостики».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням мяча [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

  • співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

47


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем (передавання м’яча у парах). 5.Гра на формування уваги «Гарячий м’яч». 6.Рухлива гра «Жонглер».

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням мяча [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

  • співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]

48


1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Загальнорозвивальні вправи: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем (удари м’яча об підлогу однією та двома руками, ведення м’яча на місці правою і лівою руками). 5.Гра на формування уваги «Гарячий м’яч». 6.Рухлива гра «Хвостики». Підсумковий урок за І семестр.

- виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням мяча [2 ФІО 1-1.1-1];

  • виконує різновиди ходьби [2 ФІО 1-1.1-3];

  • виконує бігові вправи та різновиди бігу [2 ФІО 1-1.1-4];

  • виконує стрибкові вправи [2 ФІО 1-1.1-5];

- спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками [2 ФІО 2-3.1-1];

  • співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет [2 ФІО 2-3.1-2];

- пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор [2 ФІО 2-3.3-1];

  • пояснює, чому треба грати чесно, поважаючи суперника [2 ФІО 2-3.3-2];

дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор [2 ФІО 2-3.2-1]












































31


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.