Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування уроків «Я досліджую світ» для 2 класу на І семестр, за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич

Я досліджую світ

Для кого: 2 Клас

16.07.2021

170

8

0

Опис документу:
Календарно – тематичне планування уроків "Я досліджую світ" у 2 класі складено на І семестр відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко, за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич «Я досліджую світ» для 2 класу, 3 години на тиждень, 45 уроків, 2021-2022 навчальний рік.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування уроків

«Я досліджую світ» для 2 класу,

за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич

3 години на тиждень

І семестр

уроку


Тема уроку


Дата

Розділ 1 Вступ

Ми — другокласники і другокласниці Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи. (с. 3-7).


Як поводитися в колективі. Правила спілкування (с.8-10).


Яка наша адреса. Земля- планета. Глобус (с.16-18).


Для чого країнам державні символи (с.21-24).


Узагальнення і систематизація знань учнів.


Розділ 2 Природа восени

Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч (с.28-31).


Що таке горизонт? Основні сторони горизонту (с.31-33).


Чому на Землі бувають пори року (с.33-35).


Явища природи. Скільки місяців у році (с.35-39).


Для чого потрібний календар (с.40-43).


Який в осені святковий календар (с.52-53).


Якого я роду, якого народу (с.57-58).


Права та обов’язки дитини (с.58-59).


Історичні пам’ятки України (с.59-61).


Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с.61-63).


Що таке експеримент (с.64-67). Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с.68).


Які в осені ознаки (с.73-76).


Які осінні місяці. Складання казки “Три сини осені” (с.77).


Екскурсія. Як змінилась природа восени.


Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с.80-81).


Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світлопроникні тіла (81-84).


Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с.85-87).


Що таке погода і як її передбачити (с.87-90).


Дослідження: як за станом рослин рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с.90).


Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему “Погода”. Моделювання дощу у склянці (с.89-91).


Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с.91-94).


Які властивості має вода (с.96-99). Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с.99-101).


Як мандрує вода (с.101-104).


Як берегти воду (с. 104-105).


Як рослини готуються до зими (с.106-108).


Чи всі гриби їстівні (с.108-111). Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с.111-112).


Як тварини готуються до зими (с.112-114).


Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116).


Як риби готуються до зими (с.116-117).


Як птахи готуються до зими (с.118-119).


Як звірі готуються до зими (с.120-121).


Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 121-123).


Узагальнення і систематизація знань учнів.


Розділ 3 Природа взимку

Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок (с. 124-128).


Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг (с. 128-130). Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 130-131).


Яка погода взимку (с. 133). Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с.137).


Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік. Традиції святкування Різдва (с. 138-139).


Екскурсія. Як змінилась природа взимку.


Правила безпеки під час новорічних святкувань (с. 141- 142).


Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.