Календарно-тематичне планування "Українська мова" 3 клас

НУШ

Для кого: 3 Клас

20.10.2021

70

4

0

Опис документу:

Календарно-тематичне планування з очікуваними результатами " Українська мова 3 клас" І-ІІ семестри, автори Кравцова Надія, Придаток Ольга, Романова Валентина. Розроблено відповідно Типової освітньої програми для 3-4 класів НУШ.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата

Тема

Очікувані результати

Звуки і букви. Алфавіт. Наголос

1


Вступний урок. Привітання. Повторення вивченого у 1–2 класах.

Д/з впр 4

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

- розуміє й адекватно виконує навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції, настанови вчителя; [3 МОВ 1.1]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

- дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

- правильно наголошує загальновживані слова; [3 МОВ 4.1]

- відтворює напам’ять український алфавіт; [3 МОВ 4.1]

2


Повторення вивченого у 1–2 класах.

Вхідна діагностична робота

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

- розуміє й адекватно виконує навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції, настанови вчителя; [3 МОВ 1.1]

- дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

- дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

- правильно наголошує загальновживані слова; [3 МОВ 4.1]

- відтворює напам’ять український алфавіт; [3 МОВ 4.1]

3


Апостроф. Д/з впр8

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

- розуміє й адекватно виконує навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції, настанови вчителя; [3 МОВ 1.1]

- правильно вимовляє слова з апострофом[3 МОВ 4.1]

4


Правильна вимова слів зі звуком [ґ].

Д/з впр.12

-правильно вимовляє слова з звуками [ґ [3 МОВ 4.1]

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-правильно наголошує загальновживані слова; [3 МОВ 4.1]

-нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

5


Правильна вимова слів зі звуками [͡дз], [͡дз׳], [͡дж]. Д\з впр.16

правильно вимовляє слова з звуками

ж] , [дз] , [дз'] [3 МОВ 4.1]

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-правильно наголошує загальновживані слова; [3 МОВ 4.1]

-нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

6


Правильна вимова слів із подовженими приголосними звуками. Д/з впр. 20

правильно вимовляє слова з подовженими приголосними звуками; [3 МОВ 4.1]

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-правильно наголошує загальновживані слова; [3 МОВ 4.1]

-нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

7


Урок розвитку зв’язного мовлення. Усний переказ за планом. Акваріум. Вимова і правопис слова акваріум.

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

- виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

- доводить аргументовано свою думку; [3 МОВ 1.6]

-будує усне зв’язне висловлення (міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на допоміжні матеріали (частиною тексту) 3 МОВ 1.6

8.


Алфавіт. Розташування слів (7–9) за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери. Д/з впр.24

уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-відтворює напам’ять український алфавіт; [3 МОВ 4.1]

-розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу Користування навчальними і другу літери; [3 МОВ 4.1]

9.


Використання алфавіту під час роботи з навчальними словниками. Вимова і правопис слів асфальт, апельсин Д/з впр.31

важно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-відтворює напам’ять український алфавіт; [3 МОВ 4.1]

-розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу Користування навчальними і другу літери; [3 МОВ 4.1]

- користується навчальними словниками синонімів, значенням слова. антонімів; [3 МОВ 2.5]

- правильно наголошує загальновживані слова; [3 МОВ 4.1]

10.


Підсумковий урок за темою «Звуки і букви. Алфавіт. Наголос».Д/з впр.35


11.


Діагностична робота. Диктант.


Слово. Значення слова

12.


Розпізнавання найуживаніших багатозначних слів, пояснення їх різних значень.

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

-розпізнає найуживаніші багатозначні слова і пояснює їх різні значення; [3 МОВ 4.1]

-знаходить і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті; [3 МОВ 4.1]

- доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова; [3 МОВ 4.2]

13.


Пряме і переносне значення слів.

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

- пояснює пряме і переносне значення слів; [3 МОВ 4.1

-нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

-розпізнає найуживаніші багатозначні слова і пояснює їх різні значення; [3 МОВ 4.1]

-знаходить і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті; [3 МОВ 4.1]

- доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова; [3 МОВ 4.2]

14.


Урок розвитку зв’язного мовлення Складання казки за початком, сюжетними малюнками і планом. Вимова і правопис слова велосипед.

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

- виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

- доводить аргументовано свою думку; [3 МОВ 1.6]

-будує усне зв’язне висловлення (міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на допоміжні матеріали (частиною тексту) 3 МОВ 1.6

15.


Синоніми. Добір до поданого слова 1–2 найуживаніших синонімів. Вимова і правопис слова приязний.

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

добирає до поданого слова 1-2 найуживаніші синоніми,антонім; [3 МОВ 4.1]

-знаходить і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті; [3 МОВ 4.1]

- доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова; [3 МОВ 4.2]

16.


Антоніми. Добір до поданого слова 1–2 найуживаніших антонімів.

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

-добирає до поданого слова 1-2 найуживаніші синоніми,антонім; [3 МОВ 4.1]

-знаходить і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті; [3 МОВ 4.1]

- доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова; [3 МОВ 4.2]

17.


Роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті. Вимова і правопис слова вогнище.

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

-розпізнає найуживаніші багатозначні слова і пояснює їх різні значення; [3 МОВ 4.1]

-знаходить і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті; [3 МОВ 4.1]

- доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова; [3 МОВ 4.2]

18.


Діагностична робота.


Дослідження будови слова

19.


Форми слова. Закінчення.

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

-визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]


20


Визначення закінчення у слові. Нульове закінчення

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

-визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

21.


Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору-опису на основі власних спостережень «Айстра». Вимова і правопис слова айстра.

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

- виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

- доводить аргументовано свою думку; [3 МОВ 1.6]

-будує усне зв’язне висловлення (міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на допоміжні матеріали (частиною тексту) 3 МОВ 1.6

22.


Основа слова. Д/з впр.73

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]

-визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

23


Корінь. Роль кореня. Д/з впр.80

-визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

24


Визначення кореня в споріднених словах. Вимова і правопис слова фермер. Д/з впр 84

-визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

- розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя); [3 МОВ 4.1]

--дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]


25


Розрізнення спільнокореневих слів і форм того самого слова. Вимова і правопис слова кишеня.Д/з впр.89

-визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

- розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя); [3 МОВ 4.1]

--дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1]


26


Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені. Д/з впр.93

-розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх; [3 МОВ 4.1] Дослідження орфограм, правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

27


Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом. Д/з впр 99

-розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх; [3 МОВ 4.1] Дослідження орфограм, правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

28


Розвиток зв’язного мовлення.Складання розповіді за планом. Вимова і правопис слова електрика впр.100-102

-будує усне зв’язне висловлення (розповідь, опис, міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на допоміжні матеріали (частиною тексту, планом, опорними словами, словосполученнями); [3 МОВ 1.6]

-обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, невеликій групі, визначає позитивні характеристики [3 МОВ 3.3

-сприймає доступні медіатексти; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 2.1] визначає мету простих медіаповідомлень; [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2]

-виділяє цікаву для себе інформацію; [3 МОВ 1.3]

29


Користування орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Вимова і правопис слів депутат, президент. Д/з впр.106

- правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1] користується орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1]

--дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

30


Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу перед глухим.Д/з впр. 112

-правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим;

-дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим

31


Підсумковий урок за темою «Корінь слова»


32


Діагностична робота.


33


Розвиток зв’язного мовлення Складання твору за серією малюнків та кінцівкою. Вимова і правопис слів милосердний, вдячний. Д/з впр.121-123

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

- виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

- доводить аргументовано свою думку; [3 МОВ 1.6]

-будує усне зв’язне висловлення (міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на допоміжні матеріали (частиною тексту) 3 МОВ 1.6

34


Префікс. Словотворча роль префіксів. Д/з впр.116

-визначає і пояснює роль префікса в слові; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

35


Словотворчі вправи з використанням префіксів. Д/з впр.120

-визначає і пояснює роль префікса в слові; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

36


Слова з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова директор. Д/з впр.127

-визначає і пояснює роль префікса в слові; [3 МОВ 4.1]

-правильно записує слова з префіксами роз-, без-; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

37


Перенос слів з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова апетит. Д/з впр.131

-визначає і пояснює роль префікса в слові; [3 МОВ 4.1]

-правильно записує слова з префіксами роз-, без-; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

38


Слова з префіксами з- (с-). Д/з впр.136

-визначає і пояснює роль префікса в слові; [3 МОВ 4.1]

-правильно записує слова з префіксами з- (с-) [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

39


Слова з префіксами роз-, без-, з-, с-. Вимова і правопис слова коридор. Д/з впр.140

визначає і пояснює роль префікса в слові; [3 МОВ 4.1]

-правильно записує слова з префіксами роз-, без- , з- (с-) [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

40


Розвитку зв’язного мовлення. Складання твору за заголовком та опорними словами. Вимова і правопис слова гармонія. Д/з впр.145-147

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

- виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

- доводить аргументовано свою думку; [3 МОВ 1.6]

-будує усне зв’язне висловлення (міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на допоміжні матеріали (частиною тексту) 3 МОВ 1.6

41


Суфікс. Роль суфікса. Вимова і правопис слова очерет. Д/з впр.144

-визначає і пояснює роль суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-

42


Творення слів з найуживанішими суфіксами. Вимова і правопис слова черешня. Д/з впр.150 (завд.2)

-визначає і пояснює роль суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

43


Діагностична робота. Мовна тема


Досліджуємо частини мови. Іменник

44


Формування поняття про іменник. Д/з впр.154

-розпізнає в тексті і самостійно добирає іменники, ставить до них питання; [3 МОВ 4.1

]-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]


45


Іменники — на́зви істот і неістот. Д/з впр.158

- розрізняє іменники - назви істот і неістот, правильно ставить до них питання; [3 МОВ 4.1]

--дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

--записує слова в колонку; [3 МОВ 3.1]

46


Іменники, які називають опредмечені дії. Вимова і правопис слова внесок. Д/з впр.163

- розпізнає іменники, які називають опредмечені дії, ознаки; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]







47








Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий твір з елементами характеристики. Вимова і правопис слова колектив . впр.168-169







09гя Ф-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-добирає заголовки до частин прослуханого тексту; [3 МОВ 1.2]

- визначає тему і мету усного повідомлення; [3 МОВ 1.4]

-обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, невеликій групі, визначає позитивні характеристики [3 МОВ 3.3]

48


Іменники, які називають опредмечені ознаки. Д/з впр.167

-розпізнає іменники, які називають опредмечені дії, ознаки; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-доречно вживає іменники у власному мовленні; [3 МОВ. 4.2


49


Власні та загальні іменники. д/з впр.

-розрізняє власні і загальні іменники; [3 МОВ 4.1] -----записує власні іменники з великої букви; [3 МОВ 4.1]

-доречно вживає іменники у власному мовленні; [3 МОВ. 4.2

--дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

50


Власні та загальні іменники. д/з впр. 175

-розрізняє власні і загальні іменники; [3 МОВ 4.1]

-записує власні іменники з великої букви; [3 МОВ 4.1]

- доречно вживає іменники у власному мовленні; [3 МОВ 4.2

- -дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

51


Змінювання іменників за числами. д/з впр.179

-змінює іменники за числами; [3 МОВ 4.1]

-доречно вживає іменники у власному мовленні; [3 МОВ. 4.2

- -дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

52


Рід іменників. д/з впр. 182

-визначає рід іменників; [3 МОВ 4.1]

-доречно вживає іменники у власному мовленні; [3 МОВ. 4.2

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

53


Підсумковий урок за темою «Іменник». Вимова і правопис слова тривога. Впр.186

-розрізняє власні і загальні іменники; [3 МОВ 4.1]

-визначає рід іменників; [3 МОВ 4.1]

-доречно вживає іменники у власному мовленні; [3 МОВ. 4.2

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-змінює іменники за числами; [3 МОВ 4.1]



ІІ семестр

Дата

Тема уроку

Очікувані результати

Досліджуємо прикметники

55


Формування поняття про прикметники. Д/з впр 193

-розпізнає прикметники в тексті; [3 МОВ 4.1]

-дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

-висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

-дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8

-вибирає інформацію з почутого з певною метою, використовує її для створення власних висловлень; [3 МОВ 1.3]

56


Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками .д/з впр. 197

-пояснює роль прикметників у мовленні; [3 МОВ 4.1]

--дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

-висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

-дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8

-сприймає доступні медіатексти; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 2.1] визначає мету простих медіаповідомлень; [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2]

-виділяє цікаву для себе інформацію; [3 МОВ 1.3

57


Побудова словосполучень прикметників з іменниками.д/з впр.201

-будує словосполучення прикметників з іменниками,встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; [3 МОВ 4.1]

---дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

-висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

-дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8

-сприймає доступні медіатексти; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 2.1] визначає мету простих медіаповідомлень; [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2]

-виділяє цікаву для себе інформацію; [3 МОВ 1.3

58


Урок розвитку зв’язного мовлення. Карнавал. Створення простих медіапродуктів (запрошення). Впр. 187-189

-сприймає доступні медіатексти; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 2.1] визначає мету простих медіаповідомлень; [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2]

- інтерпретує медіаповідомлення на основі власного досвіду; [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2]

- виділяє цікаву для себе інформацію; [3 МОВ 1.3]

-створює прості медіапродукти (листівка,

59


Змінювання прикметників за родами та числами (словосполучення «іменник + прикметник»). Впр .205

-змінює прикметники за родами і числами у сполученні з іменниками; [3 МОВ 4.1]

-дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

-висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

-дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8


60


Змінювання прикметників за родами (словосполучення «іменник + прикметник»). Вимова і правопис слова пиріг. Впр. 210

- змінює прикметники за родами і числами у сполученні з іменниками; [3 МОВ 4.1]

-дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

-висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

-дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8


61


Розпізнавання граматичної форми прикметників за родовим закінченням, поставленим питанням, та іменником, з яким він зв’язаний. Вимова і правопис слова горизонт. Впр. 219

-розпізнає граматичну форму прикметника за родовим закінченням, поставленим питанням, за іменником, з яким у він зв’язаний; [3 МОВ 4.1]

-вживає прикметники у власних висловленнях з метою їх увиразнення; [3 МОВ 4.2]

-дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

-висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

-дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8


62


Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми.

-вживає прикметники у власних висловленнях з метою їх увиразнення; [3 МОВ 4.2]

--дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

-висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

-дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8


63


Діагностична робота.


64


Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту за планом. Впр. 211-214

-сприймає доступні медіатексти; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 2.1] визначає мету простих медіаповідомлень; [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2]

- інтерпретує медіаповідомлення на основі власного досвіду; [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2]

-передає зміст почутого (послідовність подій у розповіді, перелік ознак в описі, наведені аргументи в міркуванні); [3 МОВ 1.2]

-вибирає інформацію з почутого з певною метою, використовує її для створення власних висловлень; [3 МОВ 1.3]

- виділяє цікаву для себе інформацію; [3 МОВ 1.3

-письмово переказує текст розповідного змісту; [3 МОВ 3.1] використовує у власних текстах виражальні засоби мови; [3 МОВ 3.1]

-оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим; [3 МОВ 3.1]

65


Узагальнення вивченого про прикметник.Впр. 223


Досліджуємо числівник

66


Формування поняття про числівник. Впр. 227

- розпізнає серед слів числівники, які відповідають на питання скільки?; [3 МОВ 4.1]

--дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

-висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

-дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8


67


Вимова і запис числівників, які використовують для запису дати в зошиті. Вимова і правопис слів сантиметр, дециметр. Впр . 231

-правильно вимовляє, наголошує і записує числівники, які використовуються для запису дати в зошиті; [3 МОВ 4.1]

--дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

-висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

-дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8


68


Правильне читання числових виразів. Впр.238.

- правильно читає числові вирази; [3 МОВ 4.1]

-дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

-висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

-дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8


69


Підсумковий урок за темою «Числівник». Вимова і правопис слів хвилина, секунда.


70


Діагностична робота.


71


Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання правил безпечної поведінки на вокзалі. Вимова і правопис слова вокзал. Впр.232-234

-вибирає інформацію з почутого з певною метою, використовує її для створення власних висловлень; [3 МОВ 1.3]

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями; [3 МОВ 1.7]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

Досліджуємо дієслова

72


Формування поняття про дієслово. Впр.243

-розпізнає дієслова в тексті, ставить до них питання; [3 МОВ 4.1]

-сприймає доступні медіатексти; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 2.1] визначає мету простих медіаповідомлень; [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

73


Роль дієслів у мовленні. Впр. 247

- розпізнає дієслова в тексті, ставить до них питання; [3 МОВ 4.1

-сприймає доступні медіатексти; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 2.1] визначає мету простих медіаповідомлень; [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

74


Часові форми дієслів. Впр.253

- розрізнює часові форми дієслів; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

75


Змінювання дієслів за часами. Вимова і правопис слова гриміти. Впр. 260

- змінює дієслова за часами; [3 МОВ 4.1]--дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

-висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

-дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8


76


Правопис не з дієсловами впр. 264

-правильно записує не з дієсловами; [3 МОВ 4.1]

--дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

-висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

-дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8


77


Доречне вживання дієслів-синонімів у власних висловленнях. Впр. 268

- добирає дієслова-синоніми, антоніми, з прямим і переносним значеннями і доречно вживає їх у власних висловленнях; [3 МОВ 4.1], [3 МОВ 4.2

--дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1

-висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших;

-дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8


78


Урок розвитку зв’язного мовлення. Вибірковий переказ тексту за планом. Вимова і написання слова криниця. Впр. 254-255

-вибирає інформацію з почутого з певною метою, використовує її для створення власних висловлень; [3 МОВ 1.3]

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями; [3 МОВ 1.7]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

79


Доречне вживання дієслів-антонімів у власних висловленнях. Впр. 272

-добирає дієслова-синоніми, антоніми, з прямим і переносним значеннями і доречно вживає їх у власних висловленнях; [3 МОВ 4.1], [3 МОВ 4.2

- вибирає інформацію з почутого з певною метою, використовує її для створення власних висловлень; [3 МОВ 1.3]

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями; [3 МОВ 1.7]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

80


Доречне вживання дієслів з прямим і переносним значенням у власних висловленнях. Впр. 277

- добирає дієслова-синоніми, антоніми, з прямим і переносним значеннями і доречно вживає їх у власних висловленнях; [3 МОВ 4.1], [3 МОВ 4.2

- вибирає інформацію з почутого з певною метою, використовує її для створення власних висловлень; [3 МОВ 1.3]

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями; [3 МОВ 1.7]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

80


Підсумковий урок за темою «Дієслово». Вимова і правопис слова кипіти. Впр. 281

- розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх; [3 МОВ 4.1]

-вибирає інформацію з почутого з певною метою, використовує її для створення власних висловлень; [3 МОВ 1.3]

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями; [3 МОВ 1.7]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

81


Діагностична робота.


Досліджуємо речення

82


Повторення вивченого про речення.впр.290

- правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів; [3 МОВ 4.1]

--дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

83


Речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів. Розповідні, питальні, спонукальні речення. Впр.294

- правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів; [3 МОВ 4.1]

- правильно будує і записує розповідні, питальні, спонукальні, окличні і неокличні речення; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

84


Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення власного висловлювання на основі життєвого досвіду та спостережень. Вимова і правопис слова абрикос. Впр. 282-285

-вибирає інформацію з почутого з певною метою, використовує її для створення власних висловлень; [3 МОВ 1.3]

-уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1]

-вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями; [3 МОВ 1.7]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

85


Речення, різні за інтонацією (окличні і неокличні) впр.298.

- правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів; [3 МОВ 4.1]

- правильно будує і записує розповідні, питальні, спонукальні, окличні і неокличні речення; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

86


Звертання. Речення зі звертанням. Використання кличного відмінка під час звертань. Впр.303

-правильно інтонує і записує речення зі звертанням; [3 МОВ 4.1]

-використовує форми кличного відмінка під час звертань; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

87


Головні члени речення (підмет і присудок). Впр. 308

-визначає в реченні головні (підмет і присудок) та другорядні (без поділу на види) члени речення; [3 МОВ 4.1]

-виділяє словосполучення в групі підмета і групі присудка; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

88


Визначення в реченні другорядних членів речення (без поділу на види). Впр. 316

-визначає в реченні головні (підмет і присудок) та другорядні (без поділу на види) члени речення; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


89


Граматичні зв’язки між словами у простому реченні за допомогою питань. Впр. 320

-встановлює граматичні зв’язки між словами в простому реченні за допомогою питань; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

90


Зв’язок між головним і залежним словом у словосполученні. Впр. 324

-встановлює зв’язок між головним і залежним словом у словосполученні; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1

91


Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання казки за малюнковим планом та кінцівкою. Впр. 309-311

-визначає позицію мовця, погоджується з нею або заперечує; [3 МОВ 1.5] висловлює власні думки з приводу почутого, аргументує їх, спираючись на власний досвід; [3 МОВ 1.6]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших; дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8]

-будує усне зв’язне висловлення (розповідь, опис, міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на допоміжні матеріали (частиною тексту, планом, опорними словами, словосполученнями); [3 МОВ 1.6]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

92


Словосполучення в групі підмета і групі присудка.

правильно інтонує і записує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією; [4 МОВ 4.1]

знаходить головні і другорядні члени речення у найпростіших випадках; [4 МОВ 4.1] встановлює зв’язки між словами в реченні за допомогою питань; [4 МОВ 4.1]-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


93


Побудова різних видів простих речень.

правильно інтонує і записує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією; [4 МОВ 4.1]

знаходить головні і другорядні члени речення у найпростіших випадках; [4 МОВ 4.1] встановлює зв’язки між словами в реченні за допомогою питань; [4 МОВ 4.1]-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


94


Уза гальнення знань про речення.

правильно інтонує і записує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією; [4 МОВ 4.1]

знаходить головні і другорядні члени речення у найпростіших випадках; [4 МОВ 4.1] встановлює зв’язки між словами в реченні за допомогою питань; [4 МОВ 4.1]

95


Діагностична робота.


Досліджуємо текст

96


Повторення відомостей про текст.

знаходить у тексті його структурні частини; [4 МОВ 4.1] формулює тему і мету тексту; [4 МОВ 4.1]

добирає заголовок, який відповідає темі або головній думці тексту; [4 МОВ 4.1]-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


97


Будова тексту. Тема і мета тексту.

знаходить у тексті його структурні частини; [4 МОВ 4.1] формулює тему і мету тексту; [4 МОВ 4.1]

добирає заголовок, який відповідає темі або головній думці тексту; [4 МОВ 4.1]-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


98


Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання переказу за опорними словами. Вимова і правопис слова космонавт

визначає позицію мовця, погоджується з нею або заперечує; [3 МОВ 1.5] висловлює власні думки з приводу почутого, аргументує їх, спираючись на власний досвід; [3 МОВ 1.6]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших; дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8]

-будує усне зв’язне висловлення (розповідь, опис, міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на допоміжні матеріали (частиною тексту, планом, опорними словами, словосполученнями); [3 МОВ 1.6]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

99


Текст-розповідь та текст-опис.

розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення; [4 МОВ 4.1]-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


100


Текст-міркування.

розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення; [4 МОВ 4.1]

знаходить у тексті-міркуванні твердження, доказ і висновок; [4 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


101


Текст-есе.

розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення; [4 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


102


Спостереження за найголовнішими ознаками художніх текстів. Тема і мета художніх текстів.

розрізняє і будує тексти художнього і науково- популярного стилів; [4 МОВ 3.1], [4 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


103


Спостереження за найголовнішими ознаками науковопопулярних текстів. Тема і мета науково-популярних текстів.

розрізняє і будує тексти художнього і науково- популярного стилів; [4 МОВ 3.1], [4 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


104


Спостереження за найголовнішими ознаками ділових текстів. Тема і мета ділових текстів.

розрізняє і будує тексти художнього і науково- популярного стилів; [4 МОВ 3.1], [4 МОВ 4.1] використовує засоби зв’язку речень у тексті [4 МОВ 4.2]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


107


Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчальний переказ. Вимова і правопис слова адреса.

визначає позицію мовця, погоджується з нею або заперечує; [3 МОВ 1.5] висловлює власні думки з приводу почутого, аргументує їх, спираючись на власний досвід; [3 МОВ 1.6]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших; дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8]

-будує усне зв’язне висловлення (розповідь, опис, міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на допоміжні матеріали (частиною тексту, планом, опорними словами, словосполученнями); [3 МОВ 1.6]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

108


Узагальнення відомостей про текст.

розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення; [4 МОВ 4.1] знаходить у тексті-міркуванні твердження, доказ і висновок; [4 МОВ 4.1] будує розповіді, описи, міркування, есе; [4 МОВ 3.1] розрізняє і будує тексти художнього і науково- популярного стилів; [4 МОВ 3.1], [4 МОВ 4.1] використовує засоби зв’язку речень у тексті [4 МОВ 4.2]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


109


План тексту. Абзаци в оформленні текстів на письмі. Заголовок відповідно до теми тексту

-складає план тексту; [4 МОВ 4.1]

-будує текст за поданим планом; [4 МОВ 3.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


110


Зв’язок речень у тексті за допомогою займенників, прислівників, близьких за значенням слів.

використовує засоби зв’язку речень у тексті [4 МОВ 4.2]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


111


Підсумковий урок за темою «Текст».

знаходить у тексті його структурні частини; [4 МОВ 4.1] формулює тему і мету тексту; [4 МОВ 4.1]

речень у власному мовленні.

добирає заголовок, який відповідає темі або головній думці тексту; [4 МОВ 4.1]. складає план тексту; [4 МОВ 4.1] будує текст за поданим планом; [4 МОВ 3.1] розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення; [4 МОВ 4.1] знаходить у тексті-міркуванні твердження, доказ і висновок; [4 МОВ 4.1]

будує розповіді, описи, міркування, есе; [4 МОВ 3.1] розрізняє і будує тексти художнього і науково- популярного стилів; [4 МОВ 3.1], [4 МОВ 4.1] використовує засоби зв’язку речень у тексті [4 МОВ 4.2]

112


Повторення. Звуки і букви. Алфавіт. Наголос. Слово. Значення слова.

відтворює напам’ять український алфавіт; [3 МОВ 4.1]

розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери; [3 МОВ 4.1]

користується алфавітом під час роботи з навчальними словниками; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


113


Повторення. Будова слова.

визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

багатозначні слова).

розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова Дослідження будови слова. (з допомогою вчителя); [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


114


Урок розвитку зв’язного мовлення.

визначає позицію мовця, погоджується з нею або заперечує; [3 МОВ 1.5] висловлює власні думки з приводу почутого, аргументує їх, спираючись на власний досвід; [3 МОВ 1.6]

-виявляє доброзичливе ставлення до думок інших; дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8]

-будує усне зв’язне висловлення (розповідь, опис, міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на допоміжні матеріали (частиною тексту, планом, опорними словами, словосполученнями); [3 МОВ 1.6]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

115


Повторення. Будова слова.

визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1]

багатозначні слова).

розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова Дослідження будови слова. (з допомогою вчителя); [3 МОВ 4.1]

дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


116


Діагностична робота.


117


Повторення. Частини мови.

розпізнає іменники, які називають опредмечені дії, ознаки; [3 МОВ 4.1]

розпізнає прикметники в тексті; [3 МОВ 4.1]

розпізнає серед слів числівники, які відповідають на питання скільки?; [3 МОВ 4.1]

розпізнає дієслова в тексті, ставить до них питання; [3 МОВ 4.1]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


118


Повторення. Частини мови.

розпізнає іменники, які називають опредмечені дії, ознаки; [3 МОВ 4.1]

розпізнає прикметники в тексті; [3 МОВ 4.1]

розпізнає серед слів числівники, які відповідають на питання скільки?; [3 МОВ 4.1]

розпізнає дієслова в тексті, ставить до них питання; [3 МОВ 4.1]


-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


119


Повторення. Речення, текст.

знаходить у тексті його структурні частини; [4 МОВ 4.1] формулює тему і мету тексту; [4 МОВ 4.1]

речень у власному мовленні.

добирає заголовок, який відповідає темі або головній думці тексту; [4 МОВ 4.1]. складає план тексту; [4 МОВ 4.1] будує текст за поданим планом; [4 МОВ 3.1] розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення; [4 МОВ 4.1] знаходить у тексті-міркуванні твердження, доказ і висновок; [4 МОВ 4.1]

будує розповіді, описи, міркування, есе; [4 МОВ 3.1] розрізняє і будує тексти художнього і науково- популярного стилів; [4 МОВ 3.1], [4 МОВ 4.1] використовує засоби зв’язку речень у тексті [4 МОВ 4.2]

-дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1]

-пише розбірливо; [3 МОВ 3.1]

-оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1


120


Підсумковий урок за рік.




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.