Календарно-тематичне планування. Українська література. 8 клас

Опис документу:
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. 8 КЛАС складене за програмою „Українська література» ( затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804) Підручник: Міщенко О.І. Українська література : підруч. для 8-го кл.загальноосвіт.навч.закл./ Олена Міщенко. – Київ: Генеза, 2016. – 272 с. : іл.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

8 КЛАС

складене за програмою „Українська література»

( затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)

Авторський колектив: Р. В. Мовчан, доктор філологічних наук (керівник групи); К.В. Таранік-Ткачук, кандидат педагогічних наук, головний спеціаліст Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; М. П. Бондар, кандидати філологічних наук (Київ); О.М. Івасюк, кандидат філологічних наук (Чернівці); С. А. Кочерга, доктор філологічних наук (Ялта); Л. І. Кавун, доктор філологічних наук (Черкаси); О. І. Неживий, кандидат педагогічних наук (Луганськ); Н. В. Михайлова, учитель-методист (Київ).

Підручник:

Міщенко О.І.

Українська література : підруч. для 8-го кл.загальноосвіт.навч.закл./ Олена Міщенко. – Київ: Генеза, 2016. – 272 с. : іл.

Усього — 70 год.

На тиждень — 2 год.

Текстуальне вивчення творів — 54 год.

Повторення й узагальнення — 2 год.

Література рідного краю — 4 год.

Позакласне читання — 4 год.
Розвиток мовлення — 4 год (у межах годин на текстуальне вивчення)
Резервний час — 6 год.

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

К-сть

К-сть

Контрольні роботи у формі:

Всього

2

3

контрольного класного твору

1

1

виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

2

2

Позакласне читання

2

2

Виразне читання

1

1

Література рідного краю

2

2

Розвиток мовлення

2

у+п

2

у+п

Перевірка зошитів

4

5

п/п

Тема уроку

К-сть год

Дата

Примітка

Вступ

1

Художня література як одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Багатозначність художнього образу. Різновиди образів. Аналіз художнього твору

ТЛ: художній образ, художній твір (поглиблено)

1

04/09

Усна народна творчість

Українські історичні пісні

2

Пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками. «Зажурилась Україна»

ТЛ: історичні пісні

1

06/09

3

Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту. Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою. «Ой Морозе, Морозенку», «Чи не той то Хміль»

1

11/09

4

Маруся Чурай – легендарна поетеса з Полтави. Трагічна історія її життя. «Засвіт встали козаченьки»

1

13/09

Вивчити напам’ять

5

Пісні, що стали народними. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи. «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю…»

1

18/09

6

ВЧ. Художні образи й ритмомелодика пісні “Засвіт встали козаченьки” (виразне читання напам’ять)

20/09

ВЧ №1

7

РМ1 Мій герой (моя героїня) із фольклорної спадщини (усний твір з теми “Усна народна творчість”)

1

25/09

РМ №1

(усно)

Українські народні думи

8

Героїчний епос українського народу. Різновиди дум. Кобзарі та лірники виконавці народних дум
(О. Вересай, Г. Гончаренко, М. Кравченко та ін.). Сучасні виконавці: Василь та Микола Литвини, Василь Нечепа. Національна капела бандуристів України. Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст дум. Специфічність поетичної форми, ритму. ТЛ: дума

1

27/09

9

Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі. Дума «Маруся Богуславка»

1

02/10

10

ПЧ №1. ДУМИ НАРОДНІ: «Дума про козака Голоту», «Хмельницький та Барабаш», «Втеча трьох братів з города Азова», «Самійло Кішка», «Буря на Чорному морі»

1

04/10

ПЧ №1

11

Контрольна робота №1 “Історичні пісні й думи”

1

09/10

КР№1

тест

Світ української поезії

Тарас Шевченко

12

Тарас Шевченко. Історія викупу поета з неволі, перебування в казематі й заслання

1

11/10

Вивчити напам’ять

1 вірш на вибір

13

Творчість як єдина втіха на засланні в поезії “Думи мої, думи мої...” (1847)

1

18/10

14

Роздуми про власну долю в поезії Т. Шевченка “Мені однаково, чи буду...”. Символіка вірша “Ой три шляхи широкії...”

1

30/10

15

ТЛ: Види лірики на прикладі творів Т. Шевченка. Філософська лірика

1

01/11

16

РМ. Контрольний твір на тему “Патріотичні мотиви в поезіях Т. Шевченка”

1

06/11

17

ПЧ № 2. Наталена Королева. «Легенди старокиївські».

1

08/11

ПЧ №2

Леся Українка

18

Леся Українка. Мужність і сила духу поетеси. Мотиви весни й оптимізму в поезії “Давня весна”

1

13/11

Вивчити напам’ять

19

Мотив гармонійного єднання людини з природою в поезії Лесі Українки “Хотіла б я піснею стати...”

1

15/11

20

ВЧ. Ритмомелодика й настрій поезії Лесі Українки “Хотіла б я піснею стати...”

1

20/11

(виразне читання напам’ять)

21

Роль митця в суспільстві, ідея вільної творчості в поемі Лесі Українки “Давня казка” РМ №2. План порівняльної характеристики образів Поета і Бертольда

1

22/11

РМ №2

(письмово)

22

Контрольна робота№2. Світ української поезії

1

27/11

КР№2

Володимир Сосюра

23

Володимир Сосюра. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. «Любіть Україну!». Любов до Батьківщини як важливий складник життя людини

ТЛ: громадянська лірика

1

29/11

Вивчити напам’ять

24

Володимир Сосюра. «Васильки» — взірець інтимної лірики. Щирість ліричного самовираження в поезії «Осінь» («Облітають квіти, обриває вітер…»)

ТЛ: інтимна лірика, пейзажна лірика

1

04/12

25

ВЧ. Особливості декламування вірша Володимира Сосюри “Любіть Україну!”

1

04/12

(виразне читання напам’ять)

Володимир Підпалий

26

Ідеї людяності й бережливого ставлення до природи у вірші Володимира Підпалого “Бачиш: між трав зелених...”. Глибина художніх образів вірша “Зимовий етюд

1

06/12

Василь Голобородько

27

Самобутня постать поета Василя Голобородька. Художні образи вірша “З дитинства: дощ” (“Я уплетений...”). ТЛ: вільний вірш

1

11/12

28

Самобутня постать поета Василя Голобородька. Художні образи вірша “З дитинства: дощ” (“Я уплетений...”). ТЛ: вільний вірш

1

13/12

29

Контрольна робота№3. Світ української поезії

1

18/12

КР №3

30

ЛРК № 1 Ольга Кобилянська. «Valse melancolique»

1

20/12

ЛРК №1

31

ЛРК №2. Михайло Івасюк. «Вирок» (окремі розділи)

1

25/12

ЛРК №2

32

У світі художнього слова (літературна вікторина за вивченими в І семестрі творами)

1

27/12

П семестр

Із сучасної української поезії кінця ХХ – початку ХХІ ст.

33

Розмаїття сучасної лірики. Василь Герасим’юк. «Чоловічий танець». Роздуми над проблемами національної культури

1

Вивчити напам’ять

1 вірш (на вибір)

34

Іван Малкович. «З янголом на плечі». Прагнення зазирнути у світ душі звичайної людини, осмислити її призначення та сенс життя

1

35

Анатолій Мойсієнко. «Жовтень жовті жолуді» як зразок філософії природи єдність із людиною

1

36

Галина Кирпа. «Мій ангел такий маленький…», «Коли до вас темної ночі…». Віра в людину, яка несе в своєму серці частинку добра

1

З національної драми

37

Іван Карпенко-Карий. Життя і творчість видатного українського драматурга. Трагікомедія «Сто тисяч» — класичний взірець українського «театру корифеїв»

ТЛ: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія

1

38

Іван Карпенко-Карий. Трагікомедія «Сто тисяч». Проблема влади грошей, бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи

2

39

Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Засоби сатиричного змалювання

1

40

РМ №3. Дискусія «Бездуховність людини, сенс людського життя»

1

РМ №3

(усно)

З української прози

Михайло Коцюбинський

41

Михайло Коцюбинський. Коротко про письменника. «Дорогою ціною». Пригодницький, романтичний сюжет повісті. Вічний тип шукача правди

1

42

Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Проблема волі людини та можливостей її здобуття. Втеча Остапа й Соломії з кріпацької неволі – протест проти будь-якого насильства над людиною

1

43

Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв

1

44

Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Час і вічність у повісті, символічні образи. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії

1

45

РМ №4. Письмовий аналіз художнього образу Соломії чи Остапа

1

ЗМ №4

(письмово)

46

Контрольна робота № 4. З національної драми. З української прози

1

КР №4

тест

Олександр Довженко

47

Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. Його оповідання про один із періодів Другої світової війни. «Ніч перед боєм»

1

48

Олександр Довженко. «Ніч перед боєм» – твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців. Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів

1

49

ПЧ №3. Захопливі історії підлітка у творі Анатолія Дімарова “На коні й під конем”

1

ПЧ №3

50

ЛРК №3. Борис Бунчук. Збірки «Вхідчини», «Міра істинного», «Замість центурій»

1

ЛРК №3

Ніна Бічуя

51

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі

1

52

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк

1

53

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному світі

1

54

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Особливості композиції твору.

1

55

ВЧ №2. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути»

1

ВЧ №2

56

Контрольна робота № 5. З української прози

1

КР №5 твір

Володимир Дрозд

57

Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії

58

Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала. Життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність

1

59

ПЧ №4. ПАГУТЯК Г. «Королівство»

1

ПЧ №4

Юрій Винничук

60

Юрій Винничук. «Місце для дракона» - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони»

1

61

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин

1

62

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя

1

63

Юрій Винничук. «Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви

1

Український гумор

64

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення

1

65

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору

1

66

Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок

2

67

Контрольна робота № 6. З української прози. Український гумор

1

КР №6

(відповіді на питання)

68

ЛРК №4. Володимир Вознюк. «Під небесами Чернівців»

1

ЛРК №4

69

У світі художнього слова (літературна вікторина за вивченими в ІІ семестрі творами)

1

70

Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість

1

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
395 грн