Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з Всесвітньої історії у 8 класі на І і II семестри 2018/2019 н. р.

Всесвітня історія

Для кого: 8 Клас

02.04.2019

540

12

0

Опис документу:
Складено за оновленою навчальною програмою: Історія України. Всесвітня історія. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804. Підручник: «Всесвітня історія» для 8 класу загальноосвіт.навч.закл./О.В.Гісем, О. О. Мартинюк.- Х.:Вид-во «Ранок» 2016.-256с.:іл. Наказ МОНУ № 491 від 10.05.2016 р.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

п\п

з ущ.

Дата

К-сть

годин

Т

Календарно – тематичне планування

навчального матеріалу

з Всесвітньої історії

8 клас (35 годин / 1 година на тиждень)

ема уроку

Домашнє завдання

Примітка

Тема тичні

ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП

1.

03.09

1

Повторення. Середні віки в історії Європи та України.

Вступ. Поняття і періодизація Нового часу (Модерної доби). Ранній Новий час (Ранньомодерна доба): початок культурної та політичної переваги християнського Заходу. Особливості Ранньомодерної доби в історії України.

Розділ 1.

ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН

2.

10.09

5

Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV– XVI ст. Подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана. Цивілізації доколумбової Америки (оглядово).

3.

17.09

Конкіста – завоювання Нового світу. Створення колоніальних імперій. Зміна поглядів на світ

4.

24.09

Торговельний капітал. Мануфактурне виробництво і наймана праця. Становлення капіталістичних відносин.

5.

01.10

Повсякденне життя населення Західної Європи.

6.

08.10

Практичне заняття:

  • внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про Великі географічні відкриття, подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана.

7.

22.10

1

Узагальнення.

Тематичне оцінювання

Т

Розділ ІІ.

ВИСОКЕ ВІДРОДЖЕННЯ. РЕФОРМАЦІЯ В ЗАХІДНІЙ ЄВРОПІ

8.

05.11

5

Гуманізм як інтелектуальний рух доби Відродження. Високе Відродження.

9.

12.11

Католицька церква напередодні Реформації. Мартін Лютер і народження протестантизму.

10.

19.11

Практичне заняття:

  • вирізнити гуманістичні ідеї у витягах з літературних творів епохи Відродження (Францеско Петрарки, Мігеля де Сервантеса, Еразма Роттердамського, Нікколо Макіавелі, інших) і мистецьких шедеврах Високого Відродження (Леонардо да Вінчі, Рафаеля, Мікеланджело, Пітера Брейгеля, Альбрехта Дюрера, інших), вибір обґрунтувати.

11.

26.11

Поширення Реформації. Жан Кальвін

12.

03.12

Контрреформація в Європі. Ігнатія Лойола. Єзуїти. Тридентський собор. Релігійні війни в Німеччині та Франції. Аугсбурзький релігійний мир 1555 р. Культура бароко. Народження нової європейської науки.

13.

10.12

1

Узагальнення.

Тематичне оцінювання

Т

Розділ ІІІ.

ДЕРЖАВИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ у ХVІ — ХVІІ ст.

14.

17.12

7

Становлення абсолютної монархії у Франції.

15.

24.12

Кардинал Арман-Жан дю Плессі деРішельє. Абсолютизм за Луї XIV. Жан-Батист Кольбер. . Володіння Габсбургів. Карл V.

16.

Національно-визвольна війна в Нідерландах. Утрехтська унія. Вільгельм І Оранський.

17.

Королівська реформація в Англії. Єлизавета І. «Криваве законодавство». Англійська революція. Олівер Кромвель

18.

Утвердження парламентаризму. «Білль про права». Річ Посполита: шляхетська демократія.

19.

Практичне заняття :

  • внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про Реформацію, утворення Речі Посполитої, Тридцятилітню війну, національно-визвольну війну в Нідерландах, Англійську революцію, інше.

20.

Тридцятилітня війна. Вестфальська система міжнародних відносин.

21.

1

Узагальнення.

Тематичне оцінювання

Т

Розділ ІV.

ОСМАНСЬКА ІМПЕРІЯ. КРАЇНИ СХІДНОЇ ЄВРОПИ у ХVІ — першій половині ХVІІІ ст.

22.

4

Експансія Османської імперії. Сулейман Пишний. Народи Південно-Східної Європи під владою турків-османів.

23.

Кримське ханство. Внутрішня і зовнішня політика. Московське царство. Іван IV Грозний. Смутний час.

24.

Правління династії Романових. Внутрішня та зовнішня політика Петра І.

25.

Економічний занепад та політична криза в Речі Посполитій (друга половина XVII – XVIIІ ст.).

26.

1

Узагальнення.

Тематичне оцінювання

Т

Розділ V.

ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА

27.

5

Початок індустріальної (промислової) революції, її вплив на життя різних верств населення. Просвітництво. Енциклопедисти. Масони. Класицизм..

28.

Освічений абсолютизм. Володіння австрійських Габсбургів. Марія-Терезія. Йосип ІІ. Королівство Пруссія. Фрідріх ІІ. Російська імперія. Єлизавета І. Катерина ІІ

29.

Міжнародні відносини. Війна за іспанську спадщину, війна за австрійську спадщину, Семилітня війна. Поділи Речі Посполитої. Початок боротьби за спадщину Османської імперії.

30.

Колонії Великої Британії в Північній Америці. Декларація незалежності. Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США.

31.

Практичне заняття :

  • внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про початок промислової революції, хронологічні межі доби Просвітництва та війни за незалежність США, ухвалення Декларації незалежності та Конституції США, інше;

1

32.

Узагальнення.

Тематичне оцінювання

Т

Розділ VІ.

СХІДНИЙ СВІТ в ХVІ –ХVІІІ ст. (оглядово)

33.

2

Індія. Держава Великих Моголів. Бабур, Акбар. Перське царство Сефевидів. Аббас І. Культура Індії та Персії.

34.

Китай. Маньчжурське завоювання. Династія Цин. Культура Китаю. Японія. Сьогунат Токугави. Політика самоізоляції. Культура Японії.

35.

1

Узагальнення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.