Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з української літератури для учнів 6 класу

Опис документу:
Матеріал для вчителів-словесників

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Українська література. 6 клас

Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська література. 5-9 класи / упоряд. К.В. Таранік-Ткачук, М.П. Бондар, О.М. Івасюк та ін. оновлення програми відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України № 52 від 13.01.2017 р та

201 від10.02.2017 р.::

Зміст програмового матеріалу

Дата

Прим.

Вступ (1г.)

1

1

Книжка в житті людини. Творча майстерня автора від давнини до сьогодення. Зміни формату книги впродовж віків. Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору. МЗ, НЛ-1

Загадково прекрасна і славна давнина України (14г. +1г. ПЧ+2г.КР+2г.РМ)

2 пісні нап. (за виб. уч.)

2

1

Календарно-обрядові пісні -6 НЛ-1,2

Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди.

ТЛ: народна пісня, колискова, рефрен, анафора.

3

2

Пісні літнього циклу: русальні, купальські, жниварські. «У ржі на межі», «Ой бiжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору»(русальні); «Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, Купайло!»(купальські); «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька» (жниварські).

4

3

Пісні зимового циклу:«Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала», «Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка».

5

4

Веснянки:«Ой весна, весна — днем красна», «Ой кувала зозуленька», «А в кривого танця».

6

5

Народні колискові пісні.«Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Провідні мотиви, лексичні особливості колискових.

7

6

Календарно-обрядові пісні рідного краю. МК

8

1

Пісні літературного походження – 3 НЛ-2

«Ще не вмерла Україна»П. Чубинського та М. Вербицького – національний гімн нашої держави. МК

напам’ять + 1 пісню на вибір (ур. 9-10)

9

2

Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею, та її зв’язок із «Молитвою»О. Кониського й М. Лисенка, духовним гімном України. ТЛ: гімн.

10

3

«Ой, у лузі червона калина похилилася»С. Чарнецького і Г. Труха – пісня, що стала народною. Патріотичні мотиви пісень літературного походження.

11

1

Урок позакласного читання

12

1

Контрольна робота №1 з теми «Загадково прекрасна і славна давнина України» (комбінована контрольна робота).

13

1

РМ. Контрольний твір. Пісня – душа народу

14

1

Микола Вороний.«Євшан-зілля». НЛ-2

Коротко про письменника. Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів.

15

2

Роль слова, пісні, історії в житті будь-якоїлюдини. Краса природирідного краю.

ТЛ: ліричний герой, ліро-епічний твір, поема.

16

3

Тарас Шевченко.«Думка» («Тече вода в синє море…»).

Відомості про перебування в Санкт-Петербурзі. МК, НЛ-2

17

4

Т. Шевченко. «Іван Підкова».Патріотичні мотиви творів Т. Шевченка.Зображення історичного минулого. Героїзм та відвага козаків та їхнього ватажка. Специфіка ліричних і ліро-епічних творів. МЗ

18

5

Володимир Рутківський.«Джури козака Швайки».(«На козацьких островах»). Творчість відомого українського письменника. НЛ

19

6

Твір про волелюбних, сміливих героїв, які вміють вистояти у складних ситуаціях. МЗ

20

7

Незвичайні здібності козаків-характерників. Сміливість і відвага козацьких джур Грицика та Санька. Засудження підступності, жорстокості та підлості зрадників.

21

8

Тема боротьби українських козаків проти татарської орди. МК

22

2

РМ №1 (у).Висловлювання власних суджень про геройство та вміння з честю вийти з найскладніших ситуацій козака-характерника Швайки та його юних помічників Грицика та Санька.

23

2

Контрольна робота №2 з теми «Загадково прекрасна і славна давнина України».(тест)

24

Література рідного краю.

Я і світ (8г.+2г.РМ+1г.ПЧ+1гКР)

25

1

Леся Українка.(Лариса Петрівна Косач). Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні. МК, НЛ-1

26

2

«Як дитиною бувало…». Неповторний світ дитинства в цих поезіях.

СЛ

напам’ять

27

3

Леся Українка. Мрії», «Тиша морська». Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява. Значення мистецтва в житті людини. Гармонія людини і природи.

28

4

В. Винниченко. «Федько-Халамидник». НЛ-1, 2

Цікава історія з життя письменника.

29

5

Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька, його життя і пригоди, стосунки з однолітками.

30

6

Добро і зло, благородство і підлість у творі.

31

3

РМ №2 (п).Написання листа літературному героєві.

32

2

ПЧ №2. В.Винниченко «Кумедія з Костем».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
7
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!