Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Виховні заходи з теми прав дитини. Практичні кейси
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Основи здоров’я», 5 клас

Основи здоров'я

Для кого: 5 Клас

21.10.2020

189

6

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Основи здоров’я», 5 клас (35 годин – 1 година на тиждень, з них 4 години – резервні) Програма: Навчальна програма з основ здоров’я для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Основи здоров’я», 5 клас

(35 годин – 1 година на тиждень, з них 4 години – резервні)

Програма: Навчальна програма з основ здоров’я для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Дата

Примітка

Тема уроку

Практичні завдання

Розділ 1. Здоров’я людини (5 годин + 1 година резервного часу)

1

Життя і здоров’я людини.

Здоровий спосіб життя.

Безпека і небезпека. Принципи безпечної життєдіяльності.

Повторення: Звички і здоров'я.

Моделювання поведінки в разі

погіршеннясамопочуття**

Відпрацювання навичок

вимірювання температуритіла.

Відпрацювання алгоритму дій

при потраплянні у небезпечну

ситуацію **Відпрацювання

навичок аналізу дорожньої

ситуації,у тому числі й в умовах

обмеженої оглядовості**

Прийняття зважених рішен щодо

переходу дороги *Моделювання

ситуації відмови від пропозицій

перейти дорогу у небезпечному

місці ** Відпрацювання навичок

поведінки у транспорті *

Моделювання поведінк пасажира

при аварії в транспорті

2

Безпека на дорозі

Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка. Перехід багатосмугової дороги.

Повторення: Формування звичок.

3

Безпека на зупинках громадського транспорту.

Повторення: Розвиток творчих здібностей.

4

Безпека пасажира. Правила користування громадським транспортом. Етика пасажира.

Повторення: Заохочення однолітків до здорового способу життя.

5

Поведінка пасажира при ДТП.

6

Узагальнюючий урок з розділу «Здоров’я людини»

Розділ 2. Психічна й духовна складові здоров’я (5 годин + 1 година резервного часу)

7

Уміння вчитися

Раціональний розподіл часу. Розпорядок дня школяра.

Відпрацювання навичок планування часу з урахуванням усіх правил здорового способу життя «Мій розпорядок дня».

Відпрацювання навичок успішного навчання у класі. Відпрацювання навичок ефективного самонавчання (бібліотека, Інтернет, дистанційне навчання) **

Виконання вправ для розвитку самоповаги і поваги до інших людей. Відпрацювання навичок висловлювання почуттів

8

Облаштування робочого місця.

Умови успішного навчання.

9

Розвиток здібностей. Створення мотивації до навчання.

Типи сприйняття інформації.

10

Активне слухання. Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка до контрольної роботи

11

Повага до себе та інших

Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага і толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом. Почуття і емоції. Вияви почуттів. Способи висловлювання почуттів. Співпереживання і співчуття.

12

Узагальнюючий урок з розділу «Психічна

й духовна складові здоров’я».

Розділ 3. Фізична складова здоров’я (5 годин + 1 година резервного часу)

13

Фізичні чинники здоров’я

Принципи і методи загартовування. Рухова активність.

Виконання вправ для

формування правильної постави

та гімнастики для очей.

Розрахунок максимальної маси

портфеля * Моделювання

ситуацій надання невідкладної

допомоги та самодопомоги при

спортивних травмах **

Моделювання ситуацій надання

допомоги і самодопомоги тому,

хто провалився під лід **

Розробка пам’ятки щодо

перегляду телепередач,

користування комп’ютером *

14

Профілактика порушень постави і гостроти зору.

15

Попередження травм під час рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом. Правила безпечної поведінки в басейні та на льоду.

16

Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми. Умови здорового сну.

17

Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я

18

Узагальнюючий урок з розділу «Фізична складова здоров’я»

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я (16 годин + 1 година резервного часу)

Тема 1. Соціальний добробут (8 годин)

19

Право на здоров’я

Права дитини. Обов’язки учня і громадянина.

Права та обов’язки дитини

(створення пам’ятки) *

Відпрацювання навичок

ефективного спілкування **

Безпека спілкування в Інтернеті

** Відпрацювання навичок

упевненої поведінки

моделювання ситуацій

звернення до батьків,учителів,

інших дорослих Аналіз витрат

сім’ї під час хвороби ОРВІ

одного з членів родини *

20

Спілкування і здоров’я.

Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров’я. Переваги упевненої поведінки.

21

Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів.

22

Взаємодопомога членів родини.

23

Спілкування з однолітками.

24

Стосунки між хлопцями і дівчатами. Протидія виявам агресії і насилля в учнівському середовищі.

25

Безпека спілкування в Інтернеті

26

Соціальна небезпека інфекційних захворювань.

Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігання дискримінації людей, за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я ( ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо) та інвалідністю.

Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі (8 годин)

27

Пожежна безпека.

Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі.

Відпрацювання навичок

евакуації з приміщення школи.

Відпрацювання навичок захисту

органів дихання від отруйних

газів** Обстеження

безпеки своєї оселі*. Моделювання Безпечної

поведінки із людьми.

Відпрацювання алгоритму

безпечної поведінки в місцях

великого скупчення людей.

Відпрацювання навичок

відмови від ігор у небезпечних

місцях. Створення саморобок

для повторного використання

пластикових упаковок *

Відпрацювання навичок

безпечної поведінки під час

сильного вітру,грози і

підтоплення. Виготовлення

рятувальних засобів з підручних

матеріалів* Моделювання

ситуації надання допомоги

постраждалому при тепловому

або сонячному ударі **

28

Дитина в автономній ситуації

Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.

29

Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки

30

Екстремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями.

31

Безпечне довкілля

Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини.

32

Способи збереження природного середовища.

33

Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи.

34

Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді

35

Узагальнюючий урок з розділу «Соціальна складова здоров’я»

Знаком * позначено вправи, які слід виконувати не лише в класі, а й удома з допомогою батьків.

Знаком ** позначено практичні завдання, які рекомендовано проводити за межами класної кімнати.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.