Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування на літній період для музичного керівника.

Музика

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

15.06.2020

2256

197

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування на літній оздоровчий період для музичного керівника ДНЗ. Розроблений на основі програми "Дитина", а також власних авторських доробок (для другої молодшої, середньої та 2 старших груп).
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Група № 4 (старший дошкільний вік). Шостий рік життя. Місяць червень 2020 року. Адаптивний період.

Заняття №

1 заняття

2 заняття

З заняття

4 заняття

Дата

15.06.2020

17. 06.2020

22.06.2020

24.06.2020

Музично-ритмічні вправи:

Освітнє завдання

Назва: « Пружинка» муз. нар. «Ой, на горі жито». Власний задум. Ознайомлення з вправою, вчити сприймати характер музики

Назва: «Пружинка» муз. нар. « Ой, на горі жито». Власний задум. Повторний показ рухів

Назва: «Пружинка» муз. нар. «Ой, на горі жито». Власний задум. Продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Назва: « Пружинка» муз. нар. « Ой, на горі жито». Власний задум. Вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Завдання розвитку

Вчитись рухатись відповідно до характеру музики

Вчити орієнтуватися в просторі

Розвивати елементарну ритмічність, уяву, пам’ять, сприймання

Формувати культуру виконання рухів

Форма активності

Пізнавальна, фізична

Фізична

Фізична, художньо-естетична

Фізична, емоційно-ціннісна

Становлення базової якості особистості

Уважність, спостережливість

Розсудливість

Працелюбність

Людяність

Слухання музики:

Освітнє завдання

Назва: фрагмент з дит. опери « Коза Дереза». Автор: М. Лисенко. Ознайомлення з твором, пояснення характеру і змісту

Назва: фрагмент з дит. опери « Коза Дереза». Автор: М. Лисенко. Звернути увагу дітей на зв’язок характеру зі змістом

Назва: фрагмент з дит. опери « Коза дереза». Автор: М. Лисенко. Вчити впізнавати музичний твір, запропонувати передати характер рухами

Назва: фрагмент з дит. опери « Коза Дереза». Автор: М. Лисенко. Закріплення твору

Завдання розвитку

Вчити слухати твір від початку й до кінця

Формувати емоційний відгук засобами художнього слова

Сприяти поповненню запасу емоційних вражень

Спонукати самостійно визначати характер та настрій музичного твору

Форма активності

Пізнавальна

Мовленнєва, художньо-естетична

Емоційно-ціннісна, фізична, мовленнєва

Емоційно-ціннісна, художньо-естетична

Становлення базової якості особистості

Уважність

Спостережливість

Розсудливість, креативність

Працелюбність, самостійність

Вправи на розвиток слуху:

Освітнє завдання

Розспівка: « Крокодили». Формувати правильне звукоутворення

Розспівка: « Крокодили».. Вчити співати природнім голосом без напруження

Розспівка: « Крокодили». Розвивати співочі інтонації

Розспівка: « Крокодили». Сприяти виробленню наспівності звучання

Завдання розвитку

Берегти мовний і співочий дитячий голос

Розвивати чистоту інтонування мелодії

Співати короткі розспівки без напруження

Співати короткі розспівки без напруги

Співи:

Освітнє завдання

Назва: « Хай завжди буде сонце». Автор: А. Островський . Ознайомлення з твором, пояснення змісту і характеру

Назва: « Хай завжди буде сонце». Автор: А. Островський . Розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: « хай завжди буде сонце». Автор: А. Островський . Наслідувати спів дорослого, співати самостійно

Назва: «Дружба». Автор: Б. Савельєв. Ознайомлення з твором, пояснення змісту і характеру

Завдання розвитку

Розвивати вміння слухати твір від початку й до кінця, розвивати вміння формувати емоційний відгук

Розвивати чистоту інтонування мелодії голосом, вокальні здібності, втілювати у співах життєві враження від спілкування з довкіллям

Сприяти баченню дитини себе в залі серед інших дітей

Розвивати вміння слухати музику від початку і до кінця, розвивати вміння формувати емоційний відгук

Форма активності

Пізнавальна, емоційно-ціннісна

Мовленнєва, соціально-моральна

Соціально-моральна, мовленнєва

Пізнавальна, мовленнєва

Становлення базової якості особистості

Уважність

Людяність

Самостійність

Уважність, розсудливість

Гра на музичних інструментах, ритмічні вправи:

Освітнє завдання

« Картопля» -ритмічна гра. Ознайомлення з грою, пояснення умов

« Картопля»-ритмічна вправа. Вчити розрізняти різні ритми відповідно до зображення.

« Картопля» -ритмічна гра. Наслідувати ритм за дорослим

« Картопля» -ритмічна гра. Самостійно відтворити ритм відповідно до музики та зображення на екрані

Завдання розвитку

Розвивати елементарну ритмічність, сприймання, уяву, пам’ять

Розрізняти короткі і довгі ритми

Сприяти поповненню запасу музичних вражень

Розвивати культуру виконання ритму

Музичні, музично-дидактичні, музичні пальчикові ігри, логоритміка:

Освітнє завдання

« Кого зустрів колобок»- музична гра. Ознайомлення з умовами гри, слухання музики

« Кого зустрів колобок»- музична гра. Вміти визначати герою в залежності від характеру музики

« Кого зустрів колобок»- музична гра. Самостійно впізнавати героя казки та називати його в залежності від характеру музики

« Рухайся, як..»-музична гра. Ознайомлення з умовами гри, слухання музики.

Завдання розвитку

Розвивати елементарну ритмічність, уяву, сприймання, пам’ять

Формувати вміння визначати емоційний відгук та характер музики художнім словом

Сприяти поповненню запасу музичних вражень

Вміти вслуховуватися в зміст музики

Форма активності

Пізнавальна

Мовленнєва, емоційно-ціннісна

Мовленнєва, соціально-моральна

Пізнавальна

Становлення базової якості особистості

Розсудливість

Спостережливість

Самостійність

Уважність, розсудливість

Музично-ритмічні вправи, руханки, танки:

Освітнє завдання

Руханка «Арам-зам-зам». Показ і пояснення рухів

Руханка « Арам-зам-зам». Наслідувати рухи дорослого

Руханка « Арам-зам-зам». Виконувати рухи відповідно характеру музики

Руханка « Арам-зам-зам». Вчити починати і закінчувати рухи разом з дорослим, самостійне виконання

Завдання розвитку

Відтворювати рухи за дорослим

Розвивати елементарну ритмічність, уяву, сприймання, пам’ять

Сприяти попвненню запасу музичних вражень

Розвивати культуру виконання рухів

Форма активності

Пізнавальна, фізична

Фізична

Фізична, емоційно-ціннісна

Фізична, художньо-естетична

Становлення базової якості особистості

Спостережливість

Уважність

Розсудливість

Самостійність, працелюбність

Заняття №

5 заняття

Дата

29.06.2020

Музично-ритмічні вправи:

Освітнє завдання

Назва: «Заборонений рух» укр. мелодія. Ознайомлення з вправою, показ і пояснення рухів

Завдання розвитку

Вчити рухатись відповідно до характеру музики

Форма активності

Пізнавальна

Становлення базової якості особистості

Спостережливість

Слухання музики:

Освітнє завдання

Назва: «Музичний момент». Автор: Ф. Шуберт. Ознайомлення з твором, пояснення змісту і характеру, слухання

Завдання розвитку

Вчити слухати музику від початку й до кінця

Форма активності

Пізнавальна

Становлення базової якості особистості

Уважність

Вправи на розвиток слуху і голосу:

Освітнє завдання

Розспівка: « По нотах». Формувати правильне звукоутворення.

Завдання розвитку

Берегти мовний і співочий дитячий голос

Співи:

Освітнє завдання

Назва: « Дружба». Автор: Д. Савельєв. Наслідувати спів дорослого, підспівувати окремі склади

Завдання розвитку

Емоційно відгукуватися на прояви естетичного в житті та діяльності

Форма активності

Емоційно-ціннісна, мовленнєва

Становлення базової якості особистості

Розсудливість

Гра на музичних інструментах, ритмічні вправи:

Освітнє завдання

« Оркестр долоньок» муз. «дитяча полька». Ознайомлення з ритмами

Завдання розвитку

Розвивати елементарну ритмічність, уяву, пам’ять, сприймання

Музичні, музично-дидактичні, музичні-пальчикові ігри:

Освітнє завдання

« Рухайся, як..»- музична гра. Уточнення правил гри та характеру музики

Завдання розвитку

Розвивати елементарну ритмічність, уяву, пам’ять

Форма активності

Фізична

Становлення базової якості особистості

Розсудливість

Музично-ритмічні вправи, руханки, танки:

Освітнє завдання

« Полонез»- танок. Показ і пояснення рухів.

Завдання розвитку

Розвивати засоби музичного сприймання, уяву, пам’ять

Форма активності

Фізична, пізнавальна

Становлення базової якості особистості

Спостережливість

Група № 4 (шостий рік життя). Старший дошкільний вік. Місяць липень 2020 року. Адаптивний період.

Заняття №

1 заняття

2 заняття

3 заняття

4 заняття

Дата

1.07.2020

6.07.2020

8.07.2020

13.07.2020

Музично-ритмічні вправи:

Освітнє завдання

Назва: « Заборонений рух» укр. мелодія. Повторний показ рухів

Назва: «Заборонений рух» укр. мелодія. Продовжити реагувати на музику відповідними рухами

Назва: « Заборонений рух» укр. мелодія. Вчити починати і закінчувати музику разом з музикою

Назва: «Перемінний крок». Ознайомлення з вправою, показ і пояснення рухів

Завдання розвитку

Вчити орієнтуватися у просторі

Розвивати елементарну ритмічність, уяву, пам’ять, сприймання

Розвивати культуру виконання рухів

Вчити рухатись у різних напрямках

Форма активності

Фізична

Емоційно-ціннісна, фізична

Фізична, художньо-естетична

Пізнавальна, фізична

Становлення базової якості особистості

Спостережливість

Розсудливість

Працелюбність

Спостережливість

Слухання музики:

Освітнє завдання

Назва: « Музичний момент». Автор: Ф. Шуберт. Звернути увагу дітей на зв’язок змісту з характером

Назва: « Музичний момент». Автор: Ф. Шуберт. Вчити впізнавати твір, запропонувати передати рухами характер музики

Назва: «Музичний момент». Автор: Ф. Шуберт. Закріпити назву твору

Назва: «Ранок». Автор: Е. Гріг. Ознайомлення з твором, пояснення характеру і змісту

Завдання розвитку

Підтримувати бажання емоційно відгукуватися на характер музики

Сприяти поповненню запасу музичних вражень

Сприяти бажанню самостійно визначати засоби музичної виразності

Вміти чути і слухати музику від початку й до кінця

Форма активності

Емоційно-ціннісна, мовленнєва

Художньо-естетична, емоційно-ціннісна, мовленнєва

Мовленнєва

Пізнавальна

Становлення базової якості особистості

Розсудливість

Креативність, самостійність

Працелюбність

Уважність

Вправи на розвиток слуху і голосу:

Освітнє завдання

Роспівка: « По нотах». Вчити співати природнім голосом

Розспівка: « По нотах». Розвивати співочі інтонації

Розспівка: « По нотах». Сприяти виробленню наспівності звучання.

Гра-поспівка: « Ритмічний океан». Формувати правильне звукоутворення

Завдання розвитку

Співати короткі розспівки без напруження

Сприяти бажанню підспівувати дорослому

Розвивати чистоту інтонування мелодії

Берегти мовний і співочий голос

Співи:

Освітнє завдання

Назва: « Дружба». Автор: Б. Савельєв. Розучування пісні, наслідувати спів дорослого

Назва: «Дружба». Автор: Б. Савельєв. Співати самостійно без супроводу

Назва: « Садочок» . Автор: Н. Май . Ознайомлення з твором, пояснення змісту і характеру

Назва: « Садочок». Автор: Н. Май.. Звернути увагу дітей на зв’язок змісту з характером музики, підспівувати мелодію на різні склади

Завдання розвитку

Розвивати чистоту інтонування мелодії

Розвивати виконавські здібності, вчити ідентифікувати почуття

Вчити слухати музику від початку й до кінця

Спонукати бажання наслідувати спів дорослого

Форма активності

Мовленнєва

Мовленнєва, емоційно-ціннісна

Пізнавальна

Мовленнєва, емоційно-ціннісна

Становлення базової якості особистості

Працелюбність

Самостійність

Уважність

Розсудливість

Гра на музичних інструментах:

Освітнє завдання

« Оркестр долоньок». Вчити різні ритми та відтворювати їх за дорослим

« Оркестр долоньок». Розрізняти ритми за довжиною, наслідувати виконання рухів за дорослим

Ритмо-оркестр « Маленький веселунчик». Ознайомлення з оркестром. Показ і пояснення рухів

Ритмо-оркестр «Маленький веселунчик». Повторний показ рухів, відтворення рухів за дорослим

Завдання розвитку

Розвивати культуру виконання рухів

Сприяти поповненню запасів музичних вражень

Розвивати елементарну ритмічність, уяву, пам’ять

Розвивати культуру виконання рухів

Музичні, музично-дидактичні, музичні пальчикові ігри:

Освітнє завдання

« Рухайся, як…»- музична гра. Вміти виконувати рухи відповідно характеру музики

« Рухайся, як…»-музична гра. Виконувати рухи самостійно

« Вправний музикант»-музично-дидактична гра. Ознайомлення з умовами гри, пояснення правил

« Вправний музикант»-музично-дидактична гра. Вміти відшукувати назви нот в словах

Завдання розвитку

Формувати засоби музичної виразності

Сприяти формуванню емоційного відгуку та передачі почуттів засобами руху

Знати назви нот

Розвивати пам’ять, уяву, сприймання

Форма активності

Фізична, емоційно-ціннісна

Емоційно-ціннісна, фізична

Мовленнєва, пізнавальна

Мовленнєва

Становлення базової якості особистості

Розсудливість

Самостійність, самовладання

Розсудливість

Спостережливість

Музично-ритмічні вправи, руханки, танки:

Освітнє завдання

« Полонез»- танок. Повторний показ рухів, повторення рухів за дорослим

« Полонез»-танок. Відтворення рухів за дорослим, залучати до танцю малоактивних дітей

« Полонез»- танок. Закріплення рухів, відпрацювавши окремі елементи

« Краков’як»-танок. Ознайомитись з музикою, показ і пояснення рухів

Завдання розвитку

Розвивати елементарну ритмічність, пам’ять, сприймання

Допомогти дитині побачити себе серед інших, відділити від зграйки

Розвивати культуру виконання рухів

Розвивати засоби музичного сприймання, уяву, пам’ять

Форма активності

Фізична

Фізична, соціально-моральна

Фізична, художньо-естетична

Пізнавальна, фізична

Становлення базової якості особистості

Спостережливість

Розсудливість

Працелюбність

Спостережливість

Заняття №

5 заняття

6 заняття

7 заняття

8 заняття

Дата

15.07.2020

20.07.2020

22.07.2020

27.07.2020

Музично-ритмічні вправи:

Освітнє завдання

Назва: « Перемінний крок». Звернути увагу дітей на вільне розміщення по залу, повторення рухів

Назва: « Перемінний крок». Наслідувати рухи дорослого

Назва: « Перемінний крок». Самостійне виконання вправи без супроводу

Назва: « партерна гімнастика». Ознайомлення з вправою, показ і пояснення рухів

Завдання розвитку

Вчити рухатися в межах обмеженого простору

Вчити володіти культурою виконання рухів

Сприяти поповненню запасів музичних вражень

Формувати засоби музичного сприймання рухів, уяву, пам’ять

Форма активності

Фізична, соціально-моральна

Художньо-естетична, фізична

Фізична

Пізнавальна, фізична

Становлення базової якості особистості

Спостережливість

Працелюбність

Самовладання, самостійність

Спостережливість

Слухання музики:

Освітнє завдання

Назва: « Ранок». Автор: Е. Гріг. Звернути увагу малюків на зв’язок змісту з характером музики

Назва: « Ранок». Автор: Е. Гріг. Вміти впізнавати твір, запропонувати передати характер музики у вільних творчих рухах

Назва: « Ранок». Автор: Е. Гріг. Закріпити назву твору

Назва: « Пташка». Автор: В. Сокальський. Ознайомлення з твором, пояснення змісту і характеру музики

Завдання розвитку

Формувати вміння слухати музику від початку і до кінця

Формувати культуру виконання рухів

Сприяти поповненню запасів музичних вражень

Розвивати вміння чути красу природнього звучання

Форма активності

Емоційно-ціннісна

Художньо-естетична, фізична, мовленнєва

Емоційно-ціннісна, мовленнєва

Пізнавальна

Становлення базової якості особистості

Спостережливість

Креативність

Самостійність

Уважність

Вправи на розвиток слуху і голосу:

Освітнє завдання

Гра- поспівка: « Ритмічний океан». Вчити співати природнім голосом без напруження

Гра-поспівка: « Ритмічний океан». Розвивати співочі інтонації

Гра-поспівка: « Ритмічний океан». Сприяти виробленню наспівності звучання

Гра-поспівка: « Цьом-па-па-цьом». Формувати правильне звукоутворення

Завдання розвитку

Отримувати задоволення від власного співу

Розвивати вміння творчо перевтілюватися

Розвивати культуру виконання співу

Берегти мовний і співочий дитячий голос

Співи:

Освітнє завдання

Назва: « Садочок». Автор:Н. Май. Домагатися чіткої вимови слів, співати спокійно без крику, наслідувати спів дорослого

Назва: « Садочок». Автор: Н. Май . співати самостійно і без супроводу.

Назва: « Ми любимо вас». Автор: Н. Май . Ознайомлення з твором, пояснення змісту і характеру, слухання

Назва: « Ми любимо вас». Автор: Н. Май . Акцентувати увагу на зв’язку змісту з характером, підспівувати окремі склади

Завдання розвитку

Вчити стримувати негативні емоції

Розвивати вміння отримувати задоволення від власної творчості

Розвивати вміння слухати музику від початку і до кінця

Розвивати засоби музичного сприймання, пам’ять, уяву

Форма активності

Мовленнєва, соціально-моральна

Емоційно- ціннісна, мовленнєва

Пізнавальна

Мовленнєва, емоційно-ціннісна

Становлення базової якості особистості

Розсудливість

Самовладання

Уважність

Спостережливість

Гра на музичних інструментах, ритмічні вправи:

Освітнє завдання

Ритмо-оркестр « Маленький веселунчик». Поєднувати ритмічні малюнки з елементарними танцювальними рухами

Ритмо-оркестр « Маленький веселунчик». Відпрацювати окремі елементи, закріпити, самостійне виконання

Завдання розвитку

Сприяти розвитку засобів музичної виразності

Розвивати культуру виконання рухів

Форма активності

Фізична

Фізична, художньо-естетична

Становлення базової якості особистості

Працелюбність

Самовладання

Музичні, музично-дидактичні, музичні пальчикові ігри:

Освітнє завдання

« Вправний музикант»- музично- дидактична гра. Вчити відшукувати склади нот серед слів та називати їх

Логоритміка « Чобіток». Ознайомлення з умовами гри, показ і пояснення рухів

Логоритміка «Чобіток». Повторний показ рухів, відтворення рухів за дорослим, вивчення звуковинки

Логоритміка «Чобіток». Відтворення рухів самостійно і повторення тексту за дорослим

Завдання розвитку

Розвивати пам’ять, уяву

Розвивати елементарну ритмічність, засоби музичного сприймання, пам’ять

Формувати бачення дитини себе зі сторони серед « зграйки»

Сприяти поповненню запасів музичних вражень

Форма активності

Фізична, художньо-естетична

Пізнавальна, фізична

Соціально-моральна, мовленнєва, фізична

Фізична, мовленнєва

Становлення базової якості особистості

Розсудливість, самостійність

Спостережливість

Самовладання

Працелюбність

Музично-ритмічні вправи, руханки, танки:

Освітнє завдання

Танок « Краков’як». Повторний показ рухів, виконання рухів за дорослим

Танок « Краков’як» . Відпрацювати окремі рухи, виконувати рухи за дорослим

Танок «Краков’як». Закріплення рухів, самостійне виконання

Танок « Вальс». Показ і пояснення рухів, слухання музики

Завдання розвитку

Розвивати засоби музичного сприймання, уяву, пам’ять

Розвивати культуру виконання рухів, виконавські здібності

Вчити передавати емоції і почуття у елементарних рухах

Розвивати елементарну ритмічність, уяву, сприймання, пам’ять

Форма активності

Фізична

Фізична, емоційно -ціннісна

Фізична, художньо-естетична

Пізнавальна

Становлення базової якості особистості

Уважність

Працелюбність

Самостійність, самовладання

Спостережливість

Заняття №

9 заняття

Дата

29.07.2020

Музично-ритмічні вправи:

Освітнє завдання

Назва: « Партерна гімнастика». Наслідування вправи за дорослим

Завдання розвитку

Розвивати засоби музичної виразності

Форма активності

Фізична

Становлення базової якості особистості

Спостережливість

Слухання музики:

Освітнє завдання

Назва: «Пташка». Автор: В. Сокальський. Звернути увагу на зв’язок змісту з характером музики

Завдання розвитку

Підтримувати бажання емоційно відгуватися на музику

Форма активності

Емоційно-ціннісна

Становлення базової якості особистості

Спостережливість

Вправи на розвиток слуху і голосу:

Освітнє завдання

Гра-поспівка: «Цьом-па-па-цьом». Вчити співати природнім голосом без напруження

Завдання розвитку

Отримувати задоволення від власної творчості

Співи:

Освітнє завдання

Назва: «Ми любимо Вас». Автор: . Акцентувати увагу дітей на зв’язку характеру музики зі змістом, підспівування мелодії на різні склади, розучування пісні

Завдання розвитку

Формувати культуру виконання співу

Форма активності

Мовленнєва, емоційно-ціннісна

Становлення базової якості особистості

Розсудливість

Гра на музичних інструментах, ритмічні вправи:

Освітнє завдання

«Іди, Іди, дощику» укр. примовка-гра на цимбалах. Ознайомлення з муз. інструментом

Завдання розвитку

Розвивати елементарну ритмічність, уяву, сприймання

Музичні, музично-дидактичні. Музичні пальчикові ігри:

Освітнє завдання

« Хто співає впізнай».-музично-дидактична гра. Ознайомлення з умовами гри, слухання музики

Завдання розвитку

Розвивати засоби музичного сприймання, уяву, пам’ять

Форма активності

Фізична, пізнавальна

Становлення базової якості особистості

Спостережливість

Музично-ритмічні вправи, танки, руханки:

Освітнє завдання

Танок « Вальс». Повторний показ рухів, відтворення рухів за дорослим

Завдання розвитку

Формувати культуру виконання рухів

Форма активності

Фізична, художньо-естетична

Становлення базової якості особистості

Працелюбність

Група № 4 (шостий рік життя). Старший дошкільний вік. Місяць серпень 2020 року.

Заняття №

1 заняття

2 заняття

3 заняття

4 заняття

Дата

3.08.2020

5.08.2020

10.08.2020

12.08.2020

Музично-ритмічні вправи:

Освітнє завдання

Назва: «Партерна гімнастика». Виконання рухів самостійно за назвами дорослого вправ

Назва: « Партерна гімнастика». Розвивати культуру виконання рухів

Назва: « Козачок-зелений мачок» укр. нар. п «Мак». Ознайомлення з вправою, показ і пояснення рухів, слухання музики

Назва: « Козачок-зелений мачок» укр. нар. п. « Мак». Повторний показ рухів, відтворення рухів за дорослим

Завдання розвитку

Розвивати культуру виконання рухів

Сприяти поповненню запасів музичних вражень

Розвивати елементарну ритмічність, уяву. сприймання

Сприяти бажанню наслідувати рухи дорослого

Форма активності

Фізична

Фізична, художньо-естетична

Пізнавальна, фізична

Фізична, соціально-моральна

Становлення базової якості особистості

Працелюбність

Самостійність

Спостережливість

Працелюбність

Слухання музики:

Освітнє завдання

Назва: « Пташка». Автор: В. Сокальський. Закріпити назву твору у формі оповідання, загадки

Назва: « Пташка». Автор: В. Сокальський. Вміти впізнавати твір, запропонувати передати характер музики у вільних творчих рухах

Назва: « Сопілка» муз. І. Польського. Ознайомлення з твором, пояснення змісту і характеру

Назва: « Сопілка» муз. І. Польського. Звернути увагу малюків на зв’язок змісту з характером музики

Завдання розвитку

Формувати вміння слухати і чути красу звучання музики

Формувати культуру виконання рухів

Вчити слухати музику від початку і до кінця

Розвивати засоби музичного сприймання, уяву, пам’ять

Форма активності

Емоційно-ціннісна

Художньо-естетична, мовленнєва

Пізнавальна

Емоційно-ціннісна

Становлення базової якості особистості

Уважність

Креативність

Уважність

Спостережливість

Вправи на розвиток слуху і голосу:

Освітнє завдання

Гра-поспівка: « Цьом-па-па-цьом». Розвивати співочі інтонації

Гра-поспівка: «Цьом-па-па-цьом» Сприяти виробленню наспівності звучання

Укр. нар. пісні –примовки: « Диб, диби». Формувати правильне звукоутворення

Укр. нар. пісні –примовки: « Диб, диби». Вчити співати природнім голосом без напруження

Завдання розвитку

Співати природнім голосом без напруження

Розвивати чистоту інтонування мелодії

Берегти мовний і співочий дитячий голос

Отримувати задоволення від власного співу

Співи:

Освітнє завдання

Назва: « Наші вихователі». Автор: М. Лисенко. Ознайомлення з твором, пояснення змісту і характеру, слухання

Назва: « Наші вихователі». Автор: М. Лисенко. Акцентувати увагу на зв’язку змісту з характером, підспівувати окремі склади

Назва: « Наші вихователі». Автор: М. Лисенко. Домагатися чіткої вимови слів, співати спокійно без крику, наслідувати спів дорослого

Назва: « Цьомки». Автор: С. Петросян. Ознайомлення з твором, пояснення змісту і характеру, слухання

Завдання розвитку

Розвивати вміння слухати музику від початку й до кінця

Розвивати засоби музичного сприймання, пам’ять, уяву

Вчити стримувати негативні емоції

Розвивати вміння чути і слухати музику від початку й до кінця

Форма активності

Пізнавальна

Мовленнєва, емоційно-ціннісна

Мовленнєва, художньо-естетична

Пізнавальна

Становлення базової якості особистості

Уважність

Спостережливість

Самовладання, людяність

Уважність

Гра на музичних інструментах:

Освітнє завдання

«Іди, іди, дощику»- гра на цимбалах. Повторний показ ритмо-рухів на цимбалах, наслідування рухів дорослого

«Іди, іди, дощику»- гра на цимбалах. Самостійне виконання ритмо-рухів на цимбалах

Завдання розвитку

Розвивати елементарну ритмічність, сприймання, уяву, пам’ять

Розвивати культуру виконання рухів

Музичні, музично-дидактичні, музичні пальчикові ігри:

Освітнє завдання

«Хто співає впізнай?»- музично-дидактична гра. Прослуховування музики та відгадування її виконавця з допомогою дорослого

«Хто співає впізнай?»- музично-дидактична гра. Слухання музики і відгадування її виконавця самостійно

« Весела карусель». Ознайомлення з умовами гри, пояснення правил; залучати до гри малоактивних дітей

« Весела карусель». Вчити рухатися відповідно характеру музики, починати і закінчувати рух разом з музикою

Завдання розвитку

Розвивати засоби музичного сприймання, уяву, пам’ять

Сприяти поповненню запасів музичних вражень

Розвивати елементарну ритмічність, сприймання, музичний слух

Розвивати культуру виконання руху

Форма активності

Мовленнєва, художньо-естетична

Мовленнєва, емоційно-ціннісна

Фізична, пізнавальна, соціально-моральна

Фізична, емоційно-ціннісна

Становлення базової якості особистості

Уважність

Самостійність

Уважність

Розсудливість

Музично-ритмічні вправи, руханки, танки:

Освітнє завдання

Танок « Вальс». Відпрацьовування окремих елементів танку, наслідувати рухи за дорослим

Танок « Вальс». Закріпити рухи танку, виконувати їх самостійно.

Танець-гра « Котильйон». Ознайомитись з музикою, показ і пояснення рухів

Танець-гра « Котильйон». Повторний показ рухів, наслідування рухів за дорослим.

Завдання розвитку

Сприяти баченню дитини себе серед « зграйки» зі сторони

Рухатись в рамках обмеженого простору відповідно до характеру музики

Розвивати засоби музичного сприймання, уяву, пам’ять

Розвивати елементарну ритмічність і культуру виконання рухів

Форма активності

Соціально-моральна, фізична

Фізична

Пізнавальна, фізична

Фізична, художньо-естетична

Становлення базової якості особистості

Працелюбність

Самовладання, самостійність

Спостережливість

Працелюбність

Заняття №

5 заняття

6 заняття

7 заняття

8 заняття

Дата

17.08.2020

19.08.2020

26.08.2020

31.08.2020

Музично-ритмічні вправи:

Освітнє завдання

Назва: «Козачок-зелений мачок» укр. нар. п. Виконання рухів самостійно за назвами дорослого вправ

Назва: «Козачок-зелений мачок» укр. нар. п. Закріплення вправи, залучати до вправи малоактивних дітей

Назва: «Кулачки й долоньки» муз. О. Тилічеєвої. Ознайомлення з вправою, показ і пояснення рухів, слухання музики

Назва: «Кулачки й долоньки» муз. О. Тилічеєвої. Повторний показ рухів, відтворення рухів за дорослим

Завдання розвитку

Розвивати культуру виконання рухів

Сприяти поповненню запасів музичних вражень

Розвивати елементарну ритмічність, уяву. сприймання

Сприяти бажанню наслідувати рухи дорослого

Форма активності

Фізична, художньо-естетична

Соціально-моральна, фізична

Пізнавальна, фізична

Фізична

Становлення базової якості особистості

Самостійність

Працелюбність

Спостережливість

Розсудливість

Слухання музики:

Освітнє завдання

Назва: « Сопілка». Автор: І . Польський. Закріпити назву твору у формі оповідання, загадки

Назва: « Сопілка». Автор: І . Польський. Вміти впізнавати твір, запропонувати передати характер музики у вільних творчих рухах

Назва: « Жабка» муз. І. Школьника. Ознайомлення з твором, пояснення змісту і характеру

Назва: « Жабка» муз. І. Школьника. Звернути увагу малюків на зв’язок змісту з характером музики

Завдання розвитку

Формувати вміння слухати і чути красу звучання музики

Формувати культуру виконання рухів

Формувати вміння слухати музику від початку і до кінця

Розвивати засоби музичного сприймання, уяву, пам’ять

Форма активності

Художньо-естетична, мовленнєва

Мовленнєва, фізична

Пізнавальна

Емоційно-ціннісна

Становлення базової якості особистості

Розсудливість

Креативність, самостійність

Уважність

Спостережливість

Вправи на розвиток слуху і голосу:

Освітнє завдання

Укр. нар. пісні –примовки: « Диб, диби». Розвивати співочі інтонації

Укр. нар. пісні –примовки: « Диб, диби». Сприяти виробленню наспівності звучання

Розспівка: « До, до-ре-мі». Формувати правильне звукоутворення

Розспівка: « До, до-ре-мі». Розвивати співочі інтонації

Завдання розвитку

Співати природнім голосом без напруження

Розвивати чистоту інтонування мелодії

Берегти мовний і співочий дитячий голос

Співати короткі розспівки без напруження

Співи:

Освітнє завдання

Назва: « Цьомки». Автор: С. Петросян. Акцентувати увагу на зв’язку змісту з характером, підспівувати окремі склади

Назва: « Цьомки». Автор: С. Петросян. Домагатися чіткої вимови слів, співати спокійно без крику, наслідувати спів дорослого

Назва: « Цьомки». Автор: С. Петросян. Співати самостійно без супроводу

Назва: « Перший клас». Автор: Ознайомлення з твором, пояснення змісту і характеру, слухання

Завдання розвитку

Розвивати засоби музичного сприймання, пам’ять, уяву

Вчити стримувати негативні емоції

Розвивати виконавські здібності

Розвивати вміння чути і слухати музику від початку й до кінця

Форма активності

Мовленнєва, емоційно-ціннісна

Мовленнєва, художньо-естетична

Мовленнєва

Пізнавальна

Становлення базової якості особистості

Спостережливість

Людяність

Самостійність

Уважність

Гра на музичних інструментах:

Освітнє завдання

«Цок, цок, конячка»- гра на бубні муз. О. Тілічеєвої. Ознайомлення з муз. інструментом, показ ритмо-рухів, слухання музики

«Цок, цок, конячка»- гра на бубні муз. О. Тилічеєвої. Повторний показ рухів, пояснення ритмо-рухів, вчити починати і закінчувати ритмо-рухи разом з музикою

«Цок, цок, конячка»- гра на бубні муз. О. Тилічеєвої. Відпрацювати окремі ритмо-рухи, вчити розрізняти ритми за тривалістю

«Цок, цок, конячка»- гра на бубні муз. О. Тилічеєвої. Закріпити гру на бубні. Самостійне виконання ритмо-рухів

Завдання розвитку

Розвивати елементарну ритмічність, уяву, сприймання

Формувати культуру виконання ритмо-рухів

Сприяти поповненню запасів музичних вражень

Сприяти баченню дитини себе зі сторони серед « зграйки»

Музичні, музично-дидактичні, музичні пальчикові ігри:

Освітнє завдання

«Весела карусель»-музична, рухлива гра. Вчити рухатись у різних напрямах

«Весела карусель»-музична, рухлива гра. Залучати до гри малоактивних дітей

«Лови, кидай»-рухлива гра. Ознайомлення з умовами гри, пояснення рухів

«Лови, кидай»-рухлива гра. Повторний показ рухів, повторення назв нот

Завдання розвитку

Вчити рухатись в межах обмеженого простору

Вчити стримувати негативні емоції

Розвивати засоби музичного сприймання, уяву, пам’ять

Сприяти поповненню запасів музичних вражень

Форма активності

Фізична, соціально-моральна

Емоційно-ціннісна, соціально-моральна, фізична

Пізнавальна, фізична

Емоційно-ціннісна, фізична, мовленнєва

Становлення базової якості особистості

Самовладання

Самостійність, людяність

Уважність

Розсудливість

Музично-ритмічні вправи, руханки, танки:

Освітнє завдання

Танок-гра « Котильйон». Відпрацьовування окремих елементів танку, наслідувати рухи за дорослим

Танок-гра « Котильйон». Закріпити рухи танку, виконувати їх самостійно.

Святковий флешмоб. Показ і пояснення рухів, слухання музики

Святковий флешмоб. Повторний показ рухів, наслідування рухів за дорослим.

Завдання розвитку

Сприяти баченню дитини себе серед « зграйки» зі сторони

Рухатись в рамках обмеженого простору відповідно до характеру музики, вчити передавати почуття і емоції у рухах

Формувати засоби музичного сприймання, уяву, пам’ять

Розвивати елементарну ритмічність і культуру виконання рухів

Форма активності

Фізична, соціально-моральна

Фізична, емоційно- ціннісна

Пізнавальна

Фізична

Становлення базової якості особистості

Розсудливість, самовладання

Самостійність. креативність

Уважність

Спостережливість

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.