Календарно-тематичне планування музичне мистецтво 8 клас 2 семестр

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва для 8 класу на 2семестр 2019-2020 навчального року, складено ., згідно навчальної програми «Музичне мистецтво 5-8 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-8класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема 2. Музика в діалозі з сучасністю (19 год)

Шедеври оперного жанру

Закріплення визначення понять романтизм, опера, лібрето, муз. драматургія, принципи драматургічного розвитку.

Творчість Дж.Верді.

Дж.Верді. Пісенька Герцога із опери «Риголетто».

М.Катричко. «Хуртовина».

Сл. і муз. М.Катричко. «Хуртовина».

Реформи оперного жанру

Закріплення визначення понять муз. драматургія, принципи драматургічного розвитку.

Творчість Р.Вагнера.

Р.Вагнер. Опера «Варкірія». «Політ валькірій».

«Пісня життя»

Сл. і муз. М.Катричко. «Хуртовина».

«Пісня життя»

Втілення реформаторських ідей Вагнера в балеті

Творчість С.Прокоф’єва.

Інтерпретація змісту музичних творів. Закріплення визначення понять музичний стиль (класицизм, романтизм), балет, ноктюрн.

С.Прокоф’єв. Балет «Ромео і Джульєтта» (фрагменти).

«Пісня життя»

Кохання, краса і гармонія

Творчість М.Римського-Корсакова. Інтерпретація змісту музичних творів. Закріплення визначення понять симфонічна сюїта, музичний образ.

М.Римський-Корсаков. Симфонічна сюїта «Шехерезада» (фрагменти).

«Вибір є» муз. і сл. Ю. Воронюка.

«Вибір є» муз. і сл. Ю. Воронюка.

Музика у творах духовного змісту

Закріплення визначення поняття духовна музика.

Й.Бах. “Аве Мария”.

Молитва Отче наш».

Era. Ameno.

Перегляд презентації «Интервью с Богом».

«Вибір є» муз. і сл. Ю. Воронюка.

Симфоджаз

Творчість Дж.Гершвіна.

Інтерпретація змісту музичних творів. Засвоєння визначення поняття симфоджаз. Закріплення визначення понять джаз, блюз, рапсодія.

Дж.Гершвін. «Рапсодія в блюзових тонах».

І.Білозір. «Ласкаво просимо».

І.Білозір. «Ласкаво просимо».

«Неовіденська» оперета. Імре Кальман

Творчість І.Кальмана.

Інтерпретація змісту музичних творів. Засвоєння визначення поняття оперета (музична комедія, мюзикл).

І.Кальман. Оперета «Сільва».

Слова Д. Луценка, музика А. Пашкевича, «Мамина вишня».

І.Білозір. «Ласкаво просимо».

Слова Д. Луценка, музика А. Пашкевича, «Мамина вишня».

Ісак Дунаєвський — класик радянської оперети

Творчість І.Дунаєвського.

Інтерпретація змісту музичних творів. Засвоєння визначення поняття оперета (музична комедія, мюзикл).

І.Дунаєвський. «Пісня про Одесу». Оперета «Біла акація» (фрагменти).

Слова Д. Луценка, музика А. Пашкевича, «Мамина вишня».

Авангардизм в українській музиці. Валентин Сильвестров

Творчість В.Сильвестрова.

Інтерпретація змісту музичних творів. Засвоєння визначення понять авангардизм, кітч.

В.Сильвестров. «Кіч-музика».

Слова Д. Павличка, музика О. Білаша, «Два кольори».

Слова Д. Павличка, музика О. Білаша, «Два кольори».

Музика в діалозі з сучасністю» (часткове узагальнення теми).

Узагальнення понять.

Музична вікторина.

Пісні за вибором учнів та вчителя

Твій діалог з Бетховеном

Інтерпретація змісту музичних творів. Закріплення визначення понять класицизм, романтизм, музична драматургія, симфонія.

Л.Бетховен. «Елізі», Симфонія №9 ода «До радості».

І.Шамо «Три поради».

Б.Гребенщиков. «Місто золоте».

І.Шамо «Три поради».

Твій діалог з Бетховеном (продовження)

Інтерпретація змісту музичних творів. Закріплення визначення понять класицизм, романтизм, музична драматургія, сонатна форма.

Творчість Л.Бетховена.

Л.Бетховен. «Патетична соната» (№8).

І.Шамо «Три поради».

Творчість Миколи Лисенка як відображення життя народу

Інтерпретація змісту музичних творів. Закріплення визначення понять класична музика, кантата.

М.Лисенко. «Б’ють пороги».

Сл. В.Крищенка,

Муз. О.Злотника

«Родина».

Сл. В.Крищенка,

Муз. О.Злотника

«Родина».

Творчість Миколи Лисенка як відображення життя народу» (продовження)

Інтерпретація змісту музичних творів. Закріплення визначення понять камерна музика, вальс, романс.

Творчість М.Лисенко.

М.Лисенко. Романс «Безмежнеє поле», Вальс ре-мінор.

Сл. В.Крищенка,

Муз. О.Злотника

«Родина».

Музика Чайковського як символ краси, правди і щирості

Інтерпретація змісту музичних творів. Закріплення визначення понять концерт, сонатна форма та її складові, камерна музика, романс.

Творчість П.Чайковського.

П.Чайковський. Концерт для ф-но з оркестром №1 (1ч.).

Сл. Г.Полонського,

Муз. К.Молчанова «Журавлина пісня».

Сл. Г.Полонського,

Муз. К.Молчанова «Журавлина пісня».

Музика Чайковського як символ краси, правди і щирості» (продовження)

Інтерпретація змісту музичних творів. Закріплення визначення понять симфонія, сонатна форма, сонатно-симфонічний цикл.

П.Чайковський. Симфонія №6 (фінал).

Сл. Г.Полонського,

Муз. К.Молчанова «Журавлина пісня».

Євген Станкович. Діалог із сучасником

Інтерпретація змісту музичних творів. Закріплення визначення понять балет, камерна музика, триптих, авангардизм, неофольклоризм.

Творчість Є.Станковича.

Є.Станкович. Триптих для скрипки та фортепіано «На Верховині»,

Балет «Ольга» (фрагмент).

Сл. Ю.Рибчинського,

Муз. І.Карабиця

«Пісня на добро».

Сл. Ю.Рибчинського,

Муз. І.Карабиця

«Пісня на добро».

Євген Станкович. Діалог із сучасником (продовження)

Інтерпретація змісту музичних творів. Засвоєння визначення поняття фольк-опера. Закріплення визначення понять опера, неофольклоризм.

Є.Станкович. Фольк-опера «Цвіт папороті» (фрагменти).

Сл. Ю.Рибчинського,

Муз. І.Карабиця

«Пісня на добро».

Музика в діалозі з сучасністю (узагальнення)

Узагальнення тематичного матеріалу, підведення підсумків навчального курсу «Музичне мистецтво».

Музична вікторина.

Виконання вивчених пісень

1

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.