Календарно-тематичне планування музичне мистецтво 8 клас 1 семестр

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва для 8 класу на 1семестр 2019-2020 навчального року, складено ., згідно навчальної програми «Музичне мистецтво 5-8 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-8класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

8 клас

Музична картина світу

п/п

Тема

Теоретичні відомості

Матеріал для сприймання

Матеріал для виконання

Дата

Тема 1. Відлуння епох у музичному мистецтві (16 год)

Відлуння епох у музичному мистецтві. Музика Й. С. Баха і сучасність

Засвоєння визначення поняття серйозна, легка музика, естрада, токата; закріплення визначення понять стиль, фуга, поліфонія.

Творчість Й.-С.Баха.

Й.-С.Бах. Токата і фуга ре-мінор.

Л.Квінт «Здрастуй, світ» (виконання зірок російської естради).

«Здрастуй, світ»

Сл. В.Кострова

муз. Л.Квінт

Вічні почуття

Закріплення визначення понять музичний образ, академічна, камерна музика, соната.

Творчість Л.Бетховена.

Л.Бетховен. Соната №14 (1ч.).

«Здрастуй, світ»

Сл. В.Кострова

муз. Л.Квінт

Оригінальні творчі знахідки Йогана Штрауса

Творчість Й.Штрауса. Засвоєння визначення терміну піцикато; закріплення визначення характерних особливостей танцю полька.

Й.Штраус. Полька-піцикато.

П.Майборода. «Моя стежина».

«Моя стежина»

Сл. А.Малишка

Муз. П.Майборода

Видатні педагоги та їх видатні учні

Творчість Л.Ревуцького.

Закріплення визначення понять симфонія, сонатна форма.

Л.Ревуцький. Симфонія №2 (фінал).

«Моя стежина»

Сл. А.Малишка

Муз. П.Майборода

Віковічність людських пристрастей

Засвоєння визначення назви танцю хабанера. Закріплення понять опера, сюїта.

Творчість Ж.Бізе та Р.Щедріна.

Ж.Бізе.»Хабанера» з опери «Кармен».

Р.Щедрін. Балет «Кармен-сюїта».

«Здрастуй, світ»

Сл. В.Кострова

муз. Л.Квінт

(виконання).

Розучування пісні за вибором вчителя та учнів.

Бахівські традиції в музиці XX століття, з любов'ю до вічного й прекрасного

Закріплення визначення понять арія, академічна музика.

Творчість Е.Віла-Лобос.

Е.Віла-Лобос. Арія з Бразильської бахіани №5.

Виконання пісні розученої на попередньому уроці.

Полістилістика

Засвоєння визначення понять полістилістика, бард.

Закріплення визначення понять стиль, сюїта.

Творчість А.Шнітке.

А.Шнітке. «Сюїта в старовинному стилі» (1ч.).

І.Шамо. «Києве мій».

І.Шамо. «Києве мій».

Музика минулого і сучасність

Музична вікторина

Музика за вибором учителя.

Пісні за вибором учителя.

Джаз.

Засвоєння визначення понять спірічуел, блюз, джаз. Закріплення визначення понять легка (розважальна) музика, каденція, мюзикл, сюїта.

«Молитва» (спірічуел).

Л.Армстронг. «Блюз західної околиці».

Д.Херман. «Привіт, Доллі!».

Дж.Леннон, П.Маккартні. «Yesterday».

Дж.Леннон, П.Маккартні. «Yesterday».

Походження і розвиток рок-музики.

Творчість «Бітлз». Засвоєння визначення понять рок, рок-н-рол, рок-шоу, сингл, Госпел сонгз, хіт, хіт-парад, хард-рок, диско. Закріплення визначення понять легка (розважальна, естрадна), популярна музика.

Закріплення визначення понять шансон, шансоньє, диско.

Квартет «Бітлз». «Дівчина», «Yesterday».

Е.Преслі. «Все гаразд, мамо».

Група «Queen». «Шоу має тривати».

Дж.Леннон, П.Маккартні. «Yesterday».

"Зірки" французької естради

Закріплення визначення понять шансон, шансоньє, диско.

Шарль Дюмон. «Ні, я ні за чим не жалкую» у вик. Е.Піаф.

Одна із пісень П.Каас в авторському виконанні.

Д.Дассен. «Бабине літо».

Дж.Леннон, П.Маккартні. «Yesterday».

"Мега-зірки" російської естради

Засвоєння визначення поняття масова пісня. Закріплення визначення понять легка (розважальна), популярна музика, джаз, бард.

Р.Паулс. «Маестро».

І.Дунаєвський. Марш з к/ф «Веселі хлоп’ята».

В.Висоцький. «Песня о друге». Б.Гребенщиков. «Місто золоте».

Б.Гребенщиков. «Місто золоте».

Джерела української естради

Закріплення визначення поняття аранжування.

Тріо Мареничів «Ой у гаю при Дунаю».

А.Солов’яненко «Там, де Ятрань круто в’ється».

Н.Матвієнко. «Ой прийшла весна».

В.Івасюк. «Червона рута».

Б.Гребенщиков. «Місто золоте».

В.Івасюк. «Червона рута».

Майстри української естрадної пісні

Творчість В.Івасюка.

Закріплення визначення понять легка (розважальна), популярна музика.

В.Івасюк. «Два перстені», «Пісня буде поміж нас», «Золотоволоска» та «Я піду в далекі гори».

В.Івасюк. «Червона рута».

Різновиди естрадного жанру

Закріплення визначення понять легка (розважальна), популярна музика, хіт.

Ф.Лей. «Історія кохання».

Група «Queen».

«Ми - чемпіони».

А.Богарчук. «Тиша навкруги» у виконанні тріо Мареничів.

П.Маріа. «Млин» (орк.).

Рок-група «Скрябін». «Все буде добре».

Сл. і муз. Т. Петриненко

«Господи, помилуй нас».

Сл. і муз. Т. Петриненко. «Господи, помилуй нас»

Відлуння епох у музичному мистецтві (узагальнення)

Узагальнення тематичного матеріалу.

Музична вікторина.

Пісні за вибором учнів та вчителя.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.