Календарно-тематичне планування музичне мистецтво 7 клас 2 семестр

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва для 7 класу на 2семестр 2019-2020 навчального року, складено ., згідно навчальної програми «Музичне мистецтво 5-8 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-8класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема 2. Композиція музичного твору (19 год)

Композиція музичного твору

Визначення понять композиція, експозиція, принципи драматургічного розвитку. Творчість М.Глінки, повторення понять музичний образ, увертюра. Характеристика музичних образів.

М.Глінка. Опера “Руслан і Людмила”. Увертюра (експозиція)

Шкільний корабель”

Сл. К. Ібряєва,

муз. Г. Струве

Сонатна форма

Визначення понять композиція, розвиток музичних образів, музична драматургія, контраст, конфлікт, сонатна форма. Будова сонатної форми та логіка її розгортання

М.Глінка. Опера “Руслан і Людмила”. Увертюра (повністю)

Шкільний корабель”

Сл. К. Ібряєва,

муз. Г. Струве

Розвиток образів в ораторії

Творчість Г.Ф.Генделя. Визначення понять ораторія, бас, речитатив, музична драматургія ораторії, номерна структура. Принципи драматургічного розвитку

Г.Гендель. Ораторія „Самсон”. І ч. Хор філістимлян

Г.Гендель. Ораторія „Самсон”. І ч. Арія Самсона

Шкільний корабель”

Сл. К. Ібряєва,

муз. Г. Струве

Синові”

Сл. В. Кононенка,

муз. А. Пашкевича

Зіткнення образів

Творчість Л.Бетховена. Конфліктна взаємодія образів у музичному творі. Визначення понять музичний образ, сонатна форма, експозиція

Л. ван Бетховен. Увертюра „Егмонт” (експозиція)

Синові”

Сл. В. Кононенка,

муз. А. Пашкевича

Боротьба образів

Будова сонатної форми та визначення понять музична драматургія, принципи драматургічного розвитку. Взаємодія образів у складових сонатної форми: розробці, репризі, коді. Засоби музичної виразності, за допомогою яких втілюється той чи інший образ

Л. ван Бетховен. Увертюра „Егмонт” (повністю)

Синові”

Сл. В. Кононенка,

муз. А. Пашкевича

Гей ви, козаченьки”

Сл. В. Крищенка,

муз. Г. Татарченка

Розвиток образів у різних видах мистецтва: в літературі, кіно, музиці

Творчість М. Скорика. Образний зміст музичних творів, розвиток образів. Визначення понять триптих, неофольклоризм

М. Скорик. “Гуцульський триптих”. ІІ ч. “Іван і Марічка”

Гей ви, козаченьки”

Сл. В. Крищенка,

муз. Г. Татарченка

Музичні образи вшановують

Утілення та вшанування образа Тараса Шевченка в музиці. Фортепіанна творчість Я. Степового. Визначення понять прелюд, музичний образ. Програмна фортепіанна музик

Я.Степовий. Прелюд пам’яті Тараса Шевченка

Гей ви, козаченьки”

Стоїть тополя”

Повторення пісень на слова Т.Шевченка:

«Зацвіла в долині»,

«Зоре моя вечірняя»,

„Думи мої”

Розвиток образів камерної музики

Творчість Е.Гріга. Визначення понять музичний образ, музична драматургія, соната, експозиція, камерна музика, соната для віолончелі і фортепіано

Е.Гріг. Соната для віолончелі і фортепіано. І ч. (експозиція)

Стоїть тополя”

Сл. В. Крищенка,

муз. О. Осадчого

Зміст і форма

Єдність форми та змісту. Музична композиція – сонатна форма. Будова сонатної форми та логіка її розгортання в концерті для віолончелі з оркестром. Визначення понять музичний образ, соната, музична драматургія, принципи драматургічного розвитку, каденція

Е.Гріг. Соната для віолончелі і фортепіано. І ч.

Стоїть тополя”

Сл. В. Крищенка,

муз. О. Осадчого

Композиція творів різних форм та жанрів (узагальнення)

Узагальнення понять розвиток образів, музична драматургія, композиція, форма

Музична вікторина

Розвиток патріотичного образу

Творчість М.Огінського. Визначення поняття полонез, образний зміст, засоби його втілення

М.Огінський. Полонез “Прощання з батьківщиною”

На долині туман”

Сл. В.Діденка,

муз. Б.Буєвського

Музична драматургія симфонії

Особливості симфонічної музики у втіленні почуттів та духовного світу людини. Творчість В.А.Моцарта. Визначення понять симфонія, сонатна форма, музична драматургія, принципи драматургічного розвитку

В. Моцарт. Симфонія №40. І ч.

На долині туман”

Сл. В.Діденка,

муз. Б.Буєвського

Музична драматургія симфонії (продовження)

Характерні риси сонатно-симфонічного циклу. Творчість В.А.Моцарта. Визначення понять симфонія, сонатно-симфонічний цикл, музична драматургія, принципи драматургічного розвитку, менует, тричастинна форма

В.А. Моцарт. Симфонія №40. ІІ ч.

В.А. Моцарт. Симфонія №40. ІІІ ч.

В.А. Моцарт. Симфонія №40. ІV ч.

На долині туман”

Сл. В.Діденка

муз. Б.Буєвського

Розвиток образів у різних видах мистецтва: в літературі та музиці

Характерні особливості увертюри-фантазії, її образів. Визначення понять увертюра, програмна увертюра, увертюра-фантазія

П. Чайковський. Увертюра-фантазія „Ромео і Джульєтта” (експозиція)

Розпустили кучері дівчата”

Українська народна пісня

Розвиток образів у різних видах мистецтва: в літературі та музиці (продовження)

Творчість П.Чайковського. Характерні особливості основних образів увертюри-фантазії

П. Чайковський. Увертюра-фантазія „Ромео і Джульєтта” (повністю)

Розпустили кучері дівчата”

Українська народна пісня

Від образів війни до образу перемоги

Утілення в музиці образів війни і перемоги. Визначення понять симфонія, пісня. Драматургія повтору

О.Александров, В.Лебедєв-Кумач. “Священна війна” (російською мовою)

Д.Тухманов, В.Харитонов “День Перемоги” (російською мовою)

Д. Шостакович.

Симфонія № 7. І ч. Епізод нашестя

Степом, степом”

Сл. М. Негоди,

муз. А. Пашкевича

Драматургія концерту

Творчість М. Равеля. Визначення понять пасторальний, концерт, сонатна форма, музична драматургія, принципи драматургічного розвитку

М. Равель «Фортепіанний концерт для лівої руки»

Водограй”

Сл. і муз. В. Івасюка

Розвиток народних тем у професійній музиці

Значення народної музики як джерела творчості композиторів. Творчість Л.Ревуцького. Визначення понять симфонія, сонатна форма, музична драматургія. Принципи драматургічного розвитку

Л. Ревуцький.

Симфонія №2. І ч.

Водограй”

Сл. і муз. В. Івасюка

Композиція музичного твору (узагальнення)

Узагальнення понять розвиток образів, музична драматургія, композиція, форма, жанри музики

Виконання вивчених пісень

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.