Календарно-тематичне планування музичне мистецтво 7 клас 1 семестр

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва для 7 класу на 1семестр 2019-2020 навчального року, складено ., згідно навчальної програми «Музичне мистецтво 5-8 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-8класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

7 клас

Оспівана краса буття

п/п

Тема

Теоретичні відомості

Матеріал для сприймання

Матеріал для виконання

Дата

Тема 1. Палітра музичних образів (16 год)

Образний зміст музики. Характер людини в музичному образі

Визначення понять музичний образ, кантилена, арія, балада.

Інтонаційний розвиток музичних образів, контрастні музичні образи. Національна специфіка музичних творів як відображення життя народу

М.Лисенко. Опера “Тарас Бульба”. Арія Остапа

М.Лисенко. Опера “Наталка Полтавка”. Пісня Наталки

Балада про мальви”

Сл. Б.Гури

муз. В.Івасюка

Пісня-балада

Особливості музичних образів у їх інтонаційному становленні та розвитку як відображення життєвих явищ.

Визначення понять музичний стиль, балада, романтизм

Балада про мальви” (виконання С.Ротару)

Ф.Шуберт. Балада “Лісовий цар” (німецькою мовою)

Балада про мальви”

Сл. Б.Гури

муз. В.Івасюка

Образи музичних оповідань

Творчість Б. Фільц. Зв’язок професійної музики з народно-пісенними джерелами. Визначення поняття новелета.

Палітра і життєвий зміст музичних образів

Б.Фільц. Закарпатська новелета № 5

Б.Фільц. Закарпатська новелета № 7

Балада про мальви”

Сл. Б.Гури

муз. В.Івасюка

Голос води

Утілення образів-пейзажів у вокальній музиці, у жанрі романсу та пісні. Визначення понять пастораль, пасторальний твір. Творчість С.Рахманінова

С.Рахманінов. Романс “Острівець”

С.Рахманінов. Романс „Весняні води”

Д.Крижанівський,

Т.Шевченко

Реве та стогне Дніпр широкий”

На полонині, на верхівці”

Сл. В. Ладижця,

муз. Б. Фільц

Героїчні та патріотичні образи

Значення реальних образів та подій у втіленні образу.

Героїчність творчості Л.Бетховена. Визначення понять музичний образ, увертюра, патріотичний образ

Л. ван Бетховен. Увертюра „Егмонт”

На полонині, на верхівці”

Сл. В.Ладижця,

муз. Б.Фільц

Україна”

Сл. і муз. Т.Петриненка

Образ танцю

Творчість Моріса Равеля. Особливості розвитку образу симфонічної п’єси “Болеро”. Визначення понять болеро, кастаньєти, туті, варіації, музичний образ

М.Равель. Симфонічна п’єса «Болеро»

Україна”

Сл. і муз. Т.Петриненка

Виражальність та зображальність образів

Різновиди музичних образів та форми їх втілення, ліричні образи.

Виражальні та зображальні можливості музики.

Творчість К.Сен-Санса; визначення понять музичний образ, сюїта.

К.Сен-Санс.

Сюїта „Карнавал тварин”. П’єса „Лебідь”

Хай живе надія”

Сл. К. Гнатенка,

муз. І. Білик

Образи народного життя

Образи народного життя угорців. Творчість Ф.Ліста. Різновиди музичних образів та форми їх утілення; визначення понять музичний образ, рапсодія, чардаш

Ф.Ліст. Угорська рапсодія №2

Хай живе надія”

Сл. К. Гнатенка,

муз. І. Білик

Образи-символи

Значення музичних творів, що стали державним та духовним символами. Громадянська і духовна роль музики в житті народу та держави. Ознайомлення з пісенним символом нації - Державний Гімном України

П.Чубинський, М.Вербицький. „Ще не вмерла Україна” (хор)

О.Кониський, М.Лисенко. „Молитва за Україну”

Ще не вмерла України”

Сл. П. Чубинського,

муз. М. Вербицького

Образи дитинства

Дитячі” образи у музичному мистецтві. Творчість П.Чайковського для дітей. Виявлення простих та яскравих музичних образів. Виражальні та зображальні інтонації. Інтонаційна та життєва природа музичних образів

П.Чайковський. „Дитячий альбом”. П’єси: „Марш дерев’яних солдатиків”, „Нянина казка” „Баба Яга”, „В церкві”

Ще не вмерла України”

Сл. П. Чубинського,

муз. М. Вербицького

Образи війни

Розуміння життєвого змісту музики, що втілює образи реальних історичних подій – Великої вітчизняної війни. Творчість Д.Шостаковича. Визначення понять музичний образ

Д.Шостакович. Ленінградська симфонія. Епізод нашестя

Степом, степом”

Сл. М. Негоди,

муз. А. Пашкевича

Піднесені образи

Творчість Й.С.Баха. Визначення термінів і понять музичний образ, поліфонія, фуга. Особливості будови і розвитку поліфонічного твору

Й.Бах. Органна фуга ля мінор

Степом, степом”

Сл. М. Негоди,

муз. А. Пашкевича

Образи різних епох

Творчість Г.Персела та гурту “Бітлз”. Порівняння образного змісту музики, створеної в далекому й недалекому минулому (у ХVІІ і ХХ століттях). Ознайомленні зі стилем бароко. Визначення понять гомофонія, сюїта, алеманда, рок-музика, біт

Г.Персел. Сюїта №7. Алеманда

Beatles”. Пісня “Let it be” (англійською мовою)

Най буде”

Сл. і муз. Дж.Леннона і П.Маккартні

Образи вокальної музики

Багатство вокальних образів. Вокальна творчість Я.Степового. Значення української поезії у вокальній музиці композиторів-класиків. Повторення понять романс, солоспів

Я.Степовий, М.Чернявський. Романс „Степ”

Я.Степовий, Т.Шевченко. Романс „Ой три шляхи широкії”

Най буде”

Сл. і муз. Дж.Леннона і П.Маккартні

Образи фортепіанної музики

Творчість О.Скрябіна. Визначення понять музичний образ, прелюдія, образи фортепіанної музики

О.Скрябін. Твір 11. Прелюдія №5

О.Скрябін. Твір 11. Прелюдія №10

Най буде”

Сл. і муз. Дж.Леннона і П.Маккартні

Палітра музичних образів (узагальнення)

Музичні твори втілюють певні явища оточуючої дійсності, породжуючи музичні образи

Музична вікторина

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.