Календарно-тематичне планування музичне мистецтво 4 кл. 2 семестр

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва для 4 класу на 2 семестр 2019-2020 навчального року, складено до підручника А. М. Несвіт ., згідно навчальної програми «Музичне мистецтво 1-4 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема 2. Музика не знає кордонів (19 год)

17

Музика не знає кордонів

Спільні й відмінні риси музики різних народів, жанр «концерту»

Український народний танець «Гопак»

Бєларуський народний пісня-танець «Бульба»

Грузинський народний танець «Лезгинка»

П.Чайковський Перший концерт для фортепіано з оркестром. Фінал (фрагмент)

Українська народна пісня «Вийди, вийди, Іванку»

18

Музика українського та російського народів

Історична, мовна та культурна спорідненість українського та російського народів, спільні та відмінні риси музики українського та російського народів

Українська народна пісня «Реве та стогне Дніпр широкий»

Російська народна пісня «Вниз по матушке по Волге»

«Пісня про Дніпро»

Українська народна пісня «Вийди, вийди, Іванку»

19

Знайомство з музикою білоруського народу

Історія, культура та побут бєларуського народу. Особливості музичної мови бєларуського народу.

К.Мясков «Білоруський танець»

Бєларуська народна пісня «Перепілонька»

20

Спорідненість музики словянських народів

Спільні риси музики словянських народів, жанр «концерту»

Порівняльна характеристика трьох прикладів музики слов’янських народів

С.Рахманінов. Третій концерт для фортепіано, І частина (фрагмент)

Російська народна пісня «Со в’юном я хожу»

21

Спорідненість музики словянських народів

Спільні риси музики слов’янських народів, жанр «концерту», коломийки, частівки, життєвий і творчий шлях М.Глінки

Р.Щедрін. Концерт для оркестру «Пустотливі частівки»

«Гуде вітер вельми в полі»

Сл. В.Забіли,

муз. М.Глінки

22

Музика народів Закавказзя

Історія, культура та побут народів Закавказзя. Особливості музичної мови народів Закавказзя

Грузинський народний танець «Лезгинка"

А.Хачатурян. Балет «Гаяне». Гопак

«Курчатка»

Сл. Т.Муталібова

(пер. М.Яскулка),

муз. Г.Гусейнлі

23

Музика народів Середньої Азії

Історія, культура та побут народів Середньої Азії. Особливості музичної мови народів Середньої Азії

Узбецька народна пісня-танець «Мавриги»

К.Мясков «Туркменський танець»

«Курчатка»

Сл. Т.Муталібова

(пер. М.Яскулка),

муз. Г.Гусейнлі

24

Музика народів Прибалтики

Історія, культура та побут народів Прибалтики. Особливості музичної мови народів Прибалтики.

Українська народна пісня «Женчичок–бренчичок»

К.М’ясков «Литовський танець»

Латиська народна пісня «Півник»

25

Українські веснянки

Традиції зустрічі весни

Українські веснянки

Українська народна пісня «Вербовая дощечка»

26

Музика не знає кордонів (закріплення та узагальнення знань)

Тестові завдання

27

Музика не знає кордонів

Інтернаціональна сутність музичної мови

Д.Гершвін Опера «Поргі та Бесс» Колискова

Болгарська народна пісня «Посадив полин я»

«Захід сонця» Муз.Е.Гріга, сл.А.Мукка (Переклад з норвезької М. Яскулка)

28

Музична мова композиторів різних країн

Особливості музичної мови композиторів різних країн, «баркарола», життєвий і творчий шлях М.Глінки

М.Лисенко «Баркарола»

М.Глінка Романс «Венеціанська ніч»

Муз. Е.Гріга, сл. А.Мукка Романс «Захід сонця» (Переклад з норвезької М. Яскулка)

29

Подорож країнами світу разом із музикою

Історія, культура та побут народів Чехії та Угорщини.. Особливості музичної мови народів народів Чехії та Угорщини.

З.Кодай Чардаш з опери «Харі Янош»

Й.Брамс «Угорський танець №2»

Чеська народна пісня-танець «Полька»

30

Подорож країнами світу разом із музикою

Історія, культура та побут народів Франції та Австрії Особливості музичної мови народів народів Франції та Австрії, життєвий і творчий шлях В.Моцарта, форма варіацій

В.Моцарт Варіації на тему французької народної пісні

В.Моцарт Симфонія соль мінор, І частина (фрагмент)

Французька народна пісня «Пастух»

31

Музика польського народу

Історія, культура та побут польського народу. Особливості музичної мови польського народу, життєвий і творчий шлях Ф.Шопена, мазурка

Ф.Шопен Мазурка ля мінор

Польська народна пісня «Жайворонок»

Українська народна пісня «Женчичок-бренчичок»

32

Музика не знає кордонів

Історія, культура та побут японського народу. Особливості музичної мови японського народу, форма варіацій

Д.Кабалевський Варіації на японську народну тему

Японська народна пісня «Вишня»

33

Музика не знає кордонів

Історія, культура та побут індонезійського народу. Особливості музичної мови індонезійського народу

Індонезійська народна пісня «Прогулянка з батьком»

34

Подорож країнами світу разом із музикою

Музична вікторина

35

Композитор. Слухач. Виконавець (підсумковий урок за рік)

Тестові завдання

Слухання музики за бажанням

Виконання пісень за бажанням

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.