Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування "Музичне мистецтво" 2 клас НУШ

Музика

Для кого: 2 Клас

02.10.2019

1387

59

1

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків з предмету «Мистецтво: Музичне мистецтво», 2 клас НУШ за підручником О.В. Калініченко, Л.С. Аристова. Провідними видами діяльності уроку є художньо-творча діяльність, пізнання мистецтва та комунікація через мистецтво, у процесі яких відбувається формування і розвиток особистості.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

2 клас

НУШ

Календарно-тематичне планування уроків з предмету «Мистецтво: Музичне мистецтво»

Нормативна та навчальна-методична документація

  • Державний стандарт початкової освіти. Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018р. № 87

  • Типова освітня програма початкової освіти «Мистецтво» 1-4 (ред. О.Я. Савченко). Наказ МОН України від 21.03.2018 № 268 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2х класів закладів загальної середньої освіти»

Засоби навчання

    • Мистецтво: підруч. інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти / О.В. Калініченко, Л.С. Аристова,/— К. : Видавничий дім «Освіта», 2019. — 112 с..

І семестр (16 годин)

уроку

Дата

Корекція

Тема уроку

Основні наскрізні компоненти

уроку

Дата

Сприймання, аналіз-інтерпретація та естетична оцінка творів мистецтва

Практична художньо-творча діяльність учнів, самореалізація в царині мистецтва

Естетико-мистецтвознавча пропедевтика (засвоєння понять і термінів)

1

06.09

Здрастуй, рідна школо!

Скорик «Мелодія» (скрипка, фортепіано, бандура);

«Здрастуй, рідна школо!» музикаА. Олєйнікової,

вірші Н. Іванової – розучування.

Нотний стан, ноти, скрипковий ключ, інструментальна музика

2

13.09

Здрастуй, рідна школо!

Е. Гріг «Ранок» (фортепіано, симфонічний оркестр);

КМ. М/ф «Школа зайців»

«Здрастуй, рідна школо!» музика А. Олєйнікової, вірші Н. Іванової – виконання; вокальна імпровізація.

Мелодія, вокальна музика; нота «до».

3

20.09

Осінні враження

Українська народна пісня «Вийшли в поле косарі» (у виконанні дитячого хору; у виконанні чоловічого хору).

«Два півники» українська народна пісня – розучування, виконання пісні в ролях.

Народна пісня, календарно-обрядові пісні, жниварські пісні

4

27.09

Осінні враження

СМ: П. Чайковський «Осіння пісня».

«Кап-кап» муз. і вірші Н. Май - розучування; «Два півники» українська народна пісня – виконання пісні в ролях; імпровізація на ДМІ.

Ритм, тривалості нот – восьма, четвертна, половинна, ціла.

уроку

Дата

Корекція

Тема уроку

Основні наскрізні компоненти

уроку

Дата

Сприймання, аналіз-інтерпретація та естетична оцінка творів мистецтва

Практична художньо-творча діяльність учнів, самореалізація в царині мистецтва

Естетико-мистецтвознавча пропедевтика (засвоєння понять і термінів)

5

04.10

Барвисті ритми

Український народний танець «Аркан»; «Сиртакі» з к/ф «Грек Зорба».

«Кап-кап» муз. і слова Н. Май - виконання; французька народна пісня «Танок каченят» - руханка, виконання пісні з рухами.

Танець, аркан, сиртакі.

6

11.10

Барвисті ритми

Й. Штраус (син). Полька «Піцикато». Ф. Шопен. Мазурка (оp. 7, № 1, сі-бемоль мажор).

«Кап-кап» муз. і слова Н. Май - виконання; французька народна пісня «Танок каченят» - руханка, виконання пісні з рухами; імпровізація на ДМІ.

Танець, полька, мазурка; темп, пауза; нота «ре».

7

18.10

Світ тварин у мистецтві

К. Сен-Санс «Королівський марш Лева».

М/ф Волт Дісней «Король Лев».

З. Еманової «Папуга-мандрівник» слова і музика - розучування.

Марш, фанфари.

8

25.10

Світ тварин у мистецтві

К. Сен-Санс «Персонажі з довгими вухами».

М/ф «ЧоМуха - Чому папуги розмовляють?»

«Папуга-мандрівник» слова і музика З. Еманової - виконання з рухами; ритмічний супровід; пластичне інтонування.

Регістр.

9

08.11

У мистецтві завжди лад

СМ: В. Косенко «Не хочуть купити ведмедика», В. Косенко «Купили ведмедика»

«Хто співає» муз. і слова Ю. Поплавської – розучування; імпровізація на ДМІ.

Лад, звукоряд, мажор, мінор.

10

15.11

У мистецтві завжди лад

СМ: Л. Бетховен. Весела. Сумна.

«Хто співає» муз. і слова Ю. Поплавської – виконання; імпровізація на ДМІ.

Мажор, мінор.

11

22.11

Мистецькі подорожі

А.-Ф. Марескотті. Негреня в місячному сяйві (із циклу «Ескізи»). К. Дебюссі. Місячне сяйво (у виконанні на вібрафоні).

«Зимові свята» музика і слова А. Сологуба – розучування.

Мелодія, вібрафон.

12

29.11

Мистецькі подорожі

М. Мусоргський. Сюїта «Картинки з виставки»: «Хатка на курячих ніжках»; «Балет пташенят, що не вилупились».

«Зимові свята» музика і слова А. Сологуба – виконання; пластична імпровізація, «боді перкашн».

Сюїта.

уроку

Дата

Корекція

Тема уроку

Основні наскрізні компоненти

уроку

Дата

Сприймання, аналіз-інтерпретація та естетична оцінка творів мистецтва

Практична художньо-творча діяльність учнів, самореалізація в царині мистецтва

Естетико-мистецтвознавча пропедевтика (засвоєння понять і термінів)

13

06.12

Зимові фантазії

Е. Гріг «У печері гірського короля»; Ж. Колодуб. Троль (із сюїти «Снігова Королева»).

«Біла казка» муз. О. Янушкевич

вірші М. Ясакової – розучування; ритмічна імпровізація

Динаміка; нота «мі».

14

13.12

Зимові фантазії

Ж. Колодуб. Снігова Королева (із сюїти «Снігова Королева»);

Л. Іваненко

М/ф «Крижане серце». «Бабуся Ягуся».

«Біла казка» муз. О. Янушкевич

вірші М. Ясакової – виконання; вокальна імпровізація; імпровізація на ДМІ.

Нота «фа».

15

20.12

Зимові фантазії

К. Стеценко «Чи дома-дома хазяїн дома?»; Л. Горова «Ой, радуйся, земле….»

М/ф «Щедрик» (обробка О. Скрипки).

«Щедрик» українська народна пісня в обробці М. Леонтовича – розучування; вокальна імпровізація.

Колядка, щедрівка; обробка.

16

15

20.12

Урок-узагальнення

Узагальнення. Урок-концерт: музичні твори на вибір учителя та учнів.

І семестр – Зар.

ІІ семестр (19 годин)

17

(1)

16

17.01

Подорожуємо до театру

Музика Б. Фільц, вірші Т. Савчинської-Латик. Опера-казка «Лісова школа» (пісенька лісових мешканців «Дзень-дзелень дзвіночки дзвонять…»; пісня Ворона-вчителя «Ось оцю важливу книгу…»).

«Пісня про зарядку» із музичної казки «Урок для звірят»,

музика О. Янушкевич,

вірші М. Ясакової – розучування, виконання з рухами.

Опера, хор, соліст.

18

(2)

17

24.01

Подорожуємо до театру

Б. Фільц. Опера-казка «Лісова школа» (Пісня горобця; Пісня журавля; Пісенька лісових мешканців).

В. Нестайко. Дивовижні пригоди в лісовій школі (буктрейлер).

«Пісня про зарядку» із музичної казки «Урок для звірят»

музика О. Янушкевич

вірші М. Ясакової – виконання з рухами.

Опера, афіша

уроку

Дата

Корекція

Тема уроку

Основні наскрізні компоненти

уроку

Дата

Сприймання, аналіз-інтерпретація та естетична оцінка творів мистецтва

Практична художньо-творча діяльність учнів, самореалізація в царині мистецтва

Естетико-мистецтвознавча пропедевтика (засвоєння понять і термінів)

19

(3)

18

31.01

Казка у театрі та кіно

Ю. Шевченко. Буратіно і чарівна скрипка (перша дія, перша картина «Галоп»; перша дія, друга картина «Тато Карло»).

«А ми любимо читати» із музичної казки «Урок для звірят» музика

О. Янушкевич, слова М. Ясакової

Балет, вистава, театр

20

(4)

19

07.02

Казка у театрі та кіно

Ю. Шевченко. Буратіно і чарівна скрипка (друга дія, перша картина «У таверні — лисиця Аліса та кіт Базиліо»; друга дія, друга картина «У царстві Мрій»).

М/ф «Пригоди Піноккіо».

«А ми любимо читати» із музичної казки «Урок для звірят» музика

О. Янушкевич, слова М. Ясакової – виконання.

Балет, па, пуанти

21

(5)

20

14.02

Казка у театрі та кіно

Музика А. Менкена, вірші

Г. Ешмана. Мюзикл «Русалонька» (Пісня русалоньки Аріель); (Пісня відьми Урсули)

«Траляляй» музика А. Улицької,

слова А. Качана – розучування; ритмічна імпровізація; гра «Веселі бульбашки».

Мюзикл

22

(6)

21

21.02

Казка у театрі та кіно

Музика А. Менкена, вірші Г. Ешмана. Мюзикл «Русалонька» (пісня «Під морем»).

М/ф «Русалонька».

«Траляляй» музика А. Улицької,

слова А. Качана – виконання.

Мюзикл

23

(7)

22

28.02

Цікава анімація

М/ф «Курча в клітиночку». Музика В. Шаповаленка, вірші Е. Мошковської. (Хор курчаток. Пісня Курчати в клітинку. Фінальний хор курчаток).

М/ф «Курча в клітиночку»

Вокальна імпровізація (пісні-заклички); «Щебетала пташечка» українська народна пісня – розучування.

Веснянки, пісні-заклички

24

(8)

23

06.03

Цікава анімація

М/ф «Як Петрик П’яточкін слоників рахував» Музика В. Бистрякова, вірші О. Вратарьова.

М/ф «Як Петрик П’яточкін слоників рахував».

«Щебетала пташечка» українська народна пісня – виконання.

Такт, тактова риска, нота «соль»

уроку

Дата

Корекція

Тема уроку

Основні наскрізні компоненти

уроку

Дата

Сприймання, аналіз-інтерпретація та естетична оцінка творів мистецтва

Практична художньо-творча діяльність учнів, самореалізація в царині мистецтва

Естетико-мистецтвознавча пропедевтика (засвоєння понять і термінів)

25

(9)

24

13.03

Чарівні перетворення

С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Петрика і Пташки).

«Зацвіла в долині…» музика Я. Степового, вірші Т. Шевченка – розучування.

Симфонічна казка, симфонічний оркестр, тембр, музичні інструменти: струнні, духові (флейта); нота «ля»

26

(10)

25

20.03

Чарівні перетворення

С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Качки, тема Киці).

С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і вовк». Вистава Британської Королівської балетної школи

«Зацвіла в долині…» музика Я. Степового, вірші Т. Шевченка – виконання.

Тембр, регістр, симфонічна казка, симфонічний оркестр, духові музичні інструменти (гобой, кларнет)

27

(11)

26

03.04

Чарівні перетворення

С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Дідуся, тема Мисливців, тема Вовка).

М/ф «Петрик і вовк». Симфошоу «Петрик і вовк» з пісочною анімацією

«Ой на горі жито» українська народна пісня – розучування.

Тембр, регістр, симфонічна казка, симфонічний оркестр, духові музичні інструменти (фагот), мідні духові інструменти (валторни), ударні музичні інструменти (барабан, літаври

28

(12)

27

10.04

Зустрічаємо літо!

А. Вівальді. Пори року. Концерт № 2 «Літо». Частина 1 (фрагмент); Частина 2 (фрагмент)

«Рушничок» музика А. Олєйнікової

слова Є. Левченко – розучування;

«Ой на горі жито» українська народна пісня – виконання з рухами.

Філармонія, концерт, нота «сі»

уроку

Дата

Корекція

Тема уроку

Основні наскрізні компоненти

уроку

Дата

Сприймання, аналіз-інтерпретація та естетична оцінка творів мистецтва

Практична художньо-творча діяльність учнів, самореалізація в царині мистецтва

Естетико-мистецтвознавча пропедевтика (засвоєння понять і термінів)

29

(13)

28

17.04

Зустрічаємо літо!

А. Вівальді. Пори року. Концерт №2 «Літо». Частина 3. «Літня гроза». Українська народна пісня «Іди, іди, дощику…».

Українська народна пісня «Іди, іди, дощику…» – розучування;

«Рушничок» музика А. Олєйнікової слова Є. Левченко – виконання; ритмічна імпровізація («боді перкашн»).

Концерт, музична партія

30

(14)

29

24.04

Зустрічаємо літо!

Ф.-Й. Гайдн — Л. Моцарт — Е. Ангерер. Симфонія іграшок (Дитяча симфонія).

«Промінчик» музика і слова Н. Май – розучування; Українська народна пісня «Іди, іди, дощику…» – виконання з рухами; ритмічна імпровізація

Симфонія, диригент

31

(15)

30

08.05

Зустрічаємо літо!

В. А. Моцарт. Симфонія № 40 соль-мінор. Перша частина (фрагмент).

«Промінчик» музика і слова Н. Май – виконання

Ноти в межах І октави (узагальнення), симфонія

32

(16)

31

15.05

Свято мистецтва

М/ф «Маленький Моцарт».

«Промінчик» музика і слова

Н. Май – виконання

33

(17)

32

22.05

Урок-узагальнення

Сприймання музичних творів (на вибір учителя та за бажанням учнів).

Створення програми уроку-концерту.

34

(18)

33

(18)

29.05

Урок-концерт:

Музичні твори за своренною програмою уроку-концерту

35

(19)

Резервна година

ІІ семестр-Зар.

Рік - Зар

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.