Календарно-тематичне планування. Мистецтво: музичне мистецтво. 2 клас. І семестр

Опис документу:
Календарно-тематичне планування. Мистецтво: музичне мистецтво. 2 клас. І Семестр. Нова Українська школа. За підручником Л.Кондратової. Теоретичні відомості, елементи інтеграції, нотна грамота, матеріали длч сприймання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З МИСТЕЦТВА: МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ДЛЯ УЧНІВ 2-х КЛАСІВ

На 1 семестр 2019/2020 н.р.

Всього – 16 годин

Тема 1-“Мова мистецтва

Тема уроку

Теоретичні

відомості

Елементи інтеграції

Нотна грамота

Матеріал для

сприймання

Поспівка

Матеріал для

виконання

Дата

1

Зустріч з мистецтвом

Схема «Види мистецтва

Композитор-

автор музики.

М/ф «Три кити в музиці»

Посп. «Дзвонить дзвоник»-Л2-19

Гра «Три кити»

М. Лисенко «Враження від радісного дня»

«Ми щасливі діти»

Н. Май.

«А що таке щастя».

2

Природа в мистецтві

Музика малює природу

Уривок з м/ф «А. Вівальді»

Ноти,паузи,ключі, цезури-Л2-22.

Посп. «Музичні знаки»-

Л2-22

А.Вівальді «Пори року»-

«Весна» -1 ч.,

«Літо» - 2 ч.,

«Осінь» - 3 ч.,

«Зима» - 2 ч.

Відтворення мелодії пісні «А що таке щастя» на ударних інструментах.

Н. Май.

«А що таке щастя».

3

Подорож у село

Такт

М/ф про овочі

Елементи ноти.

Складові назви нот-Л2-25

«Чарівні жучки»Л2-55

І. Левицький. «Українська рапсодія».

«Осінь до дітей прийшла»

Укр нар пісня «Диби-диби»

4

Осіння мелодія

Програмна музика

Хор

М/ф про осінній дощик

Нотний стан

Розміщення нот на нотному стані-Л2-30.

«Дім для нот»

Л2-32.

Г. Свиридов. «Дощик».

Придумати мелодію до поспівки «Грибочки». Гра «Передай ритм»

Унп

«Іди, іди дощику» в обробці Є. Ляшка

5

Осінній таночок

Танець

Уривок з м/ф «Лускунчик»

Скрипковий ключ Написання знаку на нотному стані.

«Чудовий ключ»

Л2-23

Д.Шостакович «Вальс-жарт»

П.Чайковський

«Вальс квітів»

Гра «Оркестр»

Унп «Танцювала риба з раком».

6

Ритмічний рух

Марш

Литаври

Тулумбас

Уривок з х\ф «Вогнем і мечем».

«Сім сестриць-чарівниць». Нота До. Ребуси і за-

гадки з нотою До

«Веселі сходинки».

Є. Адамцевич. «Запорізький марш»

Гра на муз. інструментах.

Унп «Танцювала риба з раком» Відтворення ритму

7

Різні темпи

Темп

М\ф «Казка про царя Салтана».

М\ф «Паровозик із Ромашково».

Нота Ре.

Ребуси і загадки з нотою Ре.

М.Сільванський «Пташка і кицька» М.Завалішиеа «Заводне мишеня»

«Котик» у різному темпі

«Грай, сопілочко моя»-посп.-гра.

І. Білик. «Киця-кицюня».

8

Сторінками мистецтва

Повторення теоретичних знань

Перегляд м/ф

Повторення нотної грамоти

«Музична скринька» -

повторення слухання муз.творів

Ігри «Звук низький чи високий?», «Телевізор», «Створюємо музику», «Впізнай мелодію»

Маленький концерт.

Пісні за бажанням учнів

9

Осінній урожай

Календарно-обрядові жниварські пісні

Троїсті музики

Уривки з фільмів про жниварські обряди

Нота Мі.

«Диби-диби»-запис на нотн.стані.-Л3-32.Ребуси.

«Сільська полька» (у виконанні ансамблю «Троїсті музики»)

Гра на дитячих муз. інструментах

А. Філіпенко

«Збирай урожай»

10

Народні мотиви

Бандура

Док.фільм про історію муз. інструмента - бандура

Нота Фа.

Сольфеджування вправ.Ребуси.

Р. Гриньків. «Пісня вітру»

М. Лисенко. «Молитва за Україну» (у виконанні бандуриста Я. Джуся).

Спроба зіграти на першій у світі онлайн-бандурі

А. Філіпенко

«Збирай урожай»

11

Контрасти

Інструментальна музика

Оркестр

Фрагмент з м\ф «Ранок».

Нота Соль.

Сольфеджування.

Ребуси.

Е. Ґріґ «Ранок»

Сл. В. Самійленка, муз. К. Стеценка. «Вечірня пісня»

Імітація рухів під музику

Н. Май «Відлетіли журавлі»

12

Споріднені інструмен-ти і кольори

Струнні музичні інструменти

М/ф про родину струнних інструментів

Нота Ля.

Камертон.-Л3-116.

Запис на нотному стані. Сольфеджування.

Ребуси.

В. Моцарт. «Маленька нічна серенада» (у виконанні камер. оркестру музучилища ім. Д. Січинського)

Гра «Родина Струнних

Муз.В.Гребенюка «Прийшла зима».

13

Композиція твору

Як музика передає настрої і почуття людини

Уривок із м/ф про гномів на основі музики Е. Ґріґа

Нота Сі.

Запис на нот.стані

Сольфеджування вправ.

Е. Ґріґ

«Похід гномів»

Посп.-гра

«Музичні звуки»

А. Житкевич. «Семеро гномів».

14

Динаміка в творі

Муз. інструменти.

Ксилофон

Історія створення ксилофона

Нота До -2.

Запис на нотному стані.

Сольфеджування.

Гра «Знайди помилку у ребусі».

Л. ван Бетховен

«Колискова»

А.Хачатурян «Лезгінка»

Ритмічна гра «Тихо-голосно».

Муз.і сл.А.Мигай.

«Зимонька-зима»

15

Зимові мотиви

Рояль, піаніно, електронне піаніно

М\ф «Дід Мороз».

Сольфеджування вправ.

П. Чайковський Полька із «Дитячого альбому»

Р.-А.Шуман.

«Зима», «Дід Мороз».

Ритмічні вправи.

Гра «Придумай рухи навколо ялинки»

Т.Димань.

«Наколядуй-те, діти,

доброти»

16

«Мистецька подорож»

Урок зимовий – підсумковий.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.