Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури для учнів 6 класу

Зарубіжна література

Для кого: 6 Клас

26.03.2021

351

52

0

Опис документу:
Календарне планування розроблено на основі програми «Світова література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання» (зі змінами 2017 р.), програму підготували: О. М. Ніколенко, К. В. Таранік-Ткачук, С. П. Фоміна, О. В. Ревнивцева, Т. П. Сегеда, Н. В. Оніщенко. Підручник «Світова література» (автор: Є. В. Волощук. – К.: Генеза, 2014)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПОГОДЖЕНО:

Заст. директора школи

Гура І. С. _______

«_______» 20__ року

ЗАТВЕРДЖЕНО:

Директор школи

Гура В. Г. _____

«_______» 20__ року

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

із зарубіжної літератури

на 2020/2021 навчальний рік

для 6 класу

вчителя зарубіжної літератури

Шитель Аліни Володимирівни

Календарне планування розроблено

на основі програми «Світова література. 5-9 класи.

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів

з українською мовою навчання» (зі змінами 2017 р.),

програму підготували: О. М. Ніколенко,

К. В. Таранік-Ткачук,

С. П. Фоміна, О. В. Ревнивцева,

Т. П. Сегеда, Н. В. Оніщенко.

Підручник «Світова література»

(автор: Є. В. Волощук. – К.: Генеза, 2014)

Орієнтовне календарно-тематичне планування

За програмою на вивчення курсу «Зарубіжна література» відводиться 70 годин, 2 години на тиждень.

З них 56 годин – текстуальне вивчення творів,

4 години на уроки розвитку мовлення;

4 години – позакласне читання;

6 годин – резервний час.

Обов’язкова кількість видів контролю у 6 класі

Семестр

Контрольні роботи

Розвиток мовлення

Позакласне читання

Перевірка зошитів

Прим.

Різні форми контролю

Контрольний класний твір

І

2

1

2

(1у+1п)

2

4

ІІ

2

1

2

(1у+1п)

2

5

I семестр

Тема уроку

Дата

Примітка

Вступ

1

Діагностика знань за період дистанційного навчання.

01.09

2

Повторення вивченого під час дистанційного навчання матеріалу.

04.09

Міфи народів світу

3

Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів.

Теорія літератури: поняття про міф, міфологію.

08.09

4

Грецькі міфи. «Міф про Прометея». Вселюдський сенс подвигу Прометея.

11.09

5

«Міфи про Геракла». Уславлення розуму й сили людини в циклі міфів про Геракла (на прикладі 1-2 міфів).

15.09

6

«Деметра і Персефона». Міфологічне уявлення давніх греків про зміни пір року. «Дедал та Ікар». Прекрасна мрія про небо.

18.09

7

«Орфей і Еврідіка», «Пігмаліон та Галатея». Уславлення сили любові й мистецтва в міфі.

22.09

8

Розвиток мовлення (письмово) № 1. Складання власного міфу.

25.09

РМ 1

9

Індійські міфи. Особливості образної моделі світобудови давніх індійців. Творення. Про створення ночі. Про потоп.

29.09

Зошит

10

Єгипетські міфи. Особливості образного уявлення про світ давніх єгиптян. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет.

02.10

11

Контрольний твір на тему: «Мій улюблений міфологічний герой».

06.10

КТ 1

Тем.

Мудрість байки

12

Байка як літературний жанр, її характерні ознаки. Езоп – зачинатель жанру байки. Втілення людських якостей в алегоричних образах Езопа.

Теорія літератури: поняття про байку, алегорію, персоніфікацію, «езопову мову».

09.10

13

Мудрість байок Езопа, поєднання в них конкретного та загального. «Лисиця і виноград», «Вовк і ягня», «Мурашки і цикада».

13.10

14

Моральні проблеми в байках Івана Андрійовича Крилова. Яскравість алегоричних образів. «Квартет», «Бабка і муравель».

Популярні образи, сюжети, мотиви в міфах та байках різних народів. Виразне читання напам’ять байки.

16.10

Напам’ять

15

Розвиток мовлення (усно) № 2. Складання порівняльної характеристики байок Езопа, Івана Андрійовича Крилова та українських байок.

20.10

РМ 2

16

Контрольна робота № 1. Міфи народів світу. Байка (тестування).

23.10

КР 1

Зошит

Тем.

Пригоди і фантастика

17

Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894) – класик пригодницької літератури. Роман «Острів Cкарбів».

Теорія літератури: поняття про роман, пригодницький (авантюрний) роман, композицію.

03.11

18

Образи героїв роману «Острів скарбів» (Джим Гокінс і його товариші).

06.11

19

Засудження жаги до збагачення, зрадливості, підступності (образи пірата Сільвера і його поплічників).

10.11

20

Моральні цінності в романі «Острів скарбів».

13.11

21

Позакласне читання № 1. О. Генрі. «Вождь червоношкірих». Світ дитини й світ дорослих в новелі.

17.11

ПЧ 1

22

Чарльз Дікенс (1812-1870). «Різдвяна пісня у прозі». Сюжет і композиція повісті. Роль фантастики й містики у творі.

Теорія літератури: поняття про повість, «різдвяне оповідання», фантастику і містику в літературі.

20.11

23

Подорож Скруджа у часі і просторі.

24.11

24

Значення образу Різдва в повісті. Елементи фольклору (казки, пісні) у творі.

27.11

25

Життя знедоленої родини Кретчитів. Сенс авторського задуму. Гуманістичний зміст твору.

27.11

Зошит

26

Микола Васильович Гоголь (1809-1852). Повість «Ніч перед Різдвом». Народні традиції і звичаї у творі.

01.12

27

Історія різдвяного дива (образи Оксани і Вакули в повісті «Ніч перед Різдвом»).

04.12

28

Фантастичне в повісті. Роль пейзажу у творі.

Теорія літератури: поняття про пейзаж, фантастику і містику в літературі.

08.12

29

Система образів повісті. Роль гумору у творі.

Теорія літератури: різновиди комічного в літературі.

11.12

30

Контрольна робота № 2. Пригоди і фантастика (тестування).

15.12

КР 2

31

Позакласне читання № 2. Люсі Мод Монтгомері «Ен із Зелених Дахів».

18.12

ПЧ 2

32

Узагальнення та систематизація вивченого.

22.12

Зошит

Тем.

Для вивчення напам’ять:

  1. Іван Крилов (1 байка за вибором учителя та учнів).

II семестр

ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ

33

Життя і творчість Антона Павловича Чехова (1860-1904) – видатний російський письменник. Осуд безпринципності, підлабузництва в оповіданні «Хамелеон».

12.01

34

Як не втратити людську гідність? Засудження приниження, чинопочитання, нещирості в оповіданні «Товстий і тонкий».

15.01

35

Майстерність письменника у змалюванні персонажів. Роль художньої деталі. Символічність та підтекст в оповіданнях.

19.01

36

Джек Лондон (1876-1916). Знайомство з письменником. Особливості його творів.

22.01

37

Оповідання «Жага до життя». Особливості сюжету та ідеї твору.

26.01

38

Боротьба за життя. Сильний людський характер в екстремальній ситуації.

29.01

Зошит

39

Володимир Галактіонович Короленко (1853-1921) — «людина з великим і сильним серцем». Україна в житті Володимира Короленка.

02.02

40

«Сліпий музикант». Історія створення, сюжет повісті.

02.02

41

Пошук Петром Попельським свого місця у світі.

05.02

42

Тема мистецтва у повісті. Українська природа, народні образи й традиції у творі.

09.02

43

Розвиток мовлення (усно) № 3. Диспут «Справжні цінності в житті людини» (за повістю Володимира Короленка «Сліпий музикант»).

12.02

РМ 3

44

Контрольна робота № 3. Людські стосунки. (Творчість Антона Чехова, Джека Лондона, Володимира Короленка) (тестування).

16.02

КР 3

Тем.

ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ

45

Відображення японських уявлень про красу в поезії Мацуо Басьо (1644-1694).

ТЛ. Поняття про хоку (хайку).

19.02

46

Виразне читання напамять хоку.

23.02

Напам’ять

47

Ідея любові до батьківщини у вірші Роберта Бернса (1759-1796) «Моє серце в верховині…».

ТЛ. Поняття про ліричного героя.

26.02

Зошит

48

Виразне читання напамять поезії Роберта Бернса «Моє серце в верховині».

02.03

напам’ять

49

Джанні Родарі (1920-1980) «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша.

05.03

50

Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття.

09.03

ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ

51

Рей Дуглас Бредбері (1920-2012) «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».

ТЛ. Поняття про новелу.

12.03

52

Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

16.03

53

Позакласне читання № 3. Фантастичні розповіді про реальне життя (оповідання Рея Дугласа Бредбері «Все літо в одному дні» і «Час, ось твій політ»).

19.03

ПЧ 3

54

Роберт Шеклі (1928-2005) «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі.

30.03

Зошит

55

Духовне й фізичне випробування Кліві. Том і Кліві: схожість і відмінності.

02.04

56

Розвиток мовлення (письмово) № 4. Створення фантастичного оповідання.

06.04

РМ 4

57

Контрольна робота № 4. Поетичне бачення світу. Образ майбутнього в літературі (Творчість Мацуо Басьо, Роберта Бернса, Джанні Родарі, Рея Дугласа Бредбері, Роберта Шеклі) (тестування).

09.04

КР 4

Тем.

СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. ЗРОСТАННЯ І ВЗАЄМИНИ ЗІ СВІТОМ

58

«Чарівниця зі Швеції» Астрід Ліндґрен (1907-2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.

13.04

59

Повість «Міо, мій Міо». Реальне і фантастичне в казці-повісті.

ТЛ. Поняття про фентезі.

16.04

60

Образи головних героїв повісті.

20.04

61

Моральні цінності в повісті. Перемога добра над злом.

23.04

62

Крістіне Нестлінґер (нар. 1936). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.

27.04

63

Знайомство з героями повісті «Конрад, або Дитина з бляшанки».

ТЛ. Поглиблення поняття про повість.

30.04

Зошит

64

Чи бувають ідеальні діти? Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.

07.05

65

Конрад і його становлення у світі.

11.05

66

Контрольний твір на тему: «Мій улюблений герой сучасної зарубіжної літератури».

14.05

КТ 2

67

Позакласне читання № 4. Крістіне Нестлінгер «Пес йде у світ».

18.05

ПЧ 4

68

Контрольна робота № 5. «Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом. (Творчість Астрід Ліндґрен, Крістіне Нестлінґер)» (тестування).

21.05

КР 5

69

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

25.05

70

Презентація курсу «Зарубіжна література», 7 клас. Рекомендації на літо щодо розвитку читацьких компетенцій учнів.

28.05

Зошит

Тем.

Для вивчення напам’ять:

1. Р. Бернс. «Моє серце в верховині…».

2. М. Басьо. Хайку (3-4 за вибором учня).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.