Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури для 9 класу за І семестр

Зарубіжна література

Для кого: 9 Клас

18.07.2021

267

41

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури для 9 класу за І семестр за новою програмою (за підручником Волощук). Програмові твори, позакласне читання, розвиток мовлення, контрольні роботи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

9 КЛАС

І СЕМЕСТР

ДАТА

ЗМІСТ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛУ

Д/З

ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ З БЖД

ВСТУП


Анонс шкільного курсу «Зарубіжна література 9 клас». Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі.

Підручник: Зар. літ., 9 клас / Є. Волощук. – Київ : Генеза, 2017. – 304 с.

ПРОСВІТНИЦТВО


Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями (просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм).



Джонатан Свіфт (1667-1745). «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія написання твору. Просвітницькі ідеї у творі.



Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини.



Жанрова своєрідність роману (поєднання реалістичних елементів і соціальної фантастики).



Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Езопова мова.



Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «До радості». Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості» Ф. Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу.


НАПАМ’ЯТЬ: Ф. ШИЛЛЕР «ДО РАДОСТІ»


Виразне читання напам’ять поезії Й. Шиллера

Йоганн Вольфганг Ґете (1749-1832). «Вільшаний король». Роль Й.В. Ґете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Й.В. Ґете. Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король».



«Травнева пісня», «Прометей». Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору. Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у «Прометеї». Образ Прометея.



Контрольна робота №1 з теми: «Вступ. Просвітництво» (Комбіновані завдання)


ТЕМАТИЧНА

РОМАНТИЗМ


Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах.



Генріх Гейне (1797-1856). «Книга пісень» («На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…»). Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне. «Книга пісень»: особливості компо-зиції збірки, образ ліричного героя, фольк-лорні елементи (образи, мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін.). Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів.


НАПАМ’ЯТЬ: Г. ГЕЙНЕ «НЕ ЗНАЮ, ЩО СТАЛО ЗО МНОЮ…»


Виразне читання напам’ять поезії Г. Гейне

Джордж Ноел Гордон Байрон (1788-1824). «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Вплив творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні і біблійні мотиви у віршах Дж. Байрона.



Поема «Мазепа». Українська тема в поемі.



Специфіка зображення образу гетьмана у творі (монолог героя, романтичний пейзаж як засіб увиразнення образу, динаміка образу та ін.).



РМ №1 (у). Опис картини



ПЧ №1. Поезії зарубіжних поетів-романтиків



Контрольна робота №2 з теми: «Романтизм» (Твір «Тема кохання у творчості поетів-романтиків»)


ТЕМАТИЧНА

ВЗАЄМОДІЯ РОМАНТИЗМУ І РЕАЛІЗМУ


Аналіз контрольного твору

Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837). Лірика (До А.П. Керн («Я пам’ятаю мить чудову…»), «Я вас кохав…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»). Значення творчості О.С. Пушкіна для розвитку світової літератури. Провідні мотиви його лірики. Тема кохання і призначення мистецтва у віршах митця.


НАПАМ’ЯТЬ: О. С. ПУШКІН (1 ВІРШ ЗА ВИБОРОМ)


Виразне читання напам’ять поезії О. С. Пушкіна

«Євгеній Онєгін». Взаємодія романтизму і реалізму в романі О.С. Пушкіна «Євгеній Онєгін». Реалістичне висвітлення романтичних тем (кохання, відчуження особистості, життя і смерті, розладу мрії та дійсності тощо) і образів (Онєгін – Тетяна, Ленський – Ольга).



Традиції світової літератури і культури у творі (вплив Дж. Байрона та ін.). Дзеркальна композиція (лист Тетяни – відповідь Онєгіна – дуель – лист Онєгіна – відповідь Тетяни).



Зображення різних сфер життя (історії і сучасності, столиці і провінції, народних звичаїв і кола культурних інтересів суспільства тощо).



Художнє новаторство О.С. Пушкіна (у жанрі, мові, авторській позиції, підході до дійсності). Образ автора.



Михайло Юрійович Лермонтов (1814-1841). Лірика («Сосна», «І нудно і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…»). Мотиви світової скорботи у ліриці М.Ю. Лермонтова. Зв’язок творчості митця із традиціями європейського романтизму (Дж. Байрона, Г. Гейне).


НАПАМ’ЯТЬ: М. Ю. ЛЕРМОНТОВ «НА ДОРОГУ ЙДУ Я В САМОТИНІ…»


Виразне читання напам’ять поезії М. Ю. Лермонтова

«Герой нашого часу» (огляд, 3-4 уривки). Особливості розвитку сюжету і композиції в романі.



Зв’язок твору з історичною і духовною атмосферою доби.



Складність образу Печоріна, засоби його розкриття, духовна трагедія.



Печорін у системі інших образів.



Новаторство М.Ю. Лермонтова в жанрі роману.



РМ №2 (п). Аналіз проблемного питання



Контрольна робота №3 з теми: «Взаємодія романтизму і реалізму» (Комбіновані завдання)



ПЧ №2. Михайло Лермонтов «Мцирі»


ТЕМАТИЧНА

І СЕМЕСТР

СКОРИГОВАНА



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.