Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури для 8 класу за ІІ семестр

Зарубіжна література

Для кого: 8 Клас

18.07.2021

101

36

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури для 8 класу за ІІ семестр за новою програмою (за підручником Волощук). Програмові твори, позакласне читання, розвиток мовлення, контрольні роботи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

8 КЛАС

ІІ СЕМЕСТР

ДАТА

ЗМІСТ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛУ

Д/З

ПОВТОРНИЙ ІНСТРУКТАЖ З БЖД

ВІДРОДЖЕННЯ


Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури.



Франческо Петрарка (1304-1374). Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя і героїні. Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки.


НАПАМ’ЯТЬ: Ф. ПЕТРАРКА (СОНЕТ ЗА ВИБОРОМ)


Вільям Шекспір (1564-1616). Сонети № 66, 116, 130. Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Основні теми сонетів В. Шекспіра – кохання до Смаглявої леді, дружба. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини (через описи природи, змалювання сили почуттів та ін.). Художні особливості сонетів В. Шекспіра.


НАПАМ’ЯТЬ: В. ШЕКСПІР (СОНЕТ ЗА ВИБОРОМ)


Виразне читання напам’ять сонетів Ф. Петрарки і В. Шекспіра

Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.



Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція).



Проблема життя і смерті. Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь.



Мігель де Сервантес Сааведра (1547-1616). «Дон Кіхот» I частина. Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер.



Особливості сюжету і композиції твору. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя.



Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. «Донкіхотство».



Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, лицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів до сьогодні.



Контрольна робота №4 з теми: «Відродження» (Комбіновані завдання)


ТЕМАТИЧНА

БАРОКО І КЛАСИЦИЗМ


Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд).



Із лірики європейського бароко. Джонн Донн (1572-1631). «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова.



Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.



Мольєр (1622-1673). «Міщанин-шляхтич». Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич».



Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.).



Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення. Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).



РМ №3 (у). Аналіз проблемного питання



Контрольна робота №5 з теми: «Бароко і класицизм» (Твір «Сміх у комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич"»)


ТЕМАТИЧНА

ЛІТЕРАТУРА XX-XXI СТ.

У ПОШУКАХ СЕБЕ І ВИСОКОГО ПОЛЬОТУ


Аналіз контрольного твору

Антуан де Сент-Екзюпері (1900-1944). «Маленький принц».



Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».



Філософський зміст твору.



Художні образи.



Екранізація твору А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»



Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття.



Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана.



Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.



ПЧ №3. Юстейн Ґордер. «Світ Софії»



Барбара Космовська (нар. 1958). «Буба».



Художній світ Б. Космовської.



Батьки – діти, діди – онуки.



Ідея поваги й любові до людини.



Ідея поваги й любові до людини.



Сімейні цінності у творі.



РМ №4 (п). Порівняльна характеристика образів персонажів



Контрольна робота №6 з теми: «Література XX-XXI ст.» (Комбіновані завдання)



ПЧ №4. Марина Аромштам. «Коли відпочивають янголи»


ПІДСУМКИ


Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.


ТЕМАТИЧНА

ІІ СЕМЕСТР

СКОРИГОВАНА

РІЧНА



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.