Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури для 7 класу за І семестр

Зарубіжна література

Для кого: 7 Клас

18.07.2021

195

31

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури для 7 класу за І семестр за новою програмою (за підручником Волощук). Програмові твори, позакласне читання, розвиток мовлення, контрольні роботи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

7 КЛАС

І СЕМЕСТР

ДАТА

ЗМІСТ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛУ

Д/З

ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ З БЖД

ВСТУП


Анонс шкільного курсу «Зарубіжна література 7 клас». Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів.

Підручник: Зар. літ., 7 клас / Є. Волощук. – Київ : Генеза, 2015. – 272 с.

БИЛИНИ І БАЛАДИ


Билина як жанр. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський).

«Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билині.



Ідеал воїна-захисника в билині. Утілення людських чеснот в образах героїв билин. Елементи фольклору.



Балада як жанр фольклору та літератури. Характерні ознаки балади.

Фольклорні балади. «Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі.



Король Лір як вічний образ.



«Як Робін Гуд став розбійником». Ідеї свободи і служіння народові.



Образ народного захисника Робіна Гуда.



Літературні балади.

Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність.



Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А. Міцкевича. Символічні образи, елементи фольклору у творі.



Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894). «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода – рабство). Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору.



Контрольна робота №1 з теми: «Вступ. Билини і балади» (Комбіновані завдання)


ТЕМАТИЧНА

ІСТОРІЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ


Вальтер Скотт (1771 – 1832). «Айвенго» (огляд, 3-4 розділи). В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».



Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю.



Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі.



Образи Ровени, Ребекки.



Історичний колорит твору і засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор.



Друга світова війна у європейській поезії

К. І. Галчинський. «Лист із полону», «Пісня про солдатів Вестерплятте».



А. Марґул-Шпербер. «Про назву концтабору Бухенвальд».

Б. Ш. Окуджава. «До побачення, хлопчики…». Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи.



РМ №1 (п). Написання есе на тему «Війна та мир»



Василь Володимирович Биков (1924–2003). «Альпійська балада». Особливості сюжету і композиції повісті.



Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства.



Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому.



Контрольна робота №2 з теми: «Історичне минуле в літературі» (Комбіновані завдання)


ТЕМАТИЧНА

ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ


Джеймс Олдрідж (1918-2015). «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми. Символічність назви оповідання.



Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення.



Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння. Утвердження сімейних цінностей.



ПЧ №1. Джек Лондон. «Поклик предків»



Редьярд Кіплінг (1865-1936). «Балада про Схід і Захід». Протистояння і примирення Сходу й Заходу в баладі. Антитези у творі. Ідеї миру і дружби. Динаміка образів головних героїв (Камаль, Полковничий син).



«Якщо…». Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші. Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея (людина повинна залишатися собою у різних життєвих випробуваннях, зберігати вірність моральним принципам).


НАПАМ’ЯТЬ: Р. КІПЛІНГ «ЯКЩО»


Виразне читання напам’ять поезії Р. Кіплінга

РМ №2 (у). Опис картини



Контрольна робота №3 з теми: «Духовне випробування людини» (Твір «Хто така сильна духом людина?»)



Аналіз контрольного твору

ПЧ №2. Люсі-Мод Монтгомері. Енн із «Зелених дахів»


ТЕМАТИЧНА

І СЕМЕСТР

СКОРИГОВАНА



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.