Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури для 6 класу за ІІ семестр

Зарубіжна література

Для кого: 6 Клас

18.07.2021

114

20

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури для 6 класу за ІІ семестр за новою програмою (за підручником Волощук). Програмові твори, позакласне читання, розвиток мовлення, контрольні роботи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

6 КЛАС

ІІ СЕМЕСТР

ДАТА

ЗМІСТ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛУ

Д/З

ПОВТОРНИЙ ІНСТРУКТАЖ З БЖД

ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ


Антон Павлович Чехов (1860-1904). «Хамелеон». Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А.П. Чехова.



«Товстий і тонкий». Діалог як основна форма розкриття сюжету. Майстерність письменника у змалюванні персонажів.



Роль художньої деталі. Підтекст. Символічність назви.



Джек Лондон (1876-1916). «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі.



Характеристика героїв твору.



Описи природи та їхня роль у тексті. Значення назви оповідання.



Володимир Галактіонович Короленко (1853-1921). «Сліпий музикант». Пошук головним героєм (Петро Попельський) свого місця у світі.



Тема мистецтва. Петро Попельський і Евеліна.



Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага і повага до інших.



Українська природа, народні образи й традиції в повісті.



Контрольна робота №4 з теми: «Людські стосунки» (Комбіновані завдання)


ТЕМАТИЧНА

ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ


Мацуо Басьо (1644-1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми і широта художнього змісту хайку. Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст.


НАПАМ’ЯТЬ: М. БАСЬО ХАЙКУ (3-4 ЗА ВИБОРОМ)


Роберт Бернс (1759-1796). «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край – чужина). Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.).


НАПАМ’ЯТЬ: Р. БЕРНС «МОЄ СЕРЦЕ В ВЕРХОВИНІ…»


Джанні Родарі (1920-1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.



Виразне читання напам’ять поезій М. Басьо та Р. Бернса

РМ №3 (у). Опис картини



Контрольна робота №5 з теми: «Поетичне бачення світу» (Твір «Роль поезії у спогляданні краси світу»)



Аналіз контрольного твору


ТЕМАТИЧНА

ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ


Рей Дуглас Бредбері (1920-2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».



Образ Тома, його динаміка.



Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.



ПЧ №3. Р. Бредбері. «Все літо в один день»



Роберт Шеклі (1928-2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі.



Духовне й фізичне випробування Кліві.



Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму.



РМ №4 (п). Написання есе на тему: «Яке майбутнє на нас чекає?»


СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА

ЗРОСТАННЯ І ВЗАЄМИНИ ЗІ СВІТОМ


Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907-2002). «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.



Моральні цінності у творчості А. Ліндгрен.



Образи головних героїв.



Перемога добра над злом.



Крістіне Нестлінґер (1936-2018). «Конрад, або Дитина з бляшанки».



Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.



Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.



Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.



Конрад і його становлення у світі.



Конрад і його становлення у світі.



Контрольна робота №6 з теми: «Образ майбутнього в літературі. Сучасна література» (Комбіновані завдання)



ПЧ №4. Джоан Ролінґ (нар. 1965) «Гаррі Поттер і філософський камінь».


ПІДСУМКИ


Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.


ТЕМАТИЧНА

ІІ СЕМЕСТР

СКОРИГОВАНА

РІЧНА


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.