Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури для 5 класу за І семестр

Зарубіжна література

Для кого: 5 Клас

18.07.2021

180

19

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури для 5 класу за І семестр за новою програмою (за підручником Волощук). Програмові твори, позакласне читання, розвиток мовлення, контрольні роботи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

5 КЛАС

І СЕМЕСТР

ДАТА

ЗМІСТ ПРОГРАМОВОГО МАТЕРІАЛУ

Д/З

ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ З БЖД

ВСТУП


Анонс шкільного курсу «Зарубіжна література 5 клас». Художня література – духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті.

Підручник: Світ. літ., 5 клас / Є.В. Волощук. – К. : Генеза, 2013. – 256 с.


Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів (прислів’я, приказки, загадки, пісні). Гуманістичні цінності, втілені у фольклорних творах різних народів. Література і фольклор.


КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ


Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їхні характерні ознаки.



Індійська народна казка «Фарбований шакал». «Панчатантра» – перша у світі фольклорна збірка, книга про основи житейської мудрості.

Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Повчальний зміст казки.



Японські народні казки «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Іссумбосі. Національний колорит японських казок.



Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. Значення фантастичних елементів.



Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці.



Утілення в образі Синдбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами.



ПЧ №1. Казки народів світу



Контрольна робота №1 з теми: «Вступ. Казки народів світу» (Комбіновані завдання)


ТЕМАТИЧНА


Брати Я. і В. Ґрімм. «Пані Метелиця». Значення діяльності братів Я. і В. Ґрімм у збиранні й збереженні фольклору. Моральні цінності в казках.



Характеристика образів персонажів. Антитеза.



Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837). Вступ до поеми «Руслан і Людмила».


НАПАМ’ЯТЬ: О. С. ПУШКІН ВСТУП ПО ПОЕМИ «РУСЛАН І ЛЮДМИЛА»


Виразне читання напам’ять поезії О. С. Пушкіна

«Казка про мертву царівну і сімох богатирів». Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О. Пушкіна.



Система образів. Автор.



Ганс Крістіан Андерсен (1805-1875). «Соловей».



Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці «Соловей».



Соловей як утілення сили природи й мистецтва.



Оскар Уайльд (1854-1900). «Хлопчик-Зірка». Казкові персонажі, їхня характеристика.



Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору.



Еволюція образу головного героя.



Контрольна робота №2 з теми: «Літературні казки» (Комбіновані завдання)


ТЕМАТИЧНА

ПРИРОДА І ЛЮДИНА


Джон Кітс (1795-1821). «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…»).



Йоганн Вольфганг Ґете (1749-1832). «Нічна пісня подорожнього». Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі.


НАПАМ’ЯТЬ: ҐЕТЕ «НІЧНА ПІСНЯ ПОДОРОЖНЬОГО»


Генріх Гейне (1797-1856). «Задзвени із глибини…». Утілення краси весняної природи у вірші. Зв'язок із фольклором (пісня).


НАПАМ’ЯТЬ: Г. ГЕЙНЕ «ЗАДЗВЕНИ ІЗ ГЛИБИНИ…»


Виразне читання напам’ять поезій Ґете та Г. Гейне

РМ №1 (у). Опис природи за картиною



Ернест Сетон-Томпсон (1860-1946). «Лобо». Авторські спостереження за світом природи.



Утвердження любові до всього живого.



Зображення художніх образів, їхнє розкриття в подіях твору.



РМ №2 (п). Написання твору-мініатюри



Контрольна робота №3 з теми: «При­рода і людина» (Комбіновані завдання)



ПЧ №2. Сергій Єсенін. «Біла береза», «Пісня про собаку» та інші вірші про природу


ТЕМАТИЧНА

І СЕМЕСТР

СКОРИГОВАНА





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.