і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Використання опорних та інтерактивних схем для формування навичок мислення високого рівня
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури 6 клас

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Зарубіжна література

6 клас

І семестр

уроку

Тема

Дата

Для приміток

1

Література як вид мистецтва. Художній образ.

МІФИ НАРОДІВ СВІТУ

2

Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів. Відображення єдності людини й природи в міфах народів світу. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів.

3

Грецькі міфи. Міф про Прометея.

4

Грецькі міфи. Міфи про Геракла.

5

Грецькі міфи. «Нарцис», «Пігмаліон і Галетея».

6

Індійські міфи. «Творення світу», «Про створення ночі», «Про потоп»

7

Єгипетські міфи. Міф про Ра та Апопа. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет

8

Позакласне читання. Міфи народів світу

9

Зв’язного мовлення. Твір на основі особистих вражень «Мій улюблений міфологічний герой».

МУДРІСТЬ БАЙКИ

10

Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст.

11

Езоп. Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Утілення людських якостей в алегоричних образах. Мораль байок Езопа.

12

Іван Андрійович Крилов (1769–1844). «Вовк і Ягня». Моральні проблеми в байках І. Крилова. Яскравість алегоричних образів.

13

Урок виразного читання. Виразне читання байок І. Крилова.

14

Контрольна робота. Міфи народів світу. Мудрість байки (тести)

ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА

15

Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан». Сюжет твору

16

Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан». Тема духовного випробовування людини в романі

17

Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан». Образ Діка Сенд, моральні якості героя, його мужність і людяність та його друзі

18

Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан». Проблема рабства

19

Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан». Описи природи

20

Позакласного читання. Виразне читання прозового твору («Острів Скарбів»

21

Контрольна робота. Пригоди і фантастика (Ж. Верн).(письмовий твір)

22

Чарлз Діккенс (1812–1870). «Різдвяна пісня в прозі, або Різдвяне оповідання з привидами». Гуманістичний зміст і висока людяність творів Ч. Діккенса.

23

Ч. Діккенс «Різдвяна пісня в прозі…». Подорож Скруджа різдвяної ночі в часі й просторі як можливість осягнути своє життя. Причини деградації особистості Скруджа.

24

Ч. Діккенс «Різдвяна пісня в прозі…». Традиції Різдва в родинах Кретчита і Фреда.).

25

Ч. Діккенс «Різдвяна пісня в прозі…». Духовне переродження Скруджа як наслідок осмислення ним свого життя. Щасливий фінал як особливість різдвяного оповідання.

26

ЗМ. Усний твір-роздум «Що в житті людини найцінніше?» (на матеріалі повісті Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі…»).

27

Микола Васильович Гоголь (1809–1852). Гоголь і Україна. «Ніч перед Різдвом». Сюжет і композиція повісті.

28

М. Гоголь «Ніч перед Різдвом». Народні традиції та звичаї

39

М. Гоголь «Ніч перед Різдвом». Система образів повісті. Тема кохання.

30

М. Гоголь «Ніч перед Різдвом». Роль фантастики в повісті. Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та інші; різдвяні символи; елементи казки).

31

Контрольна робота з теми «Пригоди і фантастика» (Ч. Діккенс. М. Гоголь) (тести)

32

Підсумок за І семестр

Нумерація не сходиться, бо оголосили карантин в кінці семестру

6 клас зарубіжна

ЛЮДСЬКІ СТОСУНКИ

30

Контрольна робота з теми «Пригоди і фантастика» (тести)

1

31

Антон Павлович Чехов «Хамелеон». Викриття у творі підлабузництва, самоприниження, чиношанування, запопадливості й малодушності. Антитеза як художній засіб і композиційний прийом

1

32

А. Чехов «Товстий і тонкий». Викриття у творі підлабузництва, самоприниження, чиношанування, запопадливості. Підтекст. Символічність назви.

1

33

Зв’язне мовлення. А. п. Чехов «Хамелеон», «Товстий і тонкий» (складання порівняльної таблиці та паспорта творів) (письмово)

1

34

Джек Лондон (1876–1916). «Жага до життя». Особливості сюжету та ідеї оповідання.

1

35

Джек Лондон (1876–1916). «Жага до життя». Сильний людський характер в екстремальній ситуації.

1

36

Джек Лондон «Жага до життя». Анонімність головного героя та її зв’язок з ідеєю оповідання. Довкілля у зв’язках з головним героєм твору.

1

37

Позакласне читання. Гарієт Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома»

1

38

Володимир Галактіонович Короленко (1853–1921). «Сліпий музикант». Актуальність проблематики твору в контексті сучасної культури: пошук свого місця в сучасному світі.

1

39

В. Короленко «Сліпий музикант». Петро Попельський: шляхи пізнання світу. Образ Максима Яценка. Петро та Евеліна.

1

40

Урок виразного читання. Мелодекламація уривка з повісті В. Короленка «Сліпий музикант».

1

41

В. Короленко «Сліпий музикант». Духовне прозріння Петра Попельського. Тема мистецтва в повісті.

1

42

Контрольна робота з теми «Людські стосунки» (тести).

1

ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ

43

Мацуо Басьо (1644–1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми й широта художнього змісту хайку.

1

44

Мацуо Басьо Зображення станів природи в ліриці Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст.

1

45

Роберт Бернс (1759–1796). «Моє серце в верховині». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза «рідний край – чужина». Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори тощо).

1

46

Генрі Вордсворт Лонгфелло (1807–1882). «Пісня про Гайавату». Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі. Елементи фольклору у творі. Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.

1

47

Джанні Родарі (1920–1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Туристичні листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття.

1

48

Урок виразного читання. Поетичне бачення світу.

1

ОБРАЗ МАЙБУТНЬОГО В ЛІТЕРАТУРІ

49

Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні.

1

50

Р.Д. Бредбері. «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття основної ідеї твору.

1

51

Роберт Шеклі (1928–2005). «Запах думки». Утвердження сили людської думки в оповіданні. Гуманістичний зміст твору – віра в перемогу людського розуму.

1

52

Р. Шеклі. «Запах думки». Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини й людства.

1

53

Контрольна робота № 5. Поетичне бачення світу. (твір)

1

СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА
Зростання і взаємини ЗІ СВІТОМ

54

Астрід Анна Емілія Ліндгрен (1907–2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. «Міо, мій Міо».

1

55

А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Основні події у творі. Перемога добра над злом.

1

56

А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Образи головних героїв.

1

57

Міхаель Андреас Гельмут Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці

1

58

Міхаель Андреас Гельмут Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Моральні цінності, що утверджуються у дружбі

1

59

Крістіне Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки». Робота з текстом

1

60

Крістіне Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки. Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.

1

61

З. м. Твір, що сподобався найбільше (усна характеристика)

1

62

Урок позакласного читання.А.Ліндгрен «Брати Лев’яче серце»

1

63

Контрольна робота № 6. Образ майбутнього в літературі. Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом.

1

64

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

1

65

Підсумковий урок

1

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    15.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Робоча програма
  • Переглядів
    215
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    6
  • Номер матеріала
    KN045076
  • Вподобань
    0
Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь