Календарно-тематичне планування із української мови для дитини з інтелектуальними порушеннями.

Опис документу:
Календарно-тематичне планування із української мови для дитини із інтелектуальними порушеннями, яка навчається в інклюзивному класі ЗНЗ. 2 клас. 2 семестр. Дитина з інтелектуальними порушеннями навчається разом з усіма учнями, лише з допомогою асистента.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Українська мова. 2 клас»

Календарно-тематичне планування

семестр

Тема уроку

Дата

Примітки

1.(60)

Резервний урок.

18.01

Прикметник

2-3.

(61-62)

Уявлення про слова, які виражають ознаки предметів

19.01

20.01

4.(63)

Виявлення серед прикметників (без уживання терміна) слів, протилежних за значенням.

21.01

5 (64)

Виявлення серед прикметників (без уживання терміна) слів, подібних за значенням.

25.01

6 (65)

Зв’язок прикметників з іменниками. Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка?...

26.01

7 (66)

Діагностична робота

27.01

8 (67)

Резервний урок

28.01

9 (68)

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Розповідаю про допомогу птахам.

01.02

Дієслово

10(69)

Уявлення про слова, що означають дії предметів.

02. 02

11(70)

Добір питань до дієслів

03.02

12(71)

Дієслова, протилежні за значенням

04.02

13(72)

Дієслова, близькі за значенням

08.02

14(73)

Зв’язок дієслів з іменниками у формі однини і множині (без уживання термінів)

09.02

15(74)

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Малюю домашніх улюбленців

10.02

16(75)

Корекційно-рефлексійний урок.

11.02

17(76)

Групування слів з певним лексичним значенням дії: пересування, говоріння, навчальні дії тощо.

15.02

18(77)

Робота над діалогом насиченим дієслівними формами. Виразне читання. Перевірка вміння будувати діалог.

16.02

19(78)

Спостереження за словами - назвами дій, близькими і протилежними за значенням.

17.02

20(79)

Спостереження за словами - назвами дій, близькими і протилежними за значенням.

18.02

21(80)

Корекційно-рефлексійний урок.

22.02

Службові слова

22(81)

Службові слова в реченні (на, в, до, над, під). Спостереження за роллю службових слів у реченні.

23.02

23(82)

Урок розвитку усного й писемного мовлення. Складання зв’язної розповіді, використовуючи поданий початок,
схеми речень і малюнки до казки Е. Карла «Дуже голодна гусениця».

24.02

24(83)

Службові слова в реченні (на, в, до, над, під). Спостереження за роллю службових слів у реченні.

25.02

25(84)

Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченнях.

01.03

26(85)

Діагностична робота.

02.03

27(86)

Корекційно-рефлексійний урок.

03.03

Речення

28(87)

Слово. Речення з двох слів. Окреме написання слів у реченні. Ознаки речення.

04.03

29(88)

Слово. Речення з двох слів. Окреме написання слів у реченні. Ознаки речення.

09.03

30(89)

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк «Щедра кишеня» за поданим початком, кінцем і малюнками

10.03

31(90)

Розповідні речення. Інтонація розповідних речень.

11.03

32(91)

Питальні речення. Інтонація питальних речень.

15.03

33(92)

Розповідні та питальні речення. Інтонація розповідних речень.

16.03

34(93)

Розповідні та питальні речення. Інтонація питальних речень.

17.03

35(94)

Усний твір за ілюстрацією та запитаннями за її змістом. Робота над інтонацією розповідних і питальних речень.

18.03

36(95)

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою

22.03

37(96)

Поширення речень за питаннями та поданими словами

23.03

38(97)

Зв’язок слів у реченні за питаннями. Поширення речень за допомогою питань. Робота з реченнями з деформованим порядком слів.

24.03

39(98)

Складання речень за малюнками

25.03

40(99)

Повторюю вивчене про речення

05.04

41(100)

Діагностична робота. Списування.

06.04

42(101)

Корекційно-рефлексійний урок.

07.04

43(102)

Резервний урок.

08.04

44(103)

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення й написання продовження казки І. Мацко «Загублена писанка» за початком і малюнками.

12.04

Текст

45(104)

Що таке текст. Ознаки тексту Розрізнення окремих речень і тексту.

13.04

46(105)

Складання тексту за малюнками.

14.04

47(106)

Складання тексту за малюнками.

15.04

48(107)

Заголовок. Складання тексту за серією малюнків.

19.04

49(108)

Заголовок. Складання тексту за серією малюнків.

20.04

50(109)

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Упорядкування тексту казки Ю. Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій

21.04

51(110)

Заголовок. Складання тексту за серією малюнків.

22.04

52(111)

Усний переказ тексту за запитаннями. Cкладання тексту на основі початку тексту і кінцівки.

26.04

53(112)

Усний переказ тексту за запитаннями. Cкладання тексту на основі початку тексту і кінцівки.

27.04

54(113)

Складання тексту за ілюстрацією.

28.04

55(114)

Складання тексту за серією малюнків.

29.04.

56(115)

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Підписую вітальну листівку до Дня матері

05.05

57(116)

Складання тексту про події з власного життя

06.05

58(117)

Повторюю вивчене про текст.

11.05

59(118)

Діагностична робота.

12.05

60(119)

Повторюємо вивчене за рік.

13.05

61(120)

Повторюємо вивчене за рік.

17.05

62(121)

Діагностична робота. Списування.

18.05

63(122)

Корекційно-рефлексійний урок.

19.05

64(123)

Письмо для себе

20.05

65(124)

Формування та корекція навичок письма, розвиток зв’язного мовлення.

24.05

66(125)

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створення зв’язної розповіді «Мрію про канікули»

25.05

67(126)

Корекційно-рефлексійний урок.

26.05

68.(127)

Підсумковий урок

27.05

IІ cеместр – 68год.

Вчитель, що викладає _____________ О. М. Тивонюк

Погоджено

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.