Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно-тематичне планування "Інформатика" (підручник Т. Гільберг) 4 клас І, ІІ семестри

Інформатика

Для кого: 4 Клас

22.08.2021

1680

431

0

Опис документу:
ОРІЄНТОВНЄ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з інформатики 4 клас Перший та другий семестри (Т. Гільберг, О. Суховірський, Л. Грубіян, С. Тарнавська) За Типовою освітньою програмою Олександри Яківни Савченко Першоджерело: Видавництво "Генеза"
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ОРІЄНТОВНЄ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з інформатики

4 клас

І, ІІ семестр

(Т. Гільберг, О. Суховірський, Л. Грубіян, С. Тарнавська)

За програмою О. Я. Савченко


уроку2

Тема

Навчальна діяльність

І семестр

Розділ 1. Цікавий світ інформації

Як комп’ютер допомагає людині

С. 4-8

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • обговорення правил поведінки під час роботи з комп’ютером або цифровим пристроєм

Як закодувати будь-що на світі

С. 8-12

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • вправи та завдання для розвитку логічного мислення

Як поповнювати свої знання

С. 13-16

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (прийоми, алгоритми, вправи)

Як зрозуміти, що вас обманюють

С. 17-21

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (прийоми, алгоритми, вправи);

  • розв’язування пошукових задач для встановлення істинності тверджень

Як легше зрозуміти інформацію

С. 21-25

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • розв’язування завдань природничого змісту для встановлення закономірностей у природі

Де живуть дані

С. 25-29

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • робота над проєктом «Мандрівка Україною»

Малювання чи моделювання

С. 29-34

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • використання математичного моделювання для розв’язування задач;

  • задачі на опис діаграм

Розділ 2. Цифрові пристрої. Відповідальність і безпека в мережі

Чи може робот замінити людину

С. 35-39

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • вправи та завдання для розвитку логічного мислення;

  • розв’язування проблемного завдання

Що керує цифровими пристроями

С. 39-43

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • розв’язування задач на розвиток уяви

Як бути на «ти» із цифровими пристроями

С. 43-49

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • розв’язування прогностичних задач «Що буде, якщо…»;

  • обговорення правил використання мобільних пристроїв

Що потрібно знати про безпеку в мережі

С. 49-53

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • моделювання поведінки у різних ситуаціях, пов’язаних з використанням мережі;

  • складання правил безпечної поведінки в інтернеті

Чи вмієте ви зберігати таємниці

С. 54-56

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • моделювання поведінки користувача в мережі інтернет

Чи потрібна ввічливість у віртуальному просторі

С. 57-61

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • моделювання поведінки у віртуальному спілкуванні з використанням мережі;

  • обговорення правил нетикету

ІІ семестр

Розділ 3. Цифрова творчість

Чи вміємо ми планувати події

С. 62-65

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • складання та аналіз алгоритмів;

  • обговорення правил поведінки під час роботи з комп’ютером або цифровим пристроєм

Як створити програму

С. 66-69

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • складання, порівняння та аналіз лінійних алгоритмів

Що робити, якщо…

С. 70-75

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • складання, порівняння та аналіз алгоритмів з розгалуженням

Що робити, якщо все стало складніше…

С. 75-80

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • складання, порівняння та аналіз алгоритмів з розгалуженням;

  • розв’язування задач з використанням логічних операторів

Для чого повторюють команди

С. 80-84

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • складання, порівняння та аналіз алгоритмів з повторенням

Що змінює змінна

С. 84-88

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • складання та аналіз алгоритмів

Як спілкуються між собою спрайти

С. 88-91

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • складання та аналіз алгоритмів

Як спрайти рухаються

С. 91-95

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • розв’язування проблемних завдань на визначення місця розташування об’єкта;

  • складання, аналіз алгоритмів

Розділ 4. Створення та презентування навчальних проєктів

Як створити проєкт

С. 96-99

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • творчі завдання для розробки проєкту;

  • створення проєкту «Сонячна система»

Як виправити свої помилки

С. 99-104

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • практичні завдання на пошук і виправлення помилок у алгоритмах;

  • розв’язування прогностичних задач «Що буде, якщо…»

Деякі ідеї для створення проєктів у Scratch

С. 104-107

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • розробка та створення сценарію для проєкту

Як створити власну гру

С. 107-110

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • обговорення послідовності створення комп’ютерної гри;

  • складання сценарію для гри

Чи можна завжди вигравати

С. 110-113

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • розробка плану дій;

  • аналіз алгоритму.

Навіщо презентувати проєкт

С. 113-116

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • розв’язування прогностичних задач «Що буде, якщо…»;

  • підготовка до презентування проєкту

Як оживити презентацію

С. 116-121

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • складання алгоритму відтворення анімацій;

  • моделювання ситуацій на дотримання правил дорожнього руху;

  • створення проєкту

Створюємо власну скарбничку

С. 121-123

  • практична робота з комп’ютером;

  • тренування пам’яті, уваги (алгоритми, вправи, завдання);

  • добирання проєктів для портфоліо;

  • оцінювання та аналіз власної діяльності;

  • створення портфоліо та підготовка до презентування проєктів



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.