Сьогодні відбувся
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Календарно-тематичне планування І семестр біологія 11 клас з наскрізними змістовими лініями

Біологія

Для кого: 11 Клас

07.03.2021

215

16

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування І семестр біологія 11 клас з наскрізними змістовими лініями розроблено згідно програми Міністерства освіти України,включає в себе наскрізні змістові лінії,які є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища. Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

з/п

Дата

Примітка

Тема

Наскрізні змістові лінії

Тема 1. Адаптації (19 год.)

Первинний інструктаж . Адаптація як загальна властивість біологічних систем. Принцип єдності організмів та середовища мешкання.

Загальні закономірності формування адаптацій. Поняття про преадаптацію та постадаптацію. Властивості адаптацій.

«Підприємли вість і

фінансова грамотність»

«Здоровя і безпека»

«Екологічна безпека і

сталий розвиток»

Формування адаптацій на молекулярному та клітинному рівнях організації. Стратегії адаптацій організмів.

Поняття про екологічно пластичні та екологічно непластичні види. Поняття про адаптивну радіацію.

Життєві форми тварин та рослин як адаптації до середовища мешкання.

Екологічна ніша як наслідок адаптацій організмів певного виду до існування в екосистемі.

Поняття про спряжену еволюцію (коеволюцію) та коадаптацію.

Основні середовища існування та адаптації до них організмів: водне середовище.

Основні середовища існування та адаптації до них організмів: ґрунтове та наземно-повітряне середовище.

Способи терморегуляції організмів.

Симбіоз та його форми.

Організм як середовище мешкання.

Практична робота 1. Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування.

Поширення паразитизму серед різних груп організмів.

Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна.

Відповідь організму хазяїна на оселення паразитів.

Адаптивні біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації. Типи адаптивних біологічних ритмів організмів.

Фотоперіодизм та його адаптивне значення.

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу з теми «Адаптація». Тематичне оцінювання.

Тема 2. Біологічні основи здорового способу життя (12 год.)

Науки, що вивчають здоров’я людини.

«Підприємли вість і

фінансова грамотність»

«Здоров’я і безпека»

«Екологічна безпека і

сталий розвиток»

Принципи здорового способу життя. Складові здорового способу життя: раціональне харчування, рухова активність, особиста і побутова гігієна, відпочинок.

Безпека і статева культура.

Негативний вплив на здоров’я людини алкоголю, куріння та наркотиків.

Вплив стресових факторів на організм людини.

Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини.

Навчальний проект: Особиста програма зміцнення здоров’я.

Імунна система людини, особливості її функціонування.

Імунокорекція. Імунотерапія.

Профілактика неінфекційних, інфекційних, інвазійних захворювань людини.

Практична робота 2. Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань.

Контрольна робота

Профілактика інвазійних захворювань людини, захворювань, що передаються статевим шляхом.

Узагальнення знань

Виконання плану

К-сть тематичних

К-сть практичних роб.

К-сть лаб. досл.

Кількість кр. роб.

І семестр

2

2

0

1

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.