Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

Календарно тематичне планування Геометрія 8 клас 2021-2022 н.р.

Геометрія

Для кого: 8 Клас

14.09.2021

195

20

0

Опис документу:

План складено згідно з навчальною програмою з математики , затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

За підручниками: Геометрія: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір.-2-ге видання,переробл. – Х. : Гімназія, 2021. - 208с. : іл.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

8 клас

геометрія

(70 год, 2 год на тиждень, резерв — 12 год)

План складено згідно з навчальною програмою з математики , затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

За підручниками: Геометрія: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір.-2-ге видання,переробл. – Х. : Гімназія, 2021. - 208с. : іл.

з/п

Тема уроку

Дата

Дата

Повторення. Елементарні геометричні фігури та їхні властивості. Взаємне розміщення прямих на площині



Повторення. Трикутники. Ознаки рівності трикутників



Повторення. Коло і круг



Діагностична контрольна робота № 1




Чотирикутники ( 22 год+ 1 год)

Очікувані результати:

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;

формулює:

· означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;

· ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;

· теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника;

класифікує чотирикутники;

зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;

доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту


Аналіз контрольної роботи.

Чотирикутник та його елементи



Сума кутів чотирикутника



Паралелограм і його властивості



Розвязування задач



Ознаки паралелограма



Розвязування задач



Прямокутник і його властивості



Ромб і його властивості



Розвязування задач



Розвязування задач



Контрольна робота № 2



Аналіз контрольної роботи. Середня лінія трикутника



Трапеція та її властивості



Розвязування задач



Середня лінія трапеції



Розвязування задач



Центральні та вписані кути



Розвязування задач



Описане та вписане кола чотирикутника



Описане та вписане кола чотирикутника



Розвязування задач



Розвязування задач



Контрольна робота № 3




Подібність трикутників

(10 год)

Очікувані результати:

Учень/учениця:

наводить приклади подібних трикутників;

пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур; що таке похила та її проекція

формулює:

· теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;

· означення подібних трикутників;

· ознаки подібності трикутників;

· узагальнену теорему Фалеса;

зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;

обґрунтовує подібність трикутників;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості


Аналіз контрольної роботи.

Теорема Фалеса. Теорема про пропорційні відрізки



Властивість бісектриси трикутника



Розвязування задач



Подібні трикутники



Розвязування задач



Перша ознака подібності трикутників



Друга та третя ознаки подібності трикутників



Розвязування задач



Розвязування задач



Контрольна робота № 4



Розв’язування прямокутних трикутників (14 год)

Очікувані результати:

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті;

пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»;

формулює:

· властивості перпендикуляра і похилої;

· означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника;

· теорему Піфагора;

· співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника;

знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;

обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;

доводить теорему Піфагора;

розв’язує прямокутні трикутники

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику



Розвязування задач



Теорема Піфагора



Розвязування задач



Перпендикуляр і похила, їх властивості



Розвязування задач



Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника



Тригонометричні тотожності



Обчислення значень тригонометричних функцій



Розвязування прямокутних трикутників



Розвязування прямокутних трикутників



Розвязування прямокутних трикутників



Розвязування задач



Контрольна робота № 6




Многокутники.

Площі многокутників (12 год)

Очікувані результати:

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола;

формулює:

· означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола;

· теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції;

записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті;

зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює площі вказаних у змісті фігур;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів;

розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо

Аналіз контрольної роботи.

Многокутник і його елементи



Многокутник описаний і вписаний у коло



Поняття площі многокутника. Площа прямокутника



Розвязування задач



Площа паралелограма



Розвязування задач



Площа трикутника



Розвязування задач



Площа трапеції.



Розвязування задач



Розв’язування типових задач



Контрольна робота № 6



Повторення і систематизація навчального матеріалу (7 год)


Аналіз контрольної роботи.

Чотирикутники та іх властивості



Площі многокутників



Подібність трикутників та її застосування



Теорема Піфагора. Розв’язування прямокутних трикутників



Вписані та центральні кути. Вписані та описані многокутники



Підсумкова контрольна робота



Узагальнення матеріалу, вивченого за рік







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.