Календарно - тематичне планування до уроку "Українська мова" 3 клас, 1 семестр

НУШ

Для кого: 3 Клас

18.01.2021

362

34

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування до уроку "Українська мова" 3 клас, 1 семестр, що створено за Типовою освітньою програмою Савченко О.Я.За підручником К. Пономарьової, Л. Гайової (4 години на тиждень). Теми уроків заплановано з метою вивчення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

УКРАЇНСЬКА МОВА

І СЕМЕСТР

4 години х 16 тижнів = 64 годин

(56 годин української мови, 8 годин розвитку зв’язного мовлення)

з/п

Тема уроку

Дата

Сторінки підручника

1

Повторення вивченого у 2 класі. Звуки і букви. Слово.

2

Повторення вивченого у 2 класі. Речення. Текст. Мова і мовлення.

3

Вхідна діагностична робота за 2 клас.

Пригадую знання про звуки і букви

4

Знайомство з підручником. Державні символи України

С. 1-3

5

Розрізняю голосні і приголосні звуки.

Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями

С. 4-5

6

Розпізнаю м’які приголосні звуки.

Побудова звукових схем слів. Написання тексту на задану тему

С. 6-7

7

Розвиток зв’язного мовлення.

Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок».

Зошит «Малюю словом», с.4-7

8

Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями

С. 8-9

9

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Написання тексту за запитаннями

С. 10-11

10

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему

С. 12-13

11

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему

С. 14-15

12

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання

С. 16-17

13

Пригадую правила переносу слів.

Написання розповіді про власні вподобання

С. 18-19

14

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою».

Зошит «Малюю словом», с.8-10

15

Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки

С. 19-21

16

Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки

С. 21-22

17

Діагностична робота . Списування з теми «Звуки і букви».

18

Корекційна робота.

Спостерігаю за значенням слів

19

Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами

С. 23-24

20

Розпізнаю синоніми. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

С. 25-26

21

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік».

Зошит «Малюю словом», с.11-13

22

Добираю синоніми. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

С. 27-28

23

Розпізнаю і добираю антоніми.

Складання розповіді на задану тему

С. 28-30

24

Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Написання тексту за опорними словами

С. 30-32

25

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 32-33

26

Самостійна робота. Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

27

Діагностична робота . Мовна тема.

28

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня».

Зошит «Малюю словом», с.14-16

Досліджую будову слова

29

Визначаю корінь слова.

Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 34-35

30

Розпізнаю спільнокореневі слова. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

С. 36-37

31

Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки

С. 37-39

32

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями

С. 39-41

33

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною

С. 41-43

34

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода».

Зошит «Малюю словом», с.17-19

35

Визначаю закінчення в словах.

Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 43-45

36

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями.

С. 45-47

37

Визначаю основу слова. Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями

С. 47-48

38

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

С. 49-50

39

Визначаю префікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

С. 51-52

40

Утворюю слова за допомогою префіксів.

Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

С. 53-54

41

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці».

Зошит «Малюю словом», с.20-22

42

Розрізняю префікси і службові слова.

Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання .

С. 54-56

43

Спостерігаю за написанням слів із префіксами

роз-, без-. Написання тексту за власними спостереженнями

С. 56-57

44

Досліджую написання слів із префіксами з-, с. Написання тексту про своє вподобання

С. 58-59

45

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів. Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень

С. 60-61

46

Діагностична робота. Письмовий переказ

47

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту

С. 61-63

48

Визначаю суфікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

С. 63-65

49

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла».

Зошит «Малюю словом», с.23-25

50

Утворюю слова за допомогою суфіксів.

Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки

С. 65-67

51

Визначаю будову слова. Написання тексту про свої вподобання

С. 67-68

52

Корекційна робота.

53

Розбираю слова за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 69-70

54

Розпізнаю слова з орфограмами. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями

С. 71-72

55

Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 72-74

56

Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях

С. 74-76

57

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи».

Зошит «Малюю словом», с.26-28

58

Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником. Складання і записування тексту за поданим початком

С. 76-77

59

Самостійна робота. Закріплення і застосування знань про будову слова.

60

Діагностична робота . Мовна тема.

61

Корекційна робота.

62

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за І семестр.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.