Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Календарно - тематичне планування до уроку "Літературне читання" 3 клас, 2 семестр

НУШ

Для кого: 3 Клас

18.01.2021

359

33

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування до уроку "Літературне читання" 3 клас, 2 семестр, що створено за Типовою освітньою програмою Савченко О.Я. За підручником О. Савченко (4 години на тиждень). Теми уроків заплановано з метою вивчення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

За підручником О. Савченко

(4 години на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Сторінки підручника

Як не любить свій край

62

Рідний край — земний рай. В. Гринько «Рідний край». О. Палійчук «Київ».

С. 80-81

63

Робота з дитячою книгою. Іван Малкович «Понад Дніпром гуде метро».

Хрестоматія,

с. 149-151

64

Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова «Героям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну».

С. 82-83

65

Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби». Переказування уривка тексту.

С.83-84

66

Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар».

С.85-86

67

Навчальне аудіювання.

68

Земля — це книга, у якій історія твого народу. Н. Поклад «Гарно жити у селі...». М. Вінграновський «Сама собою річка ця тече...».

С.87-88

69

Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Спішного». Загадка-добавлянка.

С. 88-90

70

Робота з дитячою книгою. Тетяна Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка або Чому не всі поросята брудні».

Хрестоматія,

с. 33-41

71

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край».

72

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Як не любить свій край».

Літературні казки. П’єса-казка. Байки

73

Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...». А. Дімаров «Для чого людині серце».

С.92-95

74

Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце».

С.95-96

75

Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце».

С.96-98

76

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок».

С. 98-99

77

Робота з дитячою книгою. Сашко Дерманський «Мрія Маляки».

Хрестоматія,

с. 97-99

78

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок».

С. 99-101

79

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок».

С.101-102

80

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок».

С.102-103

81

Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела».

С. 104-105

82

Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела».

С. 105-107

83

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія перша.

С.108-109

84

Робота з дитячою книгою. Леся Воронина «Пригоди голубого папуги».

Хрестоматія,

с. 61-73

85

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія друга.

С.109-110

86

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія третя.

С. 111-114

87

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія четверта.

С. 114-115

88

Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу вистави?

С.116

89

Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу вистави?

С. 116

90

Веселе слово. Б. Бойко «У театрі». Складання порад для глядачів.

С. 117

91

Робота з дитячою книгою. Іван Андрусяк «У морі жаби не живуть», «Лякація», «Тринадцятий трамвай».

Хрестоматія,

с. 16-17, 18-19

92

Байки. Творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак».

С. 118-119

93

Чужому лихові не смійся. Л. Глібов «Чиж та Голуб». Інсценізування байки.

С. 120

94

Краще першим завжди привітатись!

А. Костецький «Добра порада».

С. 121

95

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літературні казки. П’єса-казка. Байки».

96

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Літературні казки. П’єса-казка. Байки».

Поезії про дивосвіт природи

97

Картини природи в поезії. Л. Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...». Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Виразне читання

С. 123-124

98

Робота з дитячою книгою. Анатолій Качан «Білі ночі в Одесі», «Райські дні».

Хрестоматія,

с. 48-49

99

Т. Шевченко «Садок вишневий коло хати». Виразне читання

100

Картини природи в поезії. Леся Українка «Плине білий човник...».

С. 125

101

Картини природи в поезії. Леся Українка «Конвалія», «Літо краснеє минуло…»

102

Картини природи в поезії. Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...»

С. 126

103

Картини природи в поезії. Олександр Олесь «Все навколо зеленіє…»

104

Замилування красою поля. М. Сингаївськмй «Волошкове поле».

С. 127

105

Робота з дитячою книгою. Василь Голобородько «Пісдя дощу», «Великий дощ», «Дружимо з деревцем».

Хрестоматія,

с. 57-58

106

Замилування красою поля. М. Сингаївськмй «Травка-веснянка», «Весняні дзвони»

107

Картини природи в поезії. Д. Павличко «Дядько Дощ».

С. 128

108

Картини природи в поезії. Д. Павличко «Зажурилась квітка», «Де найкраще місце на землі».

109

Картини природи в поезії. Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди...» (напам’ять)

С. 128-129

110

Картини природи в поезії. Л. Костенко «Послухай цей дощ», «Я хочу на озеро Світязь» .

111

Пташка, яка в’язке рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...». Виразне читання

С. 129

112

Робота з дитячою книгою. Оксана Лущевська «Півонія, Аль і я».

Хрестоматія,

с. 81-83

113

Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш»

С. 130

114

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи»

115

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Поезії про дивосвіт природи»

Все добре переймай, а недобре — виправляй

116

Гарні не красиві слова, а красиві діла. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». «Переказування оповідання

С. 132-133

117

Гарні не красиві слова, а красиві діла. В. Сухомлинський «Образливе слово». «Переказування оповідання

118

Чому важлива щира турбота? Т. Майдановий «Телефонна розмова». Інсценізування вірша

С. 134

119

Робота з дитячою книгою. Оксана Караванська «Вишиванка».

Хрестоматія,

с. 131-133

120

Навичка читання вголос (усно)

121

На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дружок і Образа». Визначення головної думки твору.

С. 135

122

Цінність дружби. «Я друзів не продаю»

С. 136-137

123

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури».

С. 137-138

124

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури».

С. 138-139

125

Про наших улюбленців. Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...». М. Вітлер «Кошеня пропало».

С. 141-142

126

Робота з дитячою книгою. Мар’яна Савка «Казка про Старого Лева» (скорочено)

Хрестоматія,

с. 75-79

127

Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсценізування вірша.

С. 143-144

128

Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ» (за матеріалами інтернет-джерел)

С. 144-146

129

Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни».

С. 146

130

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй».

131

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Все добре переймай, а недобре — виправляй».

Іскринки творчості

132

Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис». Складання вірша.

С. 148-149

133

Робота з дитячою книгою. Оксана Лущевська «Літо».

Хрестоматія,

с. 86

134

Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене»

С. 150

135

Навичка читання мовчки (письмово)

136

Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер тихий...». В. Ткаченко «Лісове коріння». Робота з картиною.

С. 151

137

Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...»

С. 152-154

138

Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь.

С. 154

139

Розпізнавай і розвивай свої здібності.

В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка»

С. 155

140

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості»

141

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за ІІ семестр та рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.