Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Календарно - тематичне планування до уроку "Літературне читання" 3 клас, 1 семестр

НУШ

Для кого: 3 Клас

18.01.2021

333

32

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування до уроку "Літературне читання" 3 клас, 1 семестр, що створено за Типовою освітньою програмою Савченко О.Я. За підручником О. Савченко (4 години на тиждень). Теми уроків заплановано з метою вивчення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЧИТАННЯ

І СЕМЕСТР

4 години х 16 тижнів = 64 годин

(56 годин читання, 8 годин робота з дитячою книгою)

з/п

Тема уроку

Дата

Сторінки підручника

Розділ «Здрастуй, рідна школо і мій третій клас!»

1

Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається...»

С. 4-5

2

Вже канікули скінчились, в школі радо ми зустрілись! О. Морозова «Перший день у школі»

С. 6-7

3

Як у Німеччині святкують початок навчального року (текст створено за матеріалами інтернет-джерел)

С. 7-8

4

Слова-мандрівники. А. Коваль «Знайомі незнайомці»

С. 9-10

5

Навичка читання вголос (усно)

6

Характеристика головного персонажа твору. Меґан Мак Доналд «Джуді Муді знайомиться з новим учителем»

С. 11-14

7

Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру «Шарлотта отримує... 13 балів»

С. 14-15

8

Робота з дитячою книгою. Іван Андрусяк «Як подружитися з Чакалкою»

Хрестоматія С.20-31

9

Медіавіконце: колаж «Наш клас». Що таке колаж? Як його створити? Як краще провести презентацію колажу?

С. 16-17

10

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою

11

Аудіювання (письмово).

Без слова немає мови, а без мови — книги

12

Наша мова — безцінний скарб.

А. Коваль «Наша мова». Ознайомлення з терміном науково-художнє оповідання.

С. 19-23

13

Слова-мандрівники. Нузет Умеров «Диктант».

С. 24-25

14

Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута «Незрозумілі слова». А. Качан «Звертайся до словника»

С. 25-28

15

Робота з дитячою книгою. Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба»

Хрестоматія

С. 113-117

16

Сторінки з історії книгодрукування. В. Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» (скорочено)

С. 29-31

17

Медіавіконце: «Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею; розгляд ілюстрацій у підручнику

С. 32

18

Сторінки з історії книгодрукування. О. Єфімов «Друкар книг, перед тим небачених» (скорочено)

С. 33-34

19

Для чого читають книжки? В. Сухомлинський «Спляча книга»

С. 34-35

20

Для чого читають книжки? Д. Павличко «Соняшник». Розвиток уміння виразно читати

С. 36-37

21

Для чого читають книжки? Л. Повх «У бібліотеці». Інсценізація вірша

С. 38-39

22

Робота з дитячою книгою. Галина Вдовиченко «Найдовші вуса (уривок)»

Хрестоматія

С. 101-105

23

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою

24

Навичка читання мовчки (письмово).

25

Робота з науково-пізнавальною і довідковою літературою для дітей.

Із джерел народної мудрості

26

Образ народного героя. Вступ до розділу і теми. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка). Ознаки, що характеризують головного героя

С. 41-42

27

Образ народного героя. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка) (продовження). Розвиток прогностичних умінь. Стислий переказ казки

С. 43-45

28

Розширення читацького досвіду дітей. Сайт «Українська казка». Аудіокнига для дітей на сайті Національної бібліотеки України для дітей ім. Януша Корчака.

29

Робота з дитячою книгою. Валентина Вздульська «Потяги»

Хрестоматія

С. 51-55

30

Медіавіконце: мультфільми. Особливість створення цієї форми медіа. Перегляд мультфільму за сюжетом відомої чарівної казки

С. 46

31

Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка). Дійові особи. Послідовність подій

С. 47-49

32

Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка)(продовження).

С. 49-51

33

Народні пісні. Тематика народних пісень. «Три товариша» (українська народна пісня)

С. 52-53

34

Народна легенда. «Походження назви Переяслав» (легенда)

С. 53-55

35

Народ вчить, як на світі жить. Прислів’я. Особливість змісту і побудови. Пряме і переносне значення змісту прислів’їв (напамять)

С. 56

36

Робота з дитячою книгою. Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність»

Хрестоматія

С. 119-129

37

Народні загадки. Особливості форм і тематика народних загадок (напамять)

С. 57-58

38

Скоромовки. Розширення і упорядкування знань учнів про жанрові особливості скоромовок

С. 58

39

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою.

40

Усний переказ прочитаного твору.

Здійсниться все!

41

Краса природи у її різноманітності. Вступ до розділу. В. Сухомлинський «Сонячний день узимку»

С. 60-61

42

Краса природи у її різноманітності. Л. Костенко «Синички на снігу» (напам’ять)

С. 62

43

Робота з дитячою книгою. Анатолій Качан «Гойдалка біля Дунаю», «Рідні береги».

Хрестоматія

С.43-45

44

Грамоті вчиться — завжди пригодиться. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». Визначення жанру твору (

С. 62-64

45

Відчуй іншого. Тетяна Череп -Пероганич «Колядка». Визначення послідовності подій

С. 65

46

Відчуй іншого. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка» (продовження). Як завершити оповідання «Колядка»

С. 66-67

47

Медіавіконце: селфі. Сутність терміну. Розгляд і доповнення ілюстрацій, що у підручнику, словесними малюнками. Селфі з улюбленою книжкою

С. 68-69

48

Зимові картини і «зимові» слова.

Г. Малик «Грудень» (напам’ять).

С. 70

49

Найкращий песик на світі. М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел».

С. 71-72

50

Робота з дитячою книгою. Дмитро Кузьменко (Кузько Кузякін) «Чим корова не собака (уривок)».

Хрестоматія

С. 89-91

51

Найкращий песик на світі.

М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» (продовження).

С. 72-74

52

Картина художниці Світлани Косенко «Святвечір».

С. 75

53

Святкові запахи. Мар’яна Савка «Запах Різдва». С. Косенко «Святвечір»

С. 76

54

Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят! «На щастя, на здоров’я… » (напам’ять).

С. 77

55

Народні і авторські засівальні пісні, щедрівки, колядки. Пошанування народних традицій.

56

Народні і авторські засівальні пісні, щедрівки, колядки. Розвиток уміння виразно читати.

57

Робота з дитячою книгою. Зірка Мензатюк «Небилиці про рукавиці».

Хрестоматія

С.107-111

58

Коли може «здійснитися все»? І.Жиленко «Здійсниться все...».

С. 78

59

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою

60

Навичка читання вголос (усно).

61

«Скринька очікувань» учнів щодо читання в першому семестрі.

62

Підсумковий урок за І семестр. Самооцінка учнів та імовірний прогноз щодо своїх досягнень у другому семестрі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.