Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Календарно - тематичне планування до уроку "Я досліджую світ. Інформатика" 2 клас, 2 семестр

НУШ

Для кого: 2 Клас

05.01.2020

3000

157

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування до уроку "Я досліджую світ. Інформатика" 2 клас, 2 семестр, що створено за Типовою освітньою програмою Савченко О.Я. За підручником М. Корнієнко,С. Крамаровської, І. Зарецької . 1 година на тиждень. Теми уроків заплановано з метою вивчення .
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ІНФОРМАТИКА

За підручником М. Корнієнко,С. Крамаровської, І. Зарецької (1 год/тиждень)

з/п

Тема уроку

Назва за підручником

Дата

Сторінка підручника

17

Відкриття та збереження зображень у графічному редакторі.

Відкриваємо та зберігаємо зображення

С. 42 - 43

18

Створення ліній у графічному редакторі.

Створюємо різнокольорові лінії

С. 44 - 47

19

Створення фігур у графічному редакторі.

Створюємо різнокольорові фігури

С. 48 - 49

20

Редагування малюнків.

Розфарбовуємо малюнки

С. 50 - 51

21

Створення об’єктів у графічному редакторі. Поняття масштабу.

Створюємо орнамент. Вироби декоративно – прикладного мистецтва

С. 52 - 55

22

Робота з фрагментами зображення.

Як працювати з фрагментами.

С. 56 - 59

23

Поняття команди і виконавця.

Команди і виконавці

С. 60 - 62

24

Поняття алгоритму.

Що таке алгоритм

С. 63 - 65

25

Способи подання алгоритмів.

Алгоритми в нашому житті

С. 66 - 68

26

Складання простих алгоритмів.

Як складати алгоритм

С. 69 - 72

27

Середовище програмування Скретч. Складання алгоритму.

Працюємо у Скретч

С. 73 - 75

28

Створення спрайтів і тла сцени у середовищі Скретч.

Як створювати об’єкти у Скретч

С. 76 - 79

29

Створення спрайтів і тла сцени у середовищі Скретч. (продовж.)

Як створювати об’єкти у Скретч

С. 76 - 79

30

Створення програм у середовищі Скретч.

Як створювати програми у Скретч

С. 80 - 82

31

Створення програм у середовищі Скретч (продовження).

Як створювати програми у Скретч

С. 80 - 82

32

Малювання фігур у середовищі Скретч.

Малюємо зі Спрайтом

С. 83 - 85

33

Поняття проекту.

Що таке проект

С. 88 - 90

34

Основні етапи проекту.

Готуємо колективний проект

С. 91 - 93

35

Дослідницький проект.

Підсумок за ІІ семестр та рік.

Плануємо новий проект.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.