Календарно - тематичне планування до уроку "Я досліджую світ" 2 клас, 2 семестр

НУШ

Для кого: 2 Клас

05.01.2020

4477

458

0

Опис документу:
Календарно - тематичне планування до уроку "Я досліджую світ" 2 клас, 2 семестр, що створено за Типовою освітньою програмою Савченко О.Я. За підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук. 3 години на тиждень. Теми уроків заплановано з метою вивчення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

За підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук
(3 год/тиждень)

з/п

Зміст уроку

Дата

Сторінки підручника

Тема місяця : Вартість і цінність.

46

Людина і природа .

С. 70-71

47

Проводимо дослідження. Що я можу зробити для охорони природи .

С. 71

48

Червона книга України.

С. 72-73

49

Проводимо дослідження. Які рослини і тварини нашого краю занесені в Червону книгу України?

С. 73

50

Виготовлення лепбуку «Червона книга України».

51

Повітря. Дослідження властивостей

повітря .

С. 74- 75

52

Повітря. Дослідження властивостей

повітря (продовження).

С. 74- 75

53

Як зберегти повітря чистим?

С. 76-77

54

Проводимо дослідження.

Чи забруднюється повітря там, де ти живеш? Складання списку дій, яких можна вжити для покращення стану повітря.

С. 73

55

Перевіряємо свої знання. Підсумок за темою «Повітря».

56

Узагальнення і систематизація знань за темою місяця «Вартість і цінність»(Що таке цінності? Якими бувають цінності?).

Тема місяця : Хочу! Можу! Треба!

57

Вода. Дослідження властивостей води .

С. 78-79

58

Як берегти воду? Кругообіг води в природі.

С. 80

59

Як берегти воду? Проводимо дослідження. На які потреби витрачають воду у твоїй сім’ї?

С. 81

60

Водойми рідного краю. Природні і штучні водойми.

С. 82

61

Водойми рідного краю. Створення плаката «Водойми нашого краю».

Правила безпечної поведінки водоймах.

С. 83

62

Водойми рідного краю. Проводимо дослідження. Походження назви водойми нашого краю. Яке значення має водойма для нашого краю?

С. 82-83

63

Перевіряємо свої знання. Підсумок за темою «Вода».

64

Які бажання виникають у людей? Чи є різниця між мрією і бажанням?

65

Чому неможна жити без правил? Що буде, якщо не виконувати правила?

66

Узагальнення і систематизація знань за темою місяця «Хочу! Можу! Треба!»( Чи можна впізнати бажання? Чого хоче кожна людина?)

67

Кольорові сторінки природи: весна.

С. 84-85

Тема місяця: Ідеї. Винаходи. Відкриття.

68

Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути навесні?

С. 85

69

Рослини навесні.

С. 86-87

70

Проводимо дослідження. Які первоцвіти ростуть у нашій місцевості?

С. 87

71

Тварини навесні .

С. 88-89

72

Проводимо дослідження. Які зв’язки в природі ти спостерігаєш у саду, на голоді, на вулиці?

С. 89

73

Святковий календар весни.

С. 96-97

74

Перевіряємо свої знання. Підсумок за темою «Весна. Рослини і тварини

навесні».

75

Форми земної поверхні. Уявна подорож картою.

с. 90-91

76

Проводимо дослідження. Які форми земної поверхні у нашому краї?

С. 91

77

Гірські породи.

С. 92-93

78

Проводимо дослідження. Які предмети з вашого довкілля створені з гірських порід?

С. 93

Тема місяця: Рух і час.

79

Ґрунт. Властивості, значення.

Дослідження складу ґрунту.

С. 94-95

80

Перевіряємо свої знання. Підсумок за темою «Форми земної поверхні».

81

Державні символи України.

С. 98-99

82

Пізнаю свій край.

С. 100-101

83

Київ — столиця України.

С. 102-103

84

Проводимо дослідження. Які визначні місця Києва вас зацікавили?

С. 103

85

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто прославив Україну в світі в різних галузях науки?

С. 104

86

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто прославив Україну в світі в різних видах спорту?

С. 104

87

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто з митців прославив Україну в світі?

С. 105

88

Виготовлення лепбуку «Славетні українці».

89

Світ різноманітний.

С. 106

Тема місяця: Все пов’язане з усім.

90

Світове господарство. Проводимо дослідження. Які товари з України відправляють за кордон?

С. 107

91

Людина і її тіло.

С. 108-109

92

Ти ростеш і змінюєшся.

С. 110-111

93

Турбуюся про здоров’я.

С. 112-113

94

Безпека там, де ти живеш.

С. 114-115

95

Кольорові сторінки природи: літо.

С. 116-117

96

Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути влітку?

С. 117

97

Я дружу з природою.

С. 118-119

98

Підсумок за ІІ семестр та рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.