Календарно тематичне планування для 6 класу за підручником С. Сотникової, Т. Білоусової Німецька мова Hallo, Freunde 6(2)

Опис документу:
Календарно тематичне планування уроків на 2 семестр зі змістовими лініями, лексичним та граматичним матеріалом, рекомендованими письмовими вправами, усним мовленням, читанням та домашнім завданням для вивчення німецької, як другої іноземної мови.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

п/п

Дата

Підтема

Змістові лінії

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

Тема 4: Розпорядок дня

Після школи

Здор.та безп.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Die Geige,

der Tagesablauf,

der Wochentag

Порядок слів у реченні

Впр.4 (с.79)

Впр.2 (с.78)

Впр.1,3 (с.56)

Впр.5,6 (с.57)

Вивчити ЛО.

Розпорядок дня

Здор.та безп.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

aufstehen, Freunde treffen, schlafen gehen, frühstücken, zu Hause helfen, zu Mittag essen, zu Abend essen, Morgengymnastik machen

Числівники

Впр.3 (с.80)

Впр.1 (с.80)

Впр.2(с.80),

впр.4 (с.81),

впр.5 (с.82)

Впр.5 (с.82)

Вивчити ЛО.

Впр. 5 (с.53),

Що ти робиш вранці

Здор.та безп.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

sich abtrocknen, sich anziehen, sich ausziehen, sich waschen, das Bett machen, die Seife, das Handtuch

der Wecker, brav, sportlich,

die Zahnbürste, die Zahnpasta, die Zähne putzen

Відмінювання зворотніх дієслів.

Впр. 3 (с.84)

Впр.2 (с.83)

Впр.1 (с.83), впр.3 (с.84),

впр.5 (с.86)

Впр.4

(с.85)

Впр.5 (с.85) скласти діалог,

вивчити нові ЛО.

РЗ впр. 6 (с.54)

Що ти вчора робив?

Здор.та безп.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Дієслова у третій формі

Зворотні дієслова у Perfekt

Впр.3 (с.88)

Впр.1, 2 (с.87)

Впр.4 (с.89)

Впр.5(с.89), написати і вивчити.

Я охоче допомагаю батькам

Гром.відп.

Розповідає про розподіл обов'язків у родині.

aufräumen, Staub wischen, einkaufen gehen, bügeln, das Geschirr abwaschen, Blumen gießen.

Perfekt

Впр.4

(с.91)

Впр. 1 (с.90)

Впр.2,3,4

(с.90 -91)

Вивчити ЛО.

На вихідних

Гром.відп.

Порівнює сімейні традиції.

Kuchen essen, Tee trinken,

am Wochenende

Дієслова у Perfekt

Впр. 3 (с.92-93)

Впр.1,2 (с.92)

Впр. 3 (с.57)

Вивчити ЛО.

Принести фото/малюнки"Що ми охоче робимо?"

Розпорядок дня. Повторення. Тест з лексики.

Гра "Що всі робили у вихідні?"

Тест 4.

Проект "Що ми охоче робимо?"

Повторити вивчені ЛО.

Тема 5: Святкуємо вдома. Їжа.

Які твої улюблені страви?

Здор. і безп.

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров'я.

Das Bonbon, das Geleekonfekt, das Getränk, die Marmelade, der Saft, der Salat, die Speise, die Suppe, die Süßigkeiten, die Milch, der Rosinenkuchen, die Kekse

Відмінювання дієслова «mögen»

Впр. 1 (с.96)

Впр.3 (с.97)

Впр.2,5 (с.96)

Вивчити ЛО та правило.

Покупки і приготування

Підпр.та фін.грам.

Ідентифікує власні права і обов'язки як споживача.

Der Markt, die Obstkiste, das Schiff, der Zug, der LKW, das Flugzeug

Множина іменників (повторення).

Впр. 1 (с.98)

Впр. 2 (с.98),

3 (с.99)

Впр. 1 (с.98)

Впр.4

(с.99)

Вивчити ЛО.

Впр.5 (с.99),

У супермаркеті

Підпр.та фін.грам.

Складає перелік покупок.

Der Supermarket, der Zettel, das Geld, das Kino, das Gramm, der/das Liter, der Quark, die Butter, das

Числівники 100-1000

Впр. 2 (с.100)

Впр. 1 (с.100), РЗ впр. 3 (с.65)

Впр.4

(с.101)

Впр.3 (с.101)

Вивчити ЛО.

Впр.5(с.101)

Ми любимо готувати

Здор. і безп.

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров'я та дотримання безпеки.

das Lebensmittel, das Fleischklößchen

das Ei, der Salz, der Zucker, der Pfeffer, mischen, braten, probieren, zugeben

Впр. 2,3 (с.102-103)

Впр. 2 (с.102)

Впр.1,4 (с.102-103)

Впр. 2 (с.67)

Вивчити ЛО.

Ми накриваємо на стіл

Здор. і безп.

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров'я.

Die Butterdose, die Zuckerdose, die Kaffeekanne, die Teekanne, die Gabel, der Löffel, das Messer, der Teller, die Tischdecke, die Untertasse, die Serviette

Впр. 2 (с.104)

Впр. 4 (с.105)

РЗ впр. 1 (с.69), впр. 1 (с.104)

Впр.2,3,4 (с.104-105)

Вивчити ЛО.

Впр.5 ст. 105

Ми в гостях

Здор. і безп.

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров'я.

Schmecken, bitter, süß, salzig, satt, scharf, reif, das Glas, der Vegetarier, zugreifen, das Stück

Порядок слів в реченні. Perfekt

Впр. 3,5 (с.104-105)

Впр. 1 (с.106)

Впр.2, 4

(с.106)

Впр.2 (с.71)

Вивчити ЛО.

День народження

Здор. і безп.

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров'я.

Порядок слів в питальному реченні. Perfekt

Впр. 2,3 (с.108)

РЗ впр. 1,2 (с.73)

Впр.1, 4,5

(с.109)

Впр.5,

ст.109

РЗ впр. 3,4 (с.73)

Подарунки

Гром.відп.

Порівнює сімейні традиції.

gefallen, das Handy, das Computerspiel

Perfekt. Особові займенники в дав.відмінку

Впр. 2 (с.110)

Впр. 2 (с.110), РЗ впр. 1 (с.74)

Впр.1,3,4 (с.110-111)

Вивчити ЛО та правило.

Що належить до хорошого тону?

Гром.відп.

Порівнює сімейні традиції.

halten, in der linken Hand, in der rechten Hand, das Fleischgericht, lautloß mischen, den Mund abwischen, als Vorspeise, zum Nachtisch

Модальні дієслова

Впр. 1,2 (с.112)

Впр. 1,4 (с.112-113)

Вивчити ЛО.

Впр. 3 (с.113). Виготовити стіннівку "Мій день народження"

Святкуємо вдома. Їжа. Повторення. Тест з лексики.

Гра "Що це?".

Тест 5.

Проект "День народження"

Впр. 1-3 (с.77-78)

Повторити ЛО.

Тема 6: Німеччина та Україна

Країни в Європі

Гром.відп.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Europa, der Norden, der Süden, der Osten, der Westen, die Mitte, Mitteleuropa

Впр. 4 (с.117)

Впр.1(с.116)

Впр.2,3,4 (с.116-117), 5 (с.118)

Впр.7

ст.119, вивчити ЛО.

Німеччина-країна і люди

Гром.відп.

Планує краєзнавчу подорож.

Die Hauptstadt, die Staatsfahne, die Lage, das Nachbarland, die Bundesrepublik, der Einwohner

Впр. 2 (с.80)

Числівники

Впр. 3 (с.120)

Впр. 1(с.120), РЗ впр. 4 (с.81)

Впр.2

(с.120)

РЗ впр. 2, 3 (с.80)

Впр. 5 (с.121). Вивчити ЛО.

Міста Німеччини

Екол.безп. та стал.розв.

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Nord/Süd/West/Ost/ Mittel deutschland, die Metropole, das Bürohaus, die Metropole, der Seehafen

Вказівні займенники

Впр. 4 (с.123)

Впр. 1,2 (с.122)

Впр.2,

cт.122

Впр.3,

ст123

Вивчити ЛО.Впр.5

ст. 124.

Берлін

Екол.безп. та стал.розв.

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

das Tor, das Denkmal, der Turm, der Platz, der Reichstag, das Parlament, die Sehenswürdigkeit

Впр. 1,3 (с.125), 4 (с.126)

Впр. 1 (с.125)

Впр. 2(с.125), 5 9с.126)

Вивчити ЛО. Впр. 6 (с.126)

Україна - моя

батьківщина

Екол.безп. та стал.розв.

Пояснює взаємозв'язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів

Die Heimat, das Heimatland, das Gebiet, die Bevölkerung, rund

Впр. 3 (с.128)

Впр.1,2(с.127)

Впр. 4 (с.128)

Впр.5

(с.128). Вивчити ЛО.

Українські міста

Екол.безп. та стал.розв.

Пояснює взаємозв'язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів

Der Industriebetrieb,

die Kirche

Впр.4 (с.130)

Впр.1 (с129),

Впр.2,3

(с.129)

Впр.6

(с.130)

Вивчити ЛО.

Столиця України-Київ

Гром.відп.

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

Das Kloster, das Höhlenkloster, die Hauptstraße

Впр. 1 (с.131),3 (с.132)

Впр.1(с.131), 6 (с.133)

Впр.2,

(с.132), 7 (с.133)

Колаж "Які міста я б хотів відвідати?"

Німеччина та Україна. Повторення. Тест з лексики.

Гра "Німеччина та Україна".

Тест 6.

Проект "Німецькі та українські міста"

Повторити ЛО.

Тема 7: Природа і навколишнє середовище

Погода кожної пори року

Екол.безп. та стал.розв.

Розглядає природу як цілісну систему.

Die Kerze,die Süßigkeiten, der Karneval, kühl, die Natur, der Zauberer

Впр.1(с.136)

Впр.4(с.137)

Впр. 5 (с.139)

Впр.1(с.136)

Впр.4(с.137)

РЗ впр. 2 (с.94)

Впр.2,3

ст.136

Вивчити ЛО.

Прогноз погоди і повідомлення про погоду

Здор. і безп.

Робить повідомлення про складні погодні умови.

Es blitzt, im Ferien, heiter, wolkenlos, der Regenmantel, steigen, der Wettervorhersage, der Wetterbericht, beobachten

Впр.1,3,

(с.140)

Впр.5,

(с.140)

Впр. 1 (с.140),

Впр.2,

(с.140)

Впр.4

(с.141)

Вивчити ЛО.

впр. 6 (с.141)

Навколишнє середовище

Екол.безп. та стал.розв.

Розглядає природу як цілісну систему.

Die Luft, das Grün, die Landschaft, lebendig, malerisch, natürlich, rein, tot, bunt, farbig

Порядок слів в складному реченні

Впр.1 (с.142)

Впр.4 (с.143)

Впр.2

(с.142)

Впр.6

(с.144)

Вивчити ЛО.

Проблеми навколиш-нього середовища

Екол.безп. та стал.розв.

Розглядає природу як цілісну систему.

Das Abgas, das Abwasser, der Müll, denn, ökologisch, die Arbeitsgemeinschaft, der Smog, der Naturforscher

Вживання сполучника denn

Впр.3 (с.146)

Впр.3 (с.146)

Впр.2

(с.145)

Вивчити ЛО.

Впр.4 (с.146)

Наші звірі і птахи

Екол.безп. та стал.розв.

Розглядає природу як цілісну систему.

Die Elster, die Eule, die Krähe, die Meise, die Schwalbe, der Spatz, der Specht, der Star, die Futterkrippe, streuen, füttern, reinigen

Впр. 4 (с.148)

Впр.4(с.148)

Впр.1,2,3

(с.147)

Вивчити ЛО.

Ми бережемо

нашу природу

Підпр.та фін.грам.

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

Die Eisenbahn, der Schornstein, die Plastiktüte, der Müll, erhalten, lösen, nützlich, schaden, werfen, verschmutzen

Впр.1,2,

(с.150)

Вивчити ЛО.

Природа і навколишнє середовище. Повторення. Тест з лексики.

Гра "Що я можу розповісти про природу?".

Тест 7.

Проект "Що ми робимо для нашого довкілля?"

Підготувати вивчені теми

Контроль навичок письма

Повторити

Контроль навичок читання

Повторити ЛО

Контроль навичок аудіювання

Повторити вивчені теми

Контроль навичок говоріння

Повторити граматику

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00