Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування для 11 класу з всесвітньої історії.

Всесвітня історія

Для кого: 11 Клас

29.07.2018

2189

59

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування для 11 класу з всесвітньої історії.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Всесвітня історія (35 годин)

11 клас

Календарно-тематичне планування

(Розроблено відповідно до програми для загальноосвітніх навчальних закладів 2016 р. «Всесвітня історія. 11-й клас»1)

з/п

Кіл. год.

Тема уроку

Дата

Примітка

1

1

Вступ до ІІ періоду новітньої історії. Основні тенденції суспільного розвитку у др. пол. ХХ – поч. ХХІ ст.

2

1

Тема 1. Друга світова війна. Світ після Другої світової війни

Початок Другої світової війни. Воєнні дії на першому етапі війни (вересень 1939 – червень 1941 рр.).

3

1

Напад Німеччини на СРСР. Процес формування антигітлерівської коаліції.

4

1

Особливості окупаційного режиму та Руху Опору на окупованих територіях. Голокост.

5

1

Бойові дії у 1943 – 1944 рр. Відкриття другого фронту в Європі.

6

1

Практичне заняття. Зміна ролі чоловіка і жінки в повсякденному житті в умовах війни.

7

1

Завершальний період війни в Європі та Азії.

8

1

Зміни у світі внаслідок Другої світової війни.

9

1

Узагальнення знань за темою «Друга світова війна. Світ після Другої світової війни». Тематичне оцінювання.

10

1

Тема 2. США та Канада. Країни Західної Європи

Основні тенденції розвитку країн Заходу у другій половині ХХ на початку ХХІ ст. Інтеграційні процеси.

11

1

США в 1945 – 1990-х рр.

12

1

США у ХХ – на початку ХХІ ст.

13

1

Канада.

14

1

Німеччина.

15

1

Велика Британія у 1945 – 2016 рр.

16

1

Франція та Італія у 1945 – 2016 рр.

17

1

Практичне заняття. Європейська інтеграція: здобутки і труднощі.

18

1

Тема 3. СРСР у другій половині ХХ ст. та його розпад.

Країни Центральної та Східної Європи

СРСР у 1945 – 1985 рр.

19

1

Від «перебудови» до розпаду СРСР (1985 – 1991 рр.). Нові незалежні держави.

20

1

Становлення прорадянських режимів у Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині, Югославії. Утворення системи світового соціалізму. Кризові явища 60 – 80-х рр. ХХ ст.

21

1

Практичне заняття. Угорська революція 1956 р., «Празька весна» 1968 р.

22

1

Демократичні революції. Роль країн Центральної та Східної Європи в сучасних міжнародних відносинах.

23

1

Узагальнення знань за темами «США та Канада. Країни Західної Європи», «СРСР у другій половині ХХ ст. та його розпад. Країни Центральної та Східної Європи». Тематичне оцінювання.

24

1

Тема 4. Розвиток провідних країни Азії, Африки та

Латинської Америки

Розпад світової колоніальної системи.

25

1

Японія.

26

1

Китай.

27

1

Індія.

28

1

Країни Близького та Середнього Сходу, Африки.

29

1

Латинська Америка.

30

1

Тема 5. Міжнародні відносини

у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

Виникнення і розгортання «холодної війни». Міжнародні кризи і конфлікти у 40 – 80-х рр. ХХ ст.

Кінець «холодної війни». Перехід від конфронтації до співробітництва.

31

1

Світ наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. Спроба Росії зламати систему міжнародних відносин, що склалася після «холодної війни». Міжнародний тероризм.

32

1

Практична робота. Україна в системі міжнародних відносин кінця ХХ – початку ХХІ ст.

33

1

Тема 6. Розвиток культури (1945 – початок ХХІ ст.)

Розвиток культури у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

34

1

Узагальнення знань за темами «Розвиток провідних країн Азії, Африки та Латинської Америки», «Міжнародні відносини у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.», «Розвиток культури (1945 – початок ХХІ ст.». Тематичне оцінювання.

35

1

Підсумковий урок.

____________

1Програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Всесвітня історія. 10 – 11 класи». Рівень стандарту/Академічний рівень (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 року № 826).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.